eitaa logo
@ج_رزما_آذربایجان_شرقی
369 دنبال‌کننده
299 عکس
146 ویدیو
15 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم و بِهِ نستعین قالَ امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام : . ...الا و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ... جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی 🆔️@J.RAZMAA 
مشاهده در ایتا
دانلود
🚩دکترین سر مقابل چشم ●گسترش خط قرمز ضاحیه به مرز اسرائیل ●ساخت بمب اتم ●خروج از ان پی تی 🎤دکتر حسین الله کرم، دبیرکل جمعیت رزما، پنجشنبه ۲۱خرداد در تجمع جانفدایان میدان ابن سینا : 1️⃣الله کرم ضمن تقدیر از رزمندگان میدان پیرامون وحدت ساحات و اجرای تهدید معتبر یکشنبه ودوشنبه اخیر با شلیک ۳۰ موشک به شمال اسرائیل از مسئولان خواست که خط قرمز را از ضاحیه به مرزهای لبنان و اسرائیل انتقال دهند تا اولا مشمول بازگشت مردم جنوب لبنان به روستاهای خود گردند دوما اسرائیل دست از اشغال ۲۰ درصد لبنان دست بردارد. 2️⃣ الله کرم با تقدیر از رزمندگان در پاسخ ۲۱ موشک درمقابل ۲۰ موشک آمریکا در سه شنبه وچهارشنبه به اردن ، کویت، بحرین و اقلیم، اظهار داشت ما خواستار تغییر دکترین چشم درمقابل چشم به دکترین "سر درمقابل چشم" هستیم تا فرمان امام شهید هم در پاسخ یک حمله به جای ده حمله اجراگردد. 3️⃣ الله کرم درپایان اظهار داشت ، ●اولا برای جانفدایان قابل پذیرش نیست که امارات، عربستان و قطر از لیست حملات موشکی حذف شوند زیرا این کار بازی در نظم آمریکایی است . ●دوما ازآنجا که امام حاضر داشتن بمب اتم را منع نکرده اند باید برای جلوگیری از ترور و ربایش، هزچه زودتر اقدام به ساخت و رونمایی از بمب اتم کرد تا بازدارندگی از ترور و ربایش مسئولین حاصل گردد. ●سوما ایران باید از ان.پی.تی.خارج شود تا از حضور بازرسان آژانس، جاسوسی آنها وشهادت دانشمندان جلوگیری گردد. «وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»؛ 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
السلام علیکم یا خاصه اولیا الله . ✅بیانیه کمیته عالی سیاسی راهبردی جمعیت رزما🔻
بسمه تعالی این روزها و ایام ، لحظات پرتلاطم و پر دغدغه ای را سپری میکنیم.بیش از ۱۰۰ روز است که ملت مبعوث شده در خیابان ها به خونخواهی امام شهید و بیعت و حمایت از ولایت مطلقه فقیه امت ( حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه ای دام ظله ) و دفاع از کشور ایران و حمایت از رزمندگان اسلام ، میدان ها و خیابان های کشور را پر کرده اند و برای احقاق حقوق حقه ایران و نمایش قدرت نرم نظام در برابر آمریکای جنایتکار و صهیونیزم سر از پا نمی شناسند. اما این امت مبعوث شده این روزها از دو ناحیه اظهار نگرانی میکنند : * ‌وجود عناصر نفوذی در لایه هایی از نظام که در مذاکرات برجام، مملکت را فروختند و اکنون در روند مذاکره با دشمن با اظهارات و مواضع خود این نگرانی را ایجاد کرده اند که احتمال باج دهی مجدد و امتیاز به آمریکا در روند دیپلماتیک وجود دارد. * عدم اطلاع رسانی مناسب و درخور شان مردم ایران ، توسط وزارتخارجه و دولت اصلاحاتی و تیم مذاکره کننده ، موجب شده که مردم دچار دغدغه و نگرانی شوند و دربازار گرم شایعات ، تجربه خیانت در مذاکرات الجزایر و برجام و ...در ذهنشان خطور کند. واقعیتش به مردم حق دهید که نگران باشند و از نظام و دولت و مجلس بی اختیار مطالبه گری کنند . مردمی که با اقتدار قوای نظامیشان هیمنه آمریکا را در منطقه فرو ریختند و قدرتی جدید را در جهان رقم زدند ، نمیتوانند نظاره گر وادادگی و انفعال تصمیم گیران واداده در دادن تنگه هرمز و دستاوردهای هسته ای و بی توجهی به رهنمودهای رهبر انقلاب ،توسط این جماعت معلوم الحال باشند . هم اکنون شاهد تلاطم و تشویش و اعلام مواضع کفن پوشان و نگارندگان میدانها و خیابانهای هستیم که اگر با استدلال و اطلاع رسانی درست ، دغدغه آنها رفع نشود ، شاید شاهد هیجاناتی خاصی در جامعه باشیم. این مقبول نیست که جریان انقلابی و مردم وطن دوست برای ایران اقتدار بیاورند و جریان واداده با مصاحبه هایشان دل مردم را خالی کنند و دم از پیروزی هم بزنند. به روسای قوای نظام گوشزد میکنیم که تبعات این ناتصمیمی و عدم شفاف سازی گریبان بسیاری را خواهد گرفت و مردم دست به اتخاذ تصمیمات قاطعانه خواهند زد و با دستور رهبرشان طومار خیلی از آقایان را خواهند پیچید .