خلقت عجیبی دارن این جماعت.
وقتی خودتم خودتو دوست نداری
باز مامان دوستت داره...
اگه حس میکنی زندگیت به کود کشیده شده فقط واسه ی اینه که ترسهات از ایمانت قوی تره. دوبار بخونش.
خدایا حتی بابت ندادههات هم شکر. چون باعث میشه دادههات رو مفصلتر پردازش کنم.
بریدهام ز جهان، یا علی مدد برسان
به یک بغل همهی مشکلات را حل کن...
خداوندا! اراده ی انجام دادن کارهای سخت، پدر درآر و تکراری را در نسل z بفروزان!
این نسل از شدت پوکیِ اراده درحال فروریختن است.
آره عزیزم معلومه من از بین نورالزهرا پهلوی که فارسی بلد نیست و اون سپاهی که به کشتیران آمریکایی میگه «فارسی حرف بزن اینجا خلیج فارسه» نیروی سپاهی رو انتخاب میکنم.
به فرزندت بگو مولای ما یک پهلوان بوده
بگو در جنگ با دشمن همیشه قهرمان بوده
بگو مولای ما با اینکه جنگآورترین مرد است
ولی با دوستان خیلی کریم و مهربان بوده
همیشه روی دوشش گرم بازی بودهاند، آری
به فرزندت بگو مولا رفیق کودکان بوده
بگو مولای ما با این که حاکم بوده، هروعده
غذای سفرهاش تنهایِ تنها شیر و نان بوده
برای خادم خود میخریده رخت نو، اما
عبای وصلهدارش آبروبخش جهان بوده