5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#نتفلیکس
یه فیلم متفاوت و انگاری ترسناکمون نشه؟💀🎞
فکر کنم سینماییه. مثلا شب با بچه های فامیل خونه مامانبزرگ ببینیدش🏂🎭
-اسمش: the home
••🧃that is @reelscore
بیاید اول عیدی تصمیم بگیریم روبوسی سه تا باید بشه یا چهار تا.
مثلا نظر من رو هیچ تاست.🌚✨
کولرگازی؛🇮🇷
------- آقا انگلیس دید عه ایران. همون که یه زمانی براش له له میزدیم. از یه طرف گفتیم هند یه چیز پر م
#ایران_نامه
قسمت هفدهم💀❌
-------
خب، اینجا انصافا تقصیر قاجار نبود. اون موقع عباس میرزا ده سال مقاومت کرد ولی وقتی جاسوسی مقل انگلیس وجود داشت طبیعی بود ایران خیلی نتونه پیش بره و عقب نشینی کنه. البته این رو هم بگم دولت واسه ی سامون دادن لشکر مردمی کمکاری هم میکرد...
[🏇💔]
آقا میون انگلیس و روسیه، فرانسه هم وارد کار ایران شد. این دوتا دیدن نه نمیشه. بزار اول یه اتش بسی بزاریم فرانسه رو از دور خارج کنیم، بعد دوباره میریم تو کار ایران.
[📬🌌]
-------
کولرگازی؛🇮🇷
#ایران_نامه قسمت هفدهم💀❌ ------- خب، اینجا انصافا تقصیر قاجار نبود. اون موقع عباس میرزا ده سال مقاو
-------
[💡🌋]
اینجا انگلیس گفت ایران که بهم اعتماد داره، من میانجی گری میکنم. اینجا شد که ایران کوتاه اومد و اولین عهدنامه امضا شد🙂. فرانسه که سقوط کرد، حمله ی روس دوباره شروع شد
[🩸🪓]
مردم رفتنا؛ علما باز فتوا دادنا؛
ولی خیانت انگلیس، خیانت خودی ها و مجهز بودن روسیه باعث شد عهدنامه دوم بسته بشه و ایران باز تکه بشه
و کاپیتولاسیون روسیه تو ایران تصویب شد که درموردش بعدا میگم...
[💷🚀]
-------
••🧃that is @reelscore
کولرگازی؛🇮🇷
واقعا ازت توقع نداشتم که همچین کاری کنی مگه من باهات چیکار کردم الان فهمیدم که چه آدمی هستی ببین چه
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#تریبون_ممبر
به عنوان آخرین شات از چالش
فقط چون کلیپش رو درست کرده بود
«انصافا عالی🤣»
••🧃that is @reelscore
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شاید اولش نفهمید چیه ولی تیکه ی اخرش خیلی قشنگ بود:)))))💘
صداش رو تا آخر زیاد کنید متوجه میشید..👤🎟
••🧃that is @reelscore
نه میدونید چیه
من بعضی وقتا میفتم تو دوره ی غیب شدن و سه چهار روز نیستم
حالا میتونه بخاطر مسافرت رفتن باشه میتونه بخاطر زیاد بیرون رفتن باشه یا هرچی
خلاصه الان که فعلا پست ها هم تموم شده و عالی✨
یه تکونی میخوام به کانال بدم متاسفانه این آپ و بله و هیچیییی کارت به کارتش کار نمیکنه
کارتمم گم شده بانک گفته فعلا کارت صادر نمیشه و این یعنی بدبختی.
برنامه کارت به کارت دارید کار کنه؟