eitaa logo
‌🇮🇷 جمعیت رزما خراسان 🇮🇷
1.6هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
2.5هزار ویدیو
54 فایل
جمعیت #رزما و #قرارگاه‌مطالبات‌رهبری‌ومردم باتفکر فرهنگی،سیاسی، پیگیری فرامین وسیاستهای امامین انقلاب، مبارزه با فساد اقتصادی و...و تقابل با مدیران ناکارآمد و معرفی نیروهای نخبه ی انقلابی در همه ی عرصه ها نظام ارتباط با دبیر رزما: @Fazelgah
مشاهده در ایتا
دانلود
13.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 🖥 دوئل فتاح با ناو آبراهام لینکن 🔻مقایسه‌ نظامی، فیزیکی و تاکتیکی احتمالی موشک فتاح و ناو آمریکایی آبراهام لینکن. 🔻 https://eitaa.com/razmamashhad
🔻 ایران کدام مراکز اسرائیل در باکو را باید منهدم کند؟ 🔻 در سال‌های اخیر، هشدارهای مکرر و صریح مقامات امنیتی و دیپلماتیک ایران به کشورهای همسایه به ویژه باکو درباره عواقب میزبانی از حضور نظامی و امنیتی اسرائیل، در قامت یک «خط قرمز امنیتی» بارها و بارها تکرار شده است. از همین رو در هرگونه درگیری گسترده ایران با اسرائیل و آمریکا، باکو به دلیل تراکم بی‌سابقه دارایی‌ها، پایگاه‌ها و همکاری‌های راهبردی با اسرائیل، می‌تواند به یکی از نخستین جبهه‌هایی تبدیل شود ‌که آتش بار عظیم ایران همچون یک جراح کارکشته و نقطه‌زن در آن اقدام به از بین بردن توده‌های سرطانی می‌کند. 🔻 ایران به خوبی می‌داند برخلاف روابط دیپلماتیک عادی، همکاری امنیتی نظامی باکو و تل‌آویو به سطحی رسیده که می‌شود آن را در چهارچوب "عمق استراتژیک" اسرائیل در شمال ایران حساب کرد؛ حضوری که تنها به سطح دیپلماتیک و خرید تسلیحات محدود نمی‌شود، بلکه شبکه‌ای یکپارچه از پایگاه‌های عملیاتی، شنود، لجستیک، آزمایشگاهی و سایبری را دربرمی‌گیرد که هر لحظه امکان تبدیل شدن آن‌ها به سکویی ثانویه برای ضربه زدن به منافع ایران وجود دارد. 🔻 با توجه به اظهارات رسمی مقامات باکو و رژیم صهیونیستی از جمله: افراهیم هالوی رئیس پیشین موساد و الیعازر ماروم، فرمانده سابق نیروی دریایی رژیم درباره استفاده اسرائیل از پایگاه‌هایی در باکو علیه ایران و تاکید مکرر الهام علیف بر عمق رابطه با اسرائیل درسطح "شراکت استراتژیک" و تشبیه آن به نوک کوه یخ و اعتراف مشاور صهیونیست علیف "برندا شافر" به همکاری اطلاعاتی، سیاسی و تجزیه طلبانه بر علیه ایران، میتوان اهداف نظامی مشروع و طبقه‌بندی‌ شده‌ای را برای اندهام در جنگ پیش رو برشمرد. 🔻 از همین رو فکر می‌کنم در شرایط وقوع درگیری، ایران با هدف خنثی‌سازی توان جاسوسی، تهاجمی، سایبری، انرژی و لجستیکی اسرائیل در نزدیکی مرزهایش، احتمالاً اهدافی را با اولویت‌های زیر مورد هدف قرار خواهد داد: 1⃣ پایگاه شکاری پهپادی شیتالچای 🔻 انهدام باند پرواز، آشیانه پهپادها، مرکز کنترل و ارتباطات ماهواره‌ای این پایگاه می‌تواند ضربه مهلکی بر پیکره سازمان رزم و مدیریت میدان نبرد رژیم وارد کند. زیرا این مرکز که در حومه باکو واقع شده در دو دهه گذشته به عنوان یکی از پایگاه‌های اصلی عملیات پهپادی پیشرفته اسرائیل علیه ایران و روسیه شناخته می‌شود. 