سبز شدن بعد خزون زیباست،
در غیر این صورت مصنوعی میشی🌱
#شبتون_در_پناه_حق 🙏
https://eitaa.com/joinchat/723190026C3eb72c0347
#خاطره_بازی😄😍
این دو تا انگری برد، رو هفت سالِ پیش،
اولین بار که پدرشوهر مادرشوهرم اومده بودن برای دیدن من،
روی کیک بود😂
بعد که تشریف بردن،
کیک و باز کردیم، چقدرررر خندیدیم😂
دیگه از اون موقع دارمش و هر موقع پاییز و زمستون میشه،
بعنوان دکور ازش استفاده میکنم😍
تا اون خاطره های قشنگ، جلوی چشمم باشه و با دیدنش حسِّ خوبی میگیرم...❤️
#حال_خوب
https://eitaa.com/joinchat/723190026C3eb72c0347
یکم به کارها برسم، دست پر میرسم خدمتتون،
با آموزش شمع موم عسل و فیلم از دکوراسیون و کارهای خونه و روانشناسی خانواده،
ان شاالله❤️
37.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خب خب من اومدم😍
اگه بدونید از صبح چقدرررر کار داشتم،
رختا رو تا شده، مرتب چیدم✅
یه خونه تکونی و گردگیری کوچیک ،برای شروع و استقبال از فصل زمستون داشتم،
و خریدای دیشب و جابجا کردم✅
رومیزی و شمع و ظروف زمستونی، جایگزین پاییزی شده😍✅
ینی چی؟؟
چیزایی که داریم تو خونمون، مثل ظرف قرمز، قوری، رومیزی و...
رو جایگزین میکنیم هرچی که داریم،
که یکم فضا حالت زمستونه بگیره،
تنوع ایجاد بشه،
و حال خوب برای خودمون و اعضای خونواده😍
که خداوند هم تغییر و جابجایی وسایل تو خونه رو تاکید کردند که کلی هم ثواب داره😍
و در آخر یه شربت بهار،آبلیمو و زعفران که خستگی هامون و بشوره و ببره😍
خدا قوت بانو جان💪💪😍😍
https://eitaa.com/joinchat/723190026C3eb72c0347
#ارسالی های دوستای خوش سلیقه کانالمون😍
عکسای یلدا رو زودتر میفرستم تا ان شاالله بدردتون بخوره🙏🌱
https://eitaa.com/joinchat/723190026C3eb72c0347