eitaa logo
روحانیت مردمی
918 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
736 ویدیو
62 فایل
درگاه رسانه‌ای جبهه روحانیت مردمی انقلاب اسلامی مشهد مقدس ارتباط با ما: @jebhe_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
🌀 شهادتت مبارک جوانمرد غیور 📝 حمیدرضا الداغی، شهید عفت و امنیت در سبزوار 🔺 کسی که برای رفع مزاحمت از دخترانِ ضعیف‌الحجاب‌، پیش‌قدم شد و اراذلِ وحشی، خون پاکش را ریختند. 🔻 می‌گویند نه بسیجی بود، نه طلبه؛ اما غیرت داشت و نتوانست تعرض و مزاحمت چند اوباش برای نوامیس را تحمل کند. 🤲🏻 نثار روحش فاتحه و صلواتی هدیه کنیم و برای صبوری پدر و مادرش به درگاه الهی دست به دعا برداریم... https://eitaa.com/rohaniat_mardomi
🔴 آمدم ای شاه... 🔺خوش‌غیرت خوش آمدی 🔸مشهد میزبان شهید مدافع حریم عفت و حیاست. 🔴 تشییع پیکر مطهر 🌹شهید حميدرضا الداغی ⏰ دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۱۵ 📌از مهدیه تا حرم امام رضا(ع) 🔻جبهه‌ی روحانیت مردمی انقلاب اسلامی از تمام مؤمنان غیرتمند دعوت می‌کند در این مراسم شرکت کنند. https://eitaa.com/rohaniat_mardomi
6.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣 ویژه ⏰ | علیه اژدهای هفت‌سر ✏️اشاره رهبر انقلاب در دیدار کارگران به فرمان ۲۲ سال قبل برای مبارزه با مفاسد اقتصادی: 😔 اگر از آن روز دولتهای محترم و مسئولین محترم دنبال میکردند این قضیه را ما امروز وضع بهتری داشتیم بلاشک! 👈 بسته تصویری مثبت۱۰۰ثانیه در تازه‌ترین شماره خود، مطالبه دو دهه قبل رهبر انقلاب در فرمان هشت ماده‌ای برای مبارزه با مفاسد اقتصادی را بررسی کرده است. 🗓هم‌زمان با بیست‌دومین سالروز صدور فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با مفاسد اقتصادی https://eitaa.com/rohaniat_mardomi
1_4478337462.pdf
167.2K
🔴متن فرمان هشت ماده☝️☝️ 🔺 ۱۰ اردیبهشت سالروز صدور فرمان هشت ماده‌ای رهبر انقلاب به سران قوا درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی https://eitaa.com/rohaniat_mardomi
5.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 خاطرات و دقت های عجیب شهید حجت الاسلام سید محسن روحانی: من اینجوری راحت ترم! ▫️ سی و هفتمین سالگرد شهادت شهید حجت الاسلام والمسلمین سید محسن روحانی، مسئول عقیدتی _ سیاسی لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب (ع) قم 🔹 این شهید روحانی در سن ۲۵ سالگی در تاریخ دهم اردیبهشت ماه ۱۳۶۵ در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل گردید. https://eitaa.com/rohaniat_mardomi
🔺پیشنهاد من، روحانی تهاجمی و خانوادۀ تهاجمی است! مرحوم آیت الله حائری شیرازی خطاب به طلاب: ▫️زندگی روحانی باید ساده اما با نشاط باشد. باید بانشاط‌تر از تمام زندگی‌ها باشد. زندگی خانوادۀ اهل‌بیت را در حدیث کساء بینید. چقدر بانشاط با هم حرف می‌زنند! چقدر با محبت با هم صحبت می‌کنند؟ 🔹اینکه مثل مردم زندگی نمی‌کنیم، خوب نیست. مثل اینکه ما از کرۀ مریخ آمده‌ایم و چیز دیگری هستیم! «پرده‌نشینی» برای حفظ قداست خوب نیست. باید «شاهد بازاری» و مثل همۀ مردم بود. ▫️همان‌طور که مردم به تفریح می‌روند، ما هم برویم. همان‌طور که مردم با مترو می‌روند، ما هم برویم. مردم با اتوبوس می‌روند، ما هم برویم. مردم به پارک می‌روند، ما هم برویم. باید سینمای اسلامی خوب داشته باشیم. مثل مردم که به سینما می‌روند، طلبه‌ها هم بروند. اگر طلبه‌ها اهل سینما بودند، سینما اصلاح می‌شد. 🔹شما نگاه کنید رهبری می‌گوید: «فلان خانم برای این مسابقه تا آنجا با حجاب می‌رود!» با حجابش در آنجا حالت تهاجمی گرفته است تا با حجاب، مسابقه‌ها را فتح کند. این برای ما الگو است. ▫️پیشنهاد من، روحانی تهاجمی و خانوادۀ تهاجمی است. بروید بین مردم زندگی کنید. حجاب را به بطن زندگی‌ها ببرید. حجاب را مخفی نکنید. 🔹به‌طور طبیعی و عادی زندگی کنید. سر خود را هم بالا بگیرید و مثل مردم بروید خرید کنید. با آنها رفت‌وآمد کنید و معاشرت داشته باشید. همه امورتان این‌طور باشد. حجاب را به همه‌جا تسرّی دهید. 🔸تدافع مربوط به گذشته است. تاریخ مصرف آن پایان یافته است. دوره، دورۀ تهاجم است. حجاب را باید به وسط عالَم ببرید. https://eitaa.com/rohaniat_mardomi
🔸 مار کبرای فرهنگ انگلیسی‌ها در هندوستان از اذیت و آزار و نیش مارهای کبری به ستوه آمده بودند. اعلام کردند هر کس مار کبری بگیرد و تحویل ما دهد جایزه می‌دهیم. اوایل کار، تعداد مارها کم شد ولی در کمال تعجب در ادامه، تعداد مارها رو به افزایش رفت. چرا؟ چون هندی‌ها به منظور گرفتن جایزه به پرورش مار کبری روی آوردند. انگلیسی‌ها که دیدند تیر تدبیرشان به سنگ خورده سیاست تشویقی سابق را لغو کردند. به محض لغو این سیاست، هندی‌ها تمام مارهایی را که پرورش داده بودند در طبیعت رها کردند. انگلیسی‌ها ماندند و مارهای کبرای پرورش‌یافته به تعداد چندین برابرِ قبل از اجرای این سیاست! «سیاست مار کبری» ضرب‌المثلی شد برای هر گونه قانون و برنامه‌ای که به همه آثار آن در تمام ابعاد توجه نشده و از پیوست‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آن غفلت شده است. ما در حوزه فرهنگ، گرفتار سیاست مار کبری هستیم! سیاست‌گذار فرهنگی ما گاهی اساساً به ریشه‌ها، پیوندها و پیوست‌های اقتصادی و اجتماعی برنامه توجه ندارد. گاهی سیاست‌گذار توجه دارد ولی مجری، برنامه را به صلاحدید خود، ناقص و یک‌جانبه اجرا می‌کند. در موضوع حجاب و عفاف، توجه یک‌جانبه به راهبردهای حاکمیتی تنبیهی، ما را گرفتار سیاست مار کبری کرده و می‌کند. بی‌توجهی به راهبردهای حاکمیتی پیش‌گیرنده، راهبردهای حاکمیتی تشویقی و راهبردهای مردمی، وضعیت را به جایی رسانده و می‌رساند که برنامه حاکمیت، کاملا خنثی و بی‌تأثير شده و حتی ریشه‌های بدپوششی عمیق‌تر گردد. اشتباه بزرگ بعدی این است که وقتی حاکمیت از برنامه‌های خود نتیجه نگرفت، راهبرد تنبیهی را که در جای خود و در کنار سایر راهبردها درست بود به طور کلی کنار بگذارد. ما در حوزه فرهنگ به یک عقل جامع‌نگر و واقع‌نگر نیازمندیم که هم در مرحله سیاست‌گذاری نقش ایفا کند و هم در مرحله اجرا دچار رفتارهای شتابزده، تک‌محور و ساده‌انگارانه نگردد. 🖋حجت‌الاسلام محمد مروارید استاد سطوح عالی حوزه‌ی علمیه‌ی مشهد و عضو شورای مرکزی جبهه روحانیت مردمی انقلاب اسلامی https://eitaa.com/rohaniat_mardomi
⭕️شهادت روی پیاده‌رو (روایتی از نحوه شهادت حمیدرضا الداغی شهید غیرت سبزواری) ♦️ساعت به نُه و نیم نزدیک می‌شود؛ حمیدرضا دارد می‌رود دنبال دخترش. آوا خانه رفیقش است. حمید رسیده به فلکه سه گوش. افتاده است توی خیابان ابوریحان. آن دور و برها ظاهرا خلوت است. پرنده یا هر چیز دیگری زیاد پر نمی‌زند. چراغ برق های خیابان نفس شان تازه نیست، خوب نمی‌دمند. کتاب فروشی و مغازه اِسنُوا و دیگر جاها تعطیل است. طبیعی ست؛ ساعت نه و نیم شب، آن هم جمعه چرا باز باشند؟! ♦️چشم تیز می کند. می بیند سه پسر افتاده‌اند به جان دو دختر. نزدیک شان شده‌اند. چنگ می‌اندازند سمت دختران. پسر دستش را چنگک می‌کند دور مچ دختر، می گیرد می کشدش حریصانه. حمید خیابان را رد می‌کند پا می گذارد توی پیاده رو. می رود که مثل همیشه مثل دفعه های پیش سد بزند جلوی آدم های نامردی که دنبال لذت طلبی اند. ♦️پسران می‌خواهند دو دختر را به زور ببرند توی ماشین. ماشین شان را آن طرف پیاده رو یا خیابان گذاشته اند. دختر خودش را می‌کشد عقب. نمی‌دانم داد می زند کمک می‌خواهد یا نه. پسر وحشیانه دختر را می‌کشد. حمید که می‌بیند از آن طرف خیابان می آید. داد می‌زند که ول کنید چه کارش دارید؟! ♦️خودش را می رساند. توی دل دختران لرزه افتاده است. نمی‌دانم حمید آن لحظه دخترش آوا آمده بود جلوی چشمش یا نه. ولی هر چه بود رفته بود وسط معرکه که نجات دهد. پسر سیاه پوش، پیرهن می‌زند بالا چاقو را از کمرش می کشد بیرون. حمید با لگد می رود سمت پسر. پسر دوم می پیچد پشت حمید. حمید یک لگد دیگر می زند به پسر جلویی. پسر دوم از عقب چاقو را تند تند فرو می کند توی گُرده حمید. پسر دیگر از جلو چاقو را می زند توی سینه حمید. پسر سوم که لباس زرد پوشیده، ایستاده است نگاه می کند. چاقوست که از جلو و عقب توی تن حمید می رود. حمید نمی تواند نفر عقب را بزند. فقط مشت هایش می رود به سوی جلو. نفر عقب تا جا دارد با سنگ دلی و تیرگی، تیغ تیز فرو می کند. دو مرد از آن طرف پیاده رو می آیند راه شان را کج می کنند می افتند توی سرازیری خیابان و ناپدید می شوند. نبوده اند انگار هیچ وقت. ♦️دو پسر حمید را ول می کنند می ایستند جلویش چیزهایی می گویند. حمید جواب می دهد دستش را می گیرد سمت شان. سه مرد از پشت حمید پیدای شان می شود. یکی از مردها می رود دو پسر را دور می کند. ♦️خون دارد از از زیر پوست حمید می آید. بالا بافت های لباسش را رد میکند میرسد روی پیراهن. پشتش خیسِ خون شده. روی سینه اش هم خون زده و درد می‌کند. از زیر ماسک سفید رنگش یک کله نفس می کشد قلبش می زند. نمیدانم دارد به چه فکر می کند. آوا را یادش هست؟ آمده بود دنبالش؟ منتظر است. ♦️یک موتوری می رسد. حمید را که می بیند سوارش می کند. پیراهن حمید پرخون تر شده. نمی دانم موتور سوار به حمید چیزی میگوید یا نه. فقط گاز می دهد سمت چهار راه دادگستری. می رود بیمارستان. سر چهارراه یک نفر سرش را از پراید در آورده می گوید: «تلوتلو میخورد». موتورسوار تا می آید کاری کند حمید می افتد روی آسفالت. ترافیک می شود. مردم دوره می کنند. مغازه دارها سرک می کشند قاطی جمعیت می شوند. حمید دردش آمده چیزی می گوید: - کمک ♦️یک نفر زنگ می زند115. اورژانس زود می رسد. حمید را میبرند تو. تا میرسد بیمارستان رفته است توى کما. ♦️آوا نشسته است ثانیه میشمارد پدر بیاید زود برود خانه ولی از حمید خبری نیست. آوا شماره خانه را می‌ گیرد می گوید: بابا نیومده کجاست؟ 😔 جهت تسکین قلب آوا، حمدی قرائت بفرمایید. https://eitaa.com/rohaniat_mardomi
🎥پاسخ قنبریان به استاد حقوقی که به شهید الداغی صفت نفله شدن را داد / وجدان عمومی بیدار جامعه این حرف‌‎ها را بر نمی تابد محسن قنبریان در گفتگو با دانشجو: 🔸بهتر است سر یقینی ها به اشتراک برسیم، امداد رساندن به یک فرد وقتی مورد تجاوز واقع می شود یک و عرفی در همه جای دنیاست. 🔸اگر این مرحله را هم زیر سوال ببریم به این معناست که اگر کسی قربانی سرقت،تجاوز یا هر نوع شرارتی قرار گرفت کسی هیچ اقدامی نکند. 🔸اینکه بگوییم اقدام شهید الداغی کاری نفله شدنی یا بیهوده است حرف اشتباهی است و وجدان عمومی بیدار جامعه این حرف‌‎ها را بر نمی تابد. https://eitaa.com/rohaniat_mardomi