132K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واکنش من به شوهرم وقتی صداش رو بلند میکنه برام😅
بابام جدیدا پشتش رو یکم خم میگیره، مامانم داشت میگفت من ۳۰ سال پیش بدون قوز تحویلت گرفتم، الانم شوهر بدون قوز میخوام؛ یهو بابام گفت ولی من تو رو با سیبیلات تحویل گرفتم الان سیبیل نداری. :))))))))))
هیچی دیگه قهر کرد. 😂😂😂😂
#پیام_مخاطب
اوایل ازدواجمون درب ماشین خراب بود و سخت باز میشد ، هر سری همسرم میومدن در رو برام باز میکردن و بقیه فکر میکردن چقدر ما رمانتیک هستیم😊
#پیام_مخاطب
کاش راجب این موضوع صحبت میکردید که توی دوران عقد همه دعوا دارن با همسرشون همه گل بلبل زندگی شون نیست!
شوهر من همیشه میگه نه فقط ما هستیم که این همه دعوا میکنیم هیشکی مثل ما نیست این همه دعوا ...در صورتی که همو خیلی دوست داریم و من راضیم از زندگی ولی اون با این حرف هاش قلبم میشکنه و من خیلی ناراحت میشم 💔😔
#مخاطب
خاطرات متاهلها 🇮🇷
کاش راجب این موضوع صحبت میکردید که توی دوران عقد همه دعوا دارن با همسرشون همه گل بلبل زندگی شون نیست
سلام راجع به ایشون باید بگم که واقعاً عادیه و تقریبا همه اینو دارن، خیلی طبیعیه دو نفر از دو خونواده کاملآ متفاوت با تربیت متفاوت و چه بسا اختلاف فرهنگی اجتماعی، واقعاً اوایل به کلی اختلاف نظر و سلیقه و.. بر میخورن، من خودم یکساله عقد کردم ،، اوایل عقدم واقعاً اذیت میشدم ولی الآن دیگه خیلی عادت کردم و مهارت پیدا کردم،. مهم اینه بتونیم مهارت لازم کسب کنیم و به بهترین وجه باعث ختم اختلاف ها و دعواها بشیم
#مخاطب
خاطرات متاهلها 🇮🇷
کاش راجب این موضوع صحبت میکردید که توی دوران عقد همه دعوا دارن با همسرشون همه گل بلبل زندگی شون نیست
من و همسرم انقدر دعوا و قهر داشتیم😔
انقدر از هم متنفر شدیم و دوباره عاشق شدیم 🥲
انقدر گریه کردم و دلم شکست 😢
ولی تهش جفتمون به این نتیجه رسیدیم که این دعوا ها الکیه و مسخره است و فقط خودمونیم که قراره تا آخرش با همدیگه بمونیم ☺️🥺
الان هم وقتی به اون دوران فکر میکنیم حتی نمیخوایم یاد آوری بشه و سریع موضوع رو عوض میکنیم 😣
و خدارو شکر که از اون دوران جاهلیت عبور کردیم🤲🏻😁
#مخاطب
خاطرات متاهلها 🇮🇷
چه كردى دقيقا؟ ۴تا سبزی خرد کردی دیگه :| #مخاطب
360.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واکنش مامان عروس خانم وقتی به کار دخترش ایراد گرفتن😶
سلام،در رابطه با پیام اون عزیزی که همسرشون فکر میکنن فقط خودشون دعوا دارن باید بگم همسر بنده هم همینطور بودن ولی کم کم که رفت جلو الحمدالله بهتر شد ولی خب حرفایی که میزدن من فکر میکردم چه زن بی عرضه ای هستم و نمیتونم زندگی اداره کنم
#پیام_مخاطب
روح ازدواجی فقط شوهر من😁
راهنمایی که بوده رفته مشهد زیارت، سوغاتی برای همسر آیندش ی کیف خوشگل خریده😅
به مادر شوهرم گفته اینو برای زنم خریدم قایم کنید بعد بهش بدم 😁
و در سن ۲۹ سالگی که با من ازدواج کردن ،کیفو بهم هدیه دادن😊
#پیام_مخاطب
درمورد دوران عقد
نمیدونم چطوری ولی فکر میکنم اکثرا همش تو دعوا هستن
طوری که ما انقدر دعوا میکردیم واقعا به خودمون شک کرده بودیم که آقا ما همو دوست داریم یا نه
الان که ازدواج کردیم اون دعوا ها از ۱۰۰ درصد به ۲۰ درصد کشیده شد😂
#پیام_مخاطب