هدایت شده از محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
1_27383544698.pdf
حجم:
274.2K
🔲 برادر نبویان ! برجام مُرد؛ شما هنوز دنبال تعهد گرفتن از آمریکای بد عهد هستید!
اتّکا به تعهد دشمن، یادآور شناختِ رمانتیکِ اصحابِ برجام از غربِ سیاسی خصوصا آمریکای جنایتکار است!
ضمانتِ یادداشتِ تفاهمِ احتمالیِ اسلام آباد، زورِ قانونیِ ما و ژئوپلتیکِ خدادادی ماست!
▪️برجامزدگیهای تحلیلی در یک جریان سیاسیِ کشور هم، بیتوجهی یا بیاعتنایی به منابع نوپدید قدرتِ ملّیِ ایرانیان است!
برجاماندیشی و برجامزدگیِ تحلیلی یا برجامترسی، هر دو در اندازهی بعثت ایرانیان و خونبهای نفس زکیهی خامنهایِ نیست!
✅ نقدِ دکتر مجتبی زارعی، عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی بر نامهی سرگشادهی حجةالاسلام دکتر نبویان (نایب رییس کمیسیون) به دکتر قالیباف و سردار ذوالقدر پیرامون یادداشت تفاهم احتمالی ایرانِ عزیز و آمریکای جنایتکار
✔️ متن کامل نقد را در فایل بالا مشاهده فرمایید
#عقلانیت
#تضارب
هدایت شده از پاسخ به شبهات و شایعات مجازی ۲۰۲۶
آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری:
ممکن است یک عده تندرو بگویند رهبری تحت فشار است.در حالیکه این اهانت به شأن رهبری است.
╭┅───────┅╮
@porseshgar📻🌿📮° ╰┅───────┅╯
هدایت شده از آقای تحلیلگر 🇮🇷✌️
حرکت چراغ خاموش کشتی آمریکا / حمله قایق های تندرو ایران به کشتی تجاری آمریکایی / حمله آمریکا به اهدافی در ساحل / حمله ی قایق های تندرو ایران به سمت کشتی جنگی آمریکا / انهدام حداقل یک هواگرد آمریکایی / حرکت حداقل 6 شناور ایرانی به سوی آب های امارات...
مهم
#اختصاصی_آقای_تحلیلگر
در ادامه گزارش غیر رسمی که دقایقی قبل توسط برخی دوستان مطلع در خصوص اتفاقات ساعات اخیر به دست بنده رسید تقدیم شما میگردد.
کلیت ماجرا قطعی است اما در جزئیات ممکن است چیزهایی تایید و رد شود که در بیانیه رسمی در ساعات بعد می آید.
علت تاخیر در گزارش ابتدایی هم این بوده که درگیری اگرچه متوقف شده اما اقدامات تامینی ایران در فرا ساحل ادامه داشته و تا لحظه تنظیم این خبر ادامه دارد....
خلاصه ماجرا:
در ساعات قبل و پس از حماقت دشمن آمریکایی سطح تنش در خلیج فارس به ویژه در مسیر منتهی به تنگه هرمز به مرحله درگیری محدود و نقطه ای تغییر کرده است. ماجرا از آنجا شروع شد که یک نفتکش آمریکایی با خاموش سازی عمدی سامانه های راداری تلاش کرد به صورت پنهانی از منطقه عبور کند.
پس از این اتفاق قایق های تندرو سپاه پاسداران با اجرای مانورهای تهاجمی و شلیک هشدارهای متعدد (در حداقل سه نوبت) مانع عبور کشتی مورد نظر شده و در مرحله بعدی تیراندازی هدفمند به سمت کشتی مورد نظر صورت گرفته که منجر به توقف ابتدایی و سپس عقبنشینی آن گردیده است.
از سوی دیگر آمریکا هواگرد هایی را برای تسلط بر حریم هوایی در منطقه ی حضور شناور ها و کشتی تجاری خود اعزام میکند که یکی از آنها برای تغییر وضعیت اقدام به سه شلیک به یک محدوده غیرمسکونی در اطراف بندرعباس کرده که به موجب آن انفجارهای شنیده شد که البته خسارت جانی و مالی در خصوص آن تا این لحظه گزارش نشده است.
