غبطه خوردن کار خوبان است کار من که نیست ؛
این وسط اما به "حُر" گاهی حسادت میکنم . . !
حآجـت کہ زیـٰاد اسـتوَلـۍچَـنـد صبـٰاحۍ سـت...
دآغ سـفَـر ِڪَربُبلا بَـر دلمـٰان مانده اَسـت:)
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دنیای منه...
امام حسین بزرگتر از دردای منه:))
https://eitaa.com/romanFms
دنیای بی حسین اگر آخر ِغم است...
دنیای با حسین به آخر نمیرسد؛
این شاهکلید قصۀ صحرای ِکربلاست...
سر میدهد حسین ، ولی سر نمیرسد:)
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حسن مهابت بنازم قد و قامت...
سلسله آل کریمان به سلامت:)
https://eitaa.com/romanFms
به جرم گفتن احلی من العسل قاسم...
شبیه موم عسل خانه خانه ات کردند:)🖤
برافراشته شدن پرچم اباعبدالله الحسین(ع) در قلب لس آنجلس
https://eitaa.com/romanFms
🇮🇷•°•°ره رو عشق°•°•🇮🇷
مثل تنگه، دروازه رو بستیم🇮🇷🤌🏻
روحت شاد سردار تنگسیری
نیستی ببینی بیرانوند چه درسایی که ازت یاد نگرفته🥲😂
تیم ایران به شدت در آمریکا تحت فشار بوده و هست. حتی برای تمرین قبل از بازی هم مشکل داشتند و الآنم باید سریع برگردند مکزیک.
غیرت کردن، دمشون گرم 🇮🇷
930.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دورِ سر اربابم میگردم:))❤️🩹
https://eitaa.com/romanFms