eitaa logo
پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی
1.3هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
172 ویدیو
0 فایل
پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری تلفن: ۰۲۱-۹۱۰۸۸۰۰۰ ثبت‌نام دوره‌های آموزشی: ۰۹۹۱۴۵۴۰۲۴۲
مشاهده در ایتا
دانلود
پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی برگزار می‌کند: 💡انفتاح صورت؛ فتوحات هنر انقلاب در آثار هنری هنرمندان انقلاب 🔺نقاشی مرحوم حبیب‌الله صادقی 🔺شعر علی معلم دامغانی 🔺موسیقی مرحوم احمدعلی راغب ⏰ یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، ۱۶، ۱۷ و ۱۸ بهمن ۱۴۰۱، از ساعت ۱۵ الی ۱۷ *حضور برای عموم آزاد است 📍خیابان سمیه، حوزه هنری، پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی. سرای شهید آوینی 📱پخش زندۀ نشست از: www.aparat.com/rcica.ir 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica_ir
💠نشست هفدهم از سلسله نشست‌های «مساله شهر؛ گفتگوهای انتقادی مدیریت شهری و علوم‌انسانی در باب شهر» با موضوع «معماری بوم و سرزمین؛ بررسی معماری امروز سمنان با عیار تاریخ و اقلیم» در تاریخ ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با حضور دکتر سعید پرسا، مدیر بافت تاریخی شهرداری سمنان و مهندس محسن مداح، معمار و مدرس دانشگاه و سیدفاضل سجادی بعنوان دبیر نشست، برگزار شد. 🔸این نشست به همت پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی و با همکاری حوزۀ هنری استان سمنان به صورت حضوری در صحن علنی شورای اسلامی شهر سمنان و به صورت آنلاین در صفحه آپارات پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی میزبان مخاطبان خود بود. 🔸گفتگو پیرامون مسائل مختلف شهرسازی و معماری شهر سمنان، روایت درست ظرفیت‌های استان و ضعف‌های جدی مدیریت شهری در مباحث اصلی این نشست بود. 🔸هنرمندان حوزه هنری استان سمنان، علاقه‌مندان به حوزه معماری و شهرسازی، دانشجویان، کارشناسان میراث تاریخی، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، اعضای شورای اسلامی شهر سمنان، مدیر گروه حکمت و هنر پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی و ریاست حوزه هنری استان سمنان در این نشست نیز حضور داشتند. 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica_ir
💠سومین نشست از سلسله نشست‌های «بازار رسانه» با موضوع «بازار وی او دی؛ چرخه اقتصادی تولید، تأمین و انتشار محتوا» با حضور احسان کاوه، تولیدکننده محتوای فرهنگی یازدهم بهمن‌ماه برگزار شد. 🔸احسان کاوه: اهمیت آثار انیمیشینی چنان است که هزینه ساخت آن از ساخت یک ماشین جنگی فوق پیشرفته صنعت هوایی بیشتر است چرا که انسان‌ساز است و به فکر و اندیشه آدمی در جهان جهت می‌دهد. یکی از مهمترین محتواهای انمیشن‌های دنیا امید است که بسیار در آینده جهان اهمیت دارد. آیا ما در آثار تولیدی خود و آثار ارائه شده در وی او دی‌ها به این موضوع توجه می‌کنیم. 🔸ولنگاری فرهنگی پیش آمده از آزادی و راحتی دسترسی به آثار سینمای جهان به ویژه انیمیشن‌ها برای سنین کودک و نوجوان بسیار خطرناک است. این وضعیت تاثیرات گوناگونی روی اقشار مختلف جامعه و وضعیت اقتصادی، فرهنگی و سیاسی خواهد گذاشت. 🔸تنظیم‌گری باید با آگاهی، قائده و برنامه‌ریزی درست انجام شود در حالی که متأسفانه امروز تنظیم‌گری به منبع درآمدی در ایران تبدیل شده است. تنظیم‌گران هرمیزان دست به سانسور و شطرنجی کردن تصاویر بزنند باز هم نمی‌توانند داستان اصلی اثر که تاثیرگذارترین عنصر سازنده آن اثر است را تغییر دهند، ما در تنظیم‌گری بسیار سطحی‌انگارانه عمل می‌کنیم. 🔻مشروح گزارش: www.rcica.ir 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica
