eitaa logo
کانال سردار سپهبد شهید 🌷حاج قاسم سلیمانی شهرستان نجف اباد
71 دنبال‌کننده
8.7هزار عکس
4.8هزار ویدیو
39 فایل
این کانال اطلاع رسانی وترویج گفتمان انقلاب اسلامی واسلام ناب است و زمینه سازان ظهور حضرت 💐❤️مهدی❤️ یاوران رهبر انقلاب این زمان هستند 🌷❤️خون که درتن ماست هدیه به رهبر ماست 🌷❤️ #لبیک یاحسین #لبیک یا صاحب الزمان #لبیک یا خامنه ای بهترین ره
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴شما دیدین که شما دیدین که به سر مهسا امینی باتوم بزنن؟ شما دیدین به نیکا شاکرمی تجاوز کنن؟ شما دیدین کی تیراندازی به خودروی خانواده پیرفلک کرد؟ شما اعتصاب غذای حسین رونقی رو دیدین؟ شما شکنجه آرمیتا عباسی رو دیدین؟ شما دیگه از دیدن و شنیدن حرف نزنید لطفاً😏👆 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
هدایت شده از تبیین
⭕️امام حسین عليه السلام:  🔸لا يَنْبَغى لِنَفْسٍ مُؤْمِنَةٍ تَرى مَنْ يَعْصِى اللهَ فَلا تُنْكِرُ.  🔹براى مؤمن شايسته نيست كه ببيند كسى خداوند را معصيت مى كند و از آن جلوگيرى و نهى نكند. 📕كنزالعمال، ج ۳، ص ۸۵ @tabyinchannel
هدایت شده از تبیین
⭕️امام حسین عليه السلام:  🔸اِيّاكَ وَ ما تَعْتَذِرُ مِنْهُ، فَاِنَّ الْمُؤْمِنَ لا يُسِىءُ وَ لا يَعْتَذِرُ وَالْمُنافِقَ كُلُّ يَوْمٍ يُسِىءُ وَ يَعْتَذِرُ.  🔹از آنچه موجب عذرخواهى مى شود بپرهيز، زيرا مؤمن بد نمى كند، عذرخواهى هم نمى كند؛ ولى منافق هر روز كار بد مى كند و بعد عذرخواهى مى كند. 📕تحف العقول، ص ۱۷۷ ـ بحارالانوار، ج ۷۸، ص ۱۲۰ @tabyinchannel
هدایت شده از تبیین
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️«آیه قتال» چگونه بر ظهور امام زمان (عج) دلالت دارد؟ 🔹يكی از آياتی كه دلالت بر ظهور امام زمان (عج) دارد «آيه قتال» است. خداوند متعال در اين آيه مى فرمايد: «وَ قاتِلُوهُمْ حَتَّى لا تَكُونَ فِتْنَةٌ وَ يَكُونَ الدِّينُ كُلُّهُ لِله... ؛ با آنان پيكار كنيد تا فتنه برچيده شود و دين همه اش مخصوص خدا باشد...». [انفال، ۳۹] آيه فوق دلالت دارد بر اينكه بايد شرك و كفر ريشه كن شود و دين همه اش مخصوص خدا باشد، و هيچ مشركى در روى زمين نماند، جز آنكه كشته شده يا داخل در دين اسلام شود. اين هدف هنوز تحقق نيافته است؛ در حالى كه بايد تحقق يابد و فتنه از روى زمين برچيده شود و دين خالص براى خدا گردد. 🔹مطابق روايات اين هدف در عصر ظهور (عجل الله تعالی فرجه) تحقق خواهد يافت، همانگونه كه در آيه ۳۳ از سوره توبه (هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَىٰ وَ دِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَ لَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ) به آن اشاره شده است. آلوسى در ذيل آيه فوق مى نويسد: «مقصود آن است كه همه اديان باطل از بين برود؛ يعنى يا اهل اديان از بين رفته و هلاك شوند و يا از ترس و جهات ديگر به دين اسلام بازگردند». [۱] آن گاه مى گويد: «گفته شده كه تأويل آيه تاكنون محقق نشده است و در هنگام ظهور (عج) تأويل آن خواهد