روزی چن دقیقه با همسرتون صحبت می کنید و در چه موضوعاتی بیشتر صحبت می کنید؟
سلام
روزی خیلی کم🥺
همون خیلی کم داریم میگیم چرا وقت نداری صحبت کنیم🥺
اتفاقا دیشب داشتم بهشون میگفتم اینقدر نمبینمت و حرف نمیزنم و همش دارم خودم با مغزم حرف میزنم فک میکنم الانه مغزم بترکه
سلام..
تو دوران عقد خب خیلی صحبت میکردیم از آرزوهامون،برنامه ها و اهدافمون تا مسائل کوچیک و اتفاقات ریز و درشت زندگی و گاهی خاطرات دوران مجردی اما بعد ازدواج این صحبت ها خیلی کمتر شد و اوایل که همسرم شب ها از سرکار میومد صحبت کردنمون به ده دقیقه نمیرسید و بیشتر تامی که باهم بودیم به تلویزیون دیدن وبا گوشی کار کردن میگذشت یا اگر خیلی هنر میکردیم در مورد خرج خونه و اینچیزا صحبت میکردیم که این برای من خیلی سنگین بود چون اینو روی حساب کم شدن علاقه میزاشتم هرچند میدونستم که طبیعتا از کار خسته است و ترجیحش بر استراحته تا صحبت کردن.
اما کم کم این مشکلو باهاش در میون گذاشتم اونم درک کرد و الان در مورد برنامه های روز بعدمون و یا فیلمی که دیدیم و حتی نوع تربیت بچمون صحبت میکنیم..اون سعی میکنه همراهی کنه منم سعی میکنم زیاد بحث طولانی نشه که از حوصله خارج بشه و اونم تایمی برای استراحت داشته باشه
سلام و خداقوت.
ما با هم زیاد صحبت می کنیم توی خونه،
هر وقت هم فکر می کنم نیاز به صحبت کردن با همسرم دارم، بهشون مستقیما می گم؛
من الان نیاز دارم با شما صحبتم کنم، لطفا فقط به من گوش بدید.
ایشونم بنده خدا همه ی کارهاشون رو می ذارن کنار و سراپا گوش می شن.
ما خانوما فکر می کنیم آقایون خودشون باید بفهمند که ما چه نیازهایی داریم، ولی در حقیقت این طوری نیست و آقایون علم غیب ندارند. بنابراین باید نیازمون به حرف زدن و شنیده شدن رو بهشون مستقیم و بدون هیچ مقدمه و حاشیه ای بگیم.
سلام
ما در دوران عقد خیلی باهم صحبت میکردیم
شاید روزی ی ساعت ی ساعت نیم صحبت میکردیم
اما الان ک س چهار ماهی هست اومدیم خونمون یخورده کمتر شده
ولی من چون آدم پر حرفیم نمیشه ک صحبت نکنیم😁
و مسائلیم ک صحبت میکنیم
درمورد زمان بچه دار شدن
اینکه چطور بتونیم خوب تربیتشون کنیم
مسائل خانوادگی
و برنامه مخارج زندگیمون و ....
سلام
یکی از فانتزی های من این بود که خانواده شوهرم پر جمعیت باشن و اینکه حتما برادر داشته باشه ولی خب نه پر جمعیتن نه داداش داره فقط یه آبجی داره
تازه دوس داشتم یه خواهر شوهر پایه داشته باشم ولی خواهر شوهرمم ۱۸۰ درجه باهام متفاوته ...
