ر࣫͝وناک
آیه جان الان خوبی؟😔😂
الحمدلله بد نیستم
فقط قلعهنویی بدجور کوبوندشون🤣 رفت رو صندلی هم نشست
اینطوری بود که فقط بیرو و طارمی خوب بودن
ر࣫͝وناک
الحمدلله بد نیستم فقط قلعهنویی بدجور کوبوندشون🤣 رفت رو صندلی هم نشست اینطوری بود که فقط بیرو و طا
خوب خوبه، مث اینکه زیاد استرس کشیدی😭🤣
حس میکنم سطح آدرنالین بدنم انقدر بالا رفته بازم میخوام بازم میخوامِ
اینطوریم که کلی هیجان میخوام ولی باید درس بخونم و دیگه درس برام هیچ هیجانی نداره ، تنها چیزی که همیشه برام هیجان داشته ورزش و هنر بوده که هنوز جایگاه خاصی تو زندگیم دارن
واقعا امیدوارم هیچوقت برام عادی نشن💘