روایتگـــــــر
⭕️ مراقب *قوانین معکوس* دنیا باشیم ✅ در دستگاه خدا برخی چیزها، معکوس عمل میکند و این سرُّالاَسرار
نمونهی بارز معکوس گمنامی که مشهور شدن است ایشون هستن.
خواست گمنام باشه اما بعد از ۳۰ سال خدا مشهورش کرد👇👇👇
این سالار هم با این جملهش ثابت کرد که اگر از شهرت و خودنمایی فرار کنی و اخلاص داشته باشی، معکوس عمل خواهد کرد و در چشم همه عزیز خواهی شد.
#سردارشهیدحاجقاسمسلیمانی
eitaa.com/revaayatgar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از این بهتر نمیشد دلیل اصلی مشکلات اقتصادی در دهههای اخیر رو، تحلیل کرد و توضیح داد.
#حجتالاسلامقنبریان
#نشرحدأکثری
eitaa.com/revaayatgar
روایتگـــــــر
♨️ میدانید درد کجاست؟ 👈 پریروز در خدمت نخبگان فرهنگی شهر مشهد در نقد لایحه عفاف و حجاب برای توضیح
متن سند ۲۰۳۰.
جهاد تبیین، بدون خواندن و فهمیدن متن این سند، معنایی ندارد.👇
1_4996320016.pdf
377.8K
♨️ متن انگلیسی سند 2030
👈 برای توضیح در مورد چگونگی انطباق لایحه عفاف و حجاب با سند 2030 ، ابتدائاً باید به سند 2030 و «رویکرد غالب بر آن» آشنا شد.
قبل از مطالعه متن اصلی سند 2030، ابتدا چند نکته را در نظر داشته باشید:
🔹 این سند در ایران به سند 2030 معروف شده است، لیکن نام اصلی آن «سند اهداف توسعه پایدار» با نام اختصاری SDG یا SDGs است. کلمات بکار رفته در سند، بسیار زیبا و اغواکننده است و شرارتهای نهفته در آن را میبایست در راهکارهای ارائه شده در اسناد اجرایی ذیل آن جستجو کرد.
🔸 سند 2030 یک سند ذوابعاد است. به عبارتی دیگر در این سند، برای تمام شئون زندگی بشری، اعم از اقتصادی، بهداشتی، زیست محیطی و ... برنامه ریزی شده است. لیکن متاسفانه این سند در کشور ما، صرفاً به یک سند «فرهنگی آموزشی» معروف شده است.
🔹 مقام معظم رهبری دستور به عدم اجرای این سند دادهاند، حتی در جایی که متن سند علی الظاهر منافاتی با شرع و قانون ندارد. بنابراین حتی به بهانه حق تحفظ هم نمیتوان مفاد سند را اجرا کرد.
🔸 سابقه تاریخی کشورهای تنظیم کننده این سند، سابقهای استعماری است. این سابقه باعث میشود که فسق این کشورها برای ما مفروض باشد. بنابراین بر اساس دستور قرآن کریم (آیه ۶ سوره مبارکه حجرات)، نباید راهکار ارائه شده از سوی این فاسقان را پذیرفته تا متحمل خسارت نشویم.
🔹 در قرآن کریم، قوم یهود بدترین دشمن جامعه اسلامی معرفی شده است. بنابراین راهکاری که برای بهبود زندگی بشری توسط این دشمنان ارائه شود، بلاشک خسارتبار و به جهت تغییر سبک زندگی بشری از الهی به غیرالهی است.
@dadshahr_iranian
ترجمه سند 👇
1_1616237945.pdf
1.21M
♨️ ترجمه سند 2030 به فارسی
👈 در این سند، ۱۷ هدف اصلی و ۱۶۹ هدف ثانویه برای تحقق «نظم نوین جهانی» مد نظر صهیونیسم جهانی پیشبینی شده است .
💢 اهداف اقتصادی، مالی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و ...
