eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از عمارآنلاین
⚠️🚨همین الان تمام کانال هایی که عضو آن هستید را کنید و ببینید نسبت هر و با این فرمان رهبری چیست⁉️ 😕⛔️یعنی اگر یک نفر پیدا بشه بین این همه هجمه داخلی و خارجی از و دفاع کند اما یک اگر تمام تلاشش را بکنه تا تمام دولت و نظام و شورای عالی امنیت ملی را و نشون بده میشه ... ‌ ⭕️🟡‌اگر دفاع از و و قوه و تصمیم نظامی‌های ما هست بله ما ماله‌کش نظامیم🖐 🙃همانطور که در دوران رئیسی و دفاع از دولت ایشان را برخی اصلاح طلبان افراطی ما رو ماله‌کش رئیسی نامیدند. الان هم یکسری با پوسته انقلابیگری حمله می کنند هر دو شبیه همید و نمیتونید خودتون رو بعنوان نسخه اورجینال معرفی کنید ☝️مجددا جمله رهبر انقلاب را بخوانید @ammaronlin
پیام حضرت آیت‌الله سیّدمجتبیٰ خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی و آغاز سومین سال فعالیت مجلس دوازدهم.pdf
حجم: 135K
📖 متن کامل پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به‌مناسبت سالروز افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی و آغاز سومین سال فعالیت مجلس دوازدهم | ۷ خرداد ۱۴۰۵ 🔗 farsi.khamenei.ir/news-content?id=62984 📲 @rahbar_enghelab_ir
📝 هم‌افزایی با دولت، نوسازی کشور، اعتلای فرهنگ و حل مسائل اقتصادی و معیشتی اولویت‌های نمایندگان مجلس است. 📝 مصوّبات مجلس براساس نیازهای مردم و معطوف به امیدآفرینی و آینده‌سازی کشور باشد. 📝 دستورکار اصلی مجلس تمرکز بر شعار سال و ترسیم نقشه راه حرکت دولت متناسب با دوران پساجنگ است. 📝 نمایندگان مجلس مطالبات عمومی را بر نیازها و منافع جناحی و گروهی و منطقه‌ای ترجیح دهند / اعلام مواضع مقتدرانه در برابر زیاده‌خواهی‌های مستکبران از الزامات ایفای نقش در تراز ملت مبعوث شده است. 📝 از تلاش‌های نمایندگان و رئیس محترم مجلس آقای دکتر قالیباف در راه اعتلای کشور قدردانی میکنم. ⚠️ نخبگان جامعه از اختلافات پوچ سیاسی و برجسته کردن تفاوت‌های اجتماعی پرهیز کنند. ❗️ اختلافات غیرموجّه و حتی موجّه را به تنازع و تفرقه تبدیل نکنید. ✍🏼 گزیده‌ای از پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به‌مناسبت سالروز افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی و آغاز سومین سال فعالیت مجلس دوازدهم | ۷/خرداد/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir . پی‌نوشت: برخی از نمایندگان مجلس که صاحبان کانال‌های مطرح تفرقه‌افکن و وحدت‌شکن هستند، و طی چند هفته اخیر پرقدرت، مسئولان و سران قوا را غرب‌زده، خائن و آمریکایی معرفی می‌کردند، امروز هفتم خرداد ۱۴۰۵ طی تعیین تکلیف رهبر معظم انقلاب، موظف به هم‌افزایی با دولت، صیانت از وحدت و پرهیز از اختلافات پوچ سیاسی، و ترجیح مطالبات عمومی بر منافع حزبی و گروهی خود هستند. 📌 از امروز ملت_مبعوث_شده ایران میزان ایشان را محک خواهند زد. ➥ @saafat 🎒
1_27383544698.pdf
حجم: 274.2K
🔲 برادر نبویان ! برجام مُرد؛ شما هنوز دنبال تعهد گرفتن از آمریکای بد عهد هستید! اتّکا به تعهد دشمن، یادآور شناختِ رمانتیکِ اصحابِ برجام از غربِ سیاسی خصوصا آمریکای جنایتکار است! ضمانتِ یادداشتِ تفاهمِ احتمالیِ اسلام آباد، زورِ قانونیِ ما و ژئوپلتیکِ خدادادی ماست! ▪️برجام‌زدگی‌های تحلیلی در یک جریان سیاسیِ کشور هم، بی‌توجهی یا بی‌اعتنایی به منابع نوپدید قدرتِ ملّیِ ایرانیان است! برجام‌اندیشی و برجام‌زدگیِ تحلیلی یا برجام‌ترسی، هر دو در اندازه‌ی بعثت ایرانیان و خون‌بهای نفس زکیه‌ی خامنه‌ایِ نیست! ✅ نقدِ دکتر مجتبی زارعی، عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی بر نامه‌ی سرگشاده‌ی حجةالاسلام دکتر نبویان (نایب رییس کمیسیون) به دکتر قالیباف و سردار ذوالقدر پیرامون یادداشت تفاهم احتمالی ایرانِ عزیز و آمریکای جنایتکار ✔️ متن کامل نقد را در فایل بالا مشاهده فرمایید
آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری: ممکن است یک عده تندرو بگویند رهبری تحت فشار است.در حالیکه این اهانت به شأن رهبری است. ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
حرکت چراغ خاموش کشتی آمریکا / حمله قایق های تندرو ایران به کشتی تجاری آمریکایی / حمله آمریکا به اهدافی در ساحل / حمله ی قایق های تندرو ایران به سمت کشتی جنگی آمریکا / انهدام حداقل یک هواگرد آمریکایی / حرکت حداقل 6 شناور ایرانی به سوی آب های امارات... مهم در ادامه گزارش غیر رسمی که دقایقی قبل توسط برخی دوستان مطلع در خصوص اتفاقات ساعات اخیر به دست بنده رسید تقدیم شما میگردد. کلیت ماجرا قطعی است اما در جزئیات ممکن است چیزهایی تایید و رد شود که در بیانیه رسمی در ساعات بعد می آید. علت تاخیر در گزارش ابتدایی هم این بوده که درگیری اگرچه متوقف شده اما اقدامات تامینی ایران در فرا ساحل ادامه داشته و تا لحظه تنظیم این خبر ادامه دارد.... خلاصه ماجرا: در ساعات قبل و پس از حماقت دشمن آمریکایی سطح تنش در خلیج فارس به‌ ویژه در مسیر منتهی به تنگه هرمز به مرحله درگیری محدود و نقطه‌ ای تغییر کرده است. ماجرا از آنجا شروع شد که یک نفتکش آمریکایی با خاموش‌ سازی عمدی سامانه‌ های راداری تلاش کرد به ‌صورت پنهانی از منطقه عبور کند. پس از این اتفاق قایق‌ های تندرو سپاه پاسداران با اجرای مانورهای تهاجمی و شلیک هشدارهای متعدد (در حداقل سه نوبت) مانع عبور کشتی مورد نظر شده و در مرحله بعدی تیراندازی هدفمند به سمت کشتی مورد نظر صورت گرفته که منجر به توقف ابتدایی و سپس عقب‌نشینی آن گردیده است. از سوی دیگر آمریکا هواگرد هایی را برای تسلط بر حریم هوایی در منطقه ی حضور شناور ها و کشتی تجاری خود اعزام میکند که یکی از آنها برای تغییر وضعیت اقدام به سه شلیک به یک محدوده غیرمسکونی در اطراف بندرعباس کرده که به موجب آن انفجارهای شنیده شد که البته خسارت جانی و مالی در خصوص آن تا این لحظه گزارش نشده است. در پاسخ به این اقدام سامانه‌های پدافندی ایران با هواگرد های آمریکایی در منطقه خلیج فارس درگیر شده و آنها را هدف قرار داده که اصابت حداقل یک مورد قطعی می باشد. همچنین در ادامه درگیری نیروی دریایی متوجه یک شناور نظامی آمریکا (که احتمالا برای عبور دادن کشتی تجاری وارد شده) میشوند که با تهاجم نیروی ایرانی رو به رو گردیده که بر اساس روایت منابع مطلع شلیک های متعدد به ناو یا شناور آمریکایی رخ داده و حداقل یک اصابت قطعی می باشد. مسئله ی مهم تر اما مربوط به یک اقدام مهم از سوی قایق های تندرو سپاه پاسداران بوده است. پس از این تبادل‌ ها تعدادی از قایق‌ های تندرو سپاه مسیر خود را از سواحل ایران به سمت سواحل جنوبی خلیج فارس در محدوده منتهی به مسیر آب‌ های امارات تغییر داده‌ اند که علت این ماجرا هنوز مشخص نیست. البته گزارش هایی از چند نوبت شلیک هشدار و همچنین اقداماتی احتمالا برای ایجاد فاصله و دور نگه ‌داشتن شناورها یا هواگردهایی گزارش شده است. که به نظر میرسد با هدف ایجاد حریم بازدارنده و مدیریت فاصله محل تنش صورت گرفته است. در درگیری رخ داده برتری قطعی تاکتیکی با نیروهای مسلح ایران بوده و همچنین اقداماتی فرا ساحلی با فرض بر افزایش حضور پهپاد های شناسایی و عملیاتی دشمن اجرا گردیده که تا لحظه ی تنظیم این گزارش در جریان است. عملیات امشب ایران یادآوری کرد که هرگونه شناور متجاوز با سامانه شناسایی غیرفعال، هدف مشروع آتش بدون اخطار است و طرف امریکایی قادر به محافظت از هیچ شناوری تحت هیچ عوان نخواهد بود.... پ ن : در حالی که ایران در 24 ساعت گذشته اجازه عبور به 25 کشتی را داده آمریکا کوشیده که خود یک کشتی را عبور دهد. علت هم این است که طرف آمریکایی میخواهد نظم کنونی خلیج فارس را قبول نکرده و از آن سرپیچی کند. امشب روشن شد که اولا تنگه باز است و همه از مسیر ایران حق عبور دارند. دوما چنانچه آمریکا به هر شکل قصد عبور داشته باشد ، هدف قطعی ایران خواهد بود. @mrtahlilgar1