#مخاطب
من آرزوم بود با یه روحانی سید ازدواج کنم که خوشگل و خوشتیپ باشه
به خواسته ام رسیدم ولی اینا باعث شد چشممو رو خیلی چیزای دیگه ببندم مثل تفاوت فرهنگی خونواده هامون، اخلاقای عجیب غریبش و خیلی چیزای دیگه
الان این چیزا تو زندگی مهمه برام
#مخاطب
سلام
فکر میکردم بعد از ازدواج قراره کلی باهم تفریح بریم و خوش بگذرونیم
اما الان ک دو ماهه عروسی کردیم ، یا من شیفتم یا ایشون ، گاهی ۴۸ ساعت همو نمیبینیم چه برسه تفریح رفتن🥲💔
#مخاطب
سلام👋
اولین خاطره من درمورد فانتزی پودر شده ام توی زندگی متاهلی که در همان دقایق اول به وقوع پیوست این بود👇
همیشه فکر میکردم بعد خطبه عقد یه حس خااااص میاد سراغت که عشق بین تو و همسرتو چندین برابر میکنه🤤🤧
اما خب تنها حسی که سراغم اومد این بود که...
عجب غلطی کردم کاش بله رو نمیگفتم
اصلا از کجا معلوم که این همونی باشه که فکرمیکردیم😶🥴
ولی خب بعدا فهمیدم عشق اون حس هیجانی اولیه که ممکنه پایدار هم نباشه نیست...
عشق یه چیز ساختنیه!!!
به مرور که باهم وقت میگذرونید و با اخلاقیات هم بیشتر آشنا میشید و کنارهم توی غم و شادی میمونید درواقع دارید پازل های عشقتونو باهم کامل میکنید و اصلا درستشم همینه😌✋
و باید بگم که الان الحمدلله از ازدواجم راضی ام☺️❤️
#مخاطب
سلام وقت بخیر
از فانتزی هام که بگذرم، فکر میکردم وقتی ازدواج کنم قراره کلی با خانوادهی همسرم بریم مسافرت، گردش، تفریح...
(چون خواهرم اینجوری بود فکر میکردم منم قراره اینجوری بشم😂)
خلاصه ازدواج کردیم و فهمیدم این خانواده بعد ازدواج کلا بچه هاشونو انکار میکنن😐💔
ما الان ۸ ماهه ازدواج کردیم ینی دریغ از یه دونه تماس با من یا پسرشون که ببینن مردیم یا زنده ایم😐 احوال پرسی پیشکش😂
ما بخاطر کار همسرم استان دیگه ای زندگی میکنیم که ۷ ساعت با شهر خودمون فاصله داره، ینی طوری باهامون رفتار میکنن که انگار وجود خارجی نداریم😐💔
گاهی اوقات واقعا افسرده میشم ولی گاهی اوقات هم میگم خب به جهنم😐💔
#مخاطب
سلام من وقتی قصد ازدواج داشتم همه چیز برام ملاک بود جز اخلاق!
همسرم زیبایی داشتند از نگاهم و بیشتر به همین خاطر با ایشون ازدواج کردم! البته کارهم داشتند و این مسائل هم مهم بود!
اما درست بعد از خونده شدن خطبه عقد لحظه به لحظه دنبال اخلاق از ایشون بودم! دیگه چهره برام مهم نبود و اصلا به چشمم نمیومد!
تا اینکه اخلاق ایشون خیلی متفاوت بود! خیلی سخت و متفاوت به طوری که هنوز دارم از اخلاق ناپسند ایشون ضربه میخورم!
به نظر اگر همسر زیبایی متوسطی هم داشته باشند اما اگر به همسرشون عشق و محبت بدن کافی باشه ولی اینو بعد ازدواج میفهمی متاسفانه!
#مخاطب
فانتزی وحشتناک برای خودم قد بود دوستاشتم قد بلنددددد باشه چون خودم قدم بلند بود اصن تو کتم نمیرف هم قد یا کوتاه تر یاشه🙄
بله بعداز ازدواج یکمی کوتاه تر از من هم هستن ولی هم قد دیده میشن😶
دیگه کلا نابود شد
بخواد قسمت باشه اینا یجوری برعکس میشه باورت نمیشه
تازه من یکی از چیزهایی که سرسخت بودم براش نمیخواستم از همشهری ها باشن 😑😬
که بله دقیقا همشهری و هم روستایی هستن 🤫
دیگه چی 🤔
آها نمیخواستم عینکی باشه که اونم هست 😄
دیگه همین الان 9ساله میگذره☺️
#مخاطب