💠پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی برگزار می‌کند: 💡انفتاح صورت؛ فتوحات هنر انقلاب در آثار هنری هنرمندان انقلاب 🔺رویداد اول: نقاشی مرحوم حبیب‌الله صادقی 🎙با ارائه: 🔸محمدعلی روزبهانی/ زمان و مکان در آثار صادقی 🔸هادی بابایی فلاح/ نسبت آثار صادقی با نگارگری ایرانی 🔸مرتضی صدیقی‌فرد/خوانش شمایل شناسانه‌گزیده‌ای از آثار صادقی 🔸حنانه یعقوبی/تحلیل گفتمان «نگاه« در نقاشی صادقی 🔸محمدرضا وحیدزاده/نشانه معناشناسی در آثار صادقی 🔸عاطفه صادقی/بازنمایی بانوی مقدس زمینی در آثار صادقی ⏰ یک‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱، از ساعت ۱۵ الی ۱۷ *حضور برای عموم  آزاد است 📍خیابان سمیه، حوزه هنری، پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی. سرای شهید آوینی 📱پخش زندۀ نشست از: www.aparat.com/rcica.ir 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica_ir
💠پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی برگزار می‌کند: 💡انفتاح صورت؛ فتوحات هنر انقلاب در آثار هنری هنرمندان انقلاب 🔺رویداد دوم: شعر؛ علی معلم دامغانی 🎙با ارائه: 🔸کاظم رستمی؛ چرایی و مبانی فخامت در شعر معلم 🔸سیدحسین شهرستانی؛ سکونت یا هجرت، مسئله این است 🔸حسن صنوبری؛ مثنوی علی معلم دامغانی،‌ به مثابه نوع پیشرفته‌ای از شعر فارسی 🔸سجاد صفار هرندی؛ روایت رخداد انقلاب در شعر معلم 🔸علیرضا سمیعی؛ بازجست عهد قدیم در آثار معلم 🔸رضا زنگنه؛ شعرشناسی در کلام و قلم معلم ⏰ دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱، از ساعت ۱۵ الی ۱۷ *حضور برای عموم  آزاد است 📍خیابان سمیه، حوزه هنری، پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی. سرای شهید آوینی 📱پخش زندۀ نشست از: www.aparat.com/rcica.ir 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica_ir
💠پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی برگزار می‌کند: 💡انفتاح صورت؛ فتوحات هنر انقلاب در آثار هنری هنرمندان انقلاب 🔺رویداد سوم: موسیقی؛ احمدعلی راغب 🎙با ارائه: 🔸محسن میرمهدی؛ تاملاتی در بانگ آزادی راغب 🔸اکبر نبوی؛ دعبل موسیقی 🔸علی‌رضا بلیغ؛ امتداد راغب 🔸محسن صفایی‌فرد؛ ایران به روایت راغب 🔸علی الماسی زند؛ بررسی پدیدارشناختی «خجسته باد این پیروزی» ⏰ سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱، از ساعت ۱۵ الی ۱۷ *حضور برای عموم  آزاد است 📍خیابان سمیه، حوزه هنری، پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی. سرای شهید آوینی 📱پخش زندۀ نشست از: www.aparat.com/rcica.ir 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica_ir
💠پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی برگزار می کند: ◀️ جهان بازی 🔻سلسله جستارهایی در «صنعت بازی در ایران» ♦️جستار دوم؛ 🎙با حضور: - محمدمهدی بهفر، مدیرعامل استدیو بازی‌سازی مدریک دبیر نشست: محمدحسن یادگاری، پژوهشگر رسانه 🗓چهارشنبه ۱۹ بهمن ساعت ۱۰ تا ۱۲ *حضور برای عموم  آزاد است 📍خیابان سمیه، حوزه هنری، پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی، سرای شهید آوینی 📱پخش زندۀ نشست از: www.aparat.com/rcica.ir 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica_ir
