یه مرکز کوچیک نگهداری از کودکان بیسرپرست تو اینستاگرام چندتا پست گذاشته
کامنتهای مردم:
چقدر مردمان خوب و مهربونی داریم
مدرسه اسمشم آدمو خسته میکنه چه برسه به اینکه صبح ساعت ۶ بیدار شی حاضر بشی بری تو این مکان زشت و مسخره
نمیفهمم این جمله ی وابسته نشو رو
خب من که دست خودم بود وابسته ی هیچ آدمی نمیشدم
وابستگی دست خود آدم نیست
که اگر بود الان هیشکی حالش تو دنیا بد نبود