eitaa logo
سید احمد رضوی | صراط
25.4هزار دنبال‌کننده
7هزار عکس
2هزار ویدیو
114 فایل
کلام؛ معجزه ایست که می توان با آن، شیر را رام کرد یا وحشی... و خدا لگام کلام را در دست تو نهاد... سیداحمدرضوی آیدی ارتباط : @Seyedahmadrazavi59 🔹 لینک کانال http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
مشاهده در ایتا
دانلود
کارشناسان اقتصادی در دولت شهید رئیسی در بهار امسال، برآوردشون از نرخ دلار تا پایان سال 90 الی 100 تومان بوده؛ الان مشخص میشه که نظرشون چقدر دقیق بوده این گزارش یک نکته دیگه هم داره و اونم بحث ناترازی انرژی؛ یعنی در حقیقت دولت چهاردهم قصوری در ناترازی انرژی نداشته و این موضوع از دولت روحانی و بعدش دولت شهید رئیسی به این دولت انتقال پیدا کرده
سید احمد رضوی | صراط
🔴 سوار هلیکوپتر شوید... 🔻 مقام معظم رهبری میفرمایند: «حقایق را از ورای جناح‏ بندی‏های سیاسی نگاه کن
🔻 اگه مسائل کشور رو ورای جناح بندی های سیاسی نگاه کنیم؛ اگه از بالا و جبهه ای نگاه کنیم اونوقت اجازه نمیدیم برخی افراد با سوگیری های سیاسی شون ذهن ما رو از حقایق گمراه کنن تا در نهایت بگوئیم: "مگر علی نماز میخواند!!!!!!!!"
🔻 چالش دلار، 1️⃣ بخشیش به صادر کنندگان بزرگ دولتی برمیگرده که در بیانات دیروز رهبری هم بهش اشاره شد، 2️⃣ بخشیش به طمع برخی از افراد جامعه برمیگرده که بخاطر و بدون اینکه نیازی به دلار داشته باشن دلار رو در خونه هاشون بلوکه کردن!!!، 3️⃣ بخشیش به تحریمها مرتبطه، بخشیش به کانالهای تلگرامی،4️⃣ بخشیش به گلوگاه های ارزی اربیل و هرات و امارت برمیگرده، 5️⃣ بخشیش به برخی سیاستهای اشتباه ارزی- ریالی مسئولین برمیگرده، 6️⃣ بخشیش آقایی دلار در اقتصاد کشور برمیگرده و ... 🔻 برای حل چالش دلار باید تدبیری ریشه ای اتخاذ بشه و بصورت فرا قوه ای وارد میدان شد. و الا با مُسکن های مقطعی و شوآف های سیاسی نمیتوانیم این رو با موفقیت پشت سر بگذاریم.
هدایت شده از کافه سیاسی
‌ ⭕️در دیدار دیروز حضرت آقا ⭕️هم ظریف بود هم جلیلی ⭕️هم احمدی نژاد هم روحانی ⭕️هم از شهید رییسی یاد کردند هم از پزشکیان تشکر 🔻نوک پیکان و تیزی شمشیر ایشون به سمت دشمن بود و مطالبه ایشون انسجام درونی ( وفاق داخلی مطالبه سالیانه ایشونه ؛ من از کانال داران ایتا خواهش میکنم اینقدر موضوع وفاق رو به لجن نکشید) ‼️ اگر یه ملی گرا یا یه انقلابی هستید پیام مهم رهبری رو بگیرید اگرنه که هیچ.... https://eitaa.com/joinchat/980942865C7d841faf97