💠پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی برگزار می کند: 🔻مسأله شهر؛ گفتگوهای انتقادی مدیریت شهری و علوم انسانی در باب شهر ♦️مسأله هجدهم: «کلانشهر و فراموشی» چگونه توسعه و بازآفرینی شهری از هویت جغرافیایی داستان‌زدایی می‌کند؟ 🎙با حضور: - مسعود ملکی، پژوهشگر تاریخ شفاهی -دبیر نشست: سیدفاضل سجادی، پژوهشگر حوزۀ شهر و معماری 🗓 دوشنبه ۲۴ بهمن‌ماه/ ساعت ۱۵ تا ۱۷ *حضور برای عموم آزاد است 📍تهران، خیابان سمیه، حوزه هنری، سالن سلمان هراتی 📱پخش زندۀ نشست از: www.aparat.com/rcica.ir 🌍 Http//rcica.ir 📌@rcica_ir
💠پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی با هدف بررسی فتوحات هنر انقلاب در آثار هنری هنرمندان انقلاب، سلسله نشست‌های "انفتاح صورت" را برگزار کرد. نخستین نشست این رویداد به آثار نقاشی مرحوم حبیب‌الله صادقی اختصاص داشت که شانزدهم بهمن‌ماه با حضور صاحب‌نظران این حوزه برگزار شد. 🔻مشروح گزارش: www.rcica.ir 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica_ir
🔺گزیده‌ای از نشست: 💠 "انفتاح صورت" نگاهی به آثار نقاشی مرحوم حبیب‌الله صادقی 🔸هادی بابایی فلاح: اگر با نگارگری معاصر آشنایی داشته باشیم بی‌شک می‌توانیم وجوه بسیار جذابی را از دل آثار مرحوم صادقی کشف کنیم. ‏صادقی به عنوان یک هنرمند نقاش معاصر سعی نکرد تا در حد یک هنرمند نگارگر باقی بماند، این تلاش را داشته تا داشته‌هایش از نگارگری قدیم را به امروز بیاورد و برای مخاطب امروزی ارمغان تازه‌ای داشته باشد. 🔸عاطفه صادقی: در تصویرسازی‌های صادقی، زنان به عالی‌ترین شکل ممکن خود را نشان می‌دهند، آنچنان که می‌توان تلاش آن مرحوم برای حذف جنسیت را یکی از راهکارهای بازنمایی امر مقدس در بعد از انقلاب دانست. 🔸محمدعلی روزبهانی: در اثر «رقصی چنین» صادقی، عرفانی عملی را به نمایش می‌گذارد و به دور از مستقیم‌گویی از بیان اندیشه‌های خود، تلاش مخاطب برای فهم اثر را برمی‌انگیزد. صادقی با الهام‌گیری از نگارگری به نقاشی معاصر ایرانی، زبان نقاشی و زبان تصویر می‌رسد. 🔸حنانه یعقوبی: هنرمندانی مثل مرحوم صادقی از جمله هنرمندان مکتبی محسوب می‌شوند که هم اسلامی هستند، هم مدرن هستند و هم مسائل سیاسی و اجتماعی را در آثار خود نشان می‌دهند. 🔸محدرضا وحیدزاده: صادقی در آثارش به بحران‌های فرهنگی خود اشاره می‌کند و با نگاهی به زمانه خویش که نیازمند صدا برای گوش‌های شنوا است کار می‌کند. در برخی آثار صادقی نوعی عرفان و سماع عاشقانه توأمان با ماهیت اجتماعی و فعالیت‌های مردمی وجود دارد، تعادلی که همان رقصی چنین میان میدان را بیان می‌کند. 🔻مشروح گزارش: www.rcica.ir 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica_ir
-1568006399_-2078239057.mp3
27.76M
💠سلسله نشست‌های "انفتاح صورت"؛ فتوحات هنر انقلاب در آثار هنری هنرمندان انقلاب 🔺رویداد اول: نقاشی مرحوم حبیب‌الله صادقی 🗓 شانزدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica_ir