🔹 اینگونه نیست که دشمن یهودی، مثلا فقط در بحث فرهنگی دشمن ما باشد و در دیگر اهداف مانند اقتصادی، بهداشتی و ...، دلسوز ما باشد. تاکید می گردد که «تمام این اهداف» شرارتبار هستند، حتی آنجایی که علیالظاهر منافاتی با شرع و قانون ندارد.
🔸 علت مخالفت مقام معظم رهبری با کلیت اجرای این سند در کشور ما، دقیقاً همین موارد می باشد.
نکات تذکر داده شده در پیام قبل را حتماً در نظر داشته باشید.
@dadshahr_iranian
❤️شهید حجتالاسلاموالمسلمین شیخ محمدحسن ابراهیمی
مؤسس، مدیر و استاد کالج بینالمللی مطالعات پیشرفتهی اسلامی و امام جمعهی شیعیان کشور گویان در آمریکایجنوبی.
✅نوشتهی روی سنگقبر را حتماً بخوانید.
⬜️محل دفن پیکر پاک این شهید عزیز: گلزار شهدای حضرت علیبنجعفر علیهالسلام در شهر قم.
📔کتاب چاپ شده در مورد شهید: جمعه دوم آوریل، (شهید ابراهیمی به روایت همسر).
🕊شادی روح پاکش حمد و سوره و صلواتی قرائت کنیم.
eitaa.com/revaayatgar
هدایت شده از روایتگـــــــر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️آیا سادات چهارشنبهها خُل میشن!؟
🗣استاد مطوری.
eitaa.com/revaayatgar
روایتگـــــــر
شهید حجةالاسلاموالمسلمین شیخ عبدالله دَهْدوه(دحدوح) (۱۳۴۴-۱۳۹۰ش) از روحانیون و مبلغان شیعه در کشور
آشنایی با شهید حجةالاسلاموالمسلمین شیخ عبدالله دهدوه(دحدوح) که در کشور بلژیک و با تبر، به دست عوامل وهابی و تکفیری به شهادت رسید
✅بخش اول
محسن مسچی معاون امور ایران و مشاور عالی دبیرکل مجمع تقریب جهانی مذاهب اسلامی، در مورد شهادت «شیخ عبدالله دهدوه» از روحانیون و مبلغان شیعه در بلژیک، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب، به ذکر ویژگی های شخصیتی و خاطراتی از ایشان پرداخت:
۲۲ اسفند ۱۳۹۰ در سن ۴۶سالگی به دست عوامل تکفیری در شهر بروکسل بلژیک در مسجد امامرضا به شهادت رسید.
بیش از ۳دهه، یعنی از همان ابتدای دوران طلبگی تا زمان شهادت شیخ دهدوه، با ایشان رفاقت و دوستی داشتم.
او اصالتاً مغربی(مراکشی) بود و در شهر طنجه در سال ۱۳۴۴شمسی به دنیا آمد. پدرش از کسانی بود که کاسبی جزئی داشت و به خاطر شرایط اقتصادی به بروکسل مهاجرت کرده بود و به شغلهای مختلفی مشغول بود؛ بنابراین درس و مدرسه فرزندانشان هم عمدتاً در کشور بلژیک بود.
این شهید بزرگ، بر اساس آگاهی نسبت به موازین و مواضع انقلاب اسلامی و حرکت امام خمینی و برنامههایی که انقلاب در سراسر جهان داشت، با مبانی اسلامی و انقلابی و فرهنگ تشیع آشنا شد.
مسافرتی به ایران داشت که این مسافرت منجر به شناخت بیشتر ایشان از مسائل معرفتی در کشور ما شد و علاقهمند شد به ایران بیاید و تحصیلات حوزوی خود را در ایران بگذراند. ضمن اینکه کارشناسی علوم طبیعیاش را از دانشگاه بلژیک گرفته بود، علاقهمندی او به تحصیل باعث شد که طی چندبار سفری که به ایران داشت، به تحصیلات حوزوی خود در ایران استمرار ببخشد.
به حسب علاقه به مبانی فکری تشیع و مواضع حضرت امام و انقلاب اسلامی، مذهب خود را از اهل سنت به مذهب شیعه تغییر داد و به عنوان یکی از فعالین فرهنگی و معرفتی و دینی در کشور بلژیک و کشورهای اطراف شناخته میشد.
تحصیلات وی در ایران هم بسیار خوب پیگیری شد و من از همان اوایل شروع تحصیلات ایشان به دلیل مسئولیتی که در مرکز جهانی علوم اسلامی و سازمان حوزههای خارج از کشور داشتم با این شهید عزیز آشنا بودم و متکفل بسیاری از برنامههای کاری و تحصیلی او در ایران بودم.
تحصیلات حوزوی ایشان در ایران تا پایان سطوح ادامه داشت و توسط آیتاللهالعظمی بهجت ملبس شدند.
برای تبیین مسائل دینی و انقلابی و بحثهای تأسیس مراکز اسلامی به بلژیک رفت و آمد داشت. مؤسسه و مسجد امامرضا را در آنجا تأسیس کرد و تألیفاتی را در زمینههای مختلف، خصوصاً در زمینه فلسفی و اعتقادی انجام داد که مورد استقبال فرانسوی زبانها قرار گرفت.
مجلهای را به زبان فرانسوی به نام «شعاع الحکمة» منتشر میکرد که در خصوص موضوعات اعتقادی و فقهی بود و همزمان به عضویت مجمع جهانی اهلبیت درآمد و ارتباطات بسیار خوبی را با شیعیان سراسر جهان داشت و برای مسائل تبلیغی در کشورهای مختلف حضور داشت.
در کنفرانسهای مختلفی که در ایران برگزار میشد، شرکت فعال داشت؛ در طول این دوران خدمات بسیاری را برای جذب و پذیرش طلاب از مناطق مختلف کشورهای فرانسوی زبان، خصوصاً در اروپا برای ایران انجام داد و خودش راهنما و مدیر این مجموعهها بود، و نظارت بر کار و درس و تحصیلات آنها را برعهده داشت.
به نحوی از شاخصترین طلبههای فرانسوی زبان و خصوصاً بلژیکی در ایران بود که هم به فعالیت شناخته میشد و هم کاریزمای شخصیتی بسیار فعالی داشت. هم در درس و هم در تحصیل موفق بود و هم در کارهای انقلابی و اسلامی در ایران و بلژیک و کشورهای همجوار آنجا مشارکت داشت.
آخرین سفری که به ایران داشت، برای حضور در کنفرانس مجمع جهانی اهل بیت در شهریور۱۳۹۰ بود؛ که در آن سفر موفق به دیدار حضرت امام خامنهای شد.
جلسات بسیار خوبی را با هم داشتیم و آخرین جلسه دیدار ما در شهریور همان سال بود و ایشان در ۲۲ اسفند۱۳۹۰ به دست عوامل تکفیری به شهادت رسید.
ایشان معمولاً در همان مسجد امامرضا که خودش تأسیس کرده بود، فعالیت داشت، گروههای بسیار زیادی از جوانان که در مسائل اندیشهای و اعتقادی پیرو او بودند، در این مسجد گرد او جمع میشدند و شهید دهدوه، در آن منطقه محور بود.
بسیار فهیم، خوشفکر، عقلانی، معتدل و مخالف با مبانی فکری تکفیری بود و متـأسفانه به دست یکی از همین عوامل تکفیری که از مغرب به عربستان و از آنجا به ایتالیا و سپس به بلژیک آمده بود، و در غروب روز حادثه، با به آتش کشیدن مسجد امامرضا، توسط عوامل تکفیری وابسته به استکبار به شهادت رسید.
شهادت ایشان به دست گروههای تکفیری، بازتاب بسیار مثبتی در منطقه داشت و باعث شد، مردم مسلمان نسبت به مبانی غلط گروههای تکفیری آگاهی پیدا کنند؛ نکته ای که مورد ابهام بوده، این است که چگونه فردی از این کشورها بدون ویزا و مجوز عبور میکند و ایشان را به شهادت میرساند، این نشان میدهد که تکفیریها و عوامل مزدور آنها، کاملاً او را تحت نظر داشتهاند.
ادامه دارد ...
eitaa.com/revaayatgar