eitaa logo
روزمرّگی های بانوان ایرانی🇮🇷 🏴
22.5هزار دنبال‌کننده
9.5هزار عکس
4.4هزار ویدیو
18 فایل
ایدی مدیر کانال جهت انتقادات و پیشنهادات و ارسال مطالب @a_ramezany ایدی تبلیغات @z_m1392
مشاهده در ایتا
دانلود
فرزند سالاری، اشتباه بزرگ در تربیت است، اما فرزند محوری، یه اتفاق خوب در مسئله تربیت است. در فرزند سالاری همیشه کودک سوار بر والدین خود است و بی چون و چرا همیشه پیروز میدان است. اماااا در فرزند محوری در عین اینکه به حرف فرزند اهمیت داده می‌شود، ولی در حد اعتدال و با منطق میزان اهمیت نیاز کودک با گفتگو شناسایی میشه و بعد تصمیم در برآوردن یا عدم جواب مثبت گرفته می‌شود.❤️ دیشب من و باباش، باهاش آرایشگر بازی کردیم، خیلی دوسش داشت، امروز از صبح میگفت بازی کنیم، گفتم اول به کارام برسم غذا رو آماده کنم، بعدش باهم بازی می‌کنیم... این میشه یه مثال برای فرزند محوری، تمام کارو زندگی رو نباید ول کرد برای خواسته کودک، کودک باید در زندگی اجتماعی صبر،رو از والدین یاد بگیره👌🌱 https://eitaa.com/joinchat/723190026C3eb72c0347
👈 *عزیزان هندوانه میوه ی فصل تابستان است...* 🍉🍉🍉 🍉خدای متعال در فصل گرم تابستان هندوانه را آفرید تا گرمی وجود انسانها رو به خنکی برود... ☹️ایرانیان و اجداد ما شب یلدا را با آجیل و خشکبار که سالم هستند و مزاجی گرم دارند طی میکردند و سالم بودن... ❌متاسفانه حدود ‭‭‭‭‭100‬‬‬‬‬ سال است با توطئه انگلیسی ها؛ هندوانه وارد تغذیه شب یلدا ی ایرانی ها شده... 📌مزاج هندوانه سرد.. 🍉 📌 مزاج شب سرد... ❄️ 📌 مزاج زمستان سرد... ☃ 🖊 این سردی هاروح و جسم را در داغون میکند... 😱سردی زیاد ایجاد لختی و سستی کم انگیزه گی و ناامیدی و افسردگی فلج و نهایتاً سکته و مرگ میکند.. 📍 دکتر منتظر میگفتند : ما بعد از شب یلدا موجی از مراجعه بیمار داریم به دلیل مصرف هندوانه در شب های زمستان .. 📢 لطفاً نشر دهید و از خوردن هندوانه جداً خود داری فرمائید.❌❌ # دانلود واجب ✅ # نشر حداکثری ✅  ‏ 🌹 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالعَنْ أعْدَاءَهُم 🌹 https://eitaa.com/joinchat/723190026C3eb72c0347
سبز شدن بعد خزون زیباست، در غیر این صورت مصنوعی میشی🌱 🙏 https://eitaa.com/joinchat/723190026C3eb72c0347
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
😄😍 این دو تا انگری برد، رو هفت سالِ پیش، اولین بار که پدرشوهر مادرشوهرم اومده بودن برای دیدن من، روی کیک بود😂 بعد که تشریف بردن، کیک و باز کردیم، چقدرررر خندیدیم😂 دیگه از اون موقع دارمش و هر موقع پاییز و زمستون میشه، بعنوان دکور ازش استفاده میکنم😍 تا اون خاطره های قشنگ، جلوی چشمم باشه و با دیدنش حسِّ خوبی میگیرم...❤️ https://eitaa.com/joinchat/723190026C3eb72c0347