مردم منتظر اعلام رسمی توافق نامه هستند و این مهم، دیری نخواهد پایید . آن زمان است که واکنش مردم انقلابی را مشاهده خواهید کرد. بعون الله تعالی کمیته عالی سیاسی راهبردی جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی ۲۳ خرداد ۱۴۰۵ 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امور_حکمرانی_اسلامی_در_جنگ_نرم_دشمن_شناسی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما در ایتا🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
🔺️مجمع انقلابیون بین الملل لیست قصاص منتشر کرد 🆔@waring_kanal 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA @رصد_امور_اطلاعات_رسانه‌ای_جنگ_روانی_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما   کانال تحلیلی/ راهبردی شماره ۱ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa ابرگروه ویژه شماره ۲@ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 
هدایت شده از حزب‌الله
https://virasty.com/ruhollahbejani/1781311264180434638 آخرین پست ویراستی حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله بجانی در مورد: ترک انتقام و همدستی با قاتلین رهبری
هدایت شده از حزب‌الله
https://virasty.com/ruhollahbejani/1781311264180434638 آخرین پست ویراستی حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله بجانی در مورد: ترک انتقام و همدستی با قاتلین رهبری
هدایت شده از حزب‌الله
22.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ریسمان الهی و برخی مسئول میانی کج فهمی بخش ششم از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله بجانی مسئول شورای هماهنگی حزب‌الله شمال‌غرب کشور در جلسه جهاد تبیین ۱۴ خرداد در مسجد جامع حکم آباد در منطقی بودن تمامی فرمایشات رهبری و فاصله نگاه برخی مسئولین کج فهم @jehad_hezbollah🇮🇷🌷
🔸️ در پی عروج خونین مرجع عالی‌قدر جهان تشیّع، رهبر حکیم انقلاب اسلامی و پرچمدار جبهه حق و مقاومت، امام مجاهد شهید حضرت آیت‌الله‌العظمی سیّدعلی حسینی خامنه‌ای (قدّس‌الله‌نفسه‌الزکیه)، جهان اسلام در سوگ فقدان بزرگمردی نشسته است که سراسر عمر پربرکت خویش را در راه اعتلای کلمه حق، دفاع از اسلام، خدمت به مردم و هدایت امّت اسلامی سپری نمود. آن قائد شهید، با ایمان راسخ، مجاهدت خالصانه، صبر استوار و بصیرت الهی، همواره پرچم استقلال ایران عزیز و هدایت و عزت امّت اسلامی را برافراشته نگاه داشت؛ نام و یاد آن یگانه دوران در تاریخ ایران عزیز، جهان اسلام و در دل آزادگان عالم ماندگار خواهد بود. 🔸ستاد بزرگداشت عروج خونین امام مجاهد شهید حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (اعلی‌الله‌مقامه‌الشریف)، ضمن عرض تسلیت به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله سیّدمجتبی حسینی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و همه ملّت‌های آزاده و دلبسته به راه حق، مراتب سپاس و قدردانی عمیق خود را از حضور پرشور و وفادارانه مردم مبعوث شده ایران اسلامی و همه دلدادگان اسلام و انقلاب اعلام می‌دارد. 🔸پیرو اطلاعیه‌های پیشین این ستاد و با عنایت به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، به اطلاع عموم مردم شریف و عزادار می‌رساند مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر آن امام مجاهد شهید و اعضای خانواده ایشان، شهیدان بزرگوار دکتر مصباح‌الهدی باقری‌کنی، سیّده‌بشری حسینی خامنه‌ای، زهرا حدادعادل و زهرا محمدی گلپایگانی (رضوان‌الله‌علیهم اجمعین) به شرح زیر برگزار خواهد شد: 🔸روزهای شنبه ۱۳ و یکشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۵ مصادف با نوزدهم و بیستم ماه محرم: مراسم وداع با پیکر مطهر در مصلای امام خمینی (قدّس‌سرّه) تهران. 