eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻یک مقام آگاه نظامی: ساعت ۳۵ دقیقه‌ی بامداد امروز، ۴ فروند شناور بدون هماهنگی با نیروهای امنیتی تنگه‌ی هرمز، قصد عبور از تنگه و ورود به خلیج فارس را داشتند، به آنها اخطار داده شد، به دنبال بی اعتنایی، شلیک اخطار به سمت آنان صورت گرفت و آنها را وادار به بازگشت کرد...
هدایت شده از استاد عابدینی
19.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👁 چرا در دل فتنه، امیدش بیشتر می‌شد؟ استاد عابدینی: در تمام سال‌ها، خصوصاً در فتنه ۸۸، هیچ‌گاه از آقا ناامیدی یا بی‌انگیزگی دیده نشد. این روحیه، نتیجه «نگاه الهی» است؛ وقتی باور داری که دست خدا در کار است، ضربه دشمن به قوت و قدرت برای نظام اسلامی تبدیل می‌شود. ✅ مرکزتنظیم‌ونشرآثاراستادعابدینی 🌐 TAMHIS.IR | @Abedini
1⃣❌اول اینکه مجلس تعطیل نیست که ما از تعطیلیش حمایت کنیم‼️‼️ حضور پر رنگ نمایندگان مجلس در دومین جلسه مجازی👇 https://sobhemajles.ir/?p=34523 2⃣دوم اینکه ما از روایت رسمی نظام حمایت میکنیم وگرنه چند بلاگر هوچیگر نماینده روایت بر خلاف روایت نظام بدهند همراهی باهاشون یعنی راه اشتباه رو رفتن!!! ⚠️🚨اگر همان یک روز هم قرار بوده مجلس حضوری باشد چون انتخابات مجلس مهم و مجازی عملا نمیشود همان هم با اجازه نهاد های امنیتی بوده است شما دسترسی امنیتی دارید؟؟؟ اگر ندارید چکاره اید که میگویید چرا نهاد امنیتی امروز را اجازه داده؟؟؟ نهاد امنیتی شرایط را بررسی میکند و نظر میدهد قطعا ما در کنار باد کولر منزل نمیتوانیم چنین موضوعاتی را موشکافی کنیم😊 ❌یعنی نمی فهمد ، اما بعضی ها می فهمند.🙃 ⚠️دستور نهادهای است. 🚨عباس گودرزی سخنگوی هیات رییسه مجلس👇 بنا بر توصیه ها و مکاتبات نهادهای امنیتی، امکان برگزاری جلسات صحن مجلس علیرغم اصرار نمایندگان محترم میسر نشد. 📀سند👇 mehrnews.com/x3bY5K 3⃣رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: مجلس تعطیل نیست و جلسات کمیسیون‌ها به صورت حضوری و مجازی در حال برگزاری است. https://icana.ir/x5yF7 4⃣درضمن ایکاش کاش برخی عزیزان داشتند و اخبار جلسات ها را نشر می دانند تا همه بدانند نیست ⚠️ و فقط صحن بخاطر مباحث تعطیل است. به والله فهم برخی چیزها فقط چندثانیه فکر کردن می خواهد !!! ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
آنچه این شب‌ها در جنوب ایران رُخ می‌دهد، گویای این‌ست که هیچ‌کس در ایران معطل مذاکرات و نگران عدم‌‌ توافق نیست، همزمان با تلاش‌های دیپلماتیک، نیروهای میدانی نیز کاملا توجیه و هوشیارند و هیچ کوتاه آمدنی در قبال مدیریت تنگه‌ی هرمز در کار نیست و نخواهد بود... ✍ مهدی قاسم‌زاده
