eitaa logo
سید احمد رضوی | صراط
18هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.2هزار ویدیو
101 فایل
کلام؛ معجزه ایست که می توان با آن، شیر را رام کرد یا وحشی... و خدا لگام کلام را در دست تو نهاد... سیداحمدرضوی آیدی ارتباط : @Seyedahmadrazavi59 🔹 لینک کانال http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
مشاهده در ایتا
دانلود
کربلا؛ مَحرَم شدن است به آستان او تا بدون حجاب، زیبائی هایش جلوه گر شود برای دوست... آری، انسان کربلائی که شود، حقیقت را بی پرده و عیان در میان انگشتان مرادش میبیند و پس از آن عاشقانه شیدای دوست میشود برای طواف کردن جان در آستان او.... در کربلا، حجاب های نفسانیت و خودپرستی در خیمه گاه تن به آتش کشیده میشود و سِرّ دلبران آشکارا بر سرِ نیزه های عریان فریاد بر می آورد که سربلندی تنها در مدار دوست حاصل میشود و هیهات که مَحرمانِ کوی او از کوچه ذلت گذر کنند.... و چه زیبا، قافله سالار قبیله عاشقی در بزم عیش و نفرت نامحرمان، با گفتن: " ما رایت الا جمیلا " راز مَحرم شدن قبیله عشق را در سرزمین نینوا بر غافلان و خواب زدگان آشکار کرد و تا ابد داغش را بر جگرها نهاد.... @s_a_razavi
🏴 برای با حسین بودن نباید در سطح کربلا ماند، باید بطن معارفش را شکافت، حقایقش را چشید و جان را عمق بخشید با سیر و سلوک کربلائیان تا بتوان امیدوار بود حسین دستمان را بگیرد و ما را در قافله کربلا جای دهد. 🏴 به راستی که هر کس در قافله کربلا نشست عاقبتش ختم به شهادت میشود و تا ابد زنده میماند برای عشق ورزیدن به حسین... 🏴 برای ورود به کربلا باید مَحرَم شویم و قدم اول آن بذل جان است برای ولایت، اگر در هنگامه رستاخیز کربلای زندگی چُنان بصیر بودیم و ولایتمدار که زمان را شناختیم، جبهه را درک کردیم و دست خود را به دامان ولی رساندیم میتوانیم خود را در کشتی نجاتش پیدا کنیم. 🏴 برای ماندن در کربلا و مَحرَم شدن با ولایت باید حجاب نفس را کنار کشید، قلب را از غبار نفسانیت رهانید، زنگارهای منیت را از عقل زدود، مُوتُوا قَبلَ اَن تمُوتُوا را در عمل تفسیر کرد. 🏴 آنگاه به امر ولی جلوه گر میشود عالم غیب در برابر مَحرَم شده بر آستان ولی، ما رأیتُ الّا جمیلاً آراسته میشود بر چشم دل، عیان میشود عاقبت راه در میان اشارات معشوق و سِرّ دلبران آشکار میشود بر لبخند موالی. @s_a_razavi
🏴 یادمان باشد: ▪️درست است که باید شعائر عزاداری مانند سیاهه، پیراهن سیاه، مجالس روضه، مداحی و ... را در ماه عزای امام حسین علیه السلام زنده نگهداریم و هر سال پر شورتر برگزار کنیم اما بدانیم تمام این شعائر برای ظاهر و سطح و لایه روئین حسینی شدن هست. ▪️ باید در کنار حفظ ظاهر باطن راه امام حسین علیه السلام را نیز بشناسیم، حقایق راه او را درک کنیم، لایه های زیرین درسهای کربلائیان را بشکافیم و زیبائیهایش را درک کنیم. ▪️ در حقیقت اهل بیت علیهما السلام از ما در کنار برپایی خیمه گاه عزای حسین ع بصیرت و شناختن حقیقت راه او را طلب میکنند تا ما با پی بردن به آن حقایق راه نجات را بشناسیم و به سمت عافیت در عاقبت حرکت کنیم. ▪️ اینکه گاها مشاهده میکنیم پس از مراسم عزاداری مشغول غیبت میشویم، حق الناس را در اصوات عزاداری رعایت نمیکنیم، خودنمایی میکنیم در مجالس عزادارای و یا پس از خروج از مراسم آثار و برکات اشک و حزن بر امام معصوم در عمل در اخلاق و سکنات و وجنات ما تاثیری نگذاشته دلیلش همین نکته هست که ما در لایه های روئین و ظاهری مجلس امام حسین علیه السلام مانده ایم. ▪️ ان شاالله اباعبدالله مدد کند تا امسال در مجالس عزاداریشان در کنار اشک و آه و حزن به معارف و بطن راه ایشان نیز در حد وسع و ظرفیت آگاهی پیدا کنیم تا زندگیمان در سراسر سال حسینی شود. @s_a_razavi
🔳 ان شاالله در طول چهل شب آتی در قالب متون و و تشریح و توضیح آن بتوانم به اندازه بضاعتم ابعادی از جلوه های کمتر پرداخته شده از کربلائیان را در کانال قرار دهم.
