ر࣫͝وناک
آیه جان الان خوبی؟😔😂
الحمدلله بد نیستم
فقط قلعهنویی بدجور کوبوندشون🤣 رفت رو صندلی هم نشست
اینطوری بود که فقط بیرو و طارمی خوب بودن
ر࣫͝وناک
الحمدلله بد نیستم فقط قلعهنویی بدجور کوبوندشون🤣 رفت رو صندلی هم نشست اینطوری بود که فقط بیرو و طا
خوب خوبه، مث اینکه زیاد استرس کشیدی😭🤣