🔸روز دوشنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۵ مصادف با بیست‌ویکم ماه محرم: مراسم تشییع در تهران. 🔸روز سه‌شنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۵ مصادف با بیست‌ودوم ماه محرم: مراسم تشییع در شهر مقدّس قم. 🔸روز پنج‌شنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۵ مصادف با بیست‌چهارم ماه محرم و شب شهادت امام سجاد علیه‌السلام: مراسم تشییع در مشهد مقدس و تدفین در حرم ملکوتی امام‌رضا (علیه‌آلاف‌التحیة و الثناء) 🔸از عموم مردم شریف و عزیز، آزادگان جهان، دلدادگان مکتب اسلام و علاقه‌مندان، به‌ ایران اسلامی و کلیه اعضای محترم @جمعیت_رزما دعوت می‌شود با حضور در این مراسم باشکوه، آن رهبر شهید را بدرقه کنند. 🔸️در پایان ضمن تشکر از تمهید و برنامه‌ریزی‌های گسترده‌‌ دستگاه‌های مسئول و گروه‌های مردمی برای برگزاری این رویداد، تأکید می‌شود نقش اصلی در برگزاری این مراسم را مردم شریف و همیشه‌درصحنه به‌عنوان صاحبان اصلی عزا برعهده خواهند داشت و جلوه باشکوه و بی‌نظیری از یک رویداد مردمی عظیم  رقم خواهد خورد، ان‌شاءالله. جزئیات بیشتر این مراسم متعاقباً به‌اطلاع عموم خواهد رسید. 🔸دفتر حفظ و نشر آثار رهبر شهید انقلاب اسلامی ۲۳ خرداد ۱۴۰۵ 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA            @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
🔸بسم الله الرّحمن الرّحیم «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» 🔻ادامه متن اطلاعیه🔻
باسمه تعالی ❇این‌بار"مردم مبعوث"  پیامبران مسیر صیانت از شجره طیبه جمهوری اسلامی ایران  و تثبیت موقعیت آن در قله اقتدار هستند ... 🔻ادامه یادداشت🔻
✅ روحانیون بزرگوار، وعاظ و مادحین مخلص انقلاب؛ قبل از توصیه و دعوت مردم به صبر و سکوت به بهانه حفظ "وفاق" در قبال تصمیمات ملی سرنوشت ساز، در شرایط حساس جنگ رو در رو با شیطان بزرگ؛ شایسته است  یک بازبینی از موضع گیریهای خود در حوادث این چندسال اخیر اعم از: ●حمایت از نامزدهای خاص در انتخابات ریاست جمهوری؛ ●جهت گیری های  هدفمند  و یکسویه در نحوه و مسیر  ائتلاف های اصول گرایی؛ ●حمایت و تبریک های عجولانه در تصویب برجام؛ ●حمایت و تائیدیه های نسنجیده و بی حساب از گفتمانهای دردسرساز و بی حاصل همچون گفتگوی تمدنها ، کلید تدبیر و امید  و پدیده خام و یکجانبه گرایانه "وفاق" داشته باشند و دقت کنند که آیا اگر روحانیت و حوزه انقلابی! در این چندسال منفعلانه عمل نمیکردند و انقلابی تر در صحنه، کفن پوش و جان برکف، پشت ولایت حضور پیدا میکردند، حضرت اقای شهیدمان  باز در آخرین توصیه های خود به جای "روحانیت مبعوث" پرچم را به دست  "مردم مبعوث"  می سپردند و از "مردم‌ مبعوث" خبر میدادند؟؟!! و یا میفرمودند مردم به رهبری  روحانیت  مبعوث  کار را یکسره خواهند کرد!!!!!!!؟؟؟؟؟ هرچند گله از دوست نباید که بُوَد دوست عزیز 🌻 ولی توصیه ای خواهرانه به اساتید و روحانیون بزرگوار و عزیزان حوزوی شریف و انقلابیم دارم: ●لطفا عضوی از مردم مبعوث باشید و درکنار آنها چشم و گوشتان به خواسته های این‌ مردم‌ مبعوث و تمرکزتان فقط و فقط بر شروط دهگانه امام این مردم و پیش شرطهای ایشان در باب پذیرش " سکوت در میدان‌نبرد"  و انجام مذاکره باشد و تمام‌... ☀️ با بصیرت به جای رفتن زیر" پرچم وفاق"  به " اتحاد مقدس"ی چنگ بزنید که امام شهیدمان به جای وفاق از آن سخن‌گفتند! ایشان حتی یکبار هم از کلمه" وفاق" استفاده نکردند‌ و تکیه کلام ایشان" اتحاد مقدس" بود. 