Hossein Taheri - Hale Delam.mp3
4.56M
🏴از حال دلم کی با خبره 🏴حق دارم اگه خوابم نبره 🏴رویای حرم توی سرمه 🏴چند وقته دلم کنج حرم 🏴از کرببلا محرومم حسین 🏴من با تو فقط آرومم حسین 🔳ای جانم حسین... 🎶 حسین طاهری @s_a_razavi
🏴 یکی از حقایق کمتر پرداخته و تشریح شده کربلا مربوط میشود به واقعه شب عاشورا، آن وقت که امام چراغها را خاموش کرد و به اصحاب فرمودند که سپاه دشمن برای قتل من آمده و کاری با شما ندارد، هر کس میخواهد از تاریکی خیمه استفاده کند و بدون شرم و حیا کربلا را ترک کند. عده ای رفتند عده ای هم ماندند. 🏴 اما کیا رفتند و کیا ماندند؟! 🏴 آنان که بصیرت نداشتند، جایگاه ولایت را نمیشناختند، مبانی ولایتمداری را نمیدانستند و دل در گرو دنیا داشتند کربلا را ترک کردند و تا قیامت مهر افسوس و ایکاش را بر پرونده شان نشاندند. 🏴 اما آنان که بصیر بودند و ولایتمداری را تا انتها آموخته بودند، دل شسته بودند از ظواهر زودگذر دنیا و عافیت را در کنار ولایت میدیدند ولایت را تنها نگذاشتند. 🏴کربلائیان به ما آموختند که اگر به دنبال سیر و سلوک عرفانی هستیم، اگر بدنبال مردان الهی هستیم برای دستگیری و مرادی و اگر دلباخته قرب الی الله هستیم و در پی مکاشفات و چشم برزخی و کرامات و ... راهش تنها و تنها تبعیت از ولایت است، دل کندن از ظواهر دنیا و دست شستن از جان فانی. 🏴 اگر ما بصیرتمان را افزایش دهیم، دنیا را در دل خار کنیم و در چشم کوچک، مبانی ولایتمداری را تمرین کنیم و هر لحظه آماده باشیم برای سر باختن در مسیر ولایت آنگاه مشاهده میکنیم که چطور ره صد ساله را یک شبه طی میکنیم و چگونه ولایت دستمان را میگیرد و تا عمق فرب الی الله میبرد. 🏴 آنگاه مکاشفه میکنیم جایگاهمان را در کنار ولایت، در کرامتش سهیم میشویم و سینه مان سرشار از اسرار دوست میشود. آن هنگام زیر شمشیر غمش رقص کنان میدویم و فریاد اهلا من العسل سر میدهیم. 🏴 اگر کربلائی زیستیم حسینی میشویم و الا تا دنیا دنیاست لب میگزیم و حسرت میخوریم که چرا جاماندیم از قافله حسین. 🏴 کربلا در کربلا نماند و عاشورا در سال 63 هجری مصلوب نشد. کربلا در تمام تاریخ گسترش یافته و بزنگاه عاشورا در زندگی ما جاری و ساری است اگر لحظه تحقق عاشورای زندگی مان در وادی امتحان کربلا غافل باشیم میمیریم اما اگر چشم بصیرتمان هوشیار باشد و از پس آزمون ولایت سر بلند بیرون بیائیم لباس عافیت را میپوشیم و سِرّ شهادت را بر بلندای تاریخ تا ابد فریاد میزنیم. @s_a_razavi
سید احمد رضوی | صراط
🔻 طرح صیانت هزینه هایی که قرار بوده به کشور تحمل کند کرد و به هدفش رسید و عملا کارکرد دیگری ندارد...
🔻 طرح لغو رسیدگی به طرح صیانت در اصل ۸۵ در مجلس رای آورد و طرح از کمیسیون ۸۵ خارج شد پ.ن: قبلا عرض کرده بودم طرح صیانت عملا تمام شده و موجودیتی ندارد. امروز رسما اعلام شد... وقتی زمان شناس نباشیم، درک درستی از افکار عمومی نداشته باشیم، قدرت رسانه رو نشناسیم میشود همین رفتار برخی افراد جریان انقلابی که با ارائه طرحی ناقص در بدترین زمان و به بدترین شیوه ارائه میکنند کلی هزینه برای نظام ایجاد میکنند و در نهایت جز خسارت محض هیچ دستاوردی ندارند.