🎐 واگویه زمانی در اینستگرام با محتوای مختلف و متنوع بلاگری میکردیم، شخصی، سیاسی، مذهبی، شهدایی، جهادی. صفحات یکی پس از دیگری مسدود میشدند؛ به دلیل تعهد ما به مذهب، وطن، سرداران و امام شهید رحمةالله‌علیه. حالا که دیگر دلیلی بر حضور در آن پلتفرم ندارم، همین‌جا واگویه‌های گاه و بی‌گاهم را ثبت می‌کنم. گرچه دیر است! احوالات‌مان در روزها و ایام متعدد در دلهایمان محبوس ماند و امروز هیچ آرشیوی برای فلاش‌بک زدن و یاد ایام کردن وجود ندارد؛ ایام شهادت مرد میدان، شهید حاج قاسم عزیز، شهادت شهید رئیسی یک‌دانه، شهادت سیدحسن نصرالله، آن نازنینی که از ما بود و بین ما نبود، و... این روزها که بطور غیرقابل تصور زنده‌ایم و قریب ۹۰ روز از شهادت امام عزیزمان می‌گذرد، دیگر همه چیز در پارادوکسِ حماسه غم-شادی چنان به هم پیچیده که پناه‌گاهی جز نوشتن برای روح‌های در تلاطم‌مان نیست. فعلا برای شروع، فقط این را دارم👇؛ قصه‌ی غم‌انگیز این روزها، از آن‌جا شروع شد که معتقد نبودن به هیچ حزبی، رایج شد! زمانی که شادیِ ریاست‌جمهوری شهید رئیسی را جشن گرفتیم و نگاه‌مان به اوج بود و ناگهان در ورزقانِ آتش‌خیز... آقا دلش سوخت! سر درد دلش نیز باز شد، گفت: به هم تهمت نزنید، تفرقه نداشته باشید و...، انگار می‌دانست چند هفته بعد، قرار است آتش تفرقه در کشور شعله بکشد تا امروز! تبلیغات انتخاباتی، تبدیل شد به میدان جنگ دوستان و برادران و خواهران! و تمام نشد تا امروز که می‌خواهم دیگر نوشتن را کنار بگذارم و آماده شوم برای شرکت در نودمین شب حماسه‌ی خیابان! تا دیروز قلب‌هایمان در حال مچاله شدن بود! دوستان طعنه‌ها زدند و عزیزان طردمان کردند! آقا گفته بود: [از دولت حمایت کنید، وحدت را حفظ کنید، تفرقه نداشته باشید.] به همین صراحت، ویدئوهایش هنوز هست، می‌شود بروید سرچ کنید و تماشا کنید. طعنه می‌شنویم و طرد می‌شویم فقط چون در حال حمایت از دولت هستیم! درد و شکایت و اعتراض داریم، اما حواسمان هست حرفی نزنیم که وحدت به هم نریزد و تفرقه تولید نشود. نمی‌شود حرفی از جشن پیروزی بزنیم و رگبار حرف‌های غیرقابل تکرار به سمت‌مان نیاید! آقا سیدمجتبی هم همان‌ها را گفتند؛ [از نقاط اختلاف صرف‌نظر کنید.] چشم گفتیم و ادامه دادیم و می‌دهیم. اما دیروز، هفتم خرداد ۱۴۰۵، این مقتدای یک‌دانه‌ی دوران، ورقِ مچاله شده‌ دل‌هایمان را با پیام سرشار از روشنی خویش، باز کرد و صاف کرد و جان تازه در نهادش دمید. دمش مسیحایی است؛ مرده زنده می‌کند، دو رویی‌ها را رسوا می‌کند، راه را از بی‌راهه نشان می‌دهد. دل گرفته‌مان گرم است به وجودش... 💓 ⛔ ۸ خرداد ۱۴۰۵ ➥ @saafat 🎒
19.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 ببین که در باد هم ایستاده‌ایم چو سرو اگر خم شویم نشکسته‌ایم نه از باد هراسیم نه از شب ملول که در ریشه داریم هزاران اصول ➥ @saafat 🎒
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. بدان که دیدار تورا بسیار آرزو کردم...❤️‍🩹 🎨@Ykta_Graphi | یکتاگرافی
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از محمدباقر قالیباف
