این متاهلهایی که به همه میگن هیچوقت ازدواج نکن، چرا خودشون طلاق نمیگیرن؟
چون هم دوسش دارن هم ندارن
و درضمن ازدواج ثبت نام کلاس مورد علاقت نیست که تا دلتو زد بذاری کنار و بری مسعولیت داره
در مورد اینکه گفتین چرا متاهلا طلاق نمیگیرن باید بگم.
شاید بعضی شون جایی برای زندگی و درامدی ندارند و مجبورند. 💔
در جواب این پیام، تو کانال متاهلها،
به نظر من علتش اینه که انسان هیچوقت از شرایطش و داشته هاش راضی نیست. تا مجرد هست با رویای متاهلی زندگی میکنه، بعد متاهلی هم با رویای مجردی. چون هیچوقت به زندگی واقع بین نیست ، یه شرایط اوکازیون و ایدئال از همه چی انتظار داره و این شرایط ایدئال فقط تو رویاها ممکنه، نه تو واقعیت. تا وقتی مجرده فک میکنه متاهلی ساده هست و همش فانتزی بازیه. بعد که ازدواج میکنه و سختی هاش رو میبینه(البته خوشی ها و خوبی هاش هم سرجاش) دلش برای مجردی و کم مسئولیتش تنگ میشه و این بار هم از مجردی یه ایدئال ذهنی میسازه برای خودش.
خلاصه که همه چی به جای خودش خوبه، مجردی به جای خودش. متاهلی به جای خودش. من الان خودم به همه ی دوستای مجردم توصیه میکنم از مجردی تون و از خلوت بودن زندگیتون استفاده ببرید؛ نه به این معنی که از متاهلی ناراضی ام و توصیه بکنم ازدواج نکنن.
خلاصه لحظه رو دریابید😁
این متاهلهایی که به همه میگن هیچوقت ازدواج نکن، چرا خودشون طلاق نمیگیرن؟
چون هم زندگی سخته و پر از چالش از سمت خانواده همسرت، خانواده خودت، از سمت خودتون دو تا و مشکلات مختلف اقتصادی و اجتماعی، اما با این حال دوسش داری و این چالش ها کنارش کیف میده🥺 چون رشد میکنید...
این متاهلهایی که به همه میگن هیچوقت ازدواج نکن، چرا خودشون طلاق نمیگیرن؟
اگر کسی این حرف رو بهتون زد ببینید به بچه خودشم حاضر هست بگه هیچ وقت ازدواج نکن؟😏😏
اگر واقعا ازدواج بد باشه باید به صورت جدی مواظب باشه فرزند خودش یه موقع ازدواج نکنه 🤣
خیلیا ازسر خستگی و جوگیری یه حرفی میزنن اما یه مجرد جدی میگیره
ازدواج سختی داره ، شیرینی داره ، خوبی داره ، بدی هم داره اما در مجموع ازدواج خوب بهتر از مجردی است
و مجردی بهتر از یک ازدواج ناموفق
پیام برای کانال متاهلا
این که گفتن متاهلا به مجردا میگن ازدواج نکنین چرا خودشون پس طلاق نمیگیرن
من خودم امروز تو ذهنم این بود بخش اول ینی اگر مجرد بودم بازم الان ازدواج میکردم یا ن
اولندش بهتره چشامونو باز کنیم ببینیم جامعه چ فضای سمی و الوده ای برای زنای مطلقه ایجاد کرده بعد اصم طلاق بیارید
عملا خیلی از زنایی که کاملا راضی نیستن بخوان طلاق بگیرن رسما هیچ کاری نمیتونن انجام بدن و همچی بدتر میشه
ولی باید مجردا خیلی بهتر راهنمایی بشن باید کاملا با فضا اشنا بشن اگر میگیم که مجرا فک میکنن فضای متاهلی ما وراییه تقصیر ما متاهلاس
متاهلی هم فضاهای خییییییلی خوب داره هم خیییییلی بد همش تجربه میشه حالا ممکنه دقیقا تو هر زندگیم این موازنه نباشه ها ولی کلیتش اینه ک چالش ها بسیاااااااار بسیااااااااااررررررررر است و باید کاملا اشنا باشن تا بتونن آمادگی داشته باشن اینهمه که از رفتار با همسر میگن همونقدرم باید از رفتار با خانواده همسر بگن
برای کانال متاهل ها
من با تجربه ده سال زندگی متاهلی و داشتن دوفرزند، هیچوقت به هیچکس نمیگم ازدواج نکن، چون به نظرم خداوند ازدواج و فرزندآوری رو مرحله هایی از زندگی و موجب رشد انسان قرار داده ...
