eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. بدان که دیدار تورا بسیار آرزو کردم...❤️‍🩹 🎨@Ykta_Graphi | یکتاگرافی
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از محمدباقر قالیباف
📍پیام صریح قالیباف دربارهٔ مذاکرات با آمریکا 🔖رییس مجلس و رییس هیئت مذاکره کننده ایران در پیامی ۳ بندی موضع صریح ایران در خصوص مذاکره با آمریکا را اعلام کرد: 1️⃣ما امتیازات را نه با گفت وگو، بلکه با موشک‌‌ها می‌گیریم، در مذاکره فقط آن‌ها را تفهیم می‌کنیم. 2️⃣اعتمادی به تضمین‌ها و حرف‌ها نداریم، فقط رفتارها معیار است. هیچ اقدامی پیش از اقدام طرف مقابل انجام نخواهد شد. 3️⃣پیروز هر توافقی کسی است که از فردای آن، بهتر برای جنگ آماده شود. 📮 پایگاه اطلاع‌رسانی محمدباقر قالیباف ▫️ @Ghalibaf 🔗 Ghalibaf.ir
🔺بر خلاف آنچه به ناحق درباره قالیباف ترویج میکنند، من در این پیام رئیس مجلس حقیقتا وادادگی نمیبینم؛ اگر شما میبینید به ما هم اطلاع بدهید. صراحتا میگوید امتیازات را نه با گفتگو بلکه با موشک میگیریم؛ این یعنی اگر آمریکایی که آمده بود نظام را ساقط کند، حالا مجبور شده آتش بس بدهد و پای میز مذاکره بنشیند، از قدرت موشک ما است؛ قالیباف بلافاصله تاکید میکند با مذاکره فقط آنها را درباره آنچه باید بدهند تفهیم میکنیم؛ یعنی تصمیم ما گرفته شده، از هیچ حقی عقب نمینشینیم و عزم ما راسخ است. 🔹او میگوید که به حرف و تضمین اعتمادی نداریم؛ بلکه رفتارشان را معیار قرار میدهیم. به این معنا که اگر آنها یک گام برداشتند، ما هم یک گام برخواهیم داشت، و اِلّا خبری از اجرای تعهد زودهنگام نخواهد بود. 🔹و منظورش از نکته آخر هم احتمالا این است که همزمان با مذاکره دستمان روی ماشه است و از تقویت بنیه نظامی خود نیز غافل نخواهیم بود. بنابراین کسی پیروز توافق لقب میگیرد که عزم و آمادگی بیشتری نیز برای جنگیدن و دفاع از دستاوردها داشته باشد. @Ansari_rahim
🟩 اگر می خواهید فرق بین مذاکرات برجامی و مذاکرات اسلام آبادی را متوجه شوید به توییت بالا نگاه کنید: 🟥 مذاکره کنندگان ایرانیِ برجام بخاطر کم اطلاعی از فنون مذاکره مدام از دست بروبچه های هوافضای سپاه اظهار نگرانی می کردند که بابا ! وقتی ما در وین در حال مذاکره ایم اینا چیه ( شعارهای ضد اسراییلی ) که روی موشک می نویسید؟! 🔴 حالا کار به جایی رسیده که رئیس مذاکره کننده خودش سردار سپاهه و رسما میگه ما حقمون رو با شلیک موشک می گیریم ؛ ببینید : "ما امتیازات را نه با گفت وگو ، بلکه با موشک‌‌ها می‌گیریم، در مذاکره فقط آن‌ها را تفهیم می‌کنیم!" 🔻 رهبر ما را کُشتید ؟ خون ایرانیان بجوش آمده و فقط با زور موشکی با شما وحشی ها مذاکره می کنند ؛ در هر نقطه ای دبّه کنید تنگه را با موشک با مین با پهپاد با شهپاد می بندیم ؛ تمام کابل های زیر دریا را هم قطع می کنیم ! ضمن اینکه ترامپ هم تا آخر عمر نحس باید مثل سلمان رشدی زندگی کند ! 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی 🔹ایتا: https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat ✔️ارتباط با ادمین👇 @drzareiadmin 🔹کانال بله: ble.ir/mojtabazareii_50
