eitaa logo
@ج_رزما_آذربایجان_شرقی
369 دنبال‌کننده
301 عکس
146 ویدیو
15 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم و بِهِ نستعین قالَ امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام : . ...الا و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ... جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی 🆔️@J.RAZMAA 
مشاهده در ایتا
دانلود
3FilesMerged_۱۹۰۶۲۰۲۶.mp3
زمان: حجم: 8.7M
مهم 🚨 بازتعریف قواعد بازی از جنگ روانی تا میز مذاکره؛ رهبری چگونه با یک پیام کوتاه، ابتکار عمل را از واشنگتن گرفت؟ ✍️ امین جهانشاهی‌نسب @GORDANTAKNAFARE313 👇🔻👇
تحلیل پایانی را تا آخرین ثانیه با دقت و فارغ از هرگونه پیش فرض ذهنی دنبال کنید آن زمان روشن خواهد شد که مقصود من چه بوده و بر چه مبنایی سخن گفته‌ام بنده تحلیلگر نیستم بلکه کارشناس هستم تفاوت این دو در آن است که کارشناس بر داده فکت و واقعیت های قابل سنجش تکیه میکند در حالی که تحلیلگر علاوه بر داده ها به آینده پژوهی و ترسیم سناریوهای محتمل نیز میپردازد از این رو از مخاطبان تقاضا دارم سخنان مطرح شده را بدون عینک تعصب و قضاوت های از پیش ساخته بشنوند اگر کل بحث را با دقت دنبال کنید متوجه خواهید شد که این موضوع نیز به صورت روشن مورد اشاره قرار گرفته است زمانی که گفتم حضرت آقا جبهه انقلاب را بیمه استراتژیک کردند مقصودم به هیچ وجه یک جریان یا جناح سیاسی خاص نبود جبهه انقلاب در تلقی بنده یک مکتب فکری تمدنی و هویت ساز است نه یک تشکیلات سیاسی محدود و نه یک اردوگاه انتخاباتی موقت از همین رو معتقدم پیام اخیر در سطحی عمیق تر از منازعات روزمره سیاسی برای این مکتب پشتوانه ای راهبردی و اطمینان بخش ایجاد کرد اساسا بنده نه به جریان موسوم به انقلابی تعلق خاطر جناحی دارم و نه به جریان اصلاح طلب زیرا در هر دو طیف جز معدودی از نیروهای اصیل و دغدغه مند غالبا نوعی رقابت برای سهم بیشتر از قدرت مشاهده میکنم آنچه برای من اصالت دارد اصل نظام نهاد رهبری ثبات ساختاری کشور و منافع ملی است و همواره کوشیده ام مسائل را فارغ از وابستگی به کانون های قدرت و با رویکردی کارشناسانه مورد بررسی قرار دهم نکته مهم تر آنکه بخش اصلی این پیام اساسا ناظر بر تحولات محیط بین الملل و آرایش جدید مناسبات منطقه ای و جهانی بود و مخاطب آن بسیار فراتر از دعواهای رایج سیاسی در داخل کشور قرار داشت با این حال برخی از فعالان طیف موسوم به جناح انقلابی چنان این پیام را به خود منتسب کرده اند که گویی تمام ابعاد آن حول جایگاه و نقش آنان شکل گرفته است در حالی که افق اصلی سخن در سطحی کلان تر تعریف شده بود و بیش از آنکه معطوف به رقابت های داخلی باشد ناظر بر متغیرهای بیرونی و تحولات راهبردی پیش رو بود ✍امین جهانشاهی‌نسب 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻   🆔️@J.RAZMAA               @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_سیاسی_شناختی__مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
هدایت شده از حزب‌الله
امروز همه به این نتیجه رسیدند که امام سید مجتبی خامنه ای ، جوانی امام خمینی (ره) است. اما این مطلب را دو ماه پیش حجت الاسلام والمسلمین روح‌الله بجانی مسئول شورای هماهنگی حزب‌الله شمال‌غرب را بطور کامل و زیباتر در تجمع بابلسری ها بیان فرمودند: امام سید مجتبی خامنه ای ترکیبی از امام خمینی و امام خامنه ای شهید است لینک این بخش سخنرانی https://eitaa.com/jehad_hezbollah/9671