در پاسخ به این اقدام سامانههای پدافندی ایران با هواگرد های آمریکایی در منطقه خلیج فارس درگیر شده و آنها را هدف قرار داده که اصابت حداقل یک مورد قطعی می باشد.
همچنین در ادامه درگیری نیروی دریایی متوجه یک شناور نظامی آمریکا (که احتمالا برای عبور دادن کشتی تجاری وارد شده) میشوند که با تهاجم نیروی ایرانی رو به رو گردیده که بر اساس روایت منابع مطلع شلیک های متعدد به ناو یا شناور آمریکایی رخ داده و حداقل یک اصابت قطعی می باشد.
مسئله ی مهم تر اما مربوط به یک اقدام مهم از سوی قایق های تندرو سپاه پاسداران بوده است.
پس از این تبادل ها تعدادی از قایق های تندرو سپاه مسیر خود را از سواحل ایران به سمت سواحل جنوبی خلیج فارس در محدوده منتهی به مسیر آب های امارات تغییر داده اند که علت این ماجرا هنوز مشخص نیست. البته گزارش هایی از چند نوبت شلیک هشدار و همچنین اقداماتی احتمالا برای ایجاد فاصله و دور نگه داشتن شناورها یا هواگردهایی گزارش شده است. که به نظر میرسد با هدف ایجاد حریم بازدارنده و مدیریت فاصله محل تنش صورت گرفته است.
در درگیری رخ داده برتری قطعی تاکتیکی با نیروهای مسلح ایران بوده و همچنین اقداماتی فرا ساحلی با فرض بر افزایش حضور پهپاد های شناسایی و عملیاتی دشمن اجرا گردیده که تا لحظه ی تنظیم این گزارش در جریان است.
عملیات امشب ایران یادآوری کرد که هرگونه شناور متجاوز با سامانه شناسایی غیرفعال، هدف مشروع آتش بدون اخطار است و طرف امریکایی قادر به محافظت از هیچ شناوری تحت هیچ عوان نخواهد بود....
پ ن : در حالی که ایران در 24 ساعت گذشته اجازه عبور به 25 کشتی را داده آمریکا کوشیده که خود یک کشتی را عبور دهد. علت هم این است که طرف آمریکایی میخواهد نظم کنونی خلیج فارس را قبول نکرده و از آن سرپیچی کند.
امشب روشن شد که اولا تنگه باز است و همه از مسیر ایران حق عبور دارند.
دوما چنانچه آمریکا به هر شکل قصد عبور داشته باشد ، هدف قطعی ایران خواهد بود.
@mrtahlilgar1
هدایت شده از محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
🔻 نکتهاش کجاست؟!!
منابع خبریِ متصل به آمریکا، صرفا میگن سه موشک به بندرعباس زده شده (مثلا: رویترز، به نقل از یک مقام آمریکایی: حملات هوایی جدیدی را علیه یک سایت نظامی ایران انجام دادیم/ ارتش آمریکا پهپادهای ایرانی را که تهدیدی برای نیروها و کشتیرانی تجاری ما بودند، سرنگون کرد)؛ اما مابقی ماجرا رو توضیح نمیدن...
نمیگن اصل اتفاق چی بوده؟! ایران چه واکنشی داشته؟! ایران چقدر زده؟! آمریکا به هدفش رسیده؟! یا ناکام شده؟! و ...
فقط میگن ما زدیم!!!! بعد که ما صرفا روایت اونها رو میشنویم عصبی میشیم، ناامید میشیم، نگران میشیم و احیانا به مسؤلین و فرماندهان خودمون بدبین میشیم و خدایی نکرده علیهشون ...
راهکار چیه؟!