گزارش‌هایم از جنگ ۴۰ روزه اینستاگرام را به این نتیجه رساند که صفحه‌ام را حذف کند! گرچه در ایران، اینستاگرام قطع بود اما کوشیدم روایت‌هایم را به گوش مخاطبین خارج از کشور برسانم. کوشیدم با حضور در تنگه هرمز، روایت بمباران خارک، ماجرای میناب و...، به قدر توانم جنگ را به تصویر بکشانم. اما خب اینستاگرام تاب نیاورد! القصه! اگر دوست داشتید به صفحه جدیدم بیاید. گرچه این صفحه را هم در جنگ آینده حذف خواهد کرد! صفحه جدید اینستاگرام: Javad_mogoei64 @javadmogoei
✅ خدا را در نظر بگیرید! 🔹از برخی فرماندهان ارشد شهید بارها شنیده‌ایم که گفتند، خدا را به شهادت می‌گیریم که آقای پزشکیان در ایام جنگ به طور مستمر و شخصا تماس می‌گرفت و می‌گفت هر کاری و کمکی هست بگوئيد تا با همه توان انجام دهیم. از همان فرماندهان شهید نیز شنیده‌ایم که بعد از جنگ ۱۲روزه در عرصه پشتیبانی از نیروهای مسلح، هر میزان که درخواست کمک و حمایت شد،رئیس‌جمهور و دولت ترتیب اثر دادند. 🔹باز هم شنیده‌ایم که رئیس‌جمهور و‌ دولت فعلی هیچ گونه اختلالی در برنامه منطقه‌ای ایران ایجاد نکرده‌اند. از عجائب روزگار این است، آنانی که متولیان میدان و امر دفاع و امنیت کشور هستند رضایت‌مندی خود را از هماهنگی‌ مسؤلان سیاسی کشور با ترتیبات دفاعی و نظامی کشور بارها اعلام کرده‌ و می‌کنند اما برخی افراد که با کار جناحی از همین حالا برای انتخابات‌های مجلس و ریاست جمهوری شال و کلاه کرده‌اند و مدعیان کج فهمی که دنبال کار و کاسبی در فضای مجازی هستند و بی بصیرت هایی که درکی از مصالح و منافع کشور ندارند، می‌گویند نه خیر هماهنگی وجود ندارد!! این دار و دسته حتی به رئیس مجلس شورای اسلامی که همزمان با مسؤلیت تیم مذاکره کننده در عرصه میدان نیز در حال مجاهدت هستند رحم نمی‌کنند. 🔹 سردار سرتیپ پاسدار محمد باقر قالیباف از سن ۱۹ سالگی و دوره دفاع مقدس تا الان یک روز را برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی از دست نداده است؛حالا اما ناجوانمردانه آماج تخریب‌ها قرار گرفته است. معلوم است که در کشور کم و کسری ها و بد عملکردی ها وجود دارد و نقد دلسوزانه و خیر خواهانه ضرورت دارد و معلوم است در مرحله تصمیم‌سازی در میان مسئولان دیدگاه‌های مختلف و گاه متعارض مطرح می‌شود، اما وقتی جمع‌بندی حاصل شد و رهبر معظم انقلاب تدبیر و تصمیم نهائی را اعلام کردند همه در آن چارچوب حرکت می‌کنند. 🔹مثلا در همین مقطع فعلی، علت این‌که کار دیپلماسی تا حالا به نتيجه نرسیده، اصرار تیم مذاکره کننده بر خطوطی هست که مقام معظم رهبری اعلام کرده‌اند. اين روزها خواهد گذشت، اما تاریخ قضاوت خواهد کرد که افراد و گروه‌هایی در شرایط جنگی به جای مقابله با دشمن آمریکایی صهیونی، از بام تا شام کارشان شده بود زدن مسئولان و فرماندهان نظام. به این افراد باید گفت خدا را در نظر بگیرید؛ حمایت‌های مهم و مستمر رهبر شهید از مسؤلان کشور و خاصه رئیس جمهور را بیاد آورید و بذر تفرقه و تنفر را در میان مردم و اتحاد مقدس ایجاد شده میان ملت، نکارید.. ✍سردار عزیز غضنفری جانشین معاونت سیاسی سپاه @Sangar_Tabien خاکریز بصیرت🇮🇷 🆔@Omidiaan_hossein 💻omidiaan.ir الّلهُـمَّ ؏جـِّل‌ لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج
🟧 مسئول استودیوی لندنی که به دوربین زُل زد و امام شهید را مسئول کشتار دی ماه اعلام کرده و با گستاخی گفت خامنه ای باید برای این خون ها کنار برود حالا دارد به ایرانیان و متدینین درس وفا می دهد !!! 🔶️ اگر توبه علنی نکرده باشی از آن گفتارهای خائنانه ، هرکس در هر منصبی و در هر کانالی و زیر هر عنوان مقدسی تو را تبلیغ کند بی شک به خون آقا خیانت کرده است ! ⛔️ ما اهل دروغ بافی و توهم و خائن پنداری این و آن و بی سند حرف زدن نیستیم ؛ فیلم های تو را که در کودتای دی ماه علیه امامِ شهید و مظلوم مان برای ایرانیان روی آنتن می بردی را با چشم خودمان دیدیم و با گوش خودمان شنیدیم ؛ حالا هی برای نفوذ در جمع برخی که اسراییل شان قالیباف است خودتو لوس کن!!!! 📌 نفوذ تو بین برخی در مدعیان انقلابی بخاطر هنر مندی دو_ سه نماینده ی مجلس در تهران است که بغض شان به قالیباف تو را به قهرمان شان تبدیل کرده بود اما توده مردم خوب تو را شناختند ! 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی 🔹ایتا: https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat ✔️ارتباط با ادمین👇 @drzareiadmin 🔹کانال بله: ble.ir/mojtabazareii_50
هدایت شده از عقل سرخ | مهدی محمدی
War report42 mohammadi 83405 part1.mp3
زمان: حجم: 8.2M
گزارش به‌روزرسانی وضعیت جنگ - شماره 42 - بخش اول (وضعیت میدان) مهدی محمدی - 8 خرداد 1405 @mohammadi61
🔺خبری به نقل از یک خبرنگار بنام خانعلی زاده مبنی بر رعایت نشدن ۸ بند از ۱۰ بند مورد نظر ایران در حال پخش در فضای رسانه ای است. شخصا بعید میدانم این ادعا درست باشد. به ادعای هر کسی صرفا به این بهانه که در فلان سفر با تیم مذاکره کننده بوده توجه نکنید. اخبار را از مراجع رسمی پیگیری کنید‌‌. اگر مراجع رسمی را در نظر شما تخریب و بی اعتبار کنند، آنگاه مجبورید که به ادعاهای ناپخته این و آن توجه کنید. این کاری بود که بنای آن توسط یک فراری لندن نشین در جریان انقلابی نهاده شد! @Ansari_rahim
※ صافات ※
🔺خبری به نقل از یک خبرنگار بنام خانعلی زاده مبنی بر رعایت نشدن ۸ بند از ۱۰ بند مورد نظر ایران در حال
📌 منظور کدوم متن هست؟ ؟! یعنی هنوز معلوم نیست واقعا وجود داشته باشه؟!🤔 به فرض که قبول کنیم چنین متنی وجود داره؛ این‌که توافق ایران و آمریکا بر سر حل تمام موضوعات هسته‌ای است، چقدر منطبق با گزارشات صریح مسئولان امر هست؟ جناب قالیباف و جناب بقایی همه مواضع ایران رو به صراحت اعلام کردن، و این کاملا تصریح شده که درباره هسته‌ای مذاکره‌ای نداریم، حق ماست و اصلا قابل مذاکره نیست. 📌 خبرگزاری‌های آمریکایی این روزها ترامپ رو سرزنش می‌کنن که چرا سر مواردی مذاکره می‌کنی که تا قبل از این جنگ اصلا مسئله نبودن؟ و همه مسائلی که باید درباره‌اش مذاکره می‌کردی امروز خط قرمز ایرانه و غیرقابل مذا‌کره!؟ ↩ خبرهای آمریکا امروز ایناست👆 آیا خبرها به جناب نبویان و دوستان و پامنبری‌ها و مخاطبان فعال کانال‌هاشون نمی‌رسه؟! اصلا ایشون که جزو تیم مذاکره کننده نیستن، و همین خودش جای سؤال هست، که چرا با این حجم ادعای کاربلدی و نگرانی برای منافع کشور، برای چنین امری انتخاب نشدن؟ بنابراین منبع این که فقط ایشون ازش مطلع هستن و جناب خانعلی‌زاده! دقیقا کجاست؟ 📌 رهبر معظم انقلاب به صراحت از زحمات جناب قالیباف برای اعتلای کشور قدردانی کردن؛ یعنی روند مذاکرات مورد تأییدشون هست، نکنه قراره توئیت‌ها و متن‌های احتمالی بعدی! قراره این باشه که رهبری تحت فشار و تحمیل مجبور شدن چنان بیانیه‌ای صادر کنن؟! . 📌 و نکته مهم‌تر؛ چرا هم‌چنان باید این در [زمین‌بازی : ] مطرح بشه؟! عدم به و عدم بیداد می‌کنه...! ➥ @saafat 🎒