آمد و در آن عصر هيچ مشركى بر روى زمين باقى نخواهد ماند». [۲] 🔹از امام صادق (ع) در مورد آيه فوق سؤال شد، حضرت فرمود: «لَمْ يَجِىءْ تَأْوِيلُ هَذِهِ الْآيَةِ وَ لَوْ قَدْ قَامَ قَائِمُنَا بَعْدُ سَيَرَى مَنْ يَدْرُكُهُ مَا يَكُونُ مِنْ تَأْوِيلِ هَذِهِ الْآيَةِ وَ لَيَبْلُغَنَّ دِينُ مُحَمَّدٍ (ص) مَا بَلَغَ اللَّيْلُ حَتَّى لَا يَكُونَ مُشْرِكٌ عَلَى ظَهْرِ الْاَرْضِ... ؛ هنوز تأويل آيه نيامده است، و اگر (عج) ما قيام كند، زود است كسانى كه او را درك مى كنند، تأويل اين آيه را ببينند. البته دين محمد (ص) به تمام نقاطى كه شب، پوشش آرام بخش خود را بر آن مى افكند خواهد رسيد، تا اينكه در سراسر زمين شرك و بت پرستى باقى نماند». [۳] پی نوشت‌ها؛ [۱] روح المعانى فى تفسير القرآن العظيم، آلوسى، سيد محمود، دارالكتب العلميه، چ ۱، ج ‏۵، ص ۱۹۴، (سوره أنفال، آيات ۲۵ الى ۴۰) [۲] روح المعانى فى تفسير القرآن العظيم، همان [۳] تفسير الصافى، فيض كاشانى، انتشارات الصدر، چ ۲، ج ‏۲، ص ۳۰۳، (سوره أنفال، آيه ۳۹). 📕موعود شناسی و پاسخ به شبهات، رضوانی، علی اصغر، مسجد مقدس جمکران، قم، چ هفتم، ص ۵۴۴ منبع: وبسایت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (بخش آئین رحمت) @tabyinchannel
🔴دعای امام حسین علیه السلام در روز عاشورا هنگام شهادت علی اصغر علیه السلام خداوندا، اگر امروز یاری اهل آسمان را از ما دریغ کردی، آن را برای زمانی بهتر (یعنی روز ظهور) قرار بده، و انتقام ما را از این ظالمان بستان! الإرشاد ج ۲ ص ۱۰۸ 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دختران ایرانی پاسخ هتاکی به قرآن کریم را دادند 🔺همزمان با ایام عزای سید الشهدا، جمعی از دختران ایرانی در واکنش به این اقدام، رجزخوانی کرده و با یک شعر به این اقدام پاسخ دادند. 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
هدایت شده از تبیین
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️چه بدعتی در دین ایجاد شده بود که «امام حسین» (ع) برای مبارزه با آن قیام کرد؟ (بخش دوم) 🔸 در طول مدّتى که خلافت را غصب کردند، و به ناحق بر مسند قدرت تکیه زدند، بدعت‌ هاى فراوانى در دین ایجاد کرده و سنّت پیامبر (ص) را میراندند؛ چرا که ادامه حیاتشان در گرو احیاى بدعت ها و محو سنّت هاى پیامبر اسلام (ص) بود. ذیلاً نمونه هایى از این بدعت ها ذکر می گردد: 🔹در عصر جاهلیّت امتیازات قومى غوغا مى کرد. آنان اوّلا: عرب را (هر چند داراى انحطاط اخلاقى بود) بر عجم (غیر عرب) برترى مى دادند. ثانیاً: در میان عرب ها، هر قبیله اى خود را برتر از دیگر قبیله ها مى دانست و براى این منظور به شمارش تعداد افراد قبیله خود مى پرداختند، و اگر دو قبیله از این جهت مساوى بودند، به سراغ گورستان ها رفته و سرشمارى مردگان هر قبیله را آغاز مى کردند تا قبیله برتر مشخّص شود. [۱]  اسلام این ملاک و معیارِ نادرست را برچید، و معیار بشریّت و انسانیّت را جایگزین آن کرد و براى همه انسانها، فارغ از قبیله، نژاد، زبان و رنگ، ارزش قائل شد. 