خدا خیرتون بده من همش تو کانال مجردا میگشتم...
با خانمان مون کردی👀😂
#مخاطب
خاطرات متاهلها 🇮🇷
خدا خیرتون بده من همش تو کانال مجردا میگشتم... با خانمان مون کردی👀😂 #مخاطب
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وضعیت من وقتی حال ندارم
اما مجبورم خونه رو تمیز کنم
سلام
من ۲۲ سالمه و چهار ساله ازدواج کردم و دوتا پسر بچه دارم
توی این چهار سال متوجه شدم واقعا زندگی خییلللییی بالا پایین های وحشتناک داره
اینطوری ک یه لحظه فکر میکنی بدبخت ترین فرد عالم هستی
یه موقع دیگه میگی اصلا خوشبخت تر از تو مگ وجود داره و این مرد عاشقانه منو دوست داره.
و اینکه هیچکس نمیاد بهت بگه آره فلان موقع شوهرم فلان حرف قشنگو بهم زد یا بغلم کرد
همه از بدبختی هاشون به وفور بیشتر میگن تا لحظات شاد
#مخاطب
دررابطه با فانتزی های ازدواجی که داشتم باید بگم من دوست داشتم همسرم ته ریش داشته باشه یکی دوجلسه که صحبت کردیم داشت اما روز عقد که فرارسید دیدم کاملا از ته تراشیده 🥴😂
#مخاطب
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من وقتی از شوهرم میخوام تو کارای خونه کمکم کنه
شوهرم همون موقع 😂
کانال متاهلها 👇👇
https://eitaa.com/joinchat/1381433630C7808d42ebe
سلام دوستای گلم
اونایی که از ظهر به بعد توی لینک ناشناس برامون پیام گذاشتن لطفاً دوباره بفرستن یه مشکلی برای لینک پیش اومد متأسفانه پیامها پرید🙏😶
لینک👇
https://daigo.ir/secret/7334972860
ممنون روح های متأهل رو سرگردان نذاشتید.
بنظرم ما از کانال مجردها جمع بشیم اونا متأهل میشن🤣
#مخاطب
فانتزی من این بود که با هم تو آشپزخونه ظرف بشوریم یعنی همینقدر فنا بودم....
هیچی دیگه الان ۷ساله ازدواج کردیم ۷۰۰ بار هم گفتم اما کسی توجه ننموده!!!
#مخاطب
هدایت شده از خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6665
هنوز هم بعد از ۱۳ سال زندگی مشترک، با همسرم توی یه بشقاب غذا میخوریم و لذتش رو میبریم.
+انصافاً مگه یه بشقاب چقد جا داره که یه مرد گنده رو هم شریک خودت کنی ،هرجوری فکر میکنم متوجه نمیشم منظورت از لذت چیه ،همش ضرره خواهر من ضرر😶😐😂
سلام به اون بزرگوار بفرمایید نوش جانتون با همسرتون تو خونه هر چقدر دوست دارید تو یه بشقاب غذا بخورید اما مهمونی اینکارو نکنید خواهشاً
یه همکارای همسرم طرف مدیر یه موسسه معروف مذهبی شهر ،ادم شناخته شده با چند تا بچه ،بعد سر سفره با خانمش حتما باید یه بشقاب غذا بخورن زشته بخدااااا ،بچه هاشون دارن تو سر و کله هم میزنن اون دوتا عین کفتر عاشق تو یه بشقاب 😐😐باز یادم افتاد اعصابم خرد شد
#مخاطب