سعی کنیم و صبر کنیم تا اخبار رو کامل متوجه بشیم و صدر تا ذیل اقدام رو بفهمیم تا بتونیم به یک تحلیل درست برسیم
#نبرد_ترکیبی
#عقلانیت_انقلابی
#ولایتمداری_واقعی
هدایت شده از محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
🔻یک مقام آگاه نظامی:
ساعت ۳۵ دقیقهی بامداد امروز، ۴ فروند شناور بدون هماهنگی با نیروهای امنیتی تنگهی هرمز، قصد عبور از تنگه و ورود به خلیج فارس را داشتند، به آنها اخطار داده شد، به دنبال بی اعتنایی، شلیک اخطار به سمت آنان صورت گرفت و آنها را وادار به بازگشت کرد...
هدایت شده از استاد عابدینی
19.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👁 چرا در دل فتنه، امیدش بیشتر میشد؟
استاد عابدینی: در تمام سالها، خصوصاً در فتنه ۸۸، هیچگاه از آقا ناامیدی یا بیانگیزگی دیده نشد. این روحیه، نتیجه «نگاه الهی» است؛ وقتی باور داری که دست خدا در کار است، ضربه دشمن به قوت و قدرت برای نظام اسلامی تبدیل میشود.
✅ مرکزتنظیمونشرآثاراستادعابدینی
🌐 TAMHIS.IR | @Abedini
هدایت شده از پاسخ به شبهات و شایعات مجازی ۲۰۲۶
1⃣❌اول اینکه مجلس تعطیل نیست که ما از تعطیلیش حمایت کنیم‼️‼️
حضور پر رنگ نمایندگان مجلس در دومین جلسه مجازی👇
https://sobhemajles.ir/?p=34523
2⃣دوم اینکه ما از روایت رسمی نظام حمایت میکنیم
وگرنه چند بلاگر هوچیگر نماینده روایت بر خلاف روایت نظام بدهند همراهی باهاشون یعنی راه اشتباه رو رفتن!!!
⚠️🚨اگر همان یک روز هم قرار بوده مجلس حضوری باشد چون انتخابات مجلس مهم و مجازی عملا نمیشود
همان هم با اجازه نهاد های امنیتی بوده است
شما دسترسی امنیتی دارید؟؟؟
اگر ندارید چکاره اید که میگویید چرا نهاد امنیتی امروز را اجازه داده؟؟؟
نهاد امنیتی شرایط را بررسی میکند و نظر میدهد
قطعا ما در کنار باد کولر منزل نمیتوانیم چنین موضوعاتی را موشکافی کنیم😊
❌یعنی #شعام نمی فهمد ، اما بعضی ها می فهمند.🙃
⚠️دستور نهادهای #امنیتی است.
🚨عباس گودرزی سخنگوی هیات رییسه مجلس👇
بنا بر توصیه ها و مکاتبات نهادهای امنیتی، امکان برگزاری جلسات صحن مجلس علیرغم اصرار نمایندگان محترم میسر نشد.
📀سند👇
mehrnews.com/x3bY5K
3⃣رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: مجلس تعطیل نیست و جلسات کمیسیونها به صورت حضوری و مجازی در حال برگزاری است.
https://icana.ir/x5yF7
4⃣درضمن ایکاش کاش برخی عزیزان #انصاف داشتند و اخبار #متعدد جلسات #کمیسیون ها را نشر می دانند تا همه بدانند #مجلس #تعطیل نیست
⚠️ و فقط صحن #علنی بخاطر مباحث #امنیتی تعطیل است.
به والله فهم برخی چیزها فقط چندثانیه فکر کردن می خواهد !!!
╭┅───────┅╮
@porseshgar📻🌿📮° ╰┅───────┅╯
هدایت شده از محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
آنچه این شبها در جنوب ایران رُخ میدهد، گویای اینست که هیچکس در ایران معطل مذاکرات و نگران عدم توافق نیست، همزمان با تلاشهای دیپلماتیک، نیروهای میدانی نیز کاملا توجیه و هوشیارند و هیچ کوتاه آمدنی در قبال مدیریت تنگهی هرمز در کار نیست و نخواهد بود...