اما اگر کسی نظرم رو خواست، یه چیز رو حتما بهش میگم : اینکه زود ازدواج نکنه، یعنی واسه تاهل عجله نداشته باشه، و تمام آمال و آرزوهاش رو در ازدواج نبینه... کلا وقتی بهش برسی متوجه میشی ازدواج نه تنها چیز خاصی نیست ، بلکه بسیار سخت و چالش برانگیز هم هست
اگر محدودیت جسمی و سنی برای خانم ها وجود نداشت، قطعا این رو هم توصیه میکردم که زود بچه دار نشن، بذارن حداقل پنج سال از ازدواجشون بگذره، به یه شناختی از هم برسن، تحصیلات، کار، امور و اهداف شخصی شون رو به یه مرحله خوبی برسونن، یه مقدار خودشون رو برای فرزندپروری آماده کنن، بعد بچه دار بشن...
البته که هر متاهلی شرایط زندگی خاص خودش رو داره و از دید خودش مجردها رو راهنمایی می کنه، این شنونده است که باید عاقل باشه...
برای کانال متاهل ها
من با تجربه ده سال زندگی متاهلی و داشتن دوفرزند، هیچوقت به هیچکس نمیگم ازدواج نکن، چون به نظرم خداوند ازدواج و فرزندآوری رو مرحله هایی از زندگی و موجب رشد انسان قرار داده ...
اما اگر کسی نظرم رو خواست، یه چیز رو حتما بهش میگم : اینکه زود ازدواج نکنه، یعنی واسه تاهل عجله نداشته باشه، و تمام آمال و آرزوهاش رو در ازدواج نبینه... کلا وقتی بهش برسی متوجه میشی ازدواج نه تنها چیز خاصی نیست ، بلکه بسیار سخت و چالش برانگیز هم هست
اگر محدودیت جسمی و سنی برای خانم ها وجود نداشت، قطعا این رو هم توصیه میکردم که زود بچه دار نشن، بذارن حداقل پنج سال از ازدواجشون بگذره، به یه شناختی از هم برسن، تحصیلات، کار، امور و اهداف شخصی شون رو به یه مرحله خوبی برسونن، یه مقدار خودشون رو برای فرزندپروری آماده کنن، بعد بچه دار بشن...
البته که هر متاهلی شرایط زندگی خاص خودش رو داره و از دید خودش مجردها رو راهنمایی می کنه، این شنونده است که باید عاقل باشه...
سلام در رابطه با این پیام کانال متاهل ها
لطفا برای همه نسخه نپیچید من الان خودم زود ازدواج کردم
حرف اولتون رو قبول دارم همه چی تو ازدواج خلاصه نمیشه
ولی این که سختی های زیادی داره که باعث میشه نخواییم ازدواج کنیم درست نیست
چون همین سختی ها باعث رشد میشه اگر همسر انسان خوبی باشه
واقعا من خودم به نسبت دوسالی که ازدواج کردم خیلی رشد کردم
واین که هر کی به هرکسی فرق داره
اگر از من بپرسن به نظرت ازدواج کنم یا نه قطعا میگم که اگر آدم خوبی همراهت باشه چرا که نه
اصلا ربطی به سن نداره🙁ما فکر میکنیم اگر ۱۰سال مجرد بمونیم میتونیم به همه آرزو هامون برسیم در حالی که این جوری نیست
اگر همسر همراه وپایه باشه اتفاقا با ازدواج میتونیم به آرزو واهدافمون برسیم
باز هم میگم نمیشه برای همه یه نسخه پیچید☺️
سلام، برای کانال متاهلها
اگه انتخاب همسر درست باشه بعد از ازدواج حس آرامش و امنیت بیشتری رو فرد تجربه میکنه که قابل مقایسه با مجردی نیست، هرچند مجردی خوبی داشته باشه
از نظر من اگه مورد خوبی سر راه دختر یا پسر قرار گرفت ازدواج کردن براش بهتر از مجرد موندنه، ولی اگه مورد خوبی نبود مجرد موندن بهتر از ازدواج پر تنشه، مگه اینکه خودِ آدم خیلی بساز و منعطف باشه و ازدواج پرچالش رو به مجردی ترجیح بده
البته قبول دارم و خیلی قبول دارم که مجرد موندن برای خانومها سخته و بالا رفتن سن باعث ایجاد تشویش و نگرانی میشه
از همه معیارهای ظاهری تون در حد معقول کوتاه بیاید، ولی روی خطوط قرمز اخلاقی و اعتقادی بمونید
همیشه برای مجردها دعا میکنم که ازدواج خوشبخت کننده ای داشته باشن، لطفا شما هم برای متاهلها دعا کنید
برای کانال متاهل ها
من با تجربه ده سال زندگی متاهلی و داشتن دوفرزند، هیچوقت به هیچکس نمیگم ازدواج نکن، چون به نظرم خداوند ازدواج و فرزندآوری رو مرحله هایی از زندگی و موجب رشد انسان قرار داده ...
