-
استاد پناهیان میگه :
گیرِ تو گناهات نیست !
گیرتو ڪاراے خوبیه ڪه انجام میدی . .
ولی نمیگی " خدایا به خاطر تو "!
اخلاص یعنی
خدایا فقط تو ببین حتیٰ ملائکه هم نه ؛
ـ رایحه ـ
الحمدالله الذي خلق الحُسین من النور !
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خیلی دوسِت دارم «آقایِعشق»
ـ رایحه ـ
خیلی دوسِت دارم «آقایِعشق»
بر فراز ویرانههای ِقلبم ، تو آن امیدی هستی که آنچه زندگی ویران کرده را از نو می سازد ؛