🔻بررسی لغو رسیدگی به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای‌ مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های‌اجتماعی طبق اصل هشتاد و پنجم (85) قانون اساسی براساس اجرای تبصره (2) ماده (167) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، در دستور کار جلسه علنی امروز مجلس قرار داشت. 🔹نمایندگان پس از استماع نظرات مخالفان و موافقان این درخواست با 130 رای موافق 121 رای مخالف، 7 رای ممتنع از مجموع 262 نماینده حاضر در صحن علنی پارلمان با این درخواست مخالفت کردند. ◀️ اخبار منتشر شده کمی گنگ و متناقض هست، اینجا "طرح لغو رسیدگی .... " رای گیری شده و 130 رای آورده؛ خب این یعنی لغو بررسی اکثریت آرا رو آورده... ◀️ مگر اینکه اصل طرح رای گیری شده باشه که در اینصورت طرح در قالب اصل 85 بررسی میشه ❇️ باید منتظر بود تا ببینیم دقیقا چه طرح تصویب شده ❇️ با این حال چه بررسی لغو شده باشه چه قرار به بررسی طرح در اصل 85 رای آورده باشه طرح صیانت 37 بندی به تاریخ پیوسته و کمیسیون بررسی کننده پیگیر طرح جامع و کاملی خواهد بود.
سید احمد رضوی | صراط
🔻 معرفی وزرای احتمالی برای امروز دیگه بسه ان شاالله بقیه اش رو فردا در خدمتتون هستم 😉 🔹 ان شاالله ا
🔻 اقتصاد رقابتی چیست 🔹نظریه پرداز: 🔸 جورج‌استیگلر، اقتصاددان برجسته آمریکایی 🔸 آدام اسمیت، فیلسوف اخلاق گرای اسکاتلندی 🔹 اقتصاد رقابتی، اقتصادی ا‌ست که در آن دولت نقش نظارتی دارد و کمترین دخالت را در تولید و عرضه ایفا میکند. بخش خصوصی بدون محدودیت میتواند برای تولید کالا و یا ارائه خدمات سرمایه گذاری کند و مصرف کننده نیز نیاز خود را از بازار تامین کند. ◀️ ویژگیهای اقتصاد رقابتی: 1️⃣ در این نوع اقتصاد انحصاری در تولید کالا یا خدمات وجود ندارد. هر کس میتواند در هر بخشی که تمایل داشت سرمایه گذاری کند. با تولید کنندگان دیگر برای جذب بازار رقابت کند. 2️⃣ طبعا در فرایند رقابت ما شاهد افزایش کیفیت محصولات، کاهش قیمت و نیز تکریم مصرف کننده هستیم . ارائه دهندگان کالا و خدمات بر جذب و حفظ بازار و باقیمانده در رقابت میبایست اولویت خود را به رضایت مصرف کننده قرار دهند. 3️⃣ تعیین قیمت کالا و خدمات در اقتصاد رقابتی بصورت دستوری توسط دولت نیست بلکه قیمت توسط تعادل در عرضه و تقاضای بازار مشخص میشود. 🔻 نظریه دست نامرئی در اقتصاد رقابتی 🔹 واژه دست نامرئی توسط اسمیت برای اولین بار در کتاب نظریه احساسات اخلاقی میپردازد. در نظر او، دست نامرئی در جامعه‌ای دارای بیشترین کارایی خواهد بود که از شرایط رقابت کامل برخوردار باشد. 🔹 دست نامرئی می‌گوید که اگر هر مصرف‌کننده مجاز به انتخاب آزادانه آنچه که می‌خرد و هر سازنده مجاز به انتخاب آزادانه هر آنچه می‌فروشد و چگونگی تولید آن باشد، بازار در توزیع محصول و قیمتی که برای تمام افراد جامعه (و در نتیجه خود جامعه) سودآور باشد به تعادل خواهد رسید. @s_a_razavi
2.54M
🔻 توضیحاتی پیرامون اقتصاد رقابتی 🔹 بازار رقابتی چیست؟ 🔸 نظریه دست نامرئی 🔹 نحوه اجرا در کشورهای مختلف 🔸 رقابت دولت با بخش خصوصی 🔹 انحصار تولید یا واردات 🔸 اشتراکات اقتصاد رقابتی با نگاه انقلابی 🔹 ملاحظات اجرائی در کشورها بر اساس: ✅ تهدیدات و فرصتها ✅ نقاط قوت و ضعف ✅ فرهنگ و مذهب @s_a_razavi