اما اگر کسی نظرم رو خواست، یه چیز رو حتما بهش میگم : اینکه زود ازدواج نکنه، یعنی واسه تاهل عجله نداشته باشه، و تمام آمال و آرزوهاش رو در ازدواج نبینه... کلا وقتی بهش برسی متوجه میشی ازدواج نه تنها چیز خاصی نیست ، بلکه بسیار سخت و چالش برانگیز هم هست
اگر محدودیت جسمی و سنی برای خانم ها وجود نداشت، قطعا این رو هم توصیه میکردم که زود بچه دار نشن، بذارن حداقل پنج سال از ازدواجشون بگذره، به یه شناختی از هم برسن، تحصیلات، کار، امور و اهداف شخصی شون رو به یه مرحله خوبی برسونن، یه مقدار خودشون رو برای فرزندپروری آماده کنن، بعد بچه دار بشن...
البته که هر متاهلی شرایط زندگی خاص خودش رو داره و از دید خودش مجردها رو راهنمایی می کنه، این شنونده است که باید عاقل باشه...
سلام در رابطه با این پیام کانال متاهل ها
لطفا برای همه نسخه نپیچید من الان خودم زود ازدواج کردم
حرف اولتون رو قبول دارم همه چی تو ازدواج خلاصه نمیشه
ولی این که سختی های زیادی داره که باعث میشه نخواییم ازدواج کنیم درست نیست
چون همین سختی ها باعث رشد میشه اگر همسر انسان خوبی باشه
واقعا من خودم به نسبت دوسالی که ازدواج کردم خیلی رشد کردم
واین که هر کی به هرکسی فرق داره
اگر از من بپرسن به نظرت ازدواج کنم یا نه قطعا میگم که اگر آدم خوبی همراهت باشه چرا که نه
اصلا ربطی به سن نداره🙁ما فکر میکنیم اگر ۱۰سال مجرد بمونیم میتونیم به همه آرزو هامون برسیم در حالی که این جوری نیست
اگر همسر همراه وپایه باشه اتفاقا با ازدواج میتونیم به آرزو واهدافمون برسیم
باز هم میگم نمیشه برای همه یه نسخه پیچید☺️
...
در جواب نفر دوم
من مطمئنم که این جملهی ( اگر همسر همراه وپایه باشه اتفاقا با ازدواج میتونیم به آرزو واهدافمون برسیم
باز هم میگم نمیشه برای همه یه نسخه پیچید☺️)
خودش یه تناقضی داره.
ما به ارزوها و اهدافمون برسیم بازم منوط به اینه که سمت دیگه قضیه یعنی آقا هم از یسری چیزا چشم پوشی کنه و همراهی کنه. پس این جمله نمیتونه به این معنی باشه که هم میشه ازدواج کرد و خونه رو کامل داشت هم دانشگاه هم کار هم...
بالاخره از یکی باید بزنی و کم تر وقت بزاری و برای اون یکی بیشتر مایه بزاری...هرچقدر هم طرفت پایه باشه ادم پایه ای بوده تو اینکه تو از قسمت مشترک بزنی و برای خودت بیشتر وقت بزاری...نه اینکه یه همسر همراه میتونه مثل چوب جادو عمل کنه و همه چیز در عالی ترین حالتش قرار بگیره اگه همراه بود.
برای کانال متاهل ها
منو خانومم تقریبا یک ساله که اومدیم سر خونه زندگیمون
به نظر من متاهل شدن مثل اینه که یه فصل جدید از کتاب زندگیه آدم باز میشه و تو دیگه نمیتونی هی به عقب ورق بزنی و قسمت هایی که خوب نخوندیو مجدد بخونی و موظفی فصل جدیدو پیش بری.
