خاطرات متاهلها 🇮🇷
میخواستم اگر بشه به متاهل های عزیز کانالتون بگین که میشه از تجربیات زندگی مشترک به ما بگن مثلا برخور
سلام ب دوستان و ازدواجیا 😃👍
😂بنده ۱۳ سال از زندگی مشترکم می گذره با ۲ تا بچه و... الحمدالله راضی ام 🤲😊
بله چالش های مختلف سراسر این سال ها بوده !
قضاوت های ناخواسته ب جا
تیکه ها و زخم زبان ها
غیبت و سرزنش و قهر و...
اما باید بگم واقعا طبیعیه 😉چون هر کسی دیدگاه و تربیت و باید ها و نباید های خانوادگی خودش رو داره و ازون زاویه ماجرا رو بررسی می کنه!!!
خودم بتازگی خواهر شوهر شدم و تازه الان متوجه نقطه نظرات خواهر شوهر خودم شدم و...
ب درک رسیدم ک هر شخص تو هر موقعیت یه توقع و نیازی داره 🤷♀
بنظرم ۲ راهکار وجود داره:
۱-سعی کنید رو خودتون کار کنید ک هیچچ توقعی از خانواده همسر و...نداشته باشین 🙃
۲-در ناملایمت ها صبر داشته و سکوت کنید !! 🙇♀
چون وقتی جواب طرف مقابل رو بدی گستاخ و بی ادب و ...برداشت میشی ! اما وقتی صبوری می کنی خود طرف دیر یا زود متوجه رفتارش میشه و در صدد رفعش و جبران بر میاد و مهمتر ازون وجهه خوبی از شما در انظار ب نمایش گذاشته میشه 💁♀😇
#مخاطب
#تیکه_خانواده_همسر
https://eitaa.com/rohesabegh
در رابطه با موضوع تیکه پروندن من مجرد هستم ولی خب یه تکنیک روانشناسی میگم
ببینید اینطوریه که وقتی یکی جک میگه همه میخندن بار دوم اون جک رو بگه بقیه کمتر میخندن ولی وقتی بار سوم اون جو رو بگه هیچ کس نمی خنده و بی مزه میشه
در رابطه با تیکه یا توهین
مثلا بگید چی نشنیدم و خلاصه کاری کنید که چند بار تکرار کنه حرفش رو
شاید بار اول همه بخندن ولی مطمئنن وقتی چند بار تکرارش کنه از نظر بقیه خود اون شخص یه آدم بی شخصیته
#مخاطب
#تیکه_خانواده_همسر
https://eitaa.com/rohesabegh
سلام
وقتی تیکه میندازن
محترمانه جواب بدید
تو دلتون جمع نکنید
که بعدها میشه نشخوار ذهنی
میشه ضعف اعصاب
#مخاطب
#تیکه_خانواده_همسر
https://eitaa.com/rohesabegh
خاطرات متاهلها 🇮🇷
راست میگه ها چرا قابلمه های روحی اینجورین 😂 چقد حرص خوردیم 😂
انگار دلتون پره همه😂
بیاین میخوام مشکل درهای روحی رو براتون حل کنم
چندتا تجربه بامزه و جالب برامون فرستادین😍
یه عده زیادی یک صدا دارن اینو میگن😅😅
گفتم حیفه نظر اونا رو هم نذاریم👇👇
یه ایده دیگه اینکه با قاشق درشو بردارن تازه دیگه نه دستشون میسوزه نه در قابلمه بدبخت خراب میشه 😌
بیاین با این پیام این موضوع رو تموم کنیم😂😂
👇👇👇
چه کاریه!
اینجوری بخرید😁😁😁
#مخاطب
خاطرات متاهلها 🇮🇷
https://eitaa.com/rohesabegh/403 حالا این خوبه، شوهر من موقع زایمان منو میزاره بیمارستان و وسایل رو
#مخاطب
خانوما فکر نکنید بقیه مردا واسه خانوماشون بهترین کادو رو خریدن موقع زایمان. من کلا چیزی که تو مردای اطرافم دیدم به این نتیجه رسیدم که هیچ مردی این کارا رو بلد نیست. باید بهش بگن. مثلا مادرش یا مادر زنش بهش بگه داری میری دیدن اون بدبخت که با بدبختی بچتو دنیا آورده یه کوفتی بخر براش که ذوق کنه. وگرنه هیچ.....الحمدلله شوهر منم سر جفت بچه هام دست خالی اومد دیدنم
#هدیه_زایمان
هدیه ی زایمان؟؟!!😕
پیشکش...وقتی از اتاق زایمان میآوردنم بخش انتظار داشتم همسرم پشت در منتظرم بوده باشه
ولی ایشون تو نمازخونه ی بیمارستان خوابیده بود☹️
وقتی موضوع دارک تر شد که بقیه ی زائوهایی که همراه من از بخش زایمان بیرون اومدن،با استقبال گرم شوهراشون و صحنه های عشقولانه جیگر منو تیکه تیکه کردن😬😣
یه افسردگی بعد زایمان اساسی هدیه ی شوهرم به من بود🥲
#اف_بر_مردای_بی_احساس🙁
#مخاطب
#هدیه_زایمان