هدایت شده از خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
من برای صرفهجویی تو مصرف برق، فردا ناهار و شام میرم خونه مادرزنم که یه کولر کمتر کار کنه، شما برای صرفهجویی چه کار کردین؟😅
#مخاطب
چند سال پیش که تازه ازدواج کرده بودم خاله همسرم دعوتمون کرد خونشون،دختر و دامادشونم اونجا بودن موقع شام دختر خانم و همسرش توی یه بشقاب غذا خوردن🙂 وقتی اومدیم خونه به همسرم گفتم ببین چقد همدیگه رو دوست دارن که تو یه بشقاب غذا خوردن🥲
گذشت و چند ماه بعد فهمیدیم دخترخاله و همسرش از هم جدا شدن 😕همسرم بهم گفت معلوم شد چقد همدیگه رو دوست داشتن🤪😁
فکر میکردم همسرم من رو دوست نداره که باهام تو یه بشقاب غذا نمیخوره🤪😁
#پیام_مخاطب
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فک کنم تازه با هم نامزد کردن
#پیام_مخاطب
خاطرات متاهلها 🇮🇷
فک کنم تازه با هم نامزد کردن #پیام_مخاطب
ما قانونمون اینه که ک تو یه ظرف غذا میخوریم، تو یه لیوان هم نوشیدنی میخوریم .اگه مثلا دوتا آبمیوه بخریم، اول یه آبمیوه رو باهم میخوریم این که تموم شد بعد میریم سراغ آبمیوه ی بعدی 😂یا اگه من یا شوهرم بخوایم برای مثال یه لیوان آب بخوریم، اول باید یکم اون یکی بخوره😁..
#پیام_مخاطب
چند سال پیش یکی از اقواممون که تازه ازدواج کرده بود و دعوت کردیم خونمون
با پدر و مادر همسرش
کاش توی یه بشقاب غذا میخوردن
دختره غذا میذاشت دهن شوهرش😫😫😫
بنده خدا بابای پسره هم معذب شده بود
خدایی این کارای سمی چیه 🤦♀🤦♀🤦♀
#پیام_مخاطب
بنده خدا مامان منم یکی از فانتزی هاش این بوده که تو یه بشقاب غذا بخورند
ولی بابام قبل از اینکه مامانم بیاد سر سفره بشینه و داشته وسایل سفره رو میوورده غذا رو تموم میکرده و چیزی برای مامان نمی مونده
دیگه بشقابشو از همون اول جدا کردند
الآنم قبل از اینکه مامانم بیاد سر سفره بابا غذاشو خورده..
خیلی زوج رمانتیکی اند😆😂🤦🏻♀️
#مخاطب
خاطرات متاهلها 🇮🇷
ما قانونمون اینه که ک تو یه ظرف غذا میخوریم، تو یه لیوان هم نوشیدنی میخوریم .اگه مثلا دوتا آبمیوه ب
این چه طرز تفکر هست که غذا خوردن از یه بشقاب یا از لیوان مشترک استفاده کردن نشانه عشق محسوب میشه ؟
اصلا فکر کردید اگر یکی از دونفر حتی مبتلا به یک سرماخوردگی ساده بشه ،دیگری رو هم گرفتار میکنه ؟
حالا از آفت دهانی و هزار و یکجور مشکلات دیگه بگذریم .
این عمل یک کار غیر بهداشتی است برای عشق ورزیدن هزاران راه زیباتر هست .
#مخاطب
حالا مثلا ما توی یه بشقاب غذا نخوریم به هم علاقه نداریم ؟؟؟؟؟بهداشت را رعایت کنید لطفا 🤔
#مخاطب
هدایت شده از خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
من برای صرفه جویی در مصرف برق به جای ماشین ظرف شویی ، ظرفا رو دادم شوهرم بشوره😃
شما برای کاهش مصرف برق چیکار کردید؟
#مخاطب
هدایت شده از روزمرگیِزهرا😊زندگیجنوبی🌴
بازار پارچه فروشی پانزده خرداد تهران✌
آقا خیلی تنوع خوبه😍
البته یکمم برا کارگاه خرید کردم🤓
🌱 @rozmargezahra
کانالش خیلی حس و حال خوبی داره
درسته روزمرگیه اما من یکی که حال میکنم باهاش 👈
https://eitaa.com/joinchat/468582752Cea3835d6cd