🔻 نکته‌اش کجاست؟!! منابع خبریِ متصل به آمریکا، صرفا می‌گن سه موشک‌ به بندرعباس زده شده (مثلا: رویترز، به نقل از یک مقام آمریکایی: حملات هوایی جدیدی را علیه یک سایت نظامی ایران انجام دادیم/ ارتش آمریکا پهپادهای ایرانی را که تهدیدی برای نیروها و کشتیرانی تجاری ما بودند، سرنگون کرد)؛ اما مابقی ماجرا رو توضیح نمی‌دن... نمی‌گن اصل اتفاق چی بوده؟! ایران چه واکنشی داشته؟! ایران چقدر زده؟! آمریکا به هدفش رسیده؟! یا ناکام شده؟! و ... فقط می‌گن ما زدیم!!!! بعد که ما صرفا روایت اونها رو می‌شنویم عصبی می‌شیم، ناامید می‌شیم، نگران می‌شیم و احیانا به مسؤلین و فرماندهان خودمون بدبین می‌شیم و خدایی نکرده علیه‌شون ... راهکار چیه؟! سعی کنیم و صبر کنیم تا اخبار رو کامل متوجه بشیم و صدر تا ذیل اقدام رو بفهمیم تا بتونیم به یک تحلیل درست برسیم
🔻یک مقام آگاه نظامی: ساعت ۳۵ دقیقه‌ی بامداد امروز، ۴ فروند شناور بدون هماهنگی با نیروهای امنیتی تنگه‌ی هرمز، قصد عبور از تنگه و ورود به خلیج فارس را داشتند، به آنها اخطار داده شد، به دنبال بی اعتنایی، شلیک اخطار به سمت آنان صورت گرفت و آنها را وادار به بازگشت کرد...
هدایت شده از استاد عابدینی
19.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👁 چرا در دل فتنه، امیدش بیشتر می‌شد؟ استاد عابدینی: در تمام سال‌ها، خصوصاً در فتنه ۸۸، هیچ‌گاه از آقا ناامیدی یا بی‌انگیزگی دیده نشد. این روحیه، نتیجه «نگاه الهی» است؛ وقتی باور داری که دست خدا در کار است، ضربه دشمن به قوت و قدرت برای نظام اسلامی تبدیل می‌شود. ✅ مرکزتنظیم‌ونشرآثاراستادعابدینی 🌐 TAMHIS.IR | @Abedini
1⃣❌اول اینکه مجلس تعطیل نیست که ما از تعطیلیش حمایت کنیم‼️‼️ حضور پر رنگ نمایندگان مجلس در دومین جلسه مجازی👇 https://sobhemajles.ir/?p=34523 2⃣دوم اینکه ما از روایت رسمی نظام حمایت میکنیم وگرنه چند بلاگر هوچیگر نماینده روایت بر خلاف روایت نظام بدهند همراهی باهاشون یعنی راه اشتباه رو رفتن!!! ⚠️🚨اگر همان یک روز هم قرار بوده مجلس حضوری باشد چون انتخابات مجلس مهم و مجازی عملا نمیشود همان هم با اجازه نهاد های امنیتی بوده است شما دسترسی امنیتی دارید؟؟؟ اگر ندارید چکاره اید که میگویید چرا نهاد امنیتی امروز را اجازه داده؟؟؟ نهاد امنیتی شرایط را بررسی میکند و نظر میدهد قطعا ما در کنار باد کولر منزل نمیتوانیم چنین موضوعاتی را موشکافی کنیم😊 ❌یعنی نمی فهمد ، اما بعضی ها می فهمند.🙃 ⚠️دستور نهادهای است. 🚨عباس گودرزی سخنگوی هیات رییسه مجلس👇 بنا بر توصیه ها و مکاتبات نهادهای امنیتی، امکان برگزاری جلسات صحن مجلس علیرغم اصرار نمایندگان محترم میسر نشد. 📀سند👇 mehrnews.com/x3bY5K 3⃣رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: مجلس تعطیل نیست و جلسات کمیسیون‌ها به صورت حضوری و مجازی در حال برگزاری است. https://icana.ir/x5yF7 4⃣درضمن ایکاش کاش برخی عزیزان داشتند و اخبار جلسات ها را نشر می دانند تا همه بدانند نیست ⚠️ و فقط صحن بخاطر مباحث تعطیل است. به والله فهم برخی چیزها فقط چندثانیه فکر کردن می خواهد !!! ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
آنچه این شب‌ها در جنوب ایران رُخ می‌دهد، گویای این‌ست که هیچ‌کس در ایران معطل مذاکرات و نگران عدم‌‌ توافق نیست، همزمان با تلاش‌های دیپلماتیک، نیروهای میدانی نیز کاملا توجیه و هوشیارند و هیچ کوتاه آمدنی در قبال مدیریت تنگه‌ی هرمز در کار نیست و نخواهد بود... ✍ مهدی قاسم‌زاده