🔹در آیه ۷۰ سوره اسراء مى خوانیم: «وَ لَقَدْ کَرَّمْنَا بَنِى آدَمَ وَ حَمَلْنَاهُمْ فِى الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَ رَزَقْنَاهُمْ مِّنَ الطَّیِّبَاتِ وَ فَضَّلْنَاهُمْ عَلَى کَثِیر مِّمَّنْ خَلَقْنَا تَفْضِیلا؛ ما فرزندان آدم را گرامى داشتیم و آنها را در صحرا و دریا (بر مرکب هاى راهوار) سوار کردیم؛ و از نعمت هاى پاکیزه به آنان روزى دادیم؛ و آنها را بر بسیارى از موجوداتى که خلق کرده ایم، برترى بخشیدیم». آرى با آمدن اسلام، انسان محورى، جاى قبیله محورى را گرفت، و لذا طرفداران پیامبر (ص) و جذب شدگان به اسلام، از قبیله و نژاد و زبان و رنگ خاصّى نبودند؛ بلکه عرب و عجم، سیاه و سفید، قریشى و غیر قریشى، فوج فوج به اسلام رو آورده و تسلیم امر خدا شدند. 🔹با رحلت پیامبر (ص)، این سنّت حضرت نیز دستخوش تغییر شد و کم کم همان قومیّت‌ گرایى رخ نمایى کرد، تا در دوران خلیفه سوم به اوج رسید؛ [۲] و این مطلب مخصوصاً در مناطق تحت نفوذ به وضوح دیده مى شد. تعصّبات قومى، جاى انسان محورى را گرفت و همین امر باعث اختلافات و درگیرى میان قبایل شد. اتّحاد و یکپارچگى و وحدت ناشى از انسان محورى به تدریج از میان مسلمانان رخت بربست، و دیگر خبرى از آن جامعه متّحد و یکپارچه نبود. (ع) قیام کرد تا دوباره همه مسلمانان را متّحد نموده، و یادگار جدّش، یعنی انسان محورى را حاکم کند. ... پی‌نوشت‌ها؛ [۱] شرح بیشتر را در تفسیر نمونه، ج ۲۷، ص ۲۷۵ مطالعه فرمایید. [۲] جرج جرداق در کتاب الامام على صوت العدالة الانسانیة، ج ۱، ص ۱۲۴ درباره تقویت بنى امیّه توسط عثمان مى نویسد: «عثمان، هم کلید بیت المال و هم شمشیر سلطان را در دستان بنى امیّه قرار داد». (عاشورا، ص ۱۴۰) 📕اهداف قیام حسینى‏، آیت الله العظمى ناصر مکارم شیرازى، ص ۴۸ منبع: وبسایت راسخون @tabyinchannel
💔و درد بیشتر اونجاست که تمام روضه های این ده شب در عرض چند ساعت برای اباعبدالله اتفاق افتاد🥺 بمیرم برا دل آقام😔😭💔 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
🔴انفجار و آتش‌سوزی در «هرتسلیا» اسرائیل 🔹شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی از وقوع انفجار و آتش‌سوزی در منطقه صنایع نظامی در هرتسلیا خبر داد. 🔹این انفجار در نزدیکی شهرک «نوف یم» به وقوع پیوسته است. 🔹کارشناسان مواد منفجره و نیروهای پلیس تحقیقات برای انجام بررسی‌های لازم به محل حادثه حاضر شدند. 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
🔴 | جنایت و قتل‌عام در عراق ▪️براساس خبرهای فوری از کربلا، سرانجام جنگی که بین سپاهیان حسین‌بن‌علی و عبیدالله‌بن‌زیاد پیش‌بینی می‌شد به‌وقوع پیوست. جنگ پس از روشنای هوا در روز دهم محرم آغاز شد. ▪️نظامیان کم‌شمار حسین‌بن‌علی، تک‌به‌تک به میدان رفتند و توانستند کشته‌های زیادی روی دست سپاه ابن‌زیاد بگذارند. با این حساب، لشکریان یزید که تعدادشان صدها برابر سپاه مقابل بود، دسته‌جمعی به یک نفر حمله می‌کردند؛ در نتیجه اصحاب حسین را به فجیع‌ترین شکل ممکن به شهادت می‌رساندند. 