🔻 اقتصاد دولتی چیست 🔹 مرکانتیلیسم: این مکتب به دولت قدرتمند و مداخله‌گر اعتقاد دارد و دخالت دولت را به ویژه در امر تجارت خارجی تجویز می‌کند. بنا به نظر این مکتب دولت به هر وسیله ممکن (استفاده از دیپلماسی، وضع مقررات اقتصادی و یا مداخله نظامی) باید مشوق صادرات و محدود کننده واردات باشد تا در نهایت تراز مثبت بازرگانی شکل گیرد. لذا دولت مالک ابزار تولید نیست ولی بیشترین دخالت و نظارت را در اقتصاد دارد. 🔸 مکتب لیبرالیسم کلاسیک: فعالیت دولت در مواردی مجاز شمرده می‌شود که به دلیلی شرایط نخستین عملکرد مطلوب دست نامرئی، در یک نظام اقتصادی مطلوب مورد خدشه واقع شده باشد. پاره‌ای از این موارد که در ادبیات امروز اقتصاد به شکست بازار شهرت یافته به اختصار چنین است: 1ـ فقدان شرایط و مقتضیات «آزادی طبیعی» و «تجارت آزاد»‌ در جایگاه اصل دست نامرئی. 2ـ فقدان زمینه‌های اجتماعی مناسب از قبیل «امنیت» و «برابری». 3ـ تجاوز به حقوق و آزادی‌های فردی از طریق انحصارات یا فعالیتهای ناسالم اقتصادی. 4ـ کاستی در تضمین و اجرای عدالت اجتماعی، وجود تبعیض، به ویژه دراعطای امتیازات و تسهیلات بانکی و ... 🔹 مکتب کینزی: کینز معتقد است که نظام سرمایه‌داری آزاد دو نقص عمده و ساختاری دارد که بدون دخالت دولت نمی‌توان آنها را برطرف ساخت. این دو نقص عبارتند از: اشتغال ناقص عوامل تولید و توزیع ناعادلانه ثروت و درآمد. نقش دولت در اقتصاد کینزی را به طور کلی می‌توان در سیاست پولی و مالی خلاصه کرد. سیاستهای مالی به طور عمده بر خط مشی بودجه‌ای دولت ناظر است که از طریق آن می‌توان افزایش هزینه‌های دولت (سیاست مالی و انبساطی) و تدابیر مالیاتی (بازتوزیع درآمد) به جبران افت ساختاری تقاضای کل پرداخت. سیاست پولی که در اصل از طریق بانک مرکزی اعمال می‌شود. ناظر بر تنظیم حجم پول به میزانی است که از افزایش ساختاری نرخ بهره جلوگیری کند و آن را در سطحی مناسب برای تشویق سرمایه‌گذاری بنگاهها و مصرف خانواده‌ها قرار دهد. 🔸 مکتب سوسیالیسم: در این نظام اقتصادی یک قدرت مرکزی وظیفة تنظیم برنامه، دادن رهنمود و فرمان برای اجرای برنامه را با توجه به اهداف و اولویتهای مدنظر گرفته شده بر عهده دارد. به این صورت که اهداف برنامه مانند رشد سالانه تولید ملی، سهم کالای مصرفی و سرمایه‌ای به وسیله سازمان برنامه‌ریزی مرکزی تعیین شده سپس متناسب با منابع موجود در هر منطقه و در هر واحد تولیدی سهم هر یک معین می‌گردد. @s_a_razavi
1.35M
🔻 توضیحاتی پیرامون اقتصاد ایران 🔹 اقتصادی از ترکیب اکثریت مکاتب اقتصادی 🔸نیاز به اقتصادی با رویکرد اسلامی @s_a_razavi
سید احمد رضوی | صراط
🔻 من چند سوال دارم از تمام مدعیان طب اسلامی 🔹 ابتدا طرح تشریح موضوع سوالات: 🔸 در روایات متعدد پس ا
🔻 قافیه که تنگ آید شاعر ... 🔹وقتی جماعت مدعی طب اسلامی نتوانستند جواب قانع کننده ای به مخاطبین شان بر پایه این سوالات بدهند با فرار به جلو مطالبه سندیت برای آمدن طبیب بر بستر امیرالمومنین علیه السلام شده اند!!! و از ما مطالبه سند کرده اند که ثابت کنیم طبیب بر بستر امیرالمومنین علیه السلام رفته است بعد آنها پاسخ دهند!!!! 🔸 در پاسخ به این فرافکنی و سفسطه چند نکته را عرض میکنم: 1️⃣ شرح این واقعه یعنی نحوه ضربت خوردن امیرالمومنین، مراجعه طبیب بر بستر ایشان، استفاده از روده گوسفند بر فرق مبارک ایشان جهت خارج کردن سم، توصیه به میل کردن شیر و .... را تمام مورخین متقدم و متاخر همراه با سند ذکر آورده اند و دیگر نیازی به اثبات و بحث ندارد. 2️⃣ در شب قدر که شب شهادت امیرالمومنین علیه السلام هست تقریبا اکثریت مطلق روحانیون و وعاظ و سخنرانان در تمام سالها و در تمام مجالس عزا و برنامه های رادیویی و تلویزیونی این موضوع را تشریح کرده اند به شکلی که هر ایرانی به کرات این واقعه را از زبان صدها روحانی و عالم شنیده است. 3️⃣ در قسمت تشریح سوال نیز من از دو منبع نام بردم یعنی کتاب مقاتل الطالبيين و نیز کتاب فرزندان ‏آل ‏ابى ‏طالب 4️⃣ در کتاب استیعاب نیز چنین ذکر شده : عبدالله بن مالک می‌گوید: در روزی که حضرت علی زخمیشد، همه پزشکان جمع شدند و ماهرترین آنها اُثیربن عمرو سکونی بود. وی پزشک صاحب کسری بود. ریهی گوسفند گرمی‏را برداشت، و از آن رگی گرفت.