🔻 براساس گزارش‌های مردمی، مطبوعات و اظهارات مقامات سیاسی و نظامی کشورمان، در گذشته پهپادهای جاسوسی و تهاجمی اسرائیل، از جمله انواع هرمس، هاروپ و اوربیتر از این محل برای تجاوز و نظارت بر حریم هوایی و تأسیسات حساس ایران به ویژه در مناطق شمال غرب و مرکز استفاده کرده‌اند. حمله به تأسیسات نطنز در دهه ۹۰ و تجاوز اف ۱۶ های اسراییل به حریم هوایی ایران در جنگ میهنی ۱۲ روزه نیز از این پایگاه صورت می‌گرفت. 2⃣ پایگاه‌های شنود و رهگیری در لنکران و آستارا 🔻 این پایگاه‌ها با موقعیت جغرافیایی ممتاز خود در نزدیکی مرز ایران، امکان شنود ارتباطات رادیویی، راداری، مخابراتی و جنگال در عمق خاک ایران را فراهم می‌آورند. تجهیزات مستقر در آن گوش و چشم ناظر دستگاه اطلاعاتی اسرائیل به تحرکات نظامی ایران در استان‌های گیلان، اردبیل و آذربایجان، مازندران، گلستان، سمنان و تهران هستند که می‌شود با انهدام آن‌ها ضربه‌ای کاری به گوش و چشم رژیم صهیونیستی وارد کرد؛ طوری که تا ده‌ها سال کور و کر شود. 3⃣ پایگاه هوایی گنجه و تأسیسات نظامی در نخجوان 🔻 گنجه به عنوان پایگاه دوم نیروی هوایی باکو، میزبانی از جنگنده‌های اف‑۱۶، هواپیماهای بدون سرنشین و مستشاران نظامی اسرائیلی را برعهده دارد. منطقه خودمختار نخجوان نیز به دلیل محصور بودن میان ایران، ارمنستان و ترکیه به محل مناسبی برای استقرار سامانه‌های الکترونیک و جاسوسی تبدیل شده است. 4⃣ آزمایشگاه‌های بیولوژیک آمریکا، شهرک‌های جاسوسی هوشمند و سامانه‌های پایش مرزی رژیم صهیونیستی در قره‌باغ 🔻 پس از جنگ ۲۰۲۰، اسرائیل در پوشش بازسازی زیرساخت‌های تخریب‌شده، در ایجاد "شهرک‌های هوشمند" مجهز به فناوری‌های نظارتی پیشرفته در شهرهای زنگیلان، جبرائیل و فضولی قره‌باغ سرمایه گذاری عظیمی کرده است. این شهرک‌ها که پوششی برای استقرار سامانه‌های پایش الکترونیک و ارتباطی رژیم هستند، هدف بسیار مناسب و در دسترسی برای نیرو‌های نظامی ایران به شمار می‌آیند. به دلیل ماهیت این شهرک‌ها و افراد داخل آن، خنثی سازی این مکان با حداقل تلفات انسانی میسر خواهد بود. 🔻 ادامه... https://eitaa.com/razmamashhad
5⃣ مرکز سایبری مشترک منافقین، رژیم صهیونیستی و علیف واقع در ساختمان سازمان اطلاعات باکو 🔻 بر اساس گزارش خبرگزاری ترند باکو این مرکز که در ماه مارس سال ۲۰۲۳ با همکاری موسسه فناوری رژیم صهیونیستی موسوم به تخنیون و وزارت توسعه دیجیتال و حمل و نقل جمهوری آذربایجان تاسیس شده با بر عهده گرفتن نقش تربیت و آموزش بیش از ۱۰۰۰ نیرو‌ی تروریست سایبری نوک پیکان جنگ شناختی و روانی علیه ایران و حمایت رسانه‌ای از تجزیه طلبان پانترک محسوب می‌شود. کارهای تاسیس این مرکز توسط هیئتی به سرپرستی “رشاد نبی اف” وزیر توسعه دیجیتال و حمل و نقل آذربایجان در سال ۲۰۲۲ در جریان سفر به تل آویو انجام شده است. 