🚫 توجه فرمایید؛ که دعوت و توصیه به  صبر و سکوت و "وفاق "بر سر تصویب  آنچه ترامپ و قبیله اپستین را خشنود میکند! در راستای تامین خواسته های آنهاست؛ و این مردم را از قله اقتدار پایین میکشد، چه برجام باشد چه تفاهم نامه اسلام آباد "قداستی" ندارد که شایسته اتحاد مردم حول آن باشد.❗️ ● اتحاد مقدسِ مدِّ نظر اقای شهیدمان اتحاد برسر حفط دستاوردهای عظیم‌ میدان که بُهت و غِبطه جهانیان را برانگیخته است، ‌میباشد. 📡 🚀 🛸 🇮🇷🛳🛥🚁 ●یادمان نرود که  این‌ملت با ارزشترین، گرانبهاترین، و بزرگترین دارایی و سرمایه و داشته اش یعنی وجود نازنین و غیرقابل جبران سلاله مطهر حضرت زهرا  سلام الله علیها، حضرت سید علی حسینی خامنه ای رضوان‌الله‌علیه را در راه رسیدن به این قله اقتدار  از کف داده است..😭 ●کمترین دستاورد این خون بر زمین ریخته خدا، در عصر حاضر نباید چیزی جز ایستادن بر قله پیروزی و شکست مفتضحانه هژمونی شیطان بزرگ  باشد. ⚡️ما از نه گفتن و زدن زیر میز مذاکره ای که ترامپ و نتانیاهوی جنایتکار برایمان چیده اند هراسی نداریم.. این نبرد، نبرد موجودیتی ماست و نباید بترسیم و مردم را بترسانیم...اگر به "جاء الحق و زهق الباطل" از عمق جان ایمان داریم. ✅ما تا اینجای مسیر را با توکل بر خداوند باریتعالی و با تکیه بر قدرت شهادت طلبی و ایمان آمده ایم، از ادامه راه تا تثبیت دستاوردهایمان و جایگاهمان در نظم نوین جهانی هراسی نداریم.. ✅ما پشت سر نائب رشید و نخبه امام زمان آیت الله سید مجتبی خامنه ای حفظه‌الله، در میدان و خیابان میمانیم و نخواهیم‌ گذاشت عده ای با چرتکه انداختن های مادی و روحیه محافظه کارانه شان بر سر دستاوردهای خون اماممان و سرداران رشیدمان  معامله کنند.. 💪 پشت سر تیم دیپلماسی غیورمان میمانیم  به شرطها و شروطها : ●از انها میخواهیم با عزت و اقتدار بر سر شروط و خواستهای امام و امت بمانند و اول جمجمه شان را همانند مردان میدان به خدا بسپارند و سپس دلشان به حمایت ما مردم از مواضع عزتمندانه و مقتدرانه شان! گرم باشد و بدانند که اگر غیر از این باشد مردم از انها هم عبور خواهند کرد! ✅و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم ان‌ تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم ۲۴خرداد ۱۴۰۵ ✍ دکتر محبوبه حقیقی 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻   🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_سیاسی_اعتقادی_جنگ_شناختی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
📌 ترامپ: به نتانیاهو گفتم داری چه غلطی می‌کنی؟! رییس‌جمهور آمریکا به فاکس نیوز درمورد حمله اسرائیل به لبنان: به نتانیاهو زنگ زدم و گفتم: «تو چه غلطی داری می کنی؟» به او گفتم حملات دیگری به حزب الله نکن. چرا نتانیاهو باید چنین حمله مزخرفی را انجام می‌داد؟ من خیلی عصبانی شدم. بهش فهموندم. او اصلاً قضاوت درستی نداره. من این رو بهش گفتم. ✍🔺️داری خودتو به کوچه بن میزنی الاغ، ته کوچه باتلاقه، بی بی گفته هر غلطی کرده با اطلاع تو و سنتکام بوده، دهنتو ببند و گوشاتو باز کن تا غرش شیران حیدری رو امشب از ایران بشنوی، 📌شبکه ۱۳ اسرائیل: نشست کابینه امنیتی-سیاسی این رژیم به‌دلیل افزایش تنش‌ها و احتمال پاسخ ایران، در یک پناهگاه فوق‌محرمانه زیرزمینی برگزار می‌شود 🚩 کانال ۱۴ اسرائیل: ایالات متحده در حال حاضر تلاش می‌کند از طریق واسطه‌های مختلف از هرگونه حمله قریب‌الوقوع ایران به خاک اسرائیل جلوگیری کند 🚩 ترامپ: قرار بود ما توافق را امروز صبح امضا کنیم اما حمله اسرائیل در بیروت آن را به تأخیر انداخت؛ حمله اسرائیل همه چیز را به هم ریخت 📌ترامپ: امضای توافق با ایران از راه دور خواهد بود و پس از آن امضای حضوری که ممکن است یک هفته بعد در اروپا انجام شود، انجام خواهد شد اگر توافق امشب امضا شود، بلافاصله دستور رفع محاصره دریایی ایران را صادر خواهم کرد. 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما                                 کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa