یه عده زیادی یک صدا دارن اینو میگن😅😅
گفتم حیفه نظر اونا رو هم نذاریم👇👇
یه ایده دیگه اینکه با قاشق درشو بردارن تازه دیگه نه دستشون میسوزه نه در قابلمه بدبخت خراب میشه 😌
بیاین با این پیام این موضوع رو تموم کنیم😂😂
👇👇👇
چه کاریه!
اینجوری بخرید😁😁😁
#مخاطب
خاطرات متاهلها 🇮🇷
https://eitaa.com/rohesabegh/403 حالا این خوبه، شوهر من موقع زایمان منو میزاره بیمارستان و وسایل رو
#مخاطب
خانوما فکر نکنید بقیه مردا واسه خانوماشون بهترین کادو رو خریدن موقع زایمان. من کلا چیزی که تو مردای اطرافم دیدم به این نتیجه رسیدم که هیچ مردی این کارا رو بلد نیست. باید بهش بگن. مثلا مادرش یا مادر زنش بهش بگه داری میری دیدن اون بدبخت که با بدبختی بچتو دنیا آورده یه کوفتی بخر براش که ذوق کنه. وگرنه هیچ.....الحمدلله شوهر منم سر جفت بچه هام دست خالی اومد دیدنم
#هدیه_زایمان
هدیه ی زایمان؟؟!!😕
پیشکش...وقتی از اتاق زایمان میآوردنم بخش انتظار داشتم همسرم پشت در منتظرم بوده باشه
ولی ایشون تو نمازخونه ی بیمارستان خوابیده بود☹️
وقتی موضوع دارک تر شد که بقیه ی زائوهایی که همراه من از بخش زایمان بیرون اومدن،با استقبال گرم شوهراشون و صحنه های عشقولانه جیگر منو تیکه تیکه کردن😬😣
یه افسردگی بعد زایمان اساسی هدیه ی شوهرم به من بود🥲
#اف_بر_مردای_بی_احساس🙁
#مخاطب
#هدیه_زایمان
موقع زایمانم هی به شوهرم گوشزد کردم که گل یادت نره برام بیاری ...رفت یه گلی خرید که انگار با پیرهن مامانش درستشون کرده بودن،🤣.هم جنس پیرهن مادر شوهرم.😂
#مخاطب
#هدیه_زایمان
خب بهمون از اتاق فرمان میگن یکمم از کارهای خوب آقایون هم بذاریم تا یاد بگیرن 😅😉
در عوض همسر من (به گفته ی مامانم) وقتی من تو اتاق زایمان بودم و درد میکشیدم پشت در اشکاش میریخته و وقتی که داشتم با نی نی از اتاق میومدم بیرون سرپا و بی طاقت منتظرمون بود
ادمین جان اینم بذار که مجردا یاد بگیرن
#مخاطب
#هدیه_زایمان
چقدر این حضور آقایون حس خوب داشته برای خانم ها😍👇👇👇
سلام اددمین😁
لحظه ایه ک از اتاق عمل اوردنم تو بخش اولین نفر همسرم اومد بالا سرم و وااااقعا اون لحظه تا اخر عمرم یادم نمیره ک چقد حس خوبی گرفتم با دیدنش و لبخندش
کادو هم اون موقع گل خرید و نتونست چیزی بخره اما بعدا جبران کرد😁😍
انگار کارهای راحت تری از هدیه خریدن هم هست آقایون 👇👇
سلام منم پز بدم😝
شوهرم بعد از به دنیا اومدن دخترمون، اومد تو اتاق بالا سرم و جلوی مادرامون خم شد دست مو بوسید 😍
بهش گفتم سر دومی هم همین کار و کن، دومی ناغافلی تو اربعین به دنیا اومد، اصلا نبوووود😭😭 روز دوم تولدش رسید 😂💔
#مخاطب
#هدیه_زایمان