🔻 مقر اصلی این گروه سایبری که همزمان میزبان عناصر رسانه‌‌ای منافقین نیز می‌باشد در ساختمان وزارت امنیت و امور داخله باکو واقع شده‌ است. نابودی این مکان شیطانی که با سرمایه گذاری مستقیم شرکت پاشاهولدینگ وابسته به همسر الهام علیف راه اندازی شده نیز نقش بسیار بزرگی در کاستن از هجمه روانی رسانه‌ای بر ملت ایران خواهد داشت. 6⃣ خط لوله نفت BTC 🔻 قطع شریان شیطانی باکو-تفلیس-جیهان که نفت باکو را به مدیترانه می‌برد و برای تنوع بخشیدن به عرضه انرژی اروپا "و کاهش وابستگی به روسیه" حیاتی است، به رژیم صهیونیستی و متحدان غربی آن ضربه بزرگی می‌زند. این خط به تنهایی تامین کننده ۴۴٪ نفت خام مورد نیاز پالایشگا‌های راهبردی اسراییل می‌باشد. هرگونه اختلال در این خط به منزله توقف سوخت رسانی به ماشین جنگ رژیم در زمین و هوا خواهد بود. 7⃣ انهدام انبارهای تسلیحاتی مشترک باکو-تلاویو در گنجه 🔻 انهدام انبارهای موشکی مشترک و تسلیحات خریداری شده از اسرائیل در شهر گنجه برای جلوگیری از استفاده احتمالی رژیم از آن‌ها در جنگ پیش رو. 8⃣ قبر حیدر علیف 🔻 نابودی قبر شیطان بزرگ قفقاز که سال‌ها در سازمان مخوف "ک‌گ‌ب" مسئول فتنه علیه ایران و واسطه فروش تسلیحات شوروی به صدام در جنگ ۸ ساله تحمیلی بود، چنان ضربه‌ی سنگینی به ماهیت و مانیفست پلید وجودی رژیمی خواهد زد که قفقاز را به جبهه‌ی سهل الوصول اسراییل علیه ایران تبدیل کرده‌ است. 🇮🇷 ایران در شرایط فعلی، موازنه راهبردی خود را بر پایه‌ی مدیریت همزمان تهدیدات در تمام جبهه‌ها تنظیم کرده است. به همین دلیل هرگونه اقدام خصمانه از سوی بازیگران فرامنطقه‌ای و همسایگان نیز با در نظر گرفتن قابلیت‌های واکنش متناسب در تمامی عرصه‌ها ارزیابی خواهد شد. 🇮🇷 از همین منظر، حضور شبکه‌های پهپادی، عوامل تکفیری، مراکز شنود، سایبری، عملیاتی، نظامی، بیولوژیک و زیرساخت‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در قلمرو باکو، این دولت مافیایی را از حالت بی‌طرفی خارج و به یک "مرکز عملیاتی پیشرو" در شمال و بر علیه ایران تبدیل کرده است. در سناریوی درگیری، این تأسیسات نه تنها به عنوان اهداف نظامی مشروع و اولویت‌دار برای انهدام توسط نیرو‌های نظامی ایران محسوب می‌شوند، بلکه میزبانی از آنها، امنیت ملی و تمامیت ارضی میزبان را نیز به مخاطره می‌اندازند. 🇮🇷 از نظر بنده الگوی احتمالی که ایران در میدان نبرد پیاده خواهد کرد، ترکیبی از حملات دقیق و کوبنده موشکی و پهپادی، همراه با عملیات روانی، سایبری و بهره گیری از پتانسیل نامحدود نیابتی‌های خود است که هدف نهایی آن نیز کاهش قابلیت‌های تهاجمی، تدافعی و اطلاعاتی تا نابودی کامل دشمن خواهد بود. 🇮🇷 همانگونه که مسئولان نظامی ایران پیش از این بارها حجت را تمام کرده و گفته‌اند که واکنش ارتش و سپاه در شرایط همکاری همسایگان با دشمنان بسیار کوبنده و همه جانبه خواهد بود و تمامی اهداف حیاتی دشمن در هر نقطه از این کره خاکی نابود خواهند شد، لاکن سران کشورک‌های بی‌اختیار اطراف ایران باید بدانند دستان سربازان ایران بر روی ماشه است و در روز موعود دخالت هیچ لابی یا نفوذی از انتقام جمهوری اسلامی ایران جلوگیری نخواهد کرد... بهنام کوهی اردبیلی سه شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/razmamashhad
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⁉️مدعیان انقلابیگری زیادند 🔹اما عمل به روحیه انقلابی مخاطره دارد، که خیلی‌ها این مخاطره رانمی پذیرند و نمی توانند بپذیرند! ⁉️آدمهایی که امروز و ازاین پس سخنرانان مسجد و محله و فضای مجازی و... برای شورای شهر و روستا خواهیم دید در طی دوره قبل ساکتین بودند! ✔️مبارزه با فساد نکردند ✔️مبارزه با مدیریت نا کارآمد نکردند ✔️مطالبه عملکرد مدیران و منتخبین نکردند ✔️مطالبه و پیگیری سیاستها و فرامین آقامون نداشتند ✔️برای مطالبه مردم ازآبرو مایه نگذاشتند ✔️حتی در همین ماجراهای دیماه هم گوشه ای بخود مشغول بودند و... ⁉️اما حالا می آیند و سکوت مثلا می شکنند و بیانیه می دهند و سخنرانی می کنند و با هر وسیله و ... بدنبال نشستن بر کرسی های مثلا خدمتند!! 🔹و ای کاش مردم ما درست رصد کنند و انتخاب کنند.
24.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حتما"گوش کنید خیانت مسئولین تابه امروزودعوت آمریکا ومهمانی درخلیج فارس 🔴گوشه ای از خیانتهای باند هاشمی و خاتمی وروحانی ✍ توجه (در دقیقه ۱۹ و ۴۵ ثانیه به مدت ۱۵ ثانیه این فیلم تصور ندارد لطفا خاموش نکنید که در دقیقه ۲۰ فیلم با صدا و تصور ادامه پیدا میکند ) 👈 گوش کردن محتوای این کلبپ برای هر ایرانی وطن پرست و با تعصب بدور از هر دین ، مذهب و گرایش سیاسی ضروری است . فیلم کامل بیانات خانم فروغ الزمان تجلی تهرانی . ۱۷ مهر ۱۴۰۴ 👈 خانم تجلی به همراه خانم حدیدچی دباغ( بیات) در پاریس همراه امام بودند 🔷بخش اعظمی از مطالب خانم تجلی که الان بدون فیلتر و در فضای مجازی منتشر شده،طبقه بندی امنیتی بسیار بالا داشته و الان با گذشت ۲۲سال به دلیل وقوع حوادث و جریانات خاص بوجود آمده این پرده کنار رفته و نقشه دشمنان کشور عزیزمون ایران آشکار گردیده است. 🔶امید است بنا به اهمیت موضوعات و مستدل و مستند صحبت کردن این خانم که سوابق مدیریتی و اجرایی هم داشتند و اظهار اینکه سرلشکر رشید را هم در جریان گذاشتند و ایشان خیلی پیگیری هم کردند ولی !!!!!؟ 🔷ان شاالله مسئولین امنیتی و نظامی محترم با دعوت این خانم و اخذ مستندات او، برای جلوگیری وتکرار سناریوی دشمن اقدامات لازم را بعمل آورند تا دوباره کشور دچار خسران نشود.خواهشا حوصله به خرج بده وتا آخر گوشش کن وتا میتونید منتشر کنید. یا علی مدد. 🇮🇷اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج بِحَقِ زینَبِ الکُبری https://eitaa.com/razmamashhad
بسم‌الله القاصم الجبارین بیانیه شماره ۱۹@جمعیت_رزما در محکومیت ودرخواست محاکمه حامیان و بانیان فتنه آمریکایی دیماه ۱۴۰۴ درپی بیانیه های زنجیره ای پسا اغتشاش در موازات با لشکر کشی آمریکا به منطقه 🔻ادامه متن بیانیه🔻
