eitaa logo
@ج_رزما_آذربایجان_شرقی
369 دنبال‌کننده
299 عکس
146 ویدیو
15 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم و بِهِ نستعین قالَ امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام : . ...الا و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ... جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی 🆔️@J.RAZMAA 
مشاهده در ایتا
دانلود
قالیباف: وقتی حرف از مذاکره و دیپلماسی می‌زنم، منظورم دیپلماسیِ اقتدار است. زمان برجام هم گفتم که با مذاکره مخالف نیستم، اما تأکید کردم که با مذاکره‌ای موافقم که خودش یک شیوه مبارزه باشد. فرق مذاکرات الان با دوره‌های قبل در این است که امروز این علمِ پیروزیِ میدان، که هم دشمنان و هم دوستان به آن اعتراف کرده‌اند، پشتوانه مذاکره است. نیروهای مسلح ما در مقابل این دشمنِ سراپا مجهز، پیروز شدند. در مذاکره‌ای که یک روش مبارزه است، وادادگی وجود ندارد و در کنار آن، شعارزدگی هم جایی ندارد. اگر شعارها را مدام تکرار کنیم، دشمن می‌فهمد که تهدیدها توخالی است و این موضوع باعث می‌شود جسورتر و گستاخ‌تر شود. در جنگ اخیر مردم ایران در برابر جنگی که قدرت اول نظامی و اقتصادی جهان و رژیم صهیونیستی به ما تحمیل کردند، ایستادند. ممکن است تحولات، منطقه ای باشد اما تاثیرات آن جهانی است.
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قالیباف: همزمان با مذاکرات به تمام اقدامات دشمن در خلیج فارس پاسخ مناسب دادیم 🔹 در جنگ تحمیلی سوم، برای مثال اتفاقاتی که در خلیج فارس در دوران آتش‌بس رخ داد، قابل توجه است. در آن مقطع، این دشمن بود که پیگیر آتش‌بس بود و ما در ابتدا آن را نمی‌پذیرفتیم. 🔹 به هر حال، وقتی آتش‌بس اجرا شد، دیدید که دشمن اقداماتی را در خلیج فارس انجام داد و ما نیز بلافاصله واکنش نشان دادیم. آخرین نمونه آن، حادثه بالگرد آمریکایی‌ها بود. 🔹 همچنین دو ناوچه دشمن که قصد عبور از تنگه هرمز را داشتند، مورد اصابت قرار گرفتند و دچار آتش‌سوزی گسترده شدند؛ موضوعی که تصاویر ماهواره‌ای نیز آن را تأیید کرد. 🔹 از سوی دیگر، هر فرودگاهی در هر کشوری که جنگنده‌های دشمن از آن به پرواز درمی‌آمدند، مورد اصابت قرار گرفت. همه این اتفاقات در شرایطی رخ داد که ما همزمان در حال مذاکره نیز بودیم.
16.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماجرای اولتیماتوم ایران به آمریکا پس از حمله به بیروت ▪️ به پشتوانه میدان از طریق مذاکره توانستم حمله رژیم با ضاحیه را متوقف کنیم 🔹 لبنان بخشی از جبهه مقاومت است. در تفاهم‌نامه نیز ایران پشتیبان جبهه مقاومت و آمریکا حامی و متحد رژیم صهیونیستی است. بنابراین طبیعی است که وقتی آتش‌بسی برقرار می‌شود، این آتش‌بس باید در همه جبهه‌ها، به‌ویژه در لبنان، رعایت شود. مذاکره نیز یک روش مبارزه است ▪️ اگر مذاکره نبود، به هدفمان نمی‌رسیدیم 🔹 هر آنچه را که می‌خواستیم با اقدام نظامی به دست بیاوریم، چندین برابر آن را که اصلا قابل قیاس نیست  از طریق مذاکره به دست آوردیم.
19.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺روایت شب آخر مذاکرات به ونس در اسلام‌آباد گفتم ما بی‌اعتمادی کامل به شما داریم 🔹 هر جنگی که پیروزی داشته باشد، اگر این نهایتاً منجر به یک سند حقوقی و سیاسی نشود و آن پیروزی‌ها ثبت نشود، آن پیروزی‌ها هیچ منفعتی پیدا نخواهد کرد؛ نه در تاریخ و نه در مزایای آن. 🔹 الان ما در جنگ ۴۰ روزه پیروز شدیم، خب دستاوردش چیست؟ در مذاکره این دستاورد شکل می‌گیرد. 🔹 ما وسط مذاکره بودیم، ضاحیه مورد حمله قرار گرفت. ما باید می‌زدیم؛ همان‌جا در مذاکره گفتیم ما می‌زنیم. 🔹 وقتی من آنجا صحبت می‌کردم، این مباحث ما در کمتر از چند دقیقه منتقل می‌شد به طرف. میانجی صحبت‌ها را منتقل می‌کند و طبیعی هم هست؛ همین‌طور که ما منتقل می‌کنیم که به‌هرحال تصمیمات را پیش می‌بریم.
13.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺مهم ترین ضمانت برای ما قدرت ایران و انسجام مردم است نه قطعنامه شورای امنیت ▪️ روایت قالیباف از سفر زمینی سیستم‌های امنیتی برخی کشورهای اروپایی به تهران برای گفت‌و‌گو با ایران 🔹 بدبینی و بی اعتمادی من به آمریکا از همه بیشتر است. حتی اگر توافق نهایی باشد و آن به تایید قطعنامه شورای امنیت برسد بازهم اصلا قابل اعتماد نیست، تضمین ما قدرت ایران است. 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA                          @رصدتحولات_سیاسی_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی@ج_رزما                                  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
بیانیه کمیته عالی سیاسی راهبردی @جمعیت_رزما السلام علیک یا ابا عبدالله ع. جنگ، مذاکره و تفاهم ؛ پیروز کیست؟ 🔻ادامه متن بیانیه🔻
💢آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی و عوامل آنها درطول این ۴۷ سال بعد از انقلاب ، هیچ بلائی نبوده که بر سر ایران نیاورده باشند .آخرین دشمنی آنها حملات در قالب جنگ ۱۲ روزه ، اقدامات کودتایی با هماهنگی تفاله های داخلی ، و البته تجاوز در جنگ رمضان بود، ولیکن با درایت و تدبیر امام شهید رضوان‌الله‌ علیه و البته رهبر جدید انقلاب حفظه‌الله و حضور مردم انقلابی در عرصه، دشمن تن به شکست داده، وادار به عقب نشینی ذلت بار شده است. 🔷️به اقرار دوست و دشمن، در جنگ رمضان هزینه هایی سنگین دادیم (که بزرگترین ان، شهادت رهبر بزرگوارمان بود )  و باید فریاد زد که سرانجام  دنیا ما را به عنوان قدرت جدید دنیا و پیروز نبرد با آمریکا و اسراییل  به رسمیت شناخت. 🔷️اما سوال اساسی اینست که با ورود به مذاکره برای حل اختلافات، این پیروزی چگونه تقسیم شده است؟ بدیهی است که در این مسیر رهنمودهای امام شهید و رهبری معظم باید تعیین کننده مذاکرات و شکل گیری  معادلات می بود. 🔷️پرسش ما اینست که آیا به این اوامر عمل شد یا خیر؟ مردم هوشیار و بصیر درآینده پاسخ به  این تفاهم نامه اعلامی را خواهند داد . 🔷️بنده به بضاعت خویش کلیاتی را اعلام و در آسیب شناسی آتی آن را نقد و بررسی بیشتر خواهم کرد، انشاالله. ✍آری، اقتدار ایران اسلامی و جنگ هوشمندانه و ترکیبی با دشمن و مقاومت جانانه دربرابر خصم زبون ،نشان میدهد که توانسته ایم اراده خود را بر دشمن تحمیل کنیم . بخش هایی از این تفاهم نامه ،ثبت پیروزی های ماست  و بی انصافی است که آن را اعلام نکنیم، اما اکنون در مقام نقد بخش های غیر شفاف و غیر نقد آن که دشمن حیله گرانه از زیربار شکست فرار کرده و ما با نگاه رهبر شهید و اوامر رهبری میتوانستیم آنها را بر دستاوردهای دیگر بیافزائیم، بحث خواهیم کرد. 🔷️ابتدا بگویم که تبصره ها و ...اعلام نشده لذا با اطلاعات موجود نظرات داده میشود: *آری ، بافشار ایران قرارشده که اسرائیل لبنان را تخلیه کند، اگر نکرد و بیرون نرفت، چه میکنیم؟ جنگ ادامه می یابد یا....؟ * آمریکای استعمارگر در همه اموردنیا و ازجمله ایران مداخله نموده و به ایران تجاوز کرده و حاکمیت و امنیت ملی مارا بارها نقض کرده و رهبر جهان اسلام را شهید نموده، اما درتوافق، ماهم موظف به احترام به حاکمیت آمریکا شده ایم. *  تنگه محدوده حاکمیتی مابوده و اهرم فشار بسیاربزرگ که دنیا را تحت فشار قرار داده بود، اما به بهانه رفع محاصره، تردد را در ان آزاد کردیم .(انشاالله که در آینده تنگه را کنترل کامل کنیم و به بهانه آزادی کشتیرانی حرف عراقچی و عدم کنترل اثبات نشود. *  موضوع خروج نیروهای آمریکایی از منطقه و محدوده ایران، شفاف نبوده و صراحت ندارد. ضمن آنکه در تضاد با بند (      )حفظ وضع موجود و تعهد به نیاوردن نیروی نظامی جدید به منطقه است. * بحث کنترل حاکمیتی  تنگه منحصرا  به ایران و عمان  ربط دارد و بحث سایر کشورها شفاف و صریح نیست که آیا اعضای کشورهای حاشیه خلیج فارس و آزادی هرگونه تردد کشتیرانی ،اعم از نظامی و غیرنظامی، شامل دوستان انها( آمریکا و غرب)، مانورهای مشترک و حضور نظامی در خلیج فارس هم میشود؟ *  دربحث رفع تحریم ها، بازسازی، بازشدن تراکنش ها و ...آمریکا و غرب در برجام هم این قول ها را داده بودند ولی حتی یک بند را هم عمل نکردند.(شاید برجامی دیگر ). آمریکا در برجام زیر میز زد و همه چیز را که برای خودش نقد کرده بود به ما به نسیه هم نداد، چه اعتمادی به آمریکا هست؟ اینها نوعی خوش خیالی است و اعتماد به امریکا( مثل امضای جان کری و اوباما ) اگر انجام  ندادند چه میکنید؟ میجنگید یا برجامی عمل میکنید؟ و البته تحریمهای مصوبه کنگره چه میشود؟ *   آقایان ! رهبری نظام  گفته بودند راجع به هسته ای ،دیگر مذاکره نکنید. شما تعهد بیشتر از برجام دادید و بعد از ۱۰ سال اعتمادسازی و رسمیت یافتن فناوری صلح آمیز ما در دنیا، با درج بحث هسته ای  درمذاکرات هم برجام را سر پله اول آورد و هم مشروعیت و استقلال هسته ای ما را مشروط به توافقی جدید با موافقت آمریکا  و  البته ( درج درتوافق نهایی ) کرد که هم مثل بندهای برجامی،  مبهم است و البته قابل تفاسیر ....و وعده سر خرمن و البته ، نامحتمل. *  بحث حفظ وضع موجود ، آمریکا را در منطقه مجددا تثبیت و پیروزی ما و دستاوردهای آن را کم رنگ و بی اثر میکند و حضور آمریکا را بدست خودمان  مشروعیت می بخشد(چرا که با این توافق، ما پذیرفتیم حضور آنها را) * ما بدنبال ساخت سلاح هسته ای نبودیم و آمریکایی ها خوب این را میدانستند. اما ما منفعلانه به دارنده هزاران بمب هسته ای تعهدی ننگین دادیم که نقض حاکمیتی ست. «وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»؛ 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA       @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
🩸خطای استراتژیک در انتقام خون امام شهید 🔻امام جامعه این همه واضح بارها به تاکید کردند و تصریح داشتند حرارت این خونخواهی امام شهید باید حفظ شود، آن وقت ما این خونخواهی را حواله می دهیم به دوران ظهور؟! 🔻فعل امام عصر، فعل ایشان است و مربوط به و سطح انتقام هم تاریخی است از تمام جبهه کفر به نحوی که زمین را از وجود نحس کفر تطهیر می کنند. 🔻بحث بر سر فعل ما در عصر غیبت است. بحث سر این است که اگر را به شهادت رساندند، دست روی هم نگذارید تا نائب امام کشی باب شود و دشمن بر آن جرات دائمی پیدا کند. 🔻این چه منطقی است که رهبر جامعه شهید شود، انتقام نگرفتن را با خونخواه بودن امام عصر توجیه کنیم؟! با تمام احترام، نگاه مسئولین در قبال خون امام شهید، جرات تکرار جنایتی در این سطح را به دشمن خواهد داد. 🔻خونخواهی و قصاص، سبب عدم تکرار جرم و حیات افراد دیگری می شود که مورد تهدید هستند؛ "وَ لَكُمْ فِي الْقِصاصِ حَياةٌ يا أُولِي الْأَلْبابِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ‌"(۱۷۹بقره). این منطق خداوند است که انتقام بگیر و قصاص کن تا زنجیره قتل(و ترور) قطع شود. 📢 اگر الان نمی توانید انتقام بگیرید، حداقل موضع باید این باشد پرونده شهادت امام جامعه باز است و ما همیشه مترصد خواهیم ماند. ✍مصطفی رضایی 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما 🔻 🆔️@J.RAZMAA       @تبیین_راهبردهای_عملياتی_امت_مبعوث_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
پیام_رهبر_انقلاب_اسلامی_خطاب_به_ملت_ایران_درباره_تفاهم‌نامه_رئیس‌جمهوران.pdf
حجم: 103.8K
📖 متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا | ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 🔗 farsi.khamenei.ir/news-content?id=63052 📲 @rahbar_enghelab_ir