🔹جزئیات رسیده از کشتار وسیع و قتل‌عام خاندان بنی‌هاشم و حسین‌بن‌علی به‌قدری دردناک و جنایت‌بار است که از انتشار آن‌ در رسانه معذوریم. ▪️خشونت در این جنگ آن‌قدر بالا بود که حتی کودکان و شیرخوارگان هم به‌دست نظامیان پیکارجوی ابن‌زیاد به شهادت رسیدند. ▪️شاهدان عینی می‌گویند پس از پایان جنگ و شهادت تمام سپاه حسین‌بن‌علی، سپاهیان یزید به محل اقامت آن‌ها حمله‌ور شده و خیمه‌ها را به آتش کشیدند و تمام اموال و دارایی زنان و دختران را غارت کردند. ▪️گفته می‌شود بازماندگان سپاه حسین‌بن‌علی که غالبا زن و کودک بودند، تحت خشونت‌های شدید قرار گرفته و هتک حرمت شدند. پس از همۀ این جنایت‌ها، اجساد شهدای کربلا در بیابان رها شده و زنان و کودکان با غل‌وزنجیر به اسارت برده شدند. 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
🔴اســتوری امام صادق علیه السلام: آنگاه که اصحاب امام حسین(ع) شهید شدند و ایشان تنها ماند، فرشتگاه به سوی خدا ضحه زدند و گریه کردند و گفتند پروردگارا......👆 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تلاش کودکان سیستانی برای برافراشتن علم علیه‌السلام ای کاش شما کربلا بودید و از اباعبدالله دفاع میکردید😭 چه صحنه ی زیبایی👌 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
هدایت شده از تبیین
⭕️امام حسين(ع)، کسی که سرنوشت اسلام به او، به حرکت او، به قیام او، به فداکاری او و به اخلاص او بسته بود 🔹[امام حسین علیه‌السلام] که سرنوشت اسلام، به او، به حرکت او، به قیام او، به فداکاری او، به اخلاص او بسته بود. این بزرگوار در تاریخ بشریّت، یک حرکتی را - که نظیر و شبیهی ندارد - ارائه‌ی به تاریخ کرد و در مقابل چشم بشریّت گذاشت که هرگز فراموش نخواهد شد؛ الگو است. فداکارىِ برای هدف الهی، در آن حجم، در آن مقیاس عظیم؛ فداکارىِ به معنای دادن جان خود، جان عزیزان؛ اسارت حرم اهل‌بیت، با آن وضع، با آن فجاعت؛ تحمّل این حادثه‌ی سخت، برای اینکه اسلام بماند، برای اینکه ظلم‌ ستیزی به‌عنوان یک اصل در تاریخ اسلام و در تاریخ بشریّت به یادگار بماند؛ 🔹این چیزی است که دیگر نظیری برای آن نمی شود پیدا کرد. خیلی‌ ها در راه خدا شهید شدند، در رکاب پیغمبر، در رکاب امیرالمؤمنین، در رکاب انبیاء الهی، هیچ‌ کدام با حادثه‌ی کربلا قابل مقایسه نیست. فرق است بین آن کسی که در میان هلهله و تحسین یاران و همراهان و به امید فتح و پیروزی وارد میدان می شود، میجنگد، و بعد شهید می شود و به خاک هلاک می‌افتد - که البتّه اجر بسیار بالایی دارد - و بین آن جماعتی که در یک دنیای تاریک و ظلمانی، در هنگامی که همه‌ی سرجنبانان بزرگ دنیای اسلام از همراهی با آنها سر باز می زنند، بلکه آنها را بر این اقدام ملامت هم می کنند، امید یاری از هیچ‌ کس نیست؛ 🔹کسی مثل عبدالله‌ بن‌ عباس آنها را منع می کند، کسی مثل عبدالله‌ بن‌ جعفر آنها را منع می کند، یاران و مخلصان و علاقه‌ مندان در کوفه از همراهی با او سر باز می زنند، تنهای تنها، فقط با تعداد معدودی از یاران مخلص، و با خانواده - با همسر، با خواهر، با خواهرزاده‌ها، با برادرزاده‌ها، با جوانان، با فرزند شش ماهه - وارد میدان می شود. این یک حادثه‌ی عجیبی است؛ یک منظره‌ی پرشکوهی است در تاریخ که در مقابل چشم بشریّت گذاشته شده است. علیه‌ السّلام خود را برای یک چنین روزی آماده می کرد. بیانات مقام معظم رهبری ۹۲/۰۳/۲۲ منبع: وبسایت دفتر حفظ و نشر آثار معظم له @tabyinchannel