✍️با تبارشناسی سه ضلع خائن پدر خوانده‌های اغتشاش و براندازی که از فتنه ۸۸تاکنون نگذاشته‌اند آب خوش از گلوی ملت ایران پایین برود ، مشاهده می شود که این بار نیز به‌ مانند دفاع مقدس ۱۲روزه شروع به بیانیه نویسی و انشاء رؤیاهای خود کرده‌اند. به‌گونه‌ای که از اغتشاشات ۱۸و ۱۹دی‌ماه تاکنون خاتمی، میرحسین موسوی، تاج‌زاده و کروبی اقدام به انتشار بیانیه نموده‌اند که از آن با عنوان بسترسازی برای فتنه‌ای جدید معنا می‌شود. 🔹️در شرایط کنونی یک مثلث مزاحم در برابر نظام اسلامی قرارگرفته است که باانگیزه‌ها و کنش‌های متفاوت و مخرب قصد دارند ایران و ایرانی را به نابودی بکشانند. این سه‌ضلعی به‌مثابه یک تیر سه شعبه همواره انقلاب اسلامی و ایران را هدف گرفته و در حال هدف گرفتن است که در ادامه تلاش می‌شود ماهیت آن رمزگشایی شود. 1️⃣ضلع اول؛ خاتمی، روحانی و کروبی: این ضلع و حامیانشان در پی براندازی انقلاب اسلامی و حفظ یک جمهوری اسلامی دکوری هستند که محتویات آن اسلام اموی ـ آمریکایی و شیعه‌ی انگلیسی است. این گروه از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در پی این مدل از حکومت بوده‌اند و زمانی که در قوای کشور پست و مقام داشته‌اند تمام آیین‌نامه‌ها، قوانین و برنامه‌های توسعه را در همین راستا نوشته و اجرا کرده‌اند و خودشان بنیان‌گذار بخش بزرگی از مشکلات کنونی هستند. یک نمونه از این برنامه‌های مخرب، طرح «تحدید جمعیت» بود که در دولت‌های هاشمی و خاتمی رخ داد که در آن زمان کروبی رئیس مجلس بوده است و نتیجه‌ی آن طرح آمریکایی، زیربنای کاهش جمعیت جوان و بحران سالمندی در آینده‌ی نزدیک است. 2️⃣ضلع دوم؛ میرحسین موسوی و تاج‌زاده : این ضلع و پیروانشان برخلاف ضلع اول که استحاله‌ی نظام را دنبال می‌کنند در پی براندازی جمهوری اسلامی هستند و علیرغم آنکه خود در مقاطعی پست‌ها و مناصب مهم و بالایی داشته‌اند و بخش زیادی از ناکارآمدی‌های تعمدی و مطالبات انباشته کنونی که منجر به نارضایتی عمومی و اغتشاشات شده است در زمان تصدی آن‌ها بسترسازی شده است، اکنون کمر به نابودی کشور بسته‌اند. 3️⃣ضلع سوم؛ پهلوی و اپوزیسیون فارسی‌زبان(بیانیه دیروز موسوم به ۱۷ نفر) : این ضلع گرچه به لحاظ ماهیت و کنشگری متفاوت از دو ضلع دیگر می‌باشد اما هر سه یک هدف مشترک دارند و هر سه تحت تأثیر دشمنان ایران به دنبال براندازی نظام بوده و خروجی کنش‌گری شان تقدیم منابع کشور به آمریکا و غرب و یا تجزیه‌ی ایران است. نتیجه‌ی 1️⃣: سه‌ضلعی مذکور به لحاظ شخصیت شناسی و رفتاری، مبتلایان انحرافات فکری و اعتقادی و بحران‌های هویتی و روان‌شناختی هستند و قادر به هویت‌یابی با تمدن ایران و اسلام نبوده و غرب و آمریکا را ناجی و فعال مایشاء می‌دانند. اعتماد ساده لوحانه از روی مهر طلبی و قدرت‌طلبی به آمریکا، آنان را به سوء ادراک و خطاهای محاسباتی دچار کرده است به‌گونه‌ای که در انتظار مداخله‌ی غرب برای براندازی و رساندن آن‌ها به قدرت نشسته‌اند. درحالی‌که یک وعده‌ی پوچ است و همچنان‌که آمریکای ترامپ، زلنسکی را جلو