📍پیام صریح قالیباف دربارهٔ مذاکرات با آمریکا 🔖رییس مجلس و رییس هیئت مذاکره کننده ایران در پیامی ۳ بندی موضع صریح ایران در خصوص مذاکره با آمریکا را اعلام کرد: 1️⃣ما امتیازات را نه با گفت وگو، بلکه با موشک‌‌ها می‌گیریم، در مذاکره فقط آن‌ها را تفهیم می‌کنیم. 2️⃣اعتمادی به تضمین‌ها و حرف‌ها نداریم، فقط رفتارها معیار است. هیچ اقدامی پیش از اقدام طرف مقابل انجام نخواهد شد. 3️⃣پیروز هر توافقی کسی است که از فردای آن، بهتر برای جنگ آماده شود. 📮 پایگاه اطلاع‌رسانی محمدباقر قالیباف ▫️ @Ghalibaf 🔗 Ghalibaf.ir
🔺بر خلاف آنچه به ناحق درباره قالیباف ترویج میکنند، من در این پیام رئیس مجلس حقیقتا وادادگی نمیبینم؛ اگر شما میبینید به ما هم اطلاع بدهید. صراحتا میگوید امتیازات را نه با گفتگو بلکه با موشک میگیریم؛ این یعنی اگر آمریکایی که آمده بود نظام را ساقط کند، حالا مجبور شده آتش بس بدهد و پای میز مذاکره بنشیند، از قدرت موشک ما است؛ قالیباف بلافاصله تاکید میکند با مذاکره فقط آنها را درباره آنچه باید بدهند تفهیم میکنیم؛ یعنی تصمیم ما گرفته شده، از هیچ حقی عقب نمینشینیم و عزم ما راسخ است. 🔹او میگوید که به حرف و تضمین اعتمادی نداریم؛ بلکه رفتارشان را معیار قرار میدهیم. به این معنا که اگر آنها یک گام برداشتند، ما هم یک گام برخواهیم داشت، و اِلّا خبری از اجرای تعهد زودهنگام نخواهد بود. 🔹و منظورش از نکته آخر هم احتمالا این است که همزمان با مذاکره دستمان روی ماشه است و از تقویت بنیه نظامی خود نیز غافل نخواهیم بود. بنابراین کسی پیروز توافق لقب میگیرد که عزم و آمادگی بیشتری نیز برای جنگیدن و دفاع از دستاوردها داشته باشد. @Ansari_rahim
🟩 اگر می خواهید فرق بین مذاکرات برجامی و مذاکرات اسلام آبادی را متوجه شوید به توییت بالا نگاه کنید: 🟥 مذاکره کنندگان ایرانیِ برجام بخاطر کم اطلاعی از فنون مذاکره مدام از دست بروبچه های هوافضای سپاه اظهار نگرانی می کردند که بابا ! وقتی ما در وین در حال مذاکره ایم اینا چیه ( شعارهای ضد اسراییلی ) که روی موشک می نویسید؟! 🔴 حالا کار به جایی رسیده که رئیس مذاکره کننده خودش سردار سپاهه و رسما میگه ما حقمون رو با شلیک موشک می گیریم ؛ ببینید : "ما امتیازات را نه با گفت وگو ، بلکه با موشک‌‌ها می‌گیریم، در مذاکره فقط آن‌ها را تفهیم می‌کنیم!" 🔻 رهبر ما را کُشتید ؟ خون ایرانیان بجوش آمده و فقط با زور موشکی با شما وحشی ها مذاکره می کنند ؛ در هر نقطه ای دبّه کنید تنگه را با موشک با مین با پهپاد با شهپاد می بندیم ؛ تمام کابل های زیر دریا را هم قطع می کنیم ! ضمن اینکه ترامپ هم تا آخر عمر نحس باید مثل سلمان رشدی زندگی کند ! 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی 🔹ایتا: https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat ✔️ارتباط با ادمین👇 @drzareiadmin 🔹کانال بله: ble.ir/mojtabazareii_50