+ منحصر به فردترین ویژگی امام حسین برای تو چیه؟!
- این که تا اسمش میاد خود به خود دست و پامو جمع میکنم.
(تنهی عن الفحشا و المنکر مایی آقای اباعبدالله!)
#مکالمات
طفلکی اونایی که امامحسین(ع) ندارن. طفلکی اونایی که باباهاشون نون حرام ولی فراوونی آوردن سر سفرههاشون که عشقِ امام حسین رو سیلِ همون مالِ فراوون از دلشون کَند و بُرد...
تو تاریخ اومده حتی یزید هم بعد شنیدن
ماجرای عصر عاشورا اشکش دراومده ،
بچه ها خودمونیم!
فقط گریه کن و سینهزن بودن کافی نیست
و نمیتونه ما رو به تنهایی به جایی برسونه.
که سلطان علیِ شریعتی میفرمایند :
- خدایا! مرا به ابتذالِ آرامش و خوشبختی مکشان، اضطرابهای بزرگ، غمهای ارجمند و حیرتهای عظیم را به روحم عطا کن. لذتها را به بندگان حقیرت بخش و دردهای عزیز بر جانم ریز.