eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.7هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢ناوشکن‌ های چین به سمت آب‌های ایران حرکت کردند 🔹چندین ناوشکن سنگین تیپ ۰۵۵ و ۰۵۲D ارتش چین از پایگاه «هاینان» به سمت آب‌های ایران اعزام شدند 🔹ایران، روسیه و چین یکشنبه یک رزمایش نظامی مشترک در نزدیکی تنگه هرمز برگزار میکنند.. 🆔️@J.RAZMAA               @رصدتحرکات_بین_الملل_جنگ_نامتقارن_محور_مقاومت_کمیته_عالی_فجازی_@ج_رزما                         کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa ابرگروه ویژه شماره ۲ 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_حکمرانی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب‌ حقیقتی بنام ناو های جنگی امریکا . اینکه چگونه امریکا به استراتژی دریا پایه رسید و توان نظامی خود را در قالب ناوهای ۱۱ گانه ساماندهی نمود... بحث مفصلی است . ولی هرچه هست به نظریه الفرد ماهان مربوط است؛ ۱- خشکی ها در محاصره دریاها هستند. ۲- دریاها اصلی ترین محور تبادل فرهنگ و اقتصاد و سیاست بین تمدن ها هستند. ۳- در روی کره زمین ۱۲ تنگه دریایی استراتژیک وجود دارد. ۴- هر کشوری این تنگه ها را داشته باشد ، اقای روی زمين است. ۵- امریکا باید این ۱۲ تنگه مهم دریایی دنیا را تصاحب کند . امریکا برابر همین نظریه بجای اینکه مثل انگل یس خبیث، کشورهای پیرامونی این تنگه ها را اشغال کند ، ابن ناوها را ساخت و بسوی این تنگه ها فرستاد. البته تاکنون دو فروند از این ناوها برای همیشه از حالت عملیاتی خارج شدند، دو فروند هم متحمل خسارت عملیاتی شدند و... برای شروع بحث هم این سوال را مطرح میکنم ؛ چرا رنگ ناوهای جنگی امریکا سفید است ؟؟ شاید به پاسخ دهنده این سوال هم هدیه ای تقدیم کردیم. شاید . اما انچه که خیلی جالب است کارکرد های عملیاتی این ناوهاست . ابن ناوها تاکنون حتی یک نمونه از درگیری و عملیات مستقیم موفق نظامی نداشته اند . به این چند نمونه از عملیات این ناوها توجه کنید؛ ۱- نقش ناوهای امریکا در بزرگترین جنگ نفت کش ها ؛ در سال ۱۳۶۶ در جریان جنگ نفت‌کش‌ها در خلیج فارس، یک ناو کشتی غول‌پیکر به‌نام "بریجتون" تحت محافظت شدید آمریکا توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران منفجر شد. این حادثه موجب شد ، امریکا و متحدینش بسرعت از خلیج فارس عقب نشینی کنند. ۲- نقش ناوهای امریکا در؛ - تهاجم اول امریکا به عراق جهت باز پس گیری کویت . - تهاجم امریکا به افغانستان به بهانه مقابله با تروریسم . - تهاجم امریکا به عراق (جنگ دوم خلیج فارس) به بهانه وجود سلاح های شیمیایی در عراق . در هیچیک از این جنگ ها نقش این ناوها ، نقش ارزشمند و در خور توجه و بیشتر از یک پایگاه زمینی معمولی نبوده و براحتی قابل صرف نظر بوده است . ۳- نقش ناوهای امریکا در جنگ با یمن ؛ ناوهای امریکا ( آیزنهاور) با تبلیغات سنگین جهت محدود سازی عملیات یمنی ها در دریای سرخ به ان منطقه اعزام شدند . نتیجه عملیات پس از ۸ ماه جنگ ؛ - پذیرش شکست قطعی - پذیرش تلفات بسیار زیاد - تعهد ترامپ به اینکه منبعد علیه یمنی ها اقدامی نخواهد کرد - فرار از دریای سرخ . ۴- نقش ناوهای امریکا در حمله به ونزوئلا ؛ نقش ناوهای امریکا در محاصره دریایی ونزوئلا و در نهایت ربایش مادرو ، فقط یک نقش تبلیغاتی و فریب بود ، عملا ناوهای جنگی امریکا ، هیچگونه دخالتی در این سلسله عملیات نداشتند . علیرضا تنهای کیسمی ۱۱ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