💠دومین نشست از سلسله نشست‌های "انفتاح صورت؛ بررسی فتوحات هنر انقلاب در آثار هنری هنرمندان انقلاب" هفدهم بهمن‌ماه با نگاهی به شعر علی معلم دامغانی برگزار شد‌. 🔻مشروح گزارش: www.rcica.ir 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica_ir
🔺گزیده‌ای از نشست: 💠 نشست "انفتاح صورت" با نگاهی به شعر علی معلم دامغانی 🔸سجاد صفار هرندی: انقلاب در شعر معلم نقطه‌ای طلایی و مهم است که رویداد را برای ما معنادار و روشن می‌کند و ویژگی‌های تازه‌ای از رویداد انقلاب را به نمایش می‌گذارد. معلم رویداد را با سلسله وقایع نزدیکی که منجر به انقلاب شدند معرفی نمی‌کند بلکه به رویدادهای بسیار دورتر، به امر قدسی و وجوه انبیاء می‌پردازد که انقلاب اسلامی را یکی از حلقه‌های آن می‌داند. 🔸علی‌رضا سمیعی: معلم یادآوری می‌کند که زبان فارسی امری مقدس است. او با به کارگیری تلمیح نشان می‌دهد که این ویژگی نه تنها یک آرایه ادبی است؛ بلکه فراز سنتی ادبی است که معلم بر قله این فراز ایستاده است. 🔸کاظم رستمی: بایستی امثال علی معلم و معدودی از شاعران حکیم پس از انقلاب را تهمتنان و سلحشوران این شاهنامه ایرانی شیعی به شمار آوریم. از این منظر شعر علی معلم تا آنجایی شعر است که در جهان انقلاب متولد شده، می‌بالد و فعالیت می‌کند 🔸سیدحسین شهرستانی: شهر‌ستیزی معلم به معنای مدرنیته شبیه دیگران نیست؛ چرا که به دنبال آرامش خارج از شهر نیست و در پی روستایی به معنای سنت‌های دیرینه است. این حرکت‌اندیشی معلم؛ آینده‌اندیش، پویا، فعال و سیاسی است. مثنوی هجرت و مثنوی کوچ دامغانی از همین افکار او حرف می‌زند. تمام بحث او در مورد دوگانگی حرکت و ماندن است. هجرت معلم، مکانی نیست بلکه افقی و زمانی است؛ به این ترتیب از آنجایی که این هجرت طولی، تاریخی و زمانی است جغرافیایی در میان نیست. 🔸حسن صنوبری: نو بودن همیشه ارزشمند نیست اما اگر این کار را با حفظ ارزش‌های بنای اصلی انجام دهیم کار مهمی کرده‌ایم. معلم توانست با شعر فارسی چنین کار مهمی را انجام دهد و نو شود در حالی که ذات و ویژگی‌های شعر فارسی را با توجه به تاریخ شعر فارسی حفظ کرده است. 🔸رضا زنگنه: معلم هرچه از انقلاب می‌گذرد پخته‌تر می‌شود و عاقلانه‌تر عمل می‌کند و حرف می‌زند و این روند رو به رشد او نشان می‌دهد مطالعه و اندیشه بیشتری را صرف کار خود کرده است. معلم صرفا یک شاعر نیست بلکه همزمان مدیر فرهنگی است و یک نسلی آن را معلم خود می‌دانند که با ارائه آموزه‌های او دل به دنیای معلمی‌ها داده‌اند. 🔻مشروح گزارش: www.rcica.ir 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica_ir
-1091428605_2127594952.mp3
34.31M
💠سلسله نشست‌های "انفتاح صورت"؛ فتوحات هنر انقلاب در آثار هنری هنرمندان انقلاب 🔺رویداد دوم: شعر، علی معلم دامغانی 🗓 هفدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica_ir
💠سومین نشست از سلسله نشست‌های "انفتاح صورت؛ بررسی فتوحات هنر انقلاب در آثار هنری هنرمندان انقلاب" هجدهم بهمن‌ماه با نگاهی به موسیقی مرحوم احمدعلی راغب برگزار شد‌. 🔻مشروح گزارش: www.rcica.ir 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica_ir