و آن رگ را بر زخم علی ـ رضي الله عنه ـ وارد کرد، سپس آن رگ باد کرد، و آن را بیرون آورد، که در آن سفیدی مغز به چشم می‌خورد، و ضربه تا مرکز سرش پیش رفته بود، سپس گفت: ای علی وصیت کن که تو خواهی مُرد. 5️⃣ مقام معظم رهبری نیز در خطبه نماز جمعه در تاریخ 7 فروردین 1371 چنین میفرمایند: ... حضرت را با آن حال کسالت سخت و مسمومیت شدید و با آن چهره‌‌‌ی خون‌‌‌آلود و محاسن خونین، از مسجد به منزل بردند. آن بزرگوار، تقریباً دو روز در آن حالت بود و خانواده‌‌‌ی ولایت در نهایت نگرانی و اضطراب به سر می‌‌‌بردند که سر نوشت پدر چه خواهد شد؟ طبیب آوردند. معاینه کرد و فهمید که آن بزرگوار مسموم شده است. دیگر همه از حیات امیر المؤمنین علیه الصّلاة و السّلام ناامید شدند.... 6️⃣ شهید مطهری در کتاب آزادی معنوی مینویسند: من خودم میدانم این ضربتی که من بر پدر تو زدم اگر آن را بر همه مردم تقسیم کنند همه مردم میمیرند، خاطرت جمع باشد. این سخن تا حدود زیادی امید فرزندان علی را از علی قطع کرد. گفتند طبیب بیاورید. مردی است به نام هانی بن عمرو سَلولی. ظاهراً این مرد- آنطور که یک وقتی در تاریخ خواندهام- طبیبی بوده است که در همین دانشگاه جندی شاپور که در ایران بوده است و مسیحیهای ایران آن را اداره میکردهاند تحصیلات طبی کرده بود و اقامتش در کوفه بود. رفتند و این مرد را احضار کردند و آوردند تا معاینه کند و بلکه بتواند معالجه کند. 7️⃣ در تمام منابع تاریخی نام طبیب اثیر بن عمرو هانی سلونی ذکر شده است. ❇️ ضمنا علوم رایج در صدر اسلام در اختیار اهل کتاب بوده که این موضوع نیز هم از نظر منابع تاریخ هم کلامی اثبات شده است. ◀️ بهتر است بجای انکار خورشید چشم بازکنید و در آسمان روئت کنید. @s_a_razavi
🔻 چند نمونه از توهین های بیشرمانه و وقیحانه شبکه مدعی طب اسلامی به مقدسات اسلامی به بهانه مخالفت با کرونا !!!!!! 🔹 پیشاپیش از محضر همه دوستان بابت نشر این توهینها عذرخواهی میکنم اما بحث افشاگری و آشنائی مخاطبین با باطن ناحق این جماعت است.😓😓😓 🔻🔻🔻🔻🔻🔻 😜دعای جوشن حقیر یا الکل من لا الکل له یا وایتکس من لا وایتکس له یا قرنطینه من لا قرنطینه له یا ماسک من لا ماسک له یا فاصله من لا فاصله به یا واریانت من لا واریانت له یا واکسن من لا واکسن به یا وحشت من لا غیرت له یا حماقت من لا عقل له سبحانک یا لا اله الا بیل گیتس، الغوث الغوث، خلصنا من الکرونا یا واکسن😜 🔺🔺🔺🔺🔺🔺 🔻🔻🔻🔻🔻🔻 لا اکراه فی الدین 😳اما اکراه و اجبار در واکسن هست! 🔺🔺🔺🔺🔺🔺 ◀️ مخالف بودن با واکسن زده و یا نوع مواجه با کرونا ایرادی ندارد، هر کس میتواند نظری داشته باشد و نظرش را نیز بیان کند اما تخریب، توهین و جسارت به مقدسات با چه مجوزی؟ چه توجیهی؟!!! ◀️ ما از غرب شاکی هستیم که چرا با کاریکاتوریست هایی که بر علیه اسلام کاریکاتور کشیده اند مقابله نمیکند!!! اما در کشور خودمان عده ای صدها برابر بیشتر به اسلام وعقاید حقه شیعه جسارت میکنند اما آب از آب هم تکان نمیخورد!!!! ◀️ حقیقتا اگر این متن ها را یک غربی توئیت کرده بود یا در رسانه ای غربی منتشر شده بود ما چه واکنشی را در کشورهای اسلامی شاهد بودین؟!!! سکوت یا خشم و اعتراض و مطالبه محاکمه؟؟!!!! ✳️ اساتید و طرفداران طب اسلامی موضع خود را نسبت به این مطالب منتشر شده در شبکه های طب اسلامی بصورت واضح و رسا مشخص کنند؟ آیا آنان هم با این افراد هم نظر هستند؟!!! ❇️ اسناد و مدارک شبکه منتشر کننده و کانال های آنان موجود هست و در صورت لزوم با ذکر جزئیات منتشر میکنم. هدف این متن برخورد مصداقی نیست بلکه باید موضوع را ریشه ای حل کنیم . قطع یک برگ از یک درختی دردی را حل نمیکند باید از ریشه این درخت زقوم را خشکاند. @s_a_razavi