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📜 رهبر انقلاب، هم‌اکنون: جمهوری اسلامی ایران بر خلاف نگاه ناقص، بی‌پشتوانه و سطحی دشمنان، مخالفان و رقیبان، و علیرغم فقدان شخصیت‌هایی چون شهیدان رئیسی، سیدحسن نصرالله، هنیه، صفی‌الدین، سنوار و ضیف، نسبت به سال گذشته در مثل همین روز، در برخی از مسائل قوی‌تر شده و در بعضی از مسائل نیز اگر قوی‌تر نباشد، ضعیف‌تر نیست / امسال ما بحمدالله از لحاظ گوناگون از جهات مختلف قوت‌ها و توانایی‌هایی داریم سال گذشته آن را نداشتیم 🔹️رهبر انقلاب اسلامی هم‌اکنون در دیدار رمضانی دانشجویان: ✏️سال گذشته، که این جلسه تشکیل شد، تا امسال حوادث گوناگونی پیش آمده. پارسال وضعیت متفاوتی داشتیم. سال گذشته در مثل امروزی که با شما دانشجوها جلسه داشتیم، شهید رئیسی زنده بود، شهید سید حسن نصرالله رضوان الله تعالی علیه در کنار ما بود، شهید هنیه، شهید صفی‌الدین، شهید سنوار، شهید ضیف و چندین شخصیت برجسته‌ی انقلابی بزرگ، در میان ما یا در کنار ما حضور داشتند، امسال نیستند. ✏️نگاه ناقص و بی‌پشتوانه و سطحی، از سوی دشمنان و مخالفان و رقیبان جمهوری اسلامی یک برداشت غلطی را از این حادثه می‌کند. من می‌خواهم در نقطه مقابل حرف آنها، با اطمینان کامل به شما بگویم: بله؛ این برادران بسیار ارزشمند بودند و واقعاً نبودن‌شان برای ما خسارت است؛ در این تردیدی نیست. اما ما امسال که اینها را نداریم، نسبت به سال گذشته در مثل همین روز، در برخی از مسائل، قوی‌تر از سال گذشته هستیم، در بعضی از مسائل، ضعیف‌تر نیستیم اگر قوی‌تر نباشیم. ✏️امسال ما بحمدالله از لحاظ گوناگون، از جهات مختلف، قوت‌ها و توانایی‌هایی داریم. سال گذشته این‌ها را نداشتیم. بنابراین، بله؛ نبودن این عزیزان خسارت است. حوادثی که در منطقه غرب آسیا پیش آمد، حوادث تلخ و دردناکی است. لکن جمهوری اسلامی بحمدالله رشد خودش و پیشرفت خودش و افزایش قدرت خودش را همچنان داراست. ۱۴۰۳/۱۲/۲۲ 🖼 💻 Farsi.Khamenei.ir
سید احمد رضوی | صراط
📜 رهبر انقلاب، هم‌اکنون: جمهوری اسلامی ایران بر خلاف نگاه ناقص، بی‌پشتوانه و سطحی دشمنان، مخالفان و
ای کاش، عزیزانی می آمدند و این بیانات الهی، امیدآفرین و غریب را برای ما تبیین میکردند... 😔😔😔 ما در کدام بخش ها قوی تر از پارسال شده ایم؟ و در کدام بخشها اگر قوی تر نباشیم ضعیف تر از پارسال نیستیم؟
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📜 رهبر انقلاب: بعضی انتقادها به وعده‌ صادق بر اثر بی‌اطلاعی است / در انتقاد، تهمت نزنید و بن‌بست‌نمایی نکنید 🔹رهبر انقلاب در دیدار رمضانی دانشجویان: ✏️یکی از توصیه‌های من این است که بعضی از ایرادها و انتقادهای دانشجویان به مسئولان بر اثر بی‌اطلاعی است. چرا؟ مثلاً فرض کنید وعده‌ی صادق در فلان وقت انجام نگرفت و فلان وقت انجام گرفت. اگر در فلان وقت انجام میگرفت، فلان حادثه اتفاق نمی‌افتاد. خب، درست نیست این؛ این درست نیست. آن کسانی که متصدی این کارها هستند به انقلاب دلبستگی‌شان، وابستگی‌شان، عشقشان و آمادگی‌شان کمتر از من و شما نیست، نمیشود متهم کرد. محاسبه دارند، حساب دارند و با محاسبه کار میکنند. آنچه که انجام میدهند، اگر شما هم جای آنها بودید، همین کار را انجام میدادید. این احتمال را همیشه در ذهنتان داشته باشید. متهم نکنید افراد را. ✏️من