هدایت شده از حزب‌الله
امت مبعوث و آغاز ماموریت مهم الهی به رهبری امام سید مجتبی حسینی خامنه ای ۱۸ تیرماه مشهد مقدس دنیا مبهوت خواهد ماند. ترامپ و اربابانش در نابودی تدریجی قرار می گیرد شمارش معکوس عمر اسرائیل وارد ماه ها و روز ها شده است. @jehad_hezbollah🇮🇷🏴
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سیاستمدار مطرح آمریکایی؛ جنگ را باختیم و برای بازگشایی تنگهٔ هرمز باید پول هنگفتی به ایران بپردازیم سناتور کریس مورفی: 🔹واقعیت این است که این تحریم‌ها برای همیشه برداشته شده‌اند و تمام اهرمی که می‌توانستیم برای توافق هسته‌ای استفاده کنیم را از دست داده‌ایم. 🔹از نظر تئوری، اعمال مجدد تحریم‌های نفت ایران پس از ۶۰ روز یک اهرم است، اما آنها می‌دانند ایران چه خواهد کرد، دوباره تنگه را خواهد بست. 🆔️@J.RAZMAA             @رصد_امور_بین_الملل_نبردروایتها_درجنگ_ضدصهیونیزم_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما                         کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa ابرگروه ویژه شماره ۲ 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_حکمرانی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
🔻 (trash talk = تراش تُلکهای جی دی ونس=اراجیف ⚜ جی دی ونس معاون رئیس جمهور آمریکا: دیروز روز بسیار، بسیار خوبی بود. ما پیشرفت‌های زیادی داشتیم. دقیقاً همان کاری را انجام دادیم که می‌خواستیم انجام دهیم. می‌خواستیم یک سازوکار برای باز نگه داشتن تنگه هرمز ایجاد کنیم. این تنگه باز است. می‌خواستیم مطمئن شویم که یک سازوکار ایجاد می‌کنیم تا وقتی درگیری‌هایی که اجتناب‌ناپذیر هستند پیش می‌آیند، بتوانیم آن‌ها را مدیریت کنیم. همان‌طور که ترامپ گفت، گاهی آتش‌بس‌ها یعنی فقط کمتر تیراندازی می‌شود. اما می‌خواستیم مطمئن شویم یک هماهنگی درست برقرار است تا اگر تیراندازی رخ داد، اگر حزب‌ الله به اسرائیل شلیک کرد یا اسرائیل پاسخ داد، واقعاً با هم در ارتباط باشیم و بفهمیم چگونه می‌توان تیراندازی را متوقف کرد. ایرانی‌ها پذیرفته‌اند که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) دوباره به کشورشان بازگردند. من نمی‌توانم ۶۰ روز آینده اینجا بمانم. به آمریکا برمی‌گردم. تیم‌های فنی کار خواهند کرد. توافق نهایی مثل یک خانه است. ما فونداسیون را ساختیم. هنوز خانه ساخته نشده، اما پایه‌گذاری موفقی انجام داده‌ایم. ایرانی‌ها تهدید کرده بودند که از مذاکرات خارج می‌شوند، یا حداقل در شبکه‌های اجتماعی چنین تهدیدهایی مطرح شده بود. اما خارج نشدند. دیروز به ایرانی‌ها گفتیم: «وقتی شما چیزی می‌گویید که نسل ما آن را “حرف‌های بی‌ارزش” (trash talk) می‌نامد، نباید انتظار داشته باشید ترامپ واکنش نشان ندهد.» وقتی آن‌ها چیزهایی می‌گویند که درست نیست، ترامپ پاسخ خواهد داد. گاهی یک فرد پایین‌رتبه یک پهپاد شلیک می‌کند که از سوی فرماندهی عالی تأیید نشده است. طبیعتاً اسرائیل باید پاسخ بدهد، اما می‌توانستیم به وضعیت آرام‌تری برسیم اگر اسرائیل در چارچوب گفت‌وگوی جاری بین حزب‌الله، لبنان، اسرائیل و سایر طرف‌های منطقه پاسخ دهد. اسرائیل و همه کشورهای منطقه حق دفاع از خود را دارند. در ۲۴ ساعت گذشته، احتمالاً وضعیت لبنان آرام‌ترین حالت خود را داشته است. ۲۴ ساعت قبل از آن هم نسبتاً خوب بود. البته حدود ۷۲ ساعت پیش درگیری‌هایی وجود داشت. این یک روند در حال پیشرفت است. خبرنگار: آیا آمریکا می‌خواهد اسرائیل از جنوب لبنان عقب ‌نشینی کند؟ جی‌دی ونس: اسرائیلی ‌ها به‌وضوح گفته ‌اند که هیچ نیت سرزمینی در جنوب لبنان ندارند. دلیل حضور آن‌ها این است که نگران حضور نیروهای حزب‌الله در جنوب لبنان هستند. ما معتقدیم می‌توان به نقطه‌ای رسید که هم تمامیت ارضی لبنان و هم امنیت اسرائیل حفظ شود. این توافقی نیست که آمریکا به منطقه تحمیل کند. این توافقی است که منطقه خودش به‌شدت از آمریکا خواسته آن را برقرار کند. کاری که جرد و قطری‌ ها و کل تیم انجام دادند، از نظر من یک توافق کلاسیک ترامپ است. اگر دارایی‌های ایران روزی آزاد شوند، آن‌ها کشاورزان آمریکایی را ثروتمندتر می‌کنند و به تغذیه مردم ایران کمک خواهند کرد. @Military_zone_magazine ✍بنگاه معاملاتی جی.دی.ونس 🆔️@J.RAZMAA             @رصدامورسیاسی_نبردروایتها_درجنگ_ضدصهیونیزم_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما                         کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
🚨. خیلی مهم 🔴 برادرانه با تیم مذاکره‌کننده کشورمان ✍ 🔻۱- ابتدا به اظهارات دو تن از مقامات بلند‌پایه آمریکایی که دیروز و بعد از مذاکرات ژنو بر زبان و قلم آورده‌اند توجه کنید؛ * «جی‌دی ونس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری می‌گوید‌: «‌ایران موافقت کرده است که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را به کشور بازگرداند. ● بازرسان هسته‌ای احتمالاً این هفته کار خود را آغاز خواهند کرد‌»! * «‌اسکات بسنت‌»، وزیر خزانه‌داری آمریکا می‌گوید: «‌در راستای مذاکرات سازنده جاری در سوئیس، ایران متعهد به ترانزیت آزاد در تنگه هرمز و اجازه ورود بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به کشورش شده است‌»! و البته در ادامه می‌گوید: «‌در ازای ورود بازرسان آژانس، تحریم نفتی ایران موقتا لغو شده است‌». 🔻۲- حالا فقط به چند نمونه از اخبار و اسنادی که به انگیزه و اهداف دشمن از ورود بازرسان آژانس و بازرسی‌های آنها اشاره می‌کند نیز نگاهی بیندازید! * «آنتونی بلینکن »، وزیر خارجه دولت جو بایدن سه هفته بعد از جنگ رمضان در مصاحبه‌ای می‌گوید: «‌تصمیم ترامپ برای خروج از برجام اشتباه بزرگی بود‌» و تاکید می‌کند که: ‌«اگر ترامپ از برجام خارج نشده بود، اکنون آدرس و مشخصات اهداف نظامی بیشتری از ایران را برای بمباران در اختیار داشتیم»! * سال ۲۰۱۲، «جی کارنی» سخنگوی وقت کاخ سفید در جریان یک کنفرانس خبری گفت: «ما چشم داریم و می‌توانیم برنامه ایران را زیر نظر بگیریم.» و هنگامی که از او می‌پرسند؛ منظور شما از این «چشم‌ها» چیست؟ می‌گوید: «بازرسان آژانس‌، آنها اطلاعات مربوط به مراکز هسته‌ای و نظامی ایران را در اختیار ما قرار می‌دهند‌»! * «جاشوا رونر» استاد دانشگاه و نویسنده وابسته به اندیشکده بروکینگز می‌گوید: ● «حضور بازرسان آژانس در ایران فرصتی طلایی برای کسب اطلاعات از دیگر حوزه‌های علمی و صنعتی ایران نیز هست»! * «اسکات ریتر» بازرس سابق سازمان ملل و تحلیلگر امنیتی آمریکایی، پس از جنگ 12 روزه در مصاحبه‌ای با «پرس تی‌وی» صراحتاً گروسی را مسئول خون شهدای هسته‌ای ایران دانسته و تاکید می‌کند: «اطلاعات حساس فنی و مکانی که از طریق بازرسی‌های آژانس به‌دست آمد، مستقیماً در عملیات ترور نخبگان ایرانی مورد استفاده قرار گرفت‌»! و ... 🔻۳- روز بیستم خردادماه امسال، شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قطعنامه‌ای را با ۲۱ رأی موافق، ۳ رأی مخالف و ۱۰ رأی ممتنع علیه کشورمان به تصویب رساند. در این قطعنامه که از سوی آمریکا و سه کشور اروپایی علیه جمهوری اسلامی ایران ارائه شده و به تصویب رسیده است، از ایران خواسته‌اند تا به بازرسان آژانس اجازه دسترسی کامل به اطلاعات مربوط به مراکز هسته‌ای و ذخایر اورانیوم داده شود! این درخواست آژانس در حالی است که؛ آمریکا و رژیم صهیونیستی در جریان جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان تعدادی از مراکز هسته‌ای ‌ایران را بمباران کرده و شماری از دانشمندان هسته‌ای کشورمان را به شهادت رسانده‌اند و ترامپ در جریان جنگ اخیر بارها اعلام کرده است که درپی حمله به مراکز هسته‌ای ایران است و رژیم صهیونیستی انکار نمی‌کند که شناسائی و ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان را در دستور کار داشته و دارد‌! 🔻۴- اکنون این پرسش از تیم محترم مذاکره‌کننده کشورمان در میان است که آیا اظهارات جی‌دی ونس، معاون ترامپ و اسکات بسنت وزیر خزانه‌داری آمریکا درباره اجازه ورود بازرسان آژانس و گشایش تنگه هرمز را تایید می‌فرمائيد؟! اگر پاسختان منفی است و اظهار‌نظر آنها را غیر‌واقعی می‌دانید، چرا در مقابل آن سکوت کرده و تکذیب نمی‌کنید؟! و اما، اگر اظهارات آنها صحت دارد که باید پرسید مگر از انگیزه آنها برای ورود بازرسان آژانس و کسب اطلاعات از مراکز حساس اتمی و نظامی کشورمان خبر ندارید؟! ●به یقین می‌دانید که گشایش تنگه هرمز به منزله خلع سلاح ایران اسلامی در مقابل حمله دشمنان است؟! ●و اما، بدیهی است که دست‌اندرکاران محترم تیم کشورمان اولاً از اخبار و گزارش‌هائی که از سوی مقامات رسمی و بلند‌پایه آمریکایی منتشر می‌شود باخبرند و ثانیاً از تعارض و تقابل آنچه دشمن ادعا می‌کند با خطوط قرمز رسماً اعلام شده ایران اسلامی بی‌خبر نیستند. از این روی انتظار آن است که اگر ادعای دشمن را غیر‌واقعی می‌دانند، چرا بی‌درنگ آن را تکذیب نمی‌کنند؟! و چنانچه -خدای نخواسته- ادعای آنها واقعیت دارد، باید در مسیر حرکت خود دقت بیشتری به خرج داده و تجدید نظر بفرمایند. با عرض پوزش. 🔥 🚀 💪 🆔️@J.RAZMAA @رصدامورسیاسی_نبردروایتها_درجنگ_ضدصهیونیزم_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما                         کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