بسم‌الله القاصم الجبارین بیانیه شماره ۱۹@جمعیت_رزما در محکومیت ودرخواست محاکمه حامیان و بانیان فتنه آمریکایی دیماه ۱۴۰۴ درپی بیانیه های زنجیره ای پسا اغتشاش در موازات با لشکر کشی آمریکا به منطقه 🔻ادامه متن بیانیه🔻
✍️با تبارشناسی سه ضلع خائن پدر خوانده‌های اغتشاش و براندازی که از فتنه ۸۸تاکنون نگذاشته‌اند آب خوش از گلوی ملت ایران پایین برود ، مشاهده می شود که این بار نیز به‌ مانند دفاع مقدس ۱۲روزه شروع به بیانیه نویسی و انشاء رؤیاهای خود کرده‌اند. به‌گونه‌ای که از اغتشاشات ۱۸و ۱۹دی‌ماه تاکنون خاتمی، میرحسین موسوی، تاج‌زاده و کروبی اقدام به انتشار بیانیه نموده‌اند که از آن با عنوان بسترسازی برای فتنه‌ای جدید معنا می‌شود. 🔹️در شرایط کنونی یک مثلث مزاحم در برابر نظام اسلامی قرارگرفته است که باانگیزه‌ها و کنش‌های متفاوت و مخرب قصد دارند ایران و ایرانی را به نابودی بکشانند. این سه‌ضلعی به‌مثابه یک تیر سه شعبه همواره انقلاب اسلامی و ایران را هدف گرفته و در حال هدف گرفتن است که در ادامه تلاش می‌شود ماهیت آن رمزگشایی شود. 1️⃣ضلع اول؛ خاتمی، روحانی و کروبی: این ضلع و حامیانشان در پی براندازی انقلاب اسلامی و حفظ یک جمهوری اسلامی دکوری هستند که محتویات آن اسلام اموی ـ آمریکایی و شیعه‌ی انگلیسی است. این گروه از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در پی این مدل از حکومت بوده‌اند و زمانی که در قوای کشور پست و مقام داشته‌اند تمام آیین‌نامه‌ها، قوانین و برنامه‌های توسعه را در همین راستا نوشته و اجرا کرده‌اند و خودشان بنیان‌گذار بخش بزرگی از مشکلات کنونی هستند. یک نمونه از این برنامه‌های مخرب، طرح «تحدید جمعیت» بود که در دولت‌های هاشمی و خاتمی رخ داد که در آن زمان کروبی رئیس مجلس بوده است و نتیجه‌ی آن طرح آمریکایی، زیربنای کاهش جمعیت جوان و بحران سالمندی در آینده‌ی نزدیک است. 2️⃣ضلع دوم؛ میرحسین موسوی و تاج‌زاده : این ضلع و پیروانشان برخلاف ضلع اول که استحاله‌ی نظام را دنبال می‌کنند در پی براندازی جمهوری اسلامی هستند و علیرغم آنکه خود در مقاطعی پست‌ها و مناصب مهم و بالایی داشته‌اند و بخش زیادی از ناکارآمدی‌های تعمدی و مطالبات انباشته کنونی که منجر به نارضایتی عمومی و اغتشاشات شده است در زمان تصدی آن‌ها بسترسازی شده است، اکنون کمر به نابودی کشور بسته‌اند. 3️⃣ضلع سوم؛ پهلوی و اپوزیسیون فارسی‌زبان(بیانیه دیروز موسوم به ۱۷ نفر) : این ضلع گرچه به لحاظ ماهیت و کنشگری متفاوت از دو ضلع دیگر می‌باشد اما هر سه یک هدف مشترک دارند و هر سه تحت تأثیر دشمنان ایران به دنبال براندازی نظام بوده و خروجی کنش‌گری شان تقدیم منابع کشور به آمریکا و غرب و یا تجزیه‌ی ایران است. نتیجه‌ی 1️⃣: سه‌ضلعی مذکور به لحاظ شخصیت شناسی و رفتاری، مبتلایان انحرافات فکری و اعتقادی و بحران‌های هویتی و روان‌شناختی هستند و قادر به هویت‌یابی