https://eitaa.com/randooom/16747
چایی؟
چایی؟؟
چایییی؟؟؟
-
لعنت به زندگی.
حالا شیرکاکائو هم بود اوکیه
یه دنیای رندوم؛☫🏴
زکی حاضر شو دارم میام بدزدمت - رسیدی زنگ بزن
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
وقتی میخوای به کسی که دوسش داری شب بخیر بگی چی میگی؟
-
اگر دیگه خیلی خیلی دوسش داشته باشم بهش میگم "دهَمَت به شب امانت، دَمِ صبح پَسِت بگیرم"
https://eitaa.com/bii_mantegh/935
زکی نطر تو چیه ؟
-
تنهه کلمه ای که به ذهنم رسید این بود "وای مامانمینا"