📣 والدین گرامی مسئوليت ورود و خروج زبان آموزان نهایتا ده دقیقه قبل و بعد از ساعت کلاسی به عهده آموزشگاه می باشد.
لطفا اگر تحت شرایط خاصی زودتر از وقت کلاس بچه ها به آموزشگاه میان با دفتر هماهنگی بشه، و
بعد از کلاس اگر دیر به آموزشگاه می رسید و قرار هست زبان آموز منتظر بمونه با دفتر آموزشگاه هماهنگ کنید.
متشکرم 👆 #قوانین
📣 توجه توجه
ارائه فیش تسویه حساب شهریه و کتاب
روز آزمون فاینال ( امتحان پایانترم ) ضروری ست.
لطفا فیش پرداختی را نزد خود نگه دارید و روز آزمون همراه داشته باشید.
𝓣𝓱𝓪𝓷𝓴 𝔂𝓸𝓾
➖➖➖➖➖➖
📌 zil.ink/rasunorg