خیلی سخته که بقیه رو بلدی آروم کنی ولی بلد نباشی خودتو آروم بکنی و کسی رو نداشته باشی
سخته که بقیه رو آروم میکنی ولی خودت خیلی خسته تری
- روحِ من -
خیلی سخته که بقیه رو بلدی آروم کنی ولی بلد نباشی خودتو آروم بکنی و کسی رو نداشته باشی سخته که بقیه
ما از آنها که از خودکشی بازمیداشتیمشان روی پلتر بودیم.
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما که فقط این مدلی رانندگی کردن و از
بابامون و دیدیم ولی خیلی جاذابه 🙏🏻🙏🏻
هدایت شده از -طفلانِمَقام-
به یاد چنل های
ترشحاتذهنم . ضحیدختریمزرعه . روحمن . قمرپرست . مجانینرقیه . مجروح . غریق . مهلکه . بیماراتاق۷۷ . I tired . ترمه . فری . I am alone . یوحنا . راحیل .
و دوستانی که یادم نیست
دختر بزرگ خونواده بودن بنظرم سنگین ترین نقش توی بچه هاست!
فکر کن مامان بابات رو دلداری بدی
برای بقیه بچه ها مادری کنی