کتاب زندگیه هر شخصی متفاوته با شخصه دیگه،
اونی که تو فصل اول زندگیش باید به یاد گرفتن موسیقی یا زبان یا تجربهی مسافرت های گروهی میپرداخته و انجام نداده وقتی وارد فصل دومه زندگیش میشه چالشه اجاره خونه،خرج خونه،خرج های غیر متقربه و ... دیگه اجازه نمیده تا به اون کارهای عقب افتاده بپردازه.
و برای بعضی ها انجام نشدن این امور احساسات منفی و عدم رضایت از خود به همراه داره.
حالا من پیش بینی میکنم بچه دار شدنم دقیقا یه فصل تازس و باید کارایی که تو فصل فعلی باید انجام بدیو انجام بدی و بعد وارد فصل بعد بشی،کارایی مثل وقت گذروندنا و مسافرتای دوتایی،کارکردنه زیاد و پس انداز،بدست آوردن لِم همدیگه،یاد گرفتن نحوه برخوردو رفتار درست با اقوام و خانوادهی طرف مقابل ،بالا بردن صبر و استقامت و ...
من نمیگم دیر ازدواج کنید یا زود ازدواج کنید اما میخام بگم طلبکاره خودتون نمونید یوقت...
کارایی که دوست داریدو یه گریز توش بزنید که حسرتش نمونه براتون یه عمر.
از جایی که الان هستید از زمان و موقعیت فعلی استفاده کنید،فصل های بعدی و افزایش سن خیلی فشرده میکنه زندگیتونو.
یسری از دوستان رشد کردنو تو ازدواج میبینن و یسری ها بر این باورند که قبل ازدواج باید یه رشدهایی داشت ک دیگه بعد ازدواج نمیشه سمتش رفت،آدما مثل هم نیستن و کتاب زندگیه هر شخصی متفاوته.
از کتاب خودت لذت ببر رفیق.🖊📕
ببخشید طولانی شد🙏
برای کانال متاهل ها
منو خانومم تقریبا یک ساله که اومدیم سر خونه زندگیمون
به نظر من متاهل شدن مثل اینه که یه فصل جدید از کتاب زندگیه آدم باز میشه و تو دیگه نمیتونی هی به عقب ورق بزنی و قسمت هایی که خوب نخوندیو مجدد بخونی و موظفی فصل جدیدو پیش بری.
کتاب زندگیه هر شخصی متفاوته با شخصه دیگه،
اونی که تو فصل اول زندگیش باید به یاد گرفتن موسیقی یا زبان یا تجربهی مسافرت های گروهی میپرداخته و انجام نداده وقتی وارد فصل دومه زندگیش میشه چالشه اجاره خونه،خرج خونه،خرج های غیر متقربه و ... دیگه اجازه نمیده تا به اون کارهای عقب افتاده بپردازه.
و برای بعضی ها انجام نشدن این امور احساسات منفی و عدم رضایت از خود به همراه داره.
حالا من پیش بینی میکنم بچه دار شدنم دقیقا یه فصل تازس و باید کارایی که تو فصل فعلی باید انجام بدیو انجام بدی و بعد وارد فصل بعد بشی،کارایی مثل وقت گذروندنا و مسافرتای دوتایی،کارکردنه زیاد و پس انداز،بدست آوردن لِم همدیگه،یاد گرفتن نحوه برخوردو رفتار درست با اقوام و خانوادهی طرف مقابل ،بالا بردن صبر و استقامت و ...
من نمیگم دیر ازدواج کنید یا زود ازدواج کنید اما میخام بگم طلبکاره خودتون نمونید یوقت...
کارایی که دوست داریدو یه گریز توش بزنید که حسرتش نمونه براتون یه عمر.
از جایی که الان هستید از زمان و موقعیت فعلی استفاده کنید،فصل های بعدی و افزایش سن خیلی فشرده میکنه زندگیتونو.
یسری از دوستان رشد کردنو تو ازدواج میبینن و یسری ها بر این باورند که قبل ازدواج باید یه رشدهایی داشت ک دیگه بعد ازدواج نمیشه سمتش رفت،آدما مثل هم نیستن و کتاب زندگیه هر شخصی متفاوته.
از کتاب خودت لذت ببر رفیق.🖊📕
ببخشید طولانی شد🙏