✍ مهدی قاسمزاده
🎐 واگویه
زمانی در اینستگرام با محتوای مختلف و متنوع بلاگری میکردیم، شخصی، سیاسی، مذهبی، شهدایی، جهادی.
صفحات یکی پس از دیگری مسدود میشدند؛ به دلیل تعهد ما به مذهب، وطن، سرداران و امام شهید رحمةاللهعلیه.
حالا که دیگر دلیلی بر حضور در آن پلتفرم ندارم، همینجا واگویههای گاه و بیگاهم را ثبت میکنم.
گرچه دیر است!
احوالاتمان در روزها و ایام متعدد در دلهایمان محبوس ماند و امروز هیچ آرشیوی برای فلاشبک زدن و یاد ایام کردن وجود ندارد؛ ایام شهادت مرد میدان، شهید حاج قاسم عزیز، شهادت شهید رئیسی یکدانه، شهادت سیدحسن نصرالله، آن نازنینی که از ما بود و بین ما نبود، و...
این روزها که بطور غیرقابل تصور زندهایم و قریب ۹۰ روز از شهادت امام عزیزمان میگذرد، دیگر همه چیز در پارادوکسِ حماسه غم-شادی چنان به هم پیچیده که پناهگاهی جز نوشتن برای روحهای در تلاطممان نیست.
فعلا برای شروع، فقط این را دارم👇؛
قصهی غمانگیز این روزها، از آنجا شروع شد که معتقد نبودن به هیچ حزبی، رایج شد!
زمانی که شادیِ ریاستجمهوری شهید رئیسی را جشن گرفتیم و نگاهمان به اوج بود و ناگهان در ورزقانِ آتشخیز...
آقا دلش سوخت! سر درد دلش نیز باز شد، گفت: به هم تهمت نزنید، تفرقه نداشته باشید و...، انگار میدانست چند هفته بعد، قرار است آتش تفرقه در کشور شعله بکشد تا امروز!
تبلیغات انتخاباتی، تبدیل شد به میدان جنگ دوستان و برادران و خواهران! و تمام نشد تا امروز که میخواهم دیگر نوشتن را کنار بگذارم و آماده شوم برای شرکت در نودمین شب حماسهی خیابان!
تا دیروز قلبهایمان در حال مچاله شدن بود!
دوستان طعنهها زدند و عزیزان طردمان کردند!
آقا گفته بود: [از دولت حمایت کنید، وحدت را حفظ کنید، تفرقه نداشته باشید.] به همین صراحت، ویدئوهایش هنوز هست، میشود بروید سرچ کنید و تماشا کنید.
طعنه میشنویم و طرد میشویم فقط چون در حال حمایت از دولت هستیم! درد و شکایت و اعتراض داریم، اما حواسمان هست حرفی نزنیم که وحدت به هم نریزد و تفرقه تولید نشود. نمیشود حرفی از جشن پیروزی بزنیم و رگبار حرفهای غیرقابل تکرار به سمتمان نیاید!
آقا سیدمجتبی هم همانها را گفتند؛ [از نقاط اختلاف صرفنظر کنید.]
چشم گفتیم و ادامه دادیم و میدهیم.
اما دیروز، هفتم خرداد ۱۴۰۵، این مقتدای یکدانهی دوران، ورقِ مچاله شده دلهایمان را با پیام سرشار از روشنی خویش، باز کرد و صاف کرد و جان تازه در نهادش دمید.
دمش مسیحایی است؛
مرده زنده میکند، دو روییها را رسوا میکند، راه را از بیراهه نشان میدهد.
دل گرفتهمان گرم است به وجودش...
#ما_زندهایم_تا_تو_قلّهها_را_فتح_کنی 💓
#نزدیک_قلّهایم_خستگی_ممنوع ⛔
۸ خرداد ۱۴۰۵
➥ @saafat
#Minab168🎒
19.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدایت شده از | رسانه هنری یکتاگرافی |
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
بدان که
دیدار تورا بسیار آرزو کردم...❤️🩹
#صاحب_الزمان
#اللهمعجلالولیکالفرج
🎨@Ykta_Graphi | یکتاگرافی