راجع به تو یه بشقاب غذا خوردن خواستم بگم منو همسرم یازده ماهه ازدواج کردیم و یه ماه دیگه سالگرد عقدمونه
تا حالا توی یه بشقاب غذا نخوردیم نه بفکر من رسید نه همسرم
امشب پیام های کانالتونو خوندم گفتم یه امتحانی بکنم
حس خاصی نداشت به عنوان تجربه اول خوب بود
فقط خوبیش این بود ظرف کمتر کثیف میشه و نیازی به ظرف شستن نیست😁
+بعضیا یه جوری میگن لذت داره که واقعاً درکشون نمیکنم😁
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پودر شدن تصورم از زندگی متاهلی🙃
#پیام_مخاطب
وقتی فهمیدم همسرم سالاداش رو قاطیِ غذا میکنه چون خوشمزه تره ! دیگه هیچ وقت تو یه ظرف باهاش غذا نخوردم
#مخاطب
پیام مربوط به اوایل دوران نامزدی 😂
کانال متاهلها (روحهای ازدواجی سابق 👻)
@rohesabegh
132K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واکنش من به شوهرم وقتی صداش رو بلند میکنه برام😅
بابام جدیدا پشتش رو یکم خم میگیره، مامانم داشت میگفت من ۳۰ سال پیش بدون قوز تحویلت گرفتم، الانم شوهر بدون قوز میخوام؛ یهو بابام گفت ولی من تو رو با سیبیلات تحویل گرفتم الان سیبیل نداری. :))))))))))
هیچی دیگه قهر کرد. 😂😂😂😂
#پیام_مخاطب
اوایل ازدواجمون درب ماشین خراب بود و سخت باز میشد ، هر سری همسرم میومدن در رو برام باز میکردن و بقیه فکر میکردن چقدر ما رمانتیک هستیم😊
#پیام_مخاطب
کاش راجب این موضوع صحبت میکردید که توی دوران عقد همه دعوا دارن با همسرشون همه گل بلبل زندگی شون نیست!
شوهر من همیشه میگه نه فقط ما هستیم که این همه دعوا میکنیم هیشکی مثل ما نیست این همه دعوا ...در صورتی که همو خیلی دوست داریم و من راضیم از زندگی ولی اون با این حرف هاش قلبم میشکنه و من خیلی ناراحت میشم 💔😔
#مخاطب
خاطرات متاهلها 🇮🇷
کاش راجب این موضوع صحبت میکردید که توی دوران عقد همه دعوا دارن با همسرشون همه گل بلبل زندگی شون نیست
سلام راجع به ایشون باید بگم که واقعاً عادیه و تقریبا همه اینو دارن، خیلی طبیعیه دو نفر از دو خونواده کاملآ متفاوت با تربیت متفاوت و چه بسا اختلاف فرهنگی اجتماعی، واقعاً اوایل به کلی اختلاف نظر و سلیقه و.. بر میخورن، من خودم یکساله عقد کردم ،، اوایل عقدم واقعاً اذیت میشدم ولی الآن دیگه خیلی عادت کردم و مهارت پیدا کردم،. مهم اینه بتونیم مهارت لازم کسب کنیم و به بهترین وجه باعث ختم اختلاف ها و دعواها بشیم
#مخاطب
خاطرات متاهلها 🇮🇷
کاش راجب این موضوع صحبت میکردید که توی دوران عقد همه دعوا دارن با همسرشون همه گل بلبل زندگی شون نیست
من و همسرم انقدر دعوا و قهر داشتیم😔
انقدر از هم متنفر شدیم و دوباره عاشق شدیم 🥲
انقدر گریه کردم و دلم شکست 😢
ولی تهش جفتمون به این نتیجه رسیدیم که این دعوا ها الکیه و مسخره است و فقط خودمونیم که قراره تا آخرش با همدیگه بمونیم ☺️🥺
الان هم وقتی به اون دوران فکر میکنیم حتی نمیخوایم یاد آوری بشه و سریع موضوع رو عوض میکنیم 😣
و خدارو شکر که از اون دوران جاهلیت عبور کردیم🤲🏻😁
#مخاطب