◀️ محمد علی زلفی گل وزیر پیشنهادی علوم 🔸 دکترای شیمی با گرایش آلی از دانشگاه شیراز 🔸رئیس سابق دانشگاه بوعلی سینا 🔸 برجسته ترین شیمیدان کشور 🔸 از سال ۱۳۸۳ نام وی در لیست یک درصد دانشمندان پر استناد رشته شیمی جهان، در پایگاه اطلاعات و آمار علمی ISI قرار گرفته است. 🔸 دریافت نشان درجه دو ملی پژوهش از ریاست جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۰ 🔸 ایندکس اچ (H-Index) محمدعلی زلفی‌گل ۵۵ است. تعداد ارجاعات به مقالات بین‌المللی وی بالغ بر ۱۳ هزار و ۷۰۰ مورد است.( این نکته بسیار افتخارآمیز هست) 🔸مجری و همکار ۲۰ طرح تحقیقاتی دانشگاهی و ملی ◀️ ایشان از اساتید برجسته و دانشمندان شهیر ایرانی در جامعه بین الملل بوده و به خوبی معنای پژوهش های بنیادی و کاربردی و لوازم مورد انتظار رشد و اثرگذاری آنها را میداند. ◀️ در شرایطی که عده ای از اساتید دانشگاهی صرفا بر انتشار مقالات تاکید دارند او جزو پر استناد ترین اساتید ایرانی است. پژوهش های او مورد استفاده و استقبال دیگر دانشمندان جهان قرارگرفته است، لذا چنین فردی به طور قطع میداند چگونه جریان علمی و پژوهشی کشور را مدیریت کند تا خروجی تلاش مجاهدانه اساتید دانشگاهی در خدمت توسعه پایدار ایران اسلامی قرار بگیرد. ( این نکته یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری از وزارت علوم بوده و هست) ❇️ ایشون جدی ترین گزینه وزارت علوم هستند که دارای شخصیت انقلابی و معتقد به توانمندی جوانان. با توجه به غیر سیاسی بودن ایشون از نظر گرایشات مرسوم و نیز شناخته شده بودن و مورد احترام بودنش در مجامع علمی و آکادمیک درصد موفقیت ایشون در پیشبرد برنامه های وزارت علوم بالاست. @s_a_razavi
سید احمد رضوی | صراط
کربلا؛ مَحرَم شدن است به آستان او تا بدون حجاب، زیبائی هایش جلوه گر شود برای دوست... آری، انسان ک
. کربلا؛ حریت است از بند جهل و تعصب و شهوت برای رستگاری تا ابد... آری؛ کسانی میتوانند از کربلا به حقیقت، رستگار شوند که توانسته باشند به واسطه پرهیز ( تقوی ) از حرام، محیط مسموم و همنشین فاسق، خود را از بندهای جهل ( عدم بصیرت و شناخت حقیقت )، تعصب ( نگاه قبیله گرایی و خود حق پنداری ) و شهوت ( دنیا طلبی و دنیا پرستی ) رهانیده و در محضر عصمت مطلق ( امام حی ) خود را تسلیم کنند.... حُریتِ حُر محصول یک شبه زندگی او نبود، حُر حُریتش را در طول سالهای زندگی با سالم نگاه داشتن قلب و جان از حرام، در لحظه آزمایش و تصمیم با مدد از آن خود را رستگار کند؛ اما سپاهیان کوفی به واسطه ناپرهیزی از حرام، حُریتشان را قبل از انسانیت شان سر بریده بودند که صدای " هل من ناصر ینصرنی " امام زمان را در مقابل شان نشنیدند و امام به درستی در حقشان فرمود: « فَقَدْ مُلِئَتْ بُطُونُکُمْ مِنَ الْحَرَامِ؛ چون باطن‌های شما از حرام پرشده است، حرف‌های من در شما اثر نمی گذارد.» @s_a_razavi