با تمدن ایران و اسلام نبوده و غرب و آمریکا را ناجی و فعال مایشاء می‌دانند. اعتماد ساده لوحانه از روی مهر طلبی و قدرت‌طلبی به آمریکا، آنان را به سوء ادراک و خطاهای محاسباتی دچار کرده است به‌گونه‌ای که در انتظار مداخله‌ی غرب برای براندازی و رساندن آن‌ها به قدرت نشسته‌اند. درحالی‌که یک وعده‌ی پوچ است و همچنان‌که آمریکای ترامپ، زلنسکی را جلو چشم جهانیان تحقیر کرد، ماچادو(رهبر اپوزیسیون ونزوئلا) را به بازی گرفت و پهلوی و اپوزیسیون ایرانی را مشتی احمق و عروسک خیمه‌شب‌باز می‌داند؛ به پدرخوانده‌های فتنه و اغتشاش نیز رحم نخواهد کرد. - نتیجه‌ی2️⃣: انقلاب اسلامی یک پروژه‌ی مقطعی و دارای تاریخ‌مصرف نیست که بعد از چند دهه از بین برود. نظام جمهوری اسلامی نیز یک نظام پوشالی نیست که با بحران سازی‌های بی‌ریشه فروبریزد! نظام اسلامی در طی ۵دهه‌ی گذشته انواع بحران‌ها و فتنه‌ها را پشت سر گذاشته و مدام به ترمیم زخم ها و بازتولید ارزش های انقلاب پرداخته است. 🔹️لازم به ذکر است که نظام اسلامی در همین جنگ شهری اخیر هم می توانست آنرا در همان روز پنجشنبه ۱۸تیر مهار کند اما به علت خیانت اصلاح طلبان تندرو در همسویی با ترامپ قمارباز و اعتراض نامیدن جنگ شهری ، یکروز به تاخیر افتاد اما نظام اسلامی همچون گذشته موفق به مهار آن گردید و با اقتدار به مسیر خود در اعتلای انقلاب اسلامی و سربلندی ایران قوی ادامه می دهد. 🔹️درپایان جمعیت رزما ضمن تاکید بر شکستن کمر حامیان فتنه با محاکمه پدرخوانده های اغتشاش وبراندازی ، لشکرکشی آمریکا به منطقه را در راستای دفاع از اسرائیل مقابل عملیات پیش‌دستانه ایران اسلامی دانسته وآنرا هدفی مشروع در صورت ورود به خلیج فارس یا دست از پا خطا کردن می داند. ●وسَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ جمعیت رزمنده‌ی مدافع انقلاب اسلامی (@ج_رزما) ۱۱ بهمن ۱۴۰۴
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب‌ شهید امیرعبداللهیان چگونه افسار اروپاییها را کشید و اجازه نداد؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک سازمان تروریستی اعلام کنند؟؟ پس از فتنه سال ۱۴۰۱، اتحادیه اروپا تصمیم گرفت ، سپاه را یک سازمان تروریستی اعلام کند . شهید امیر عبداللهیان با قوت و قدرت اعلام کرد: "‌پس‌هرگونه وابسته نظامی، امنیتی، دفاعی یا اطلاعاتیِ کشورهای اروپایی که در خاک ایران و در ذیل این سفارت‌ خانه ها فعالیت می‌کنند از نظر حقوقی می‌توانند در همان چارچوب،‌ تروریست تلقی شوند." و اینگونه بود که کل اتحادیه اروپا دسته‌جمعی خفه شدند‌. ‌ از همین رو امروز هم سریعا دولت و مجلس باید؛ تمام سازمانها و عناصر مرتبط با نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی و اطلاعاتی کشورهای اروپایی را عنصر نامطلوب و تروریست اعلام نموده و انها را مجبور کند ظرف ۴۸ ساعت خاک ایران را ترک کنند . همچنین لازم است؛ با درخواست دولت و موافقت ستاد کل نیروهای مسلح ، تمام وابستگان نظامی ایران در تمام سفارت خانه های کشورهای عضو اتحادیه اروپا ، پاسدار و از عناصر در سپاه باشند . (هم اکنون برادران ارتشی ما در اکثر سفارت خانه ها به عنوان وابسته نظامی حضور. دارند ) علیرضا تنهای کیسمی ۱۱ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هدایت شده از حاج کوه دماوندی
ولادت حضرت علی اکبر امام حسین ع روز جوان به همه جوانان هوشمند و شایسته کشوراسلامی ایران قوی که رهرو آن جوان مجاهدشهیددرمیدان مقاومت کربلا بود و نشان داد که چگونه باید ازولی امر وامام حوددفاع مردانه نمایندتبریک می گوئیم، به امید آنکه جوانان هوشمند و شایسته کشورمان با پیروی از آن سرمشق آگاهی بخش در دفاع از ولی فقیه زمان امام خامنه ای مقتدر بی نظیر عاقلانه و فداکارانه در همه میدانهای لازم جامعه فعالیت کنند ودشمنان اسلام وانقلاب اسلامی و ولایت فقیه را همچون گذشته مات ومبهوت از میدان به درکنند انشاالله / 🇮🇷❤️❤️🌹🌹🇮🇷🇮🇷🇮🇷
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مختص به یک حوزه سرزمینی ویک قشرخاص نیست امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجموعه ای از آزدای خواهان لشکریان استکبارستیزی وضد فاشیست آدم کش ررئم جعلی صهیونیستی از زن ومرد در سراسر جهان تبدیل شده است بفضل خدا جبهه مقاومت پیروز این صحنه عاشورای هستند بدون مرز خراسان شمالی
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم بیانیه جمعیت رزمنده مدافع انقااب اسلامی استان گلستان در روزهای اخیر، اتحادیه اروپا با اقدامی خصمانه و مداخله‌جویانه، تهدید به قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست موسوم به «سازمان‌های تروریستی» کرده و متأسفانه این تهدید را در سطحی عملیاتی پیگیری نموده است. این اقدام، نه‌تنها مغایر اصول بدیهی حقوق بین‌الملل است، بلکه تعرضی آشکار به حاکمیت، امنیت ملی و نهاد رسمی دفاعی جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود. در چنین شرایطی، انتظار می‌رفت پاسخ دولت و مجلس، متناسب با سطح تهدید و ماهیت ضدامنیتی این اقدام باشد. صدور بیانیه‌های صرفاً ادبی، کلی و فاقد ضمانت اجرایی، آن هم در برابر اقدامی واقعی و عملی، نه بازدارنده است و نه در شأن جمهوری اسلامی ایران. وقتی طرف مقابل دست به اقدام عملی می‌زند و یکی از ارکان رسمی نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار می‌دهد، پاسخ نمی‌تواند محدود به «محکوم می‌کنیم»، «غیرقانونی می‌دانیم» و «تدابیر لازم را اتخاذ خواهیم کرد» باشد؛ بدون آن‌که خطوط قرمز، هزینه‌ها و تبعات این اقدام برای طرف مقابل به‌صورت شفاف و عملی تبیین شود. دیپلماسیِ فاقد خط قرمز و حد و مرز مشخص، به اقدامی نمادین و بی‌اثر تبدیل می‌شود. این در حالی است که دشمنان جمهوری اسلامی با صراحت، از خطوط قرمز امنیتی عبور می‌کنند. پرسش جدی اینجاست: آیا تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عبور از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران نیست؟ اگر این اقدام عبور از خط قرمز نیست، پس خطوط قرمز ما کجاست؟ و اگر هست، چرا واکنش‌ها در تراز این تهدید تعریف نمی‌شود؟ شهید والامقام دکتر امیرعبداللهیان، در مقاطع حساس، با تشخیص دقیق عبور دشمن از خطوط قرمز امنیت ملی، واکنش‌هایی بازدارنده و مؤثر را رقم زد. امروز نیز انتظار می‌رود همان درک، قاطعیت و صراحت در تصمیم‌گیری‌ها دیده شود. از مسئولان ذی‌ربط انتظار می‌رود به‌صورت شفاف به افکار عمومی پاسخ دهند و با اقدامات عملی، بازدارنده و متناسب، به اتحادیه اروپا و هر طرف متجاوز دیگری تفهیم کنند که جمهوری اسلامی ایران در برابر تعرض به نهادهای رسمی و امنیت ملی خود، منفعل نخواهد بود. بی‌تردید، تنها از مسیر اقدام قاطع و روشن است که می‌توان مانع تکرار چنین جسارت‌هایی شد. رزمنده مدافع انقلاب اسلامی استان گلستان (رزما) https://eitaa.com/joinchat/384828769C65d0d3788f