هدایت شده از تبیین
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️چه بدعتی در دین ایجاد شده بود که «امام حسین» (ع) برای مبارزه با آن قیام کرد؟ (بخش سوم) 🔸 در طول مدّتى که خلافت را غصب کردند، و به ناحق بر مسند قدرت تکیه زدند، بدعت‌ هاى فراوانى در دین ایجاد کرده و سنّت پیامبر (ص) را میراندند؛ چرا که ادامه حیاتشان در گرو احیاى بدعت ها و محو سنّت هاى پیامبر اسلام (ص) بود. ذیلاً نمونه هایى از این بدعت ها ذکر می گردد: 🔹عصر جاهلیّت، عصر تبعیض هاى ظالمانه بود، و نمونه بارز آن تبعیض بین زن و مرد بود، تا آنجا که نه تنها زنان از بسیارى از حقوق فردى و اجتماعى نظیر ارث محروم بودند، بلکه گاه حقّ حیات نداشته، و در بعضى از قبایل ملک مرد محسوب مى شدند! با بعثت پیامبر اکرم (ص) تبعیض ها رو به افول نهاد، امّا پس از رحلت آن حضرت دوباره تبعیض ها شروع شد، و در دوران خلیفه سوم به اوج خود رسید. تبعیض ها در این دوران مخصوصاً در تقسیم بیت المال و واگذارى پست ها غوغا کرد. علاّمه امینى (ره) آمار تکان دهنده اى از حیف و میل هاى انجام شده در دوران عثمان بیان کرده است. [۱]  🔹پیامبر اکرم (ص) عدالت محورى را شعار خویش قرار داده بود و مى فرمود: «أُمِرْتُ لاَِعْدِلَ بَیْنَکُمُ؛ مأمورم در میان شما عدالت را اجرا کنم»، [۲] و جانشین بر حق و بلافصل آن حضرت، امیرالمؤمنین امام علی (ع) نیز حاضر نشد، بیش از دیگران، حتّى به مقدار کم، به برادر نیازمندش عقیل از بیت المال کمک کند. [۳] امّا در عصر عثمان و معاویه ریخت و پاش هاى شگفت آورى به چشم مى خورد. معاویه چهارصد هزار درهم از بیت المال مسلمین را به سمرة بن جندب مى دهد، تا یک حدیث در مذمّت امام على (ع) بسازد، 🔹و او حدیثى مى سازد که آیه شریفه «وَ مِنَ النَّاسِ مَنْ یَشْرِی نَفْسَهُ ابْتِغَاءَ مَرْضَاةِ اللهِ وَاللهُ رَءُوفٌ بِالْعِبَادِ»، [۴] در مورد امام على (ع) نیست، بلکه در شأن ابن ملجم نازل شده، و آیه شریفه: «و مِنَ النَّاسِ مَنْ یُعْجِبُکَ قَوْلُهُ فِى الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَ یُشْهِدُ اللهَ عَلَى مَا فِى قَلْبِهِ وَهُوَ أَلَدُّ الْخِصَامِ - وَ إِذَا تَوَلَّى سَعَى فِى الاَْرْضِ لِیُفْسِدَ فِیهَا... »، [۵] در مورد امیرالمؤمنین (ع) نازل شده است، [۶] در حالى که این آیه مطابق سخن مفسّران درباره «اخنس بن شریق» نازل شده، او منافق بود و در عصر رسول خدا (ص) دست به جنایاتى زد. [۷]  (ع) بر علیه یزید قیام کرد تا اینگونه بدعت‌ها و تبعیض‌ها را برچیده و عدالت را جایگزین آن کند. ... پی‌نوشت‌ها؛ [۱] به نمونه هایى از بذل و بخشش هاى بى حساب عثمان توجّه فرمایید: الف) مبلغ پانصد