eitaa logo
سید احمد رضوی | صراط
25.4هزار دنبال‌کننده
7هزار عکس
2هزار ویدیو
114 فایل
کلام؛ معجزه ایست که می توان با آن، شیر را رام کرد یا وحشی... و خدا لگام کلام را در دست تو نهاد... سیداحمدرضوی آیدی ارتباط : @Seyedahmadrazavi59 🔹 لینک کانال http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻 از این شفاف تر مگه میشه یک مثلا انقلابی، بیان صریح رهبری رو زیر سوال ببره و بی ارزشش کنه؟!!!! 🔻 معنای دقیق این استدلال اینه که حرف رهبری در دفاع از مسئولین بی اعتبار، غیر واقعی و دروغ است! رهبری به خاطر برخی ملاحظات مجبور است در ملا عام حرفی بزند و دفاعی بکند که واقعی نیست!!! 🔹 به نظر شما، آمریکاییها و صهیونیستها هم تا بحال چنین تهمتی رو به رهبری زده اند؟!!!!
سید احمد رضوی | صراط
🔻 از این شفاف تر مگه میشه یک مثلا انقلابی، بیان صریح رهبری رو زیر سوال ببره و بی ارزشش کنه؟!!!! 🔻 م
🔻 معنای صریح این حرف اینه که: آی مردم، دلخوش به این صحبت امام جامعه نباشید، رهبری داره الکی از مسئولین دفاع می‌کنه چون معذوره؛ حرف دقیق و راست رو از من بشنوید که در طول سال، چپ و راست بر علیه مسئولین حرف زدم و پته شون رو براتون روی آب ریختم. من بدون ملاحظه حرف راست رو زدم و میزنم اما آقا چون ملاحظه داره دروغ میگه .... 😔😔😔 اون دومی هم یکبار به نبی اکرم (ص) گفت: تب داره و هذیان میگه پس کاغذ و قلم نیارید تا صحبتهاش مکتوب نشه... چرا این تهمت رو پیامبر زد؟! چون میدونست صحبت های پیامبر بر خلاف منافع و نیات شوم او هست...😔😔😔
الان (ماه مبارک رمضان) که شیاطین در غل و زنجیر هستن، اینگونه تهمتها و تخریبها علیه رهبری رو میشه گردن کی انداخت؟!!!!! اصلا شیطون عقلش به اینگونه اقدامات میرسه؟!! که در کمتر از چند ساعت یک انقلابی اینگونه ولایت رو زیر سوال ببره؟؟؟!!!!
سید احمد رضوی | صراط
🔻 از این شفاف تر مگه میشه یک مثلا انقلابی، بیان صریح رهبری رو زیر سوال ببره و بی ارزشش کنه؟!!!! 🔻 م
زمان: حجم: 1.6M
گاهی اوقات، بعضی تخریبها و تهمتها، موجب میشه از فرط عصبانیت و ناراحتی، برخی کلماتی که نباید بکار ببریم رو صریح بگیم... 😔😔😔
سید احمد رضوی | صراط
🔰 فرض کنیم فردا همتی استیضاح شد؛ چه اتفاقی می افته؟!!!! 🔻 در بحبوحه آخر سال و بازار شب عید و چالشها
خوب به این بخش از بیانات دیروز رهبری دقت کنید: «چرا فلانی وقتی که همه‌ی وزرا رأی آوردند اظهار خرسندی کرد، در حالی که ممکن است بعضی از این وزرا با آن معیارهای مورد نظر او موافق نباشند؟ این یکی از سؤالات است. خب  بله، این سؤالی است؛ جوابش این است که رأی آوردن همه‌ی وزرا در مجلس، یک پدیده‌ی مطلوبی است؛ اگر چنانچه رأی نیاورند، آن مجموعه‌ی هر وزیری که رأی نیاورده، مدّتها بی‌سرپرست میماند. بی‌سرپرست ماندن، بمراتب بدتر است از اینکه یک آدمی باشد که حالا برخی از معیارها را هم نداشته باشد؛ یعنی هرج‌ومرج به وجود می آید. این خیلی خوب است که دولت بتواند در یک فرصت مناسبی، در یک وقت مناسب مشخّصی تشکیل بشود و بتواند کشور را اداره کند. دولت باید بتواند کشور را اداره کند؛ این رأی مجلس، این حُسن بزرگ را دارد.» حالا ببینید موضع گیری کدام یک از انقلابی های چند آتشه با بیانات رهبری همخوانی داره و کدام در تقابل و تضاد هست
سید احمد رضوی | صراط
🔰 فرض کنیم فردا همتی استیضاح شد؛ چه اتفاقی می افته؟!!!! 🔻 در بحبوحه آخر سال و بازار شب عید و چالشها
🔻 حضرت آقا صریحا فرمودن : "بی‌سرپرست ماندن، بمراتب بدتر است از اینکه یک آدمی باشد که حالا برخی از معیارها را هم نداشته باشد؛ یعنی هرج‌ومرج به وجود می آید." 👈 حالا به نظرتون در شب و روز آخر سال و شرایط پر چالش اقتصادی، وزارت اقتصاد بی وزیر شده، برای کشور خوبه؟! کی باید جوابگوی این وضعیت باشه؟؟ اصلا آیا استیضاح همتی در نرخ ارز ( که اصلی ترین بهانه موافقان استیضاح بود) اثری داشته؟ از سیاست زدگی از اقدامات هیجانی و احساسی از خود حق پنداری از اقدامات غیر عقلانی