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب‌ فقط حرف نزنید ، غیرت نشان دهید . از دولت و مجلس و شعام می خواهیم؛ در پاسخ به اقدام خبیثانه اتحادیه اروپا در اعلام تروریستی بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که یک سازمان رسمی بین المللی و از ارکان اصلی نظام ج.ا.ا است، فقط بیانیه ندهند ، موارد زیر را علیه کشورهای عضو اتحادیه اروپا که به این مصوبه رای مثبت داده اند اجرایی نمایند ؛ ۱- منبعد تمام وابستگان نظامی در سفارت خانه های ایران در کشورهای اروپایی، از پاسداران شاغل در سپاه انتخاب شوند. ۲- متقابلا تمام سازمان‌های نظامی، امنیتی و اطلاعاتی این کشورها را جز سازمان‌های تروریستی اعلام کنید. ۳- تمام عناصر وابسته به بخش های نظامی، امنیتی و اطلاعاتی کشورهای عضو اتحادیه اروپا که در سفارت خانه های این کشورها در تهران حضور دارند ، تروریست اعلام نموده و ظرف ۴۸ ساعت از کشور ما اخراج کنید. ۴- هر گونه فعالیت این سفارت خانه ها، قبل از ساعت ۸ صبح و بعد از ساعت ۱۴ ممنوع شود. ۵- اعضای این سفارت خانه ها فقط تا ساعت ۱۸ حق تردد در بیرون از سفارت و منازل و اماکن وابسته به خود را دارند . ۶- هر گونه تردد اعضای این سفارت خانه خارج از محدوده شهر تهران ممنوع است. ۷- به هنگام نیاز برای تردد و فعالیت خارج از موارد فوق، الزاما باید از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخواست مجوز نمایند . ضمنا؛ اجرای این موارد را به وزارت خارجه جمهوری.ا.ا واگذار نکنید . - بعضا خودشان دو تابعیتی بوده و انجا را محل زندگی خود انتخاب کرده اند . - خانواده ها و اقوام بعضی از اعضای وزارت امور خارجه ما ، در ابن کشورها ساکن هستند، لذا جهت حمایت از خانواده و اقوام خود که در اروپا ساکنند ، دارای مراوده عرفی با این سفارت خانه ها بوده و قادر به تعقیب منویات نظام ما نیستند. - حتی اگر اروپایی ها ، علیه کل ملت ایران هم اقدامی انجام دهند ، این جماعت وابسته و پیوسته ، اقدامی که اروپایی ها را تحت فشار قرار دهد ، انجام نمی دهند . علیرضا تنهای کیسمی ۱۱ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با تله ای که برای ما پهن کردن، دستگاه قضا در دوراهی عدالت و مصلحت گیر خواهد کرد.
629.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥نماینده رژیم صهیونیستی پرچم انصارالله را به شورای امنیت برد بعد ببینید چه نکته ی مهمی میگه ، خط آخر این‌پرچم رو نشون میده بخونید 🔸سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، با بردن پرچم انصارالله یمن به جلسۀ شورای امنیت سازمان ملل، گفت این گروه برای «زمین یا مرز» نمی‌جنگد، بلکه با انگیزه‌های ایدئولوژیک عمل می‌کند. اکبر آمریکا اسرائیل للاسلام ج رزما خراسان شمالی