یه بار ناخوش بودم به شوهرم زنگ زدم که حالم خوب نیست، مرخصی بگیر بیا خونه اومد خونه از ساعت یک و نیم خوابید تا شیش 😂
بعد بیدار شد به من گفت چطوری ؟ 😂😂
#مخاطب
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی زنت سر بچهها داد میزنه و میدونی نفر بعدی تویی 😂
خاطرات متاهلها 🇮🇷
یه بار ناخوش بودم به شوهرم زنگ زدم که حالم خوب نیست، مرخصی بگیر بیا خونه اومد خونه از ساعت یک و نیم
https://eitaa.com/rohesabegh/403
حالا این خوبه، شوهر من موقع زایمان منو میزاره بیمارستان و وسایل رو تهیه میکنه دیگه نمیاد تا موقع ترخیص🤣 یه بارم بستری شدم به یه دلیلی، سه روز اصلا وقت نکرد بیاد فقط وقتی بیمارستان کارش داشت میومد🤣 البته همیشه یه کم ناراحت میشم و بهش میگم ولی خب چون مرد خوبیه خیلی برام مهم نیست😁😇 در کل مغز مردا این مدلیه تا تو خاک و خون نبیننت جدی نمیگیرن🤣🤣
#مخاطب
ولی من شوهرم وقتی بچم به دنیا اومد حتی یه شاخه گل نخرید با اینکه بچه اولمون بود ولی تخت بغلی خامومه زن دوم مرده بود ( اولی فوت کرده بوده) مرده شاید 70 بود سنش با یه دسته گل بزرگ وشیرینی اومد هنوز که هنوزه تو دلم مونده😥
اقایون حواستون باشه روحیه خانما خیلی حساسه مخصوصا تو بارداری و بعد زایمان
حتی اگه هیچ پولی ندارین یه شاخه گل هم شده بخرین
#مخاطب
به مادربزرگم میگم تا حالا به حاج آقا گفتی دوست دارم؟ میگه خیلی بی ذوقه😕میگم چرا؟
میگه ۵۰ سال پیش بهش گفتم دوست دارم
کله شو خاروند گفت پاشو شام بیار که معده ام سوراخ شد به کلمن گفته بودم یه لبخندی میزد حداقل
هنوز تو دلش مونده بعد ۵۰ سال...🥲
#پیام_مخاطب
هدایت شده از خاطرات سمی خواستگاری
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقایون این حرکت ورزشی رو یاد بگیربد تا هزینه هاتون حسابی کم بشه 😁
کانال خاطرات سمّی خواستگاری
@khastegarybazi
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
راست میگه ها
چرا قابلمه های روحی اینجورین 😂
چقد حرص خوردیم 😂
743.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نهایت وقت گذاشتن پدر برای فرزندانش
خاطرات متاهلها 🇮🇷
میخواستم اگر بشه به متاهل های عزیز کانالتون بگین که میشه از تجربیات زندگی مشترک به ما بگن مثلا برخور
سلام ب دوستان و ازدواجیا 😃👍
😂بنده ۱۳ سال از زندگی مشترکم می گذره با ۲ تا بچه و... الحمدالله راضی ام 🤲😊
بله چالش های مختلف سراسر این سال ها بوده !
قضاوت های ناخواسته ب جا
تیکه ها و زخم زبان ها
غیبت و سرزنش و قهر و...
اما باید بگم واقعا طبیعیه 😉چون هر کسی دیدگاه و تربیت و باید ها و نباید های خانوادگی خودش رو داره و ازون زاویه ماجرا رو بررسی می کنه!!!
خودم بتازگی خواهر شوهر شدم و تازه الان متوجه نقطه نظرات خواهر شوهر خودم شدم و...
ب درک رسیدم ک هر شخص تو هر موقعیت یه توقع و نیازی داره 🤷♀
بنظرم ۲ راهکار وجود داره:
۱-سعی کنید رو خودتون کار کنید ک هیچچ توقعی از خانواده همسر و...نداشته باشین 🙃
۲-در ناملایمت ها صبر داشته و سکوت کنید !! 🙇♀
چون وقتی جواب طرف مقابل رو بدی گستاخ و بی ادب و ...برداشت میشی ! اما وقتی صبوری می کنی خود طرف دیر یا زود متوجه رفتارش میشه و در صدد رفعش و جبران بر میاد و مهمتر ازون وجهه خوبی از شما در انظار ب نمایش گذاشته میشه 💁♀😇
#مخاطب
#تیکه_خانواده_همسر
https://eitaa.com/rohesabegh
در رابطه با موضوع تیکه پروندن من مجرد هستم ولی خب یه تکنیک روانشناسی میگم
ببینید اینطوریه که وقتی یکی جک میگه همه میخندن بار دوم اون جک رو بگه بقیه کمتر میخندن ولی وقتی بار سوم اون جو رو بگه هیچ کس نمی خنده و بی مزه میشه
در رابطه با تیکه یا توهین
مثلا بگید چی نشنیدم و خلاصه کاری کنید که چند بار تکرار کنه حرفش رو
شاید بار اول همه بخندن ولی مطمئنن وقتی چند بار تکرارش کنه از نظر بقیه خود اون شخص یه آدم بی شخصیته
#مخاطب
#تیکه_خانواده_همسر
https://eitaa.com/rohesabegh
سلام
وقتی تیکه میندازن
محترمانه جواب بدید
تو دلتون جمع نکنید
که بعدها میشه نشخوار ذهنی
میشه ضعف اعصاب
#مخاطب
#تیکه_خانواده_همسر
https://eitaa.com/rohesabegh
خاطرات متاهلها 🇮🇷
راست میگه ها چرا قابلمه های روحی اینجورین 😂 چقد حرص خوردیم 😂
انگار دلتون پره همه😂
بیاین میخوام مشکل درهای روحی رو براتون حل کنم
چندتا تجربه بامزه و جالب برامون فرستادین😍