چشم جهانیان تحقیر کرد، ماچادو(رهبر اپوزیسیون ونزوئلا) را به بازی گرفت و پهلوی و اپوزیسیون ایرانی را مشتی احمق و عروسک خیمه‌شب‌باز می‌داند؛ به پدرخوانده‌های فتنه و اغتشاش نیز رحم نخواهد کرد. - نتیجه‌ی2️⃣: انقلاب اسلامی یک پروژه‌ی مقطعی و دارای تاریخ‌مصرف نیست که بعد از چند دهه از بین برود. نظام جمهوری اسلامی نیز یک نظام پوشالی نیست که با بحران سازی‌های بی‌ریشه فروبریزد! نظام اسلامی در طی ۵دهه‌ی گذشته انواع بحران‌ها و فتنه‌ها را پشت سر گذاشته و مدام به ترمیم زخم ها و بازتولید ارزش های انقلاب پرداخته است. 🔹️لازم به ذکر است که نظام اسلامی در همین جنگ شهری اخیر هم می توانست آنرا در همان روز پنجشنبه ۱۸تیر مهار کند اما به علت خیانت اصلاح طلبان تندرو در همسویی با ترامپ قمارباز و اعتراض نامیدن جنگ شهری ، یکروز به تاخیر افتاد اما نظام اسلامی همچون گذشته موفق به مهار آن گردید و با اقتدار به مسیر خود در اعتلای انقلاب اسلامی و سربلندی ایران قوی ادامه می دهد. 🔹️درپایان جمعیت رزما ضمن تاکید بر شکستن کمر حامیان فتنه با محاکمه پدرخوانده های اغتشاش وبراندازی ، لشکرکشی آمریکا به منطقه را در راستای دفاع از اسرائیل مقابل عملیات پیش‌دستانه ایران اسلامی دانسته وآنرا هدفی مشروع در صورت ورود به خلیج فارس یا دست از پا خطا کردن می داند. ●وسَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ جمعیت رزمنده‌ی مدافع انقلاب اسلامی (@ج_رزما) ۱۱ بهمن ۱۴۰۴
. 🍃 امام صادق عليه‌السلام:هيچ روزى بر فرزند آدم نيايد مگر اين كه آن روز بگويد: اى پسر آدم! من روزى نو هستم و من بر تو گواهم. پس با من خوبى كن و در من كار نيك انجام ده، تا روز قيامت به سود تو گواهى دهم؛ چرا كه ديگر مرا هرگز نخواهى ديد. 📗بحارالأنوار، ج۷ .🔸 ( @hedayatt_313 )🔸.
20.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷وظائف رهبری به زبان ساده 🔹و کاش ما بچه انقلابیها منویات و سیاستهای آقا رو پیگیر و مطالبه اجرا می کردیم و...
آقای استاندار رییس محترم سازمان بازرسی دادستان محترم ⁉️آیا مردم حق ندارند از رفتارهای بروکراسی اداری شما به ستوه بیایند؟ ⁉️امروز کارمندی(بازنشسته نیروهای مسلح) می گفت،برای یک وام ۲۰۰ میلیون تومانی که با گردشکار خودم تعلق گرفته به بانک... که خود ۲۰ سال است با آن بانک کار مالی می کنم، مراجعه کردم که پس از چهارماه انتظار و گردش مالی، با این برگ مزخرف برای دریافت وام روبرو شدم! ⁉️نه برای ،بیست میلیارد تومان که، دویست میلیون تومان یعنی یک سکه بهار آزادی و...!! ✔️آیا این پاسداشت کرامت انسان است؟ ✔️آیا این قانون درست است؟؟ ✔️این قانون مال این مبالغ بی ارزش است؟؟(آیا این سختگیری برای اختلاسها و وامهای کلان هم انجام میشود) ✔️آیا این رفتارها ناراضی کردن مردم از نظام نیست؟؟؟ 🔹آخه یک کارمند حقوق بگیر ،برای۲۰۰میلیون تومان، با چنین چالش بزرگ؟!؟ ✔️آقایان،مردم را دریابید
🔰نگرانی شدید ارتش تروریستی آمریکا از رزمایش سپاه پاسداران 🔻ادامه پست 🔻