eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
چرا به این افراد و تحلیل هایشان باید بی اعتماد بود 👇 چون مانند: ع.ا.ر. برای اهداف خود به و سخن معصوم دست میزنند ، سخن بنده خدا که جای خود دارد⁉️ چون آنچه به رهبر شهید نسبت دادند با مراجعه به سخنان ایشان متوجه شدیم یا کلام کرده اند چون با نتیجه گیری میکنند که در علم منطق میگوید با این شرایط نتیجه هم ناقص می شود چون با و تحلیل میکنند چون تمام جوانب را در تحلیل در نظر نمیگیرند چون چون چون ...
حقیقتا برخی سخنان آقای ت. که با پیش فرض های ذهنی پیام رهبری معظم انقلاب به حجاج را دانسته و ادعای ایشان که پیام رهبر اشاره به این دارد که تحت فشار است و ...، به توهم نزدیک است. خوب است این دوستان همت خود را وقف امور مهم کنند و باعث نشوند که آن ها را متوهم بدانیم.
زمان: حجم: 874.9K
درباره صوت دوست عزیزم آقای تقوی
توصیه رهبر انقلاب به رسانه ها که کم بهش توجه شد درحالی که هشدار بزرگی در این قسمت از پیام داده بودن❗️ رهبر انقلاب: رسانه ها از پرداختن به به طور خودداری کنند. در غیر این صورت امکان وصول دشمن به وجود دارد!!! بعضی رسانه ها منتظرن یه ضعفی آشکار بشه تا مدت ها بهش بپردازن! عیار ولایت پذیری اینجاست که مشخص میشه نه با حرف و ادعا... ☫ @pourabbas_ir
☘امام سید علی خامنه‌ای 🔶ما دنبال توافقیم، باید عزتمندانه باشد ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ 🔷پی‌نوشت: ما نه اجازه میدیم دشمن مارو جنگ‌طلب و ضدگفتگو نشون بده، نه اجازه میدیم در مذاکره حقوقمون از بین بره.
※ صافات ※
☘امام سید علی خامنه‌ای 🔶ما دنبال توافقیم، باید عزتمندانه باشد ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ 🔷پی‌نوشت: ما نه اجازه می
. 📌 متأسفانه کانال‌های خبرپراکنی تحت نفوذ دشمن، وقتی میخوان رو، برای خودشون، از کشوی تاریخ بیرون بکشن هم گزینشی عمل میکنن تا مبادا مطلبی بیرون بیاد که پز انقلابی‌نمایی اون‌ها رو رسوا کنه! 📌 براتون این سوال ایجاد نمیشه: چرا ترامپ وسط دروغ‌ها و گنده گویی‌هاش، روی وجود اختلاف با مذاکرات بین مردم ایران مانور میده؟!
♨️داشتم با نشر این توئیت فیک، منتسب به سردار موسوی، توسط سوپرانقلابی‌‌های کوچولو، کنار میومدم که این تصویر رو دیدم!!!!😐😐😐 آخه تو مثلا نماینده‌ی مجلسی مرد حسابی!!!! تو دیگه چرا از هول حلیم افتادی تو دیگ؟؟؟ منافع جناحی‌تون اونقدر ارزش داره که به خاطرش دروغ بگید و دشمن خدا باشید؟؟؟😔
🟪 حائز اهمیت/ "متنِ غیرِ دقیق" و "فرا متنِ اعتماد شکنی" به ارکان نظامِ جمهوری اسلامی در فاصله ی عروج امامِ شهید و فعلیت امامتِ امام مجتبی خامنه ای حفظه الله که از سوی دوست فاضل ، ولایتمدار و انقلابی ام ؛ حجت الاسلام دکتر نبویان؛ نایب کمیسیون امنیت ملّی در فضای عمومی منتشر شده ضربه ای به پدافند ایرانی در جنگ های شناختی مقابل دشمن و روایتی نادرست در جنگِ روایت ها بود ؛ 🟣 امروز پاسخ به ایشان را نهایی کرده بودم اما ترجیح می دهم بخاطر پاسداشت عید سعید قربان متن آن را فردا منتشر کنم ان شاءالله 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی 🔹ایتا: https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat ✔️ارتباط با ادمین👇 @drzareiadmin 🔹کانال بله: ble.ir/mojtabazareii_50
🔺ایران استاد تبدیل تهدیدها به فرصت 🔹جمهوری اسلامی در دوران زعامت امام خامنه ایِ شهید ثابت کرد استاد تبدیل تهدید به فرصت است؛ این ویژگی قطعا در دوران زعامت امام خامنه ای حاضر نیز ادامه دارد. یکی از بزرگترین تهدیدات، توافق برجام بود؛ برجام نه فقط به لحاظ محتوایی ایراد داشت، که در فاز اجرا نیز به یک فاجعه بدل شد؛ به این معنا که دولت روحانی بدون توجه به هشدارهای رهبری، نهادهای رسمی و منتقدین دلسوز، بجای آنکه تعهدات را گام به گام پیش ببرد و در ازای اجرای هر تعهد دشمن، تعهدی را اجرایی کند، بطور یک طرفه هرآنچه پذیرفته بود را انجام داد، درحالی که آمریکا و غرب کمترین اقدامی نکردند. 