🔺گزیده‌ای از نشست: 💠 نشست از سلسله نشست‌های "انفتاح صورت" با نگاهی به موسیقی مرحوم احمدعلی راغب 🔸محسن میرمهدی: اگر در سرودهای قبل از انقلاب حکم به تسلیم شدن به سرنوشتی سیاسی، فرهنگی، تاریخی و جغرافیایی می‌شد، در اثر "بانگ آزادی" و دیگر آثار احمدعلی راغب به قیام علیه این سرنوشت و رهایی از آن و شرکت در تعیین سرنوشتی متعهدانه در مقابل واقعیت دعوت می‌شود. 🔸اکبر نبوی: کاری که راغب و امثال او پس از انقلاب در حوزه موسیقی انجام دادند، واقعه‌ای انقلابی بود که از بعثت فردی او بر اساس ارکان سه گانه ایمان به اسلام، ایران و انقلاب اسلامی شکل می‌گیرد. از آنجایی که شعر نقش مهمی در توفیقات موسیقی دارد، راغب به کمک شاعران خوب ایرانی توانست آثار به یادماندنی بسیاری خلق کند. 🔸علی الماسی زند: حزن و حماسه و شادی توأمان در آثار انقلابی راغب حضور داشتند و به کار گرفته شدند. مرحوم راغب به خوبی احوالات دوگانه مردم ایام پس از انقلاب و روزهای جنگ تحمیلی درک کرده و به آثارش حس و حال خود را منتقل می‌کند. راغب با آثار خود به اهمیت موسیقی بی‌کلام می‌پردازد و نقش کاربردی آن را در ارتباط با مخاطب نشان می‌دهد، یگانگی فرم‌ و محتوا در آثار راغب بخاطر ارتباط منطقی اجزای سازنده هر اثر وی مشهود است. 🔸محسن صفایی‌فرد: راغب مولف است و شأن والایی در به کارگیری درست و مناسب از موسیقی، شعر و دیگر اجزای سازنده آن در تولید و خلق یک اثر دارد. امضای راغب و نظریه موسیقی وی این است که شدن ایران در موسیقی با انقلاب شکل گرفت. 🔸علی‌رضا بلیغ: آنچه منجر به رشد راغب به عنوان یک موزیسین انقلابی شده است با ماهیت انقلاب نزدیکی بسیاری دارد و ناشی از زیست شخصی وی با جامعه انقلابی بود. قضاوت در مورد آثار راغب باید متناسب با شرایط آن زمان انجام شود چرا که با انقلاب موسیقی کشور دچار شرایطی متفاوت می‌شود که کار کردن در آن وضع به سادگی انجام نمی‌شد. 🔻مشروح گزارش: www.rcica.ir 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica_ir
1186275075_-738443618.mp3
37.85M
💠سلسله نشست‌های "انفتاح صورت"؛ فتوحات هنر انقلاب در آثار هنری هنرمندان انقلاب 🔺رویداد سوم: موسیقی، احمدعلی راغب 🗓 هجدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica_ir
💠نشست «جهان بازي» از سلسله جستارهایی در «صنعت بازی در ایران» با حضور امین شهیدی، بازی‌ساز بازی «Tale of bistun»، دوازدهم بهمن‌ماه به همت پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری در سرای شهید آوینی برگزار شد. 🔸امین شهیدی: بازی‌های کامپیوتری با بالاترین میزان درگیری افراد همراه است، از نوجوانان تا بزرگسالان، امروز درگیر بازی‌ در گوشی‌های همراه هستند، بنابراین ما جامعه هدفی داریم که توجه و پرداختن به آن یک فرصت و ضرورت است. عدم توجه به بازی‌های رایانه‌ای فرصت‌سوزی است که در نتیجه تبدیل به تهدید خواهد شد. 🔸در حوزۀ بازی رسانه‌هایی به طور جدی مشغول به فعالیت هستند و مخاطب زیادی هم دارند، اما به دلیل عدم سرمایه‌گذاری و سیاست‌گذاری مناسب در این حوزه، تولید ضعیف است. 🔸طی چند ماهه اخیر با مهاجرت نیروهای متخصص و از بین رفتن نیروی انسانی که حداقل 10 سال زمان صرف شده تا بتواند ارزآوری داشته باشد مواجه هستم، نیروی انسانی متخصصی که می‌تواند در سرعت رشد این صنعت تاثیرگذار باشد. 🔻گزارش مشروح: https://b2n.ir/j44379 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica_ir
1746018048_1420906808.mp3
30.93M
🔻نشست اول از سلسله جستارهایی در «صنعت بازی در ایران» 🗓دوازدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica_ir
💠دومین نشست «جهان بازی» از سلسله جستارهایی در «صنعت بازی در ایران» به همت پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری انقلاب اسلامی و با حضور مدیر عامل استودیو بازی‌سازی مدریک، نوزدهم بهمن‌ماه برگزار شد. 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica_ir
🔺گزیده‌ای از نشست: 💠نشست «جهان بازی» از سلسله جستارهایی در «صنعت بازی در ایران» 🔸محمدمهدی بهفر: بزرگترین کارکرد تولید محصولات بازی‌های رایانه‌ای، فرهنگ‌سازی و صدور فرهنگ ملل به یکدیگر است؛ به همین دلیل بازی‌های رایانه‌ای تولید بومی نیست و باید به آن در بعد جهانی نگاه کرد. 🔸در دنیا محصول و تولید در حوزۀ بازی با رویکرد بدون مرز ساخته می‌شود؛ حتی کمپانی‌های خیلی قوی بر اساس ویژگی اقلیم‌ها، محصول مختلف تولید می‌کنند و این به معنی جهانی فکر کردن از ابتدای تولید یک محصول است. 🔸سود و زیان مالی در حوزه بازی‌های رایانه‌ای در مقایسه با قیمت ملک و ارز و طلا و خودرو بحث جذابی نیست و اگر سرمایه‌ای که در این سال‌ها هزینه کرده‌ایم، در جایی غیر از این حوزه سرمایه‌گذاری شده بود، شاید رشد ۵۰۰ برابری داشت؛ جنبه دیگر این فعالیت فرهنگی در کشور را با اهمیت‌تر می‌دانم. من از بدو ورود به این حوزه اعتقاد داشته‌ام که صنعت گیم می‌تواند مشکلات اقتصادی کل کشور راه حل کند؛ همان‌طور که فروپاشی نوکیا در فنلاند را استارتاپ و گیم نجات داد. زمانی که به پیشنهاد حضرت آقا، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای راه اندازی شد، ترکیه در حوزه گیم حرفی برای گفتن نداشت و امروز استودیو‌های ترک ماهانه بیش از ۲۰ میلیون دلار درآمد دارند. 🔸بسیاری از نیروهای متخصص در کشور ما از شرکت‌ها استعفا می‌دهند، حتی گاهی برخی شرکت‌ها به صورت تیمی مهاجرت می‌کنند و این خیلی بدتر از مهاجرت انفرادی است؛ یعنی فرد حاضر است با همین گروه و تیم کار خود را انجام دهد اما در جایی که امکانات در اختیار داشته باشد. 🔻مشروح گزارش: www.rcica.ir 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica_ir
1436229376_975904274.mp3
31.73M
🔻نشست دوم از سلسله جستارهایی در «صنعت بازی در ایران» 🗓نوزدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica_ir
💠پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی برگزار می کند: ◀️ جهان بازی 🔻سلسله جستارهایی در «صنعت بازی در ایران» ♦️جستار سوم: 🎙با حضور: - سروان حمید جندقی، مدیر مرکز بازی‌سازی ارتش جمهوری اسلامی ایران دبیر نشست: محمدحسن یادگاری، پژوهشگر مطالعات رسانه 🗓چهارشنبه ۲۶ بهمن ساعت ۱۰ تا ۱۲ *حضور برای عموم  آزاد است 📍خیابان سمیه، حوزه هنری، پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی، سرای شهید آوینی 📱پخش زندۀ نشست از: www.aparat.com/rcica.ir 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica_ir
💠 نشست هجدهم "مساله شهر؛ ، گفتگوهای انتقادی مدیریت شهری و علوم انسانی در باب شهر" با موضوع "شهر و فراموشی، چگونه توسعه و بازآفرینی شهری از هویت جغرافیایی داستان‌زدایی می‌کند؟"به همت پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی دوشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ در سالن سلمان هراتی حوزه هنری برگزار شد. مسعود ملکی، پژوهشگر تاریخ شفاهی مهمان و سیدفاضل سجادی، پژوهشگر حوزه شهر و معماری دبیر نشست بودند. 🔻مشروح گزارش: www.rcica.ir 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica_ir