🏴 در کربلا از حر شنیدن مهم است اما از حر شدن طلبیدن مهمتر. باید فهمید چگونه حر، حر شد تا در بزنگاه امتحان روسفید بود. 🏴 برای حر شدن باید پرهیز کرد از خطوات شیاطین و وسوسه های خناسین که دل را میمیرانند و راه شنیدن کلام حق را میبندند. 🏴 برای حر شدن باید گذشت از شهوات حرام، فریبندگی های دنیا و خرس خاله های کوته عقل که پایِ جان را زنجیر میکنند به دلبستگی و ماندن در برهوتِ زمین. 🏴 برای حر شدن باید ماند بر سر پیمان أَلَسْتُ بِرَبِّکُمْ تا بتوان در کربلا به ولایت گواهی قَالُواْ بَلَى را داد. اگر در میانه زندگی عهد الهی را بشکنیم و دل در گرو گندم ری ببندیم یقینا در معرکه کربلا اسیری هستیم در ید شیطان. 🏴 برای ماندن بر سر پیمان ولی باید بصیر شد، حکیم شد، عالم شد تا ببینیم عاقبت مسیر را، بچشیم حلاوت حقیقت را و آگاه باشیم از خطرات راه. 🏴 برای بصیرت و حکمت و علم باید زانو زد در برابر علم لدن ولایت، جز او ندید، جز او نشنید و جز او نخواست. حب ولایت در جام قلبی سکنی میگزیند که عاری از غیر باشد. 🏴 قلب حرم ولایت است و در او جایی برای شهوات،تعصبات و مجهولات نیست. با ورود اغیار زنگار میگیرد و با ماندنش میمیرد و قلب مرده راهی به سوی ولایت ندارد. 🏴 حر قلبش مصفا بود که با تلنگری طعم حق را چشید،عاقبت را دید و در عظمت ولایت ذوب شد و در محضرش ادب کرد. 🏴 برای حر شدن باید حر بود، باید از حرام دوری کرد که بطونمان عاری حرام بماند تا قلبمان نوای هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی ولایت را بشنود و جانمان برای حقانیت هَلْ مِنْ ذَابٍّ يَذُبُّ عَنْ حَرَمِ رَسُولِ اللَّهِ به پاخیزد و با شتافتن برای یاری ولایت عزت شهادت را بر سینه بچسباند. 🏴 فاصله حریت و خریت تنها یک نقطه است و آن نقطه نفس است. اگر از نفس گذشتیم بر وادی ولایت قدم میگذاریم و سر میبازیم در مسیر قرب دوست تا ابدیت پیدا کنیم در آستان محبوب و اگر اسیر نفس گشتیم طوق بندگی طاغوت را بر گردن می آویزیم و با خریت میتازیم تا قعر جهنم و در حزنی ابدی داغ دوری از ولایت بر قلبمان ممهور میگردد. @s_a_razavi
🏴 اگر ما در مجالس عزای حسین علیه السلام: ▪️ در بند ظواهریم و به دنبال اسم و رسم خطیب و سخنرانیم!! ▪️ در بند تعصبات کورکورانه ایم و جاهلانه هیئت ما و مسجدما میکنیم!! ▪️ در هنگام سخنرانی خطیب در بیرون مجلسیم و در هنگام مداحی داخل آن!! ▪️ انتخاب ما از هیئت بر مبنای مداح و نوحه خوان آن است!!! ▪️ کاری به محتوای مجلس نداریم و اسیر شخص سخنران هستیم!! ▪️ به دنبال تجمل و خودنمایی هستیم و اسیر منیت!! ▪️ در بند غذای مجلسیم و اگر شور شد یا بی نمک معترضیم!! ▪️اگر امام حسین در زندگی ما فقط در محرم و صفر است!!! ▪️ اگر مجالس و عزاداری ها در زندگی ما اثر وضعی ندارد!! ▪️ اگر قبل و بعد از مجالس عزا مشغول گناهیم!! ▪️ و ... 🔳 بدانیم که با حریت فاصله داریم و انتظار حضور در قافله کربلائیان را نداشته باشیم. بسیاری از افراد محب امام حسین ع بودند، همراه ایشون هم به کربلا آمدند اما از کربلا برگشتند و بی بهره شدند از عافیت در کنار ولایت. 🔳 امام حسین علیه السلام از ما حریت میخواهد و منتظر است کفش های توبه را از گردنمان آویزان و بر خیمه او وارد شویم با هر گناهی که انجام داده ایم. 🔳 او منتظر است تا با توبه و پشیمانی ما دستمان را بگیرد و نجاتمان دهد از سراب دنیا و گرداب نفس و ما را با خود ببرد در قافله عاشقان خویش. 🔳 خیمه های عزای حسین علیه السلام فرصتی است برای توبه ما و رجوع کردنمان به حسین علیه السلام. حر باشیم و نادم بر خیمه اش وارد شویم تا بر کشتی نجاتش سوار گردیم. @s_a_razavi
javad-moghaddam-be-lab-emshab(128).mp3
7.2M
🏴به خود میبالم در دوعالم چون چنین اربابی مهربان دارم·♩¸¸♪· 🏴ندارم چون تو دلبری ارباب حسین گویم من تا که جان دارم·♩¸¸♪· 🔳حسین جانم حسین جانم حسین جانم ای حسن جانم 🎶 جواد مقدم @s_a_razavi