🔹برجام از این منظر افتضاح بود و به غرور ملی نیز آسیب زد؛ لیکن جمهوری اسلامی که خار در چشم و استخوان در گلو مجبور به تحمل روحانی تا پایان دوره ریاستش بود، هیچ وقت بیکار ننشست و تمام این هشت سال سیاه را در زیر سایه مذاکرات به تقویت بنیه دفاعی و امنیتی کشور پرداخت، که اگر این مذاکرات نبود شاید کشورمان مجبور میشد چند سال پیش تر از اینها با آمریکا وارد جنگ شود. 🔹تفاوت جنگ امروز با جنگ احتمالی در آن روز این است که قدرت نظامی ما دقیقا در سالهای برجامی به مراتب افزایش یافت و بسیاری از موشکها و پهپادهای قدرتمند و پیشرفته ایران که معادلات جنگ اخیر را تغییر دادند، با درایت رهبری شهید و کوشش فرماندهان جان برکف درست در همان دوران تولید و رونمایی شدند؛ حال آنکه آمریکای آن روز به لحاظ تسلیحات و تجهیزات با آمریکای امروز تفاوت چندانی نداشت، و بر اساس همین معادله نیز میشود این ادعا که بعضی ها میگویند "تنگه هرمز باید سالها پیش بسته میشد" را رد کرد؛ ما در آن دوران ها توانایی امروز را نداشتیم و قدرت امروز کشور بصورت تدریجی و از طریق بازی های هوشمندانه بدست آمده است. @Ansari_rahim
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
❌ حتی اصلاح طلبان نیز در دهه های هفتاد و هشتاد ، اینگونه را نشان نمی دانند که برخی مدعیان ولایتمداری در این ایام در حال آن هستند! ولی فقیهی که به او اطلاعات غلط می دهند❌ دست بسته هست و مجبور است رمزی حرف بزند ❌ دستور نظامی می دهد اما سیاسیون مانع می شوند ❌ توان این را هم ندارد مستقیم به مردم اکثریت ولایتمدار بگوید آتش بس مورد رضایت من نبود و به من تحمیل کردند ❌ شعام هم اگر چیزی تصویب کند او مجبور است موافقت کند، چون نمی تواند مخالفت کند ❌ و.... بله🙃 این است ولایت فقیهی که یک عده به پیروی از چند کانال با سوابق متعدد تحلیل بر خلاف نظر ولی فقیه از جمله واکسن و وعده صادق ۲ و ۳ و... ساخته اند !!!!!!!!! ❌ یکبار هم نمی خواهند محض رضای خدا بفهمند که شاید خودشان اشتباه می کنند!!!! یعنی حاضرند هر چیزی را به ولی فقیه نسبت دهند، اما حاضر نیستند نظر خودشان را اشتباه بدانند !!!! خدا عاقبت ما را ختم بخیر کند ✍ احسان عبادی @ma_va_o
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
❌ باز هم یک متن غلط و شیطنت آمیز 👌اینکه این بنده خدا میگوید خودشون باید بیان تقدیم کنن رو میشه چند تا نمونه بیارید؟ اگر خبر ۱۲ یا ۲۴ میلیارد دلار درست باشه ، یعنی فراتر از آن ۶ میلیاردی که ما دست قطر داریم. پس بقیه پول که دست قطر نیست و اونها فقط واسطه هستند نیاز به رایزنی دارد. ❌ ما در دولت رئیسی هم این رایزنی را داشتیم، حتی زندانی های آمریکایی را آزاد کردیم تا آمریکا اجازه برداشت پول ما را بدهد. پول ما از کره به قطر رفته بود. ❌ این دوست نویسنده این متن میشه بگه چرا دولت رئیسی ننشست و پا روی پا ننداخت و نگفت که قطررررررر ! هوی ! های ! پاشو ! پاشو پول ما رو بیار، پاشو ببینم ، پدر... ❌ آیا حاضر هست نویسنده این متن دقیقا ایراد بگیرد به دولت شهید رییسی که چرا نه تنها رایزنی، بلکه حتی جلو جلو زندانی آمریکایی آزاد کرد برای گرفتن پول ⁉️ 👌هیچ ایرادی به رئیسی عزیز در این موضوع وارد نیست، چون مسائل سیاست بین الملل با توصیه های عمه و خاله پیش نمی رود! در دولت روحانی هم برای گرفتن پولهایمان ، جیسون رضائیان را تحویل دادیم. ❌ ایکاش این دوستان که با این متنها هدفی جز و مسئولان مذاکره ندارند ، کمی تاریخ بخوانند، حداقل تاریخ دوره شهید رئیسی را تا بدانند حتی مذاکره با آمریکای خارج شده از برجام هم در آن زمان بود. پس حتما سیاست نظام هست . کمی به مسئولین اعتماد داشته باشیم!!!! همین به والله می شود بدون تخریب مسئولان هم مطلب نوشت! ✍احسان عبادی @ma_va_o