سلام یه سوال
خانم آ شما اول به ناشناس متین پسرخالت گفتی دوسش نداری بعد برای عکس چت با کراشت چتت خودتو و متین پسرخالتو گذاشتی
الان اخر کراشت اونه یا نه؟
برام سواله فضولی نباش!:)
.
درود
بعدم متین نه و آقا متین چون نسبتی نداری میگم
بعدم اصلا ایشون تو چنل نیستن
یه شوخی بی مزه از یه شخصی بود که این موضوع رو میدونست
کراش قدیمیه
نه این که دوسش نداشته باشم دارم ولی به عنوان داداش
ولی یه کراش دیگه دارم که اینجا قابل پخش نیست
البته اونم دوسم نداره
اول اسمش gh عه
اون موقع میخواستم بنویسم ولی خب احتمال سوال کردن ازش بود پس نگفتم
اتمام ناشناس
خیلی کنارتون خوش گذشت
ممنون از اینکه همراهی کردین 😊🌱
بریم برای یه تولید محتوا ی پر قدرت