🔻 چند روز پیش آقای رئیسی در جلسه ستاد ملی کروناگفتند: تداوم وضع کرونایی موجود، قابل تحمل نیست 🔹آرایش فعلی، متناسب با گستردگی پدیده کرونا و میزان تهدید ناشی از آن نیست و نیازمند اقدام جهادی و جهشی هستیم. 🔹کار مسولان اجرایی کشور فقط توصیه نیست؛ باید ضمانت اجرای مناسب هم برای تصمیمات درنظر گرفته شود. 🔹از انفعال در نحوه مقابله با کرونا باید خارج شویم و رویکردهای فعالانه اتخاذ شود. 🔹 سازوکارهای متناسب برای بسیج نیروهای مردمی و نهادهای مردمی طراحی شود. 🔶 ایشون در فراز پایانی سخنانشون بدنبال طراحی ساز و کاری متناسب جهت بسیج نیروهای مردمی و نهادهای مردمی بودند. 🔸 طرح و پیشنهاد من برای این موضوع: 🔻تشکیل پایگاههای سلامت جهادی در سطح کشور توسط گروههای جهادی مردم محور 🔹شرح وظایف عملیاتی هر گروه جهادی یک پایگاه سلامت 🔸 ارائه ماسک و محلول با 40 درصد تخفیف نسبت به قیمت مصوب دولتی 🔸 تبلیغ و تبیین چرایی الزام رعایت پروتکلهای بهداشتی 🔸 معاینه و تست کرونا در پایگاه سلامت 🔸 توصیه های پیشگیری از ابتلاء به کرونا 🔸 اجرای تبلیغات و تبیین خانه به خانه در محله توسط گروههای جهادی 🔸 اجرای مشارکت محله محور مردمی در جهت اقدامات جهادی توسط گروه جهادی اما با پوشش همکاری کردم در مهار کرونا 🔳 اگر طرح به گوش مسئولین رسید و کلیاتش مورد قبول بود ویژگیها و جزئیاتش را خصوصی خدمتشان عرض میکنم. @s_a_razavi
🔻 سوال: واکسن بزنیم یا نزنیم؟! 🔹 برای پاسخ به این سوال ابتدا باید مشخص کنیم ما ولایت و سرپرستی چه کسی را قبول داریم؟ گوشمان به دهان کیست؟ چه اشخاصی مورد اعتماد ما هستند؟ 🔸 اگر ولی و سرپرست ما مقام معظم رهبری هست، گوشمان به دهان مبارک ایشان هست، علما و بزرگان کشور مانند رئیسی، قالیباف، آیت‌الله میرباقری و بسیاری دیگر را امین و مورد اعتماد میشناسیم پس لاجرم واکسن می‌زنیم البته با تاکید بر ایرانی بودن آن. 🔸 اگر ولی و سرپرست ما تبریزیان است،گوشمان به دهان شاگردانش است،به کانالها و کارشناسان مجهول الهویه و گمنام و اسناد بدون تایید صحت و اعتبار آنها اعتماد داریم واکسن نزنیم چه ایرانی چه خارجی. ◀️ یادمان باشد شیطان همیشه بر جهل ما سوار میشود و با فتنه گون کردن فضا ما را گمراه میکند. مراقب شیاطین مجازی باشید که دست تان را از دامن مقام معظم رهبری قطع نکنند. ◀️ وقتی مقام معظم رهبری در برابر رسانه ها واکسن زدند حجت بر همه ما روشن است . ◀️ در خانه اگر کس است مقام معظم رهبری بس است. وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى @s_a_razavi
🔻 برای تمام موضوعات و سوالاتی که پیرامون واکسن دارید و در خصوصی فرستادید پاسخ هست. ان شاالله از امروز در کانال به همشون پاسخ میدم
🔻 سوال مخاطب: سلام حالا فرض کنیم حرف شما درست اقای تبریزیان نباید نسبت به پزشکان و بیمارستان چنین فتوای صریحی میداده ولی نسبت به ایشون نباید فقط نیمه خالی لیوان را دید بالاخره نسبت به سلامت مردم تو حوزه طب کارای مثبتی انجام داده است که نمیشه انکار کرد در مورد واکسن و ماسک اقای خامنه ای در مسئله بنزین مگه نگفت من کارشناس نیستم بعد هم مقام معظم رهبری که نگفتن شما مطالعه نداشته باش و کارشناس نشو حالا مثلا یک نفر تو حوزه طب یک نظر کارشناشی مخالف نظر اقا داشته باشد و بیاد نظر خودش رو دیگران اعمال بکند دیگه این میشه ضد ولایت فقیه یا دیگه ولی و سرپرست ایشون شیطان است؟ اقای تبریزیان اگر میگن واکسن نزنید رفته مطالعه کرده کارشناس شده و دلایل هم دارد و اگر میگن واکسن نزنید جایگزین واکسن هم معرفی کرده است رهبر بیاد بنابه مصالحی واکسن بزند و ماسک بزند ما اگر اعتقاد به ماسک و واکسن نداشته باشیم ضد ولایت فقیه هستیم ؟
766.7K
🔻 نقد به جایگاه رهبریت در بحث طب اسلامی @s_a_razavi
1.06M
🔻 حجیت اقدام رهبری در واکسن زدن مهم است نه تقلید کورکورانه از ایشان @s_a_razavi