سال گذشته یکی از توصیه‌هایم این بود که انتقاد کنید، نقد اشکال ندارد. منتها نقد کردن با تهمت زدن فرق میکند. مراقب باشید وقتی نقد میکنید، کسی را متهم نکنید. سؤال مطرح بشود اشکال ندارد، سؤال مطرح بشود، ابهام مطرح بشود و فرصت جواب دادن بوجود بیاید. گاهی هست که بعضی از سؤالات را طرف جواب هم نمیتواند بدهد، یعنی فرصت جواب ندارد یا امکان جواب دادن نیست نسبت به این قضیه. اینطور موارد حتی ابهام را مطرح هم نکنید. ✏️در انتقادها مراقب باشید بن‌بست‌نمایی نشود؛ یعنی جوری انتقاد نکنید که وقتی مردم عادی میشنوند، احساس بن‌بست بکنند. نه، گاهی اوقات اشکالی که بیان میشود، جوری است که وقتی انسان آن را میشنود، احساس میکند واقعاً هیچ راهی وجود ندارد. خب، این غلط است. ۱۴۰۳/۱۲/۲۲ 🖼 | نقد و انتقاد | عملیات وعده صادق 💻 Farsi.Khamenei.ir
سید احمد رضوی | صراط
📜 رهبر انقلاب: بعضی انتقادها به وعده‌ صادق بر اثر بی‌اطلاعی است / در انتقاد، تهمت نزنید و بن‌بست‌نما
🔻 امروز، آقا جواب بسیاری از تخریبها و تضعیفها رو دادن... باشد که برخیها رویه خودشان را اصلاح کنند
🔻 از این شفاف تر مگه میشه یک مثلا انقلابی، بیان صریح رهبری رو زیر سوال ببره و بی ارزشش کنه؟!!!! 🔻 معنای دقیق این استدلال اینه که حرف رهبری در دفاع از مسئولین بی اعتبار، غیر واقعی و دروغ است! رهبری به خاطر برخی ملاحظات مجبور است در ملا عام حرفی بزند و دفاعی بکند که واقعی نیست!!! 🔹 به نظر شما، آمریکاییها و صهیونیستها هم تا بحال چنین تهمتی رو به رهبری زده اند؟!!!!
سید احمد رضوی | صراط
🔻 از این شفاف تر مگه میشه یک مثلا انقلابی، بیان صریح رهبری رو زیر سوال ببره و بی ارزشش کنه؟!!!! 🔻 م
🔻 معنای صریح این حرف اینه که: آی مردم، دلخوش به این صحبت امام جامعه نباشید، رهبری داره الکی از مسئولین دفاع می‌کنه چون معذوره؛ حرف دقیق و راست رو از من بشنوید که در طول سال، چپ و راست بر علیه مسئولین حرف زدم و پته شون رو براتون روی آب ریختم. من بدون ملاحظه حرف راست رو زدم و میزنم اما آقا چون ملاحظه داره دروغ میگه .... 😔😔😔 اون دومی هم یکبار به نبی اکرم (ص) گفت: تب داره و هذیان میگه پس کاغذ و قلم نیارید تا صحبتهاش مکتوب نشه... چرا این تهمت رو پیامبر زد؟! چون میدونست صحبت های پیامبر بر خلاف منافع و نیات شوم او هست...😔😔😔
الان (ماه مبارک رمضان) که شیاطین در غل و زنجیر هستن، اینگونه تهمتها و تخریبها علیه رهبری رو میشه گردن کی انداخت؟!!!!! اصلا شیطون عقلش به اینگونه اقدامات میرسه؟!! که در کمتر از چند ساعت یک انقلابی اینگونه ولایت رو زیر سوال ببره؟؟؟!!!!
سید احمد رضوی | صراط
🔻 از این شفاف تر مگه میشه یک مثلا انقلابی، بیان صریح رهبری رو زیر سوال ببره و بی ارزشش کنه؟!!!! 🔻 م
زمان: حجم: 1.6M
گاهی اوقات، بعضی تخریبها و تهمتها، موجب میشه از فرط عصبانیت و ناراحتی، برخی کلماتی که نباید بکار ببریم رو صریح بگیم... 😔😔😔