ـ رایحه ـ
الحمدالله الذي خلق الحُسین من النور !
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خیلی دوسِت دارم «آقایِعشق»
ـ رایحه ـ
خیلی دوسِت دارم «آقایِعشق»
بر فراز ویرانههای ِقلبم ، تو آن امیدی هستی که آنچه زندگی ویران کرده را از نو می سازد ؛
چنلِ روزمرگی پنجتا رفیق مشتي ꔷ͜ꔷ👻
~ https://eitaa.com/joinchat/1582761408C513697c5e7 ~
دیر نکنیا چون درو میبندیم ☹️😂✨.
در سپیدهدَمی که تاریخ ، نفسهایش را به احترام حبس کرده بود ، طلوع کردی .
تو قمر بنیهاشم بودی و هستی . نه از آن جهت که زیبا بودی ، که از آن جهت که در تاریکترین شبها ، راه را نشان دادی .
ـ رایحه ـ
در سپیدهدَمی که تاریخ ، نفسهایش را به احترام حبس کرده بود ، طلوع کردی . تو قمر بنیهاشم بودی و هست
و در روز عطش، تو ترجمانِ ایثار بودی . در کنار فرات ایستادی و آبی ننوشیدی . سبوهایت را از تشنگیِ خودت خالی نگه داشتی تا لبهای تشنهی دیگری تر شود . تو به جهان نشان دادی که بزرگترین ثروت ، نه آن است که برای خودت نگهداری ، بلکه آن است که از خویش میگذاری و به دیگران میبخشی . .