خب خب ، هاروکی خوشگله 💞 میخوام بهت تولدتو تبریک بگم هرچند که خوب بلد نیستم متن قشنگ بنویسم ولی خب درهرحااال، هاروکی نازنازی تو یه دوست خوبی واقعاا و همچنین بارسایی خودمی، شاید زیاد حرف نزده باشیم تو پیوی اما حرفا و خاطراتمون تو گپ جبرانش میکنه، اون روزایی که میرفتیم ایسگا و .. یعالمه ماجراهامون توی گپ و همچنین اون روزی که بازی رئال و بارسا بود و ما تقریبا تنها بارسایی های گپ بودیم. و چقدر خوش گذشت دیدن بازی، هرلحظه ای که گل میزد بارسا ما خوشحالی میکردیم و بعد هم که بردیممممشخسخزنسهی (ایشالا ۶ اردیبهشت همین تکرار میشه💘) خلاصه که خیلی بوجمویجیویمجی هستی و دوستت دارم خیلی😭🤣🤏🏼 امیدوارم که سالهای بیشتری دوست باشیم و درکنار هم و توی گپ و با بازیای بارسلونا کلی خاطره جدید و خوب بسازیم و همچنین امیدوارم سالهای بعدی هم دوستت باشم تا تولدت رو تبریک بگم. تولدت مبارک فرنگیسِ بوس بوسی 💖💓💗💕💞💝💘
برای : https://eitaa.com/joinchat/4169139318Ce37e62e887
❀ᜳ݀ 𝖵𝗈𝗅︎𝗅︎𝖾𝗒𝖻︎𝖺𝗅︎𝗅︎ 🏐فور نه
دلم کیتِ ران رو میخواد:(
حالا ران هم نبود مهم نیست هر بازیکنی از ژاپن باشه خوبه😭
هدایت شده از آنون های ناز پترا
📪 پیام جدید
دلم بازی لیگ ملت ها میخواد..
#دایگو
❀ᜳ݀ 𝖵𝗈𝗅︎𝗅︎𝖾𝗒𝖻︎𝖺𝗅︎𝗅︎ 🏐فور نه
بازی بعدی ژاپن ، ۲۹ خرداد ژاپن vs کانادا ۱۴:۳۰
از ته دلم میخوام که زودتر به اخرای خرداد برسیم، امتحانا تموم شدن و میتونی زیر باد کولر بدون هیچ دغدغه ای بازیای لیگ ملتها رو ببینی:))@﷼