نمیفهمم این جمله ی وابسته نشو رو
خب من که دست خودم بود وابسته ی هیچ آدمی نمیشدم
وابستگی دست خود آدم نیست
که اگر بود الان هیشکی حالش تو دنیا بد نبود
آخرین مرحله نا امیدی دخترا اینجوریه که فکر میکنن شاید به اندازه کافی دوست داشتنی نیستن و قرار نیست هیچوقت کسی دوسشون داشته باشه