eitaa logo
خاطرات متاهل‌ها 🇮🇷
52.7هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
632 ویدیو
8 فایل
جمع خاطره بازای متاهل ناشناس👇 https://punz.ir/message/04bLroX پی ویمون:👇 @admin_moteahella کانال تبلیغات:👇 https://eitaa.com/naslalfaads کانال خاطرات ازدواج (ویژه مجردا)👇 https://eitaa.com/ezdevajihair
مشاهده در ایتا
دانلود
من برای صرفه‌جویی تو مصرف برق، فردا ناهار و شام می‌رم خونه مادرزنم که یه کولر کمتر کار کنه، شما برای صرفه‌جویی چه کار کردین؟😅
چند سال پیش که تازه ازدواج کرده بودم خاله همسرم دعوتمون کرد خونشون،دختر و دامادشونم اونجا بودن موقع شام دختر خانم و همسرش توی یه بشقاب غذا خوردن🙂 وقتی اومدیم خونه به همسرم گفتم ببین چقد همدیگه رو دوست دارن که تو یه بشقاب غذا خوردن🥲 گذشت و چند ماه بعد فهمیدیم دخترخاله و همسرش از هم جدا شدن 😕همسرم بهم گفت معلوم شد چقد همدیگه رو دوست داشتن🤪😁 فکر میکردم همسرم من رو دوست نداره که باهام تو یه بشقاب غذا نمیخوره🤪😁
خاطرات متاهل‌ها 🇮🇷
فک کنم تازه با هم نامزد کردن #پیام_مخاطب
ما قانونمون اینه که ک تو یه ظرف غذا میخوریم، تو یه لیوان هم نوشیدنی میخوریم .اگه مثلا دوتا آبمیوه بخریم، اول یه آبمیوه رو باهم میخوریم این که تموم شد بعد میریم سراغ آبمیوه ی بعدی 😂یا اگه من یا شوهرم بخوایم برای مثال یه لیوان آب بخوریم، اول باید یکم اون یکی بخوره😁..
چند سال پیش یکی از اقواممون که تازه ازدواج کرده بود و دعوت کردیم خونمون با پدر و مادر همسرش کاش توی یه بشقاب غذا میخوردن دختره غذا می‌ذاشت دهن شوهرش😫😫😫 بنده خدا بابای پسره هم معذب شده بود خدایی این کارای سمی چیه 🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀
بنده خدا مامان منم یکی از فانتزی هاش این بوده که تو یه بشقاب غذا بخورند ولی بابام قبل از اینکه مامانم بیاد سر سفره بشینه و داشته وسایل سفره رو میوورده غذا رو تموم می‌کرده و چیزی برای مامان نمی مونده دیگه بشقابشو از همون اول جدا کردند الآنم قبل از اینکه مامانم بیاد سر سفره بابا غذاشو خورده.. خیلی زوج رمانتیکی اند😆😂🤦🏻‍♀️
خاطرات متاهل‌ها 🇮🇷
ما قانونمون اینه که ک تو یه ظرف غذا میخوریم، تو یه لیوان هم نوشیدنی میخوریم .اگه مثلا دوتا آبمیوه ب
این چه طرز تفکر هست که غذا خوردن از یه بشقاب یا از لیوان مشترک استفاده کردن نشانه عشق محسوب میشه ؟ اصلا فکر کردید اگر یکی از دونفر حتی مبتلا به یک سرماخوردگی ساده بشه ،دیگری رو هم گرفتار میکنه ؟ حالا از آفت دهانی و هزار و یکجور مشکلات دیگه بگذریم . این عمل یک کار غیر بهداشتی است برای عشق ورزیدن هزاران راه زیباتر هست .
حالا مثلا ما توی یه بشقاب غذا نخوریم به هم علاقه نداریم ؟؟؟؟؟بهداشت را رعایت کنید لطفا 🤔
من برای صرفه جویی در مصرف برق به جای ماشین ظرف شویی ، ظرفا رو دادم شوهرم بشوره😃 شما برای کاهش مصرف برق چیکار کردید؟
کانالش خیلی حس و حال خوبی داره درسته روزمرگیه اما من یکی که حال میکنم باهاش 👈 https://eitaa.com/joinchat/468582752Cea3835d6cd