هزار دینار (مثقال طلا) از غنایم آفریقا و یکصد هزار درهم (نقره) از بیت المال به مروان بن حکم بخشید، که مورد اعتراض زید بن ارقم کلیددار بیت المال قرار گرفت. ب) مبلغ دویست هزار نیز به ابوسفیان بخشید. ج) مبلغ یکصد هزار دینار از غنایم جنگ دیگرى در آفریقا به برادر رضاعیش عبدالله بن ابى سرح بخشید. د) مبلغ سیصد هزار درهم به حارث بن حکم برادر مروان بن حکم بخشید. (شرح بیشتر را در کتاب الغدیر، ج ۸، ص ۲۵۷ تا ۲۸۶ مطالعه فرمایید). [۲] شورا، آیه ۱۵؛ البتّه جمله مذکور به شکل روایت نیز از پیامبر اکرم (ص) نقل شده است. به کتاب مکاتیب الرسول، ج ۲، ص ۳۳۸ مراجعه شود. [۳] نهج البلاغه، خطبه ۲۲۴ [۴] سوره بقره، آیه ۲۰۷؛ ترجمه: «و بعضى از مردم (با ایمان و فداکار، همچون على ع در «لیلة المبیت» به هنگام خُفتن در جایگاه پیغمبر ص) جان خود را به خاطر خشنودى خدا مى فروشند؛ و خداوند نسبت به همه بندگان مهربان است». [۵] سوره بقره، آیه ۲۰۴ و ۲۰۵؛ ترجمه: «بعضى از مردم گفتارشان در زندگى دنیا مایه اعجاب تو مى شود، (در ظاهر اظهار محبت شدید مى کنند) و خدا را بر آنچه در دل دارند گواه مى گیرند، در حالى که آنان سرسخت ترین دشمنانند. (نشانه آنها، این است که) هنگامى که روى برمى گردانند (و از نزد تو خارج مى شوند) در راه فساد در زمین تلاش مى کنند». [۶] شرح نهج البلاغه ابن ابى الحدید، ج ۴، ص ۷۳ [۷] رجوع کنید به: تفسیر فخر رازى، روح المعانى، الدر المنثور، مجمع البیان و تفسیر نمونه (ذیل تفسیر آیات فوق). 📕اهداف قیام حسینى‏، آیت الله العظمى ناصر مکارم شیرازى، ص ۴۸ منبع: وبسایت راسخون @tabyinchannel
🔴شهیب بن عبدالرحمن خزاعی گوید: در بر شانه های (ع) روز عاشورا اثر سیاهی دیده شد از امام زین العابدین (ع) پرسیدند حضرت فرمود این اثر..........👆 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
🔴امام صادق علیه السلام: سوگند به کسی که جانم در دست اوست به درستی که اطراف قبر او ( ع)، چهار هزار......👆 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
🔴رجعت در آخرالزمان 🔻امام صادق علیه السلام: نخستین کسی که به دنیا بر می گردد (ع) است او آنقدر فرمانروایی می کند که........👆 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
‌. 🔴متن لایحۀ جدید حجاب منتشر شد 🔹براساس لایحۀ حجاب، هر شخص با همکاری با دولت‌ها، شبکه‌ها، رسانه‌ها، گروه‌ها یا سازمان‌های خارجی یا معاند و یا به‌صورت سازمان‌یافته ترویج برهنگی، بی‌عفتی و بی‌حجابی کند به حبس و جریمۀ نقدی درجه ۴ محکوم می‌شود. 🔹هر شخصی در فضای مجازی یا غیرمجازی به اصل حجاب توهین کند یا برهنگی، بی‌عفتی، بی‌حجابی یا بدپوششی را ترویج کند، برای بار اول به جریمۀ نقدی درجه ۴ و به‌تشخیص مقام قضایی از ۶ ماه تا ۲ سال به‌ ممنوع‌الخروجی و ممنوع‌الفعالیت‌بودن در فضای مجازی و حذف محتواهای سابقِ ناقض قانون محکوم می‌شود و در صورت تکرار، جریمۀ نقدی یک درجه شدیدتر می‌شود و سایر مجازات‌های بار اول نیز تکرار می‌شود. 