🔻 در موضوع قانون عفاف و حجاب هم با اطلاع عرض میکنم: 1- چند ماه قبل قالیباف میخواست قانون رو ابلاغ کنه، برای این کار حتی زمان هم مشخص کرده بود اما به تدبیر بزرگان جبهه انقلاب و دبیرخانه شعام از ابلاغ قانون در شرایط فعلی جلوگیری شد. 2- جریان اصلاح طلبی بی صبرانه منتظر ابلاغ این قانون هست تا دستش باز بشه برای ضربه زدن به نظام و گفتمان انقلابی؛ صریحا و بی پرده هم تهدید کردن و گفتن که به شکلی این قانون رو اجرا میکنیم که نه راه پس داشته باشید نه پیش، چنان مردم رو بر علیه نظام و انقلابیها میشورانیم که تا سالها نتونید حل و فصلش کنید. 3- اصلاح طلبان معتدلی که در دولت هستن اعلام مخالفت جدی با این قانون کردن، بهشون گفته شده ارائه کنید یا راهکار عملیاتی بر اساس نوع نگاه و برداشت خودتون ( اقدامات صرفا فرهنگی) تا حداقل از این بی عملی در مقابل ترویج بدحجابی در سطح دولت خارج بشیم. 4- از افرادی که سردمدار تجمعات و تحصنات پیرامون عدم ابلاغ قانون عفاف و حجاب هستن هم اصل و ریشه اقداماتشون سیاسی هست منتها بهانه عدم ابلاغ قانون رو مانند پیراهن عثمان سر دست گرفتن و پشت نیات سیاست زده و اشتباهشون مخفی شدن 5- ذره ای شک و تردید نداشته باشید که این تجمعات و تحصناتی که در حال انجام هست دشمن و افراطیون اصلاح طلب هست و عملا انقلابیونِ مشارکت کننده در این تجمعات و تحصنات در حال تکمیل پازل آنها هستند.
🔻 در موضوع عفاف و حجاب هم مسائله اینه که جبهه انقلاب مسیر رو درست انتخاب نکرده و عملا خروجی این مسیر بدتر شدن وضعیت عفاف و حجاب هست. مولانا یک داستانی رو در قالب شعر میگه که تبیین کننده این مبحث هست: ما درین انبار گندم می‌کنیم گندم جمع آمده گم می‌کنیم می‌نیندیشیم آخر ما بهوش کین خلل در گندمست از مکر موش موش تا انبار ما حفره زدست وز فنش انبار ما ویران شدست اول ای جان دفع شر موش کن وانگهان در جمع گندم جوش کن 🔻 مولانا میگه ما توی انبار مدام گندم میریزیم اما در نهایت میبینیم گندمی در انبار نیست، ما هم غافلیم که کم شدن گندمهای انبار بخاطر وجود موش در انبار هست لذا مدام توی انبار گندم میریزیم. بعد میگه ما باید اول موش رو از انبار بیرون کنیم بعد گندم توی انبار بریزیم. 🔻 قصه عفاف و حجاب هم دقیقا همینه، به جای اینکه ما به ریشه های گسترش بدحجابی در جامعه بپردازیم و به دنبال حذف ریشه های بی حجاب ساز باشیم رفتیم مدام اقدامات سطحی و ظاهری انجام میدیم. خب نتیجه هم معلومه که هیچ اثر مثبتی در جامعه مشاهده نمیکنیم. 🔻 فعالین عفاف و حجاب، اگه واقعا دنبال ترویج عفاف و حجاب در جامعه و حرکت به سمت هستن باید همت خودشون رو جمع کنن برای اقدامات ریشه ای نه سیاست بازی و شوآف های هزینه ساز برای نظام
🔴 گزارش قابل تامل یکی از نمایندگان مجلس 👈 اگه سران قوا در خصوص کنترل کشف حجاب هماهنگ و پای کار هستن و دارن اقداماتی رو اجرا میکنن، پس این هیاهوهای تجمع کنندگان و طرفدارانشون برای چیست و چه معنایی داره؟!!!!! مگه ته خواست تجمع کنندگان همین گونه اقدامات نیست؟!! پس چرا هنوز در تجمع هستن؟!!!!!
سید احمد رضوی | صراط
🔴 گزارش قابل تامل یکی از نمایندگان مجلس 👈 اگه سران قوا در خصوص کنترل کشف حجاب هماهنگ و پای کار هستن
شاید اینقدر تجمع کردن که بهش اعتیاد پیدا کردن!!! 😉 احتمالا لازمه براشون کلینیک ترک تجمع تاسیس بشه!😅 شایدم هدفشون چیز دیگه ای هست و حجاب صرفا پیراهن عثمان علم شده هست!!! 🧐🤔 الله اعلم
28.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 حسام الدین براتی فعال فرهنگی و رسانه‌ای درباره دیدار رمضانی دانشجویان با رهبر انقلاب نوشت: 🔹صحبت های امروز آقا در دیدار دانشجویان رو که شنیدم حقیقتا دلم گرفت. 🔹گرفتار جماعتی شدیم که مدعی انقلابی گری هستند و بقیه رو یا منافق میدونن یا در حال وفاق با نفاق و به صغیر و کبیر مملکت در اتهام زنی و برچسب زنی رحم نمی‌کنند. فرماندهان نظامی کشور رو مسخره می‌کنند، بدترین القاب رو به سران قوا میدن و هر کس مثل اون ها فکر نکنه رو از دایره انقلاب خارج میدونن. 🔹جماعتی که بیش از همه ادعای انقلابی گری داره اما بارها و بارها مثل امروز ثابت شده که بیشترین فاصله رو هم با منظومه فکری رهبر انقلاب داره... 🔹در این ۵ دقیقه بیشتر در مورد این جریان توضیح دادم.