💢اهم اخبار ۱۲ ساعت گذشت :🔻 🔹 وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور مجوز عمومی، تولید، فروش، حمل و تخلیه نفت خام، محصولات پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی با منشا ایران را تا ۳۰ مرداد مجاز اعلام کرد ‌ 🔺️ نفتکش‌های قطر با مجوز ایران وارد مسیر هرمز شدند 🔹️داده‌های شرکت کپلر نشان می‌دهد که چهار فروند نفتکش حامل گاز طبیعی مایع متعلق به قطر، امروز در مسیر ورود به تنگه هرمز قرار دارند 🔹️بر اساس گزارش رویترز، نفتکش‌های «وادی السیل»، «مکینس»، «السد» و «مسیمیر» برای نخستین‌بار از زمان آغاز جنگ در منطقه، از مسیر آبی ایران وارد این آبراه می‌شوند ‌ 🔺️ نخست‌وزیر قطر: نشست امنیتی ایران و کشورهای خلیج فارس در راه است . محمد بن عبدالرحمن آل ثانی: 🔹در مرحله بعدی مذاکرات ایران و آمریکا، نشستی با حضور کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس برای بررسی «امنیت منطقه» برگزار خواهد شد ‌ 🔺️ بقائی: تعامل ایران با آژانس به روال جاری ادامه خواهد یافت، به هیچ کس تعهدی ندادیم سخنگوی وزارت امور خارجه: 🔹 تعامل ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی مطابق روال جاری و منطبق با مصوبات مجلس شورای اسلامی و تصمیمات شورای‌عالی امنیت ملی ادامه خواهد یافت . 🔹بنا به گفته مقام‌های مطلع از محتوای مذاکرات دیروز در سوئیس تهران در طول مذاکرات ۱۸ ساعته، در مورد پرونده هسته‌ای مذاکره‌ای انجام نداده‌است و تعهد جدیدی نپذیرفته‌ است. آغاز مذاکرات هسته‌ای در چارچوب تفاهم‌نامه اسلام‌آباد برای پایان جنگ میان ایران و آمریکا، منوط به اجرای بند ۱۳ تفاهم‌نامه است. ‌ 🔺️ سفر قالیباف به عمان برای گفتگو درباره تنگه هرمز 🔹محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، دقایقی پیش برای دیدار با سلطان عمان و گفتگو پیرامون ارتقای همکاری‌های دوجانبه و ترتیبات اداره تنگه هرمز، تهران را به مقصد مسقط ترک کرد. سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه، در این سفر او را همراهی می‌کند ‌ 🔺️ رایزنی امنیتی هند و ایران در دهلی‌نو 🔹مشاور امنیت ملی هند در دیدار با معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در دهلی‌نو درباره تحولات خاورمیانه و روابط دوجانبه گفت‌وگو کرد 🔹دو طرف در این دیدار درباره تحولات خاورمیانه تبادل نظر کردند ‌ 🔷️یک منبع آگاه نزدیک به مذاکرات: 🔹️صرف شدن پول های بلوکه شده ایران برای خرید غلات آمریکایی واقعیت ندارد و در هیچ تفاهمی ذکر نشده است ‌ 🔺️ تاکید ایران و روسیه بر خروج فوری نیروهای صهیونیستی از لبنان وزارت امور خارجه روسیه: 🔹ایران و روسیه بر لزوم خروج سریع نیروهای صهیونیستی از لبنان تاکید کردند ‌ 🔺 بیانیه عمان از دیدار هیأت ایرانی با هیثم بن طارق : 🔹خبرگزاری رسمی عمان اعلام کرد که سلطان هیثم بن طارق امروز در کاخ «البرکه العامر» میزبان محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی و سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران، بوده است 🔹بر اساس این بیانیه، در این دیدار آخرین تحولات مربوط به مذاکرات ایران و آمریکا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هیأت ایرانی توضیحاتی درباره روند گفت‌وگوها و مسیرهای مختلف آن ارائه کرد 🔹خبرگزاری رسمی عمان افزود: سلطان عمان پس از استماع گزارش هیأت ایرانی، حمایت خود را از روند مذاکرات اعلام کرد و برای موفقیت این گفت‌وگوها و دستیابی به نتایج مثبت ابراز امیدواری کرد ‌ 🔺️ امیر پوردستان: آمادهٔ عملیات پیش‌دستانه هستیم رئیس مرکز تحقیقات راهبردی ارتش: 🔹در دکترین تهاجمی، عملیات پیش‌دستانه نیز تعریف شده است و چنانچه مصلحت نظام ایجاب کند، ممکن است با انجام عملیات‌های پیش‌دستانه در عرصه‌های ناشناخته، دشمن را به‌شدت غافلگیر کنیم 🔹نیروهای مسلح هنوز بخش مهمی از توانمندی‌های خود را عملیاتی نکرده‌اند و دشمن می‌داند که در صورت ارتکاب هرگونه خطایی، با پاسخی فراتر از مرزها و تنگهٔ هرمز مواجه خواهد شد 🔹در یک ‌ماه اخیر، ما چند نوبت تا پای جنگ با رژیم صهیونیستی رفتیم؛ لانچرها آماده و دست‌ها روی ماشه بود تا در صورت عدم عقب‌نشینی اسرائیل، جنگ آغاز شود 🔹تهدیدات قاطع ایران سبب شد تا آمریکا برای جلوگیری از گسترش جنگ، به رژیم صهیونیستی برای توقف تجاوزات به جنوب لبنان فشار بیاورد ‌ 🔺️ توافق ایران و عمان بر سر گفتگو از طریق کارگروه مشترک درباره مدیریت هرمز 🔹خبرگزاری عمان نوشت سلطنت عمان و جمهوری اسلامی ایران بر سر گفتگو از طریق یک کارگروه مشترک درباره مدیریت آینده هرمز توافق کرده‌اند ‌ 🔺 انصارالله: یمن در تفاهم ایران و آمریکا مطرح است محمد الفرح، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله: 🔹 بدون تردید یمن همواره در پشت‌پرده‌ گفتگوها میان ایران و آمریکا حضور داشته است؛ چرا که تفکیک آن از صحنه‌ کلی منطقه‌ای ممکن نیست
🔹یمن، به عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از محور جهاد و مقاومت، تصمیم‌گیرنده مستقل در امور خود است و هر توافقی که تنش‌ها را در منطقه کاهش دهد، می‌تواند فرصتی برای حل‌وفصل بحران یمن فراهم کند، مشروط بر اینکه واقعیت‌های جدید میدانی و توازن قوای جدید به رسمیت شناخته شود ‌ 🔺️ منبع نظامی: فقط تعداد معینی از شناورها اجازۀ عبور از تنگه هرمز را دارند 🔹یک منبع نظامی با اشاره به وضعیت تردد کشتی ها در تنگه هرمز، دربارۀ آخرین وضعیت ترددها به خبرنگار فارس گفت: براساس هماهنگی‌های انجام‌شده با نیروی دریایی سپاه، روزانه تنها تعداد معینی از شناورها مجاز به عبور از تنگه هرمز هستند 🔹 این تعداد از شناورها به‌صورت روزانه و متناسب با شرایط، متغیر خواهد بود. 💢 نان در تهران، شبانه گران شد⁉️ 🔹رئیس کارگروه آرد و نان: طبق مصوبه استانداری تهران از شب گذشته قیمت نان با آرد دولتی افزایش پیدا کرد 🔹در حال حاضر قیمت نان بربری از ۵۳۰۰ تومان به ۱۰ هزار تومان، سنگک از ۷۶۰۰ تومان به ۱۵۵۰۰ تومان، لواش از ۱۴۰۰ تومان به ۲۷۰۰ تومان افزایش یافته است، 🤗پزشکیان صیح بیدار شد دید بعععععلهههه علی برکت الله به دولت سوم بنفش... 🆔️@J.RAZMAA @رصدامورسیاسی_نبردروایتها_درجنگ_ضدصهیونیزم_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما                         کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
💢درخواست طرح سه‌فوریتی قانون مقابله با تهدید امام 🔻 طرح سه‌فوریتی مجلس برای قانون مقابله با تهدید جان رهبری 🔻از کارزار درخواست طرح سه‌فوریتی قانون مقابله با تهدید امام حمایت کنید.🔻 https://www.karzar.net/327913 🆔️@J.RAZMAA      @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزماض @رصدتحولات_سیاسی_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما                                 کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
بسم الله الرحمن الرحیم «وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ» 🔻ادامه مطالبه رسانه‌ای فجازی @ج_رزما