🔹هر زنی در انظار یا اماکن عمومی یا معابر کشف حجاب کند بار اول معادل حداکثر جریمۀ نقدی درجه ۶ و بارهای بعدی به جریمۀ نقدی درجه ۵ محکوم می‌شود. در صورت تکرار بیش از ۴ بار هم مجازات این فرد مانند مجازات ترویج‌دهنده‌های بی‌حجابی خواهد بود. 🔸در صورتی که در محل کسب، حرفه یا شغل، صاحبان یا کارکنان آن‌ها به هر ترتیب مرتکب برهنگی، بی‌عفتی، بی‌حجابی یا بدپوششی شوند، علاوه بر مجازات متخلف، صاحب حرفه یا شغل بار اول به جریمۀ نقدی درجه ۵ یا پرداخت ۲ ماه سود ناشی از درآمد آن شغل (هرکدام که بیشتر باشد) محکوم می‌شود و به تشخیص قاضی از ۶ ماه تا ۲ سال ممنوع‌الخروج خواهد شد. اگر این موضوع تکرار شود به جریمۀ نقدی درجه ۴ یا پرداخت ۴ ماه سود ناشی از درآمد آن شغل و ممنوع‌الخروجی از ۶ ماه تا ۲ سال محکوم می‌شود. 🔷اگر شخصی که دارای شهرت یا تأثیرگذاری اجتماعی است، در فضای مجازی یا غیرمجازی مرتکب بی‌حجابی شود یا آن را تبلیغ کند، علاوه بر محکومیت به مجازات در خصوص جرم ارتکابی، به جریمۀ نقدی درجه ۲ یا پرداخت ۱۰ درصد از کل دارایی (هر کدام که بیشتر باشد) محکوم می‌شود. 🔷همچنین فرد دارای شهرت به‌مدت ۶ ماه تا ۵ سال از فعالیت‌های شغلی یا حرفه‌ای محروم خواهد شد. علاوه بر این به‌تشخیص قاضی ۲ سال ممنوع‌الخروج می‌شود و از ۶ ماه تا ۲ سال حق فعالیت در فضای مجازی نخواهد داشت و تمام معافیت‌های مالیاتی‌اش لغو خواهد شد. 🔷اگر این فرد مشهور دوباره بی‌قانونی را تکرار کند این‌بار به جریمۀ نقدی درجه یک یا پرداخت ۱۰ درصد از کل دارایی‌اش محکوم می‌شود. این فرد ۵ تا ۱۵ سال از فعالیت‌های حرفه‌ای محروم و ۲ سال ممنوع‌الخروج می‌شود. از ۶ ماه تا ۲ سال در فضای مجازی هم ممنوع‌الفعالیت خواهد شد. 🔹سفارش تبلیغات به اشخاص حقیقی یا حقوقی که در داخل یا خارج از کشور در فضای مجازی یا رسانه‌ای ترویج برهنگی می‌کنند ممنوع است و اگر کسی این کار را کند به جریمۀ نقدی درجه ۳ یا ۴برابر هزینۀ پرداخت‌شده برای تبلیغات محکوم می‌شود و در صورت تکرار مجازاتش ۲ برابر می‌شود. 🔺این‌ها فقط بخشی از لایحۀ حجاب است، در این لایحه تکالیف مختلفی برای دستگاه‌های مختلف در نظر گرفته‌شده و مجازات بی‌حجابی و بدپوششی در مکان‌های مختلف گفته‌شده که جزئیات آن را می‌توانید اینجا بخوانید/فارس 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
🔴خطاب به اونی که به جمهوری.اسلامی گفت: اینا با خدا مشکل ندارن،،، با تو مشکل دارن😏 👈شمر و غیره هم موقع اذان، شمشیرهاشون رو زمین گذاشتن وضو گرفتن و نمازشون رو خوندن، اینا با خدا مشکل نداشتن، فقط امام حسین ع رو دوست نداشتن.👆 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
. 🔴‌اولین ضربه را بر پیکر حضرت علی‌ اکبر (ع) شخصی به نام «مرة بن منقذ» با نیزه خود زد ! 🔻حالا ابن‌منقذ کیه؟! از یاران امیرالمؤمنین و علمدارِ قبیله‌ عبدالقیس در جنگ جمل 🔻تعجب کردید؟! مبهوت شدید؟! طرف در فتنه‌ جمل، حق رو شناخته و در رکاب حق جنگیده! اما در عاشورا، در سپاه عمربن‌سعد ✍خدایا عاقبت ما را ختم به خیر کن 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar