خب من یه خورده این چند روز با خودم فکر کردم و یه خورده غرغر های شما را که شنیدم نظرم عوض شد از زدن کانال دومی⛅️🌬
من ادامه پارت ۱۰۱ را اینجا میزارم و برای عضو های جدید اون چنل هم ،از پارت های اول شروع میکنم🌎✨
پارت ۱۰۲❌🔴
همین خوش حالی برای من کافی بود منتظر بودم یکم از این اتفاقا بگذره تا با
مامان بابا صحبت کنم.
تو این دو روزی که میگذشت هر لحضه و هر ساعت منتظر معجزه بودم ... معجزه ای
که منو از قبول کردن این ازدواج اجباری منع کنه ...😞
شاید این معجزه ... حامیم بود ...🙁
شایدم چیزه دیگه
ولی اینو میدونم اگه حامیم بود ن ورشکستگی وجود داشت ن اجباری برای ازدواج من😣
دلسرد شده بودم نسبت به خیلی چیزا ... اما باید ادامه میدادم ٬ دلم میخواست
برگردم به دوران دبیرستانم ...🙍♀
چه دورانی بود تنها دغدغه زندگیم کنکورم بود .چقدر براش غصه میخوردم ٬ چه استرس و خیال بافی هایی داشتم ...😏
چه ارزوهای
بزرگی تو سرم بود من همون دخترم ؟🤦♀
چقدر عوض شدم چه بی هدف شدم ...جلو اینه وایسادم و خیره شدم به خودم چه صورت بی روحی مثل میت شدم...
چقد موهام بلند تر شده و تو این مدت اصلا حواسم نبوده ٬💇♀
انگار تو این مدت خودمو
تو اینه برانداز نکردم.
زل زدم تو اینه به خودم اروم اروم اشکام روی صورتم جاری شد.🥲
ادامه در پارت بعد.......😇✍👣
پارت۱۰۳❌🔴
بی صدا اشک میرختم داشتم وارد مسیری میشدم که از اینده خبری
نداشتم نمیدونستم که قراره چی بشه...😢
باصورتی که پر از اشک بود میخندیدم خنده ای تلخ از روی درد...😏
دردی که جاش توی سینمه و با مرور زمان بیشترو بیشتر میشه اشکامو پاک کردم...
در اتاق رو باز کردم پله هارو اروم و شمرده پایین میرفتم
جانا عقلتو به کار بنداز پا تو این مسیر بزاری راه بر گشتی نداری مبادا تو این
راه...😖
بابا - جانا چرا رو پله ها وایسادی بیا بشین دخترم🙂
خاله صدیقه - خانم میزو بچینم ؟
جانا:خاله صدیقه شما برید من کمک مامان میکنم😇
مامان - چه عجب چی شده که داوطلب شدی ؟ جانا مادر خوبی ؟ چرا رنگت پریده😟
بابا - گریه کردی جانا ؟🙁
خاله صدیقه که رفت نشستم کنار مامان و بابا.
ن بابا چرا حرف در میارید سرم از صبح تو گوشی و لپ تاپ چشام قرمز شده
سرمو گرفتم پایین و زل زدم به میز روبه رو با بند ساعتم ور میرفتم خودمو خیلی
خوب کنترل میکردم که صدام نلرزه حواسم به اشکام بود که سرازیر نشن🥺😶
ادامه در پارت بعد...🤗🤏✍
رمان حامی[خورشیدوماه]💌❤️🩹
https://daigo.ir/secret/31217297564 ناشناس گذاشتم.
نظرتون در مورد پارت ها ؟😁😜