eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مبشرصبح
🔰یادمان هست؟! 🔹حقیر هم چه در جلسات حضوری و چه در فضای مجازی، نگرانی خود را نسبت به مسئله و تحولات جبهه مقاومت، مانند بسیاری از عزیزان مؤمن و غیرتمند، بارها عرض کرده‌ام. 🔻طبیعی است که انسان نسبت به خون شهدا، سرنوشت مقاومت و آینده امت اسلامی بی‌تفاوت نباشد. 🔸اما باید مراقب باشیم این نگرانیِ بجا، ما را به واکنش‌های هیجانی، قضاوت‌های شتاب‌زده و تخریب نظام، فرماندهان و تصمیم‌گیران وادار نکند. 🔹ماجرای «وعده صادق۲» و فضای پس از شهادت سید عزیز، شهید را فراموش نکنیم؛ در همان ایام، بسیاری از ما دچار اضطراب، عصبانیت و حتی سرزنش مسئولان و فرماندهان شده بودیم و بعضاً ایران را مقصر می‌دانستیم. ⬅️اما رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های تاریخی ، با صراحت فرمودند: «جمهوری اسلامی هر وظیفه‌ای در این زمینه داشته باشد با و و انجام خواهد داد. ما در انجام این وظیفه ، .  آنچه که منطقی است، آنچه که معقول است، آنچه که درست است به نظر تصمیم گیران نظامی و سیاسی در وقت خود در هنگام خود انجام می‌گیرد، کمااینکه انجام گرفت و در آینده هم اگر لازم شد باز انجام خواهد گرفت. ۱۴۰۳/۷/۱۳» 🔹این منطقِ عقلانیت انقلابی است؛ 🔺نه انفعال و سکوت، 🔻و نه هیجان‌زدگی و بی‌محابا سخن گفتن. 🔸دوستان غیور انقلابی باور کنید می‌شود هم نگران بود، هم دغدغه داشت، هم مطالبه‌گر بود، اما همزمان حرمت جبهه خودی، اعتماد عمومی و انسجام جبهه مقاومت را نیز حفظ کرد. 🔹ان‌شاءالله فضایی فراهم شود که بتوانیم هم دلسوزانه دغدغه‌مند باشیم، هم از افراط و تخریب و قضاوت‌های غیرمنصفانه پرهیز کنیم؛ چراکه در میانه جنگ ترکیبی، حفظ عقلانیت و انسجام، خود بخشی از مقاومت است. 🇮🇷 را به دوستانتان معرفی بفرمایید. https://eitaa.com/joinchat/2129985567C4b22f9eb1d
| ⚠️🚨هماهنگی «میدان» و «دیپلماسی» یعنی همین. ✅از یک سو، روند مذاکرات متوقف می‌شود ✅از سوی دیگر، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا رژیم صهیونیستی را به پاسخ قاطع تهدید می‌کند. 🚨 نتیجه؟ 👇 تنها دقایقی بعد، رژیم صهیونیستی ناچار به تعویق حملات به حومه جنوبی بیروت می‌شود. با این حال، هنوز عده‌ای در تلاش‌اند میان میدان و مذاکره دوقطبی‌سازی کنند و مذاکره‌کنندگان را به خیانت به جبهه مقاومت متهم سازند؛ در حالی که واقعیت، هم‌افزایی و تکمیل‌کنندگی این دو عرصه را نشان می‌دهد.| مهدیه شادمانی ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
🚨سخنان نماینده‌ی ولی‌فقیه در سپاه (هم اکنون شبکه خبر)👇 ما نرفتیم مذاکره کنیم که با دشمن دوستی کنیم... ما حقمان را می‌گیریم ما چه مذاکره کنیم چه نکنیم نسبت به آمریکا بغض داریم دشمنی‌ِما هیچ‌وقت با استکبار تمامی ندارد و به هیچ وجه به آنها اطمینان نداریم اما با قدرت وارد می‌شویم اما دیدیم می‌خواهد خیانت کند پاسخ می‌دهیم ما از موضع قدرت سخن می‌گوییم نه از موضع ضعف.... ما از سر استیصال وارد مذاکره نشدیم ما اعتماد به مردم و نیروهای مسلح وارد شدیم ما جنگ طلب نیستیم ولی مرد جنگیم ما با احتیاط از موضع پیروزی، به شرط تحقق خواسته‌های‌مان، جنگ را تمام می‌کنیم برای ما گزینه‌ی اصلی مذاکره نیست گزینه‌ی اصلی مردم هستند ما با احساس قدرت مذاکره می‌کنیم یا در مذاکره تسلیم می‌شوند یا در میدان تسلیم‌شان می‌کنیم
دکتر قالیباف: اعمال محاصره‌ی دریایی و تشدید جنایات جنگی در لبنان‌ توسط رژیم نسل‌کُش صهیونیستی، شواهد روشن عدم پایبندی امریکا به آتش‌بس است. هر انتخابی هزینه‌ای دارد و صورت‌حساب آن هم از راه می‌رسد، همه چیز در نهایت سر جای خودش قرار خواهد گرفت.
هدایت شده از عقل سرخ | مهدی محمدی
🟣 به ابرقدرت جدید سلام کنید 🔹قبلا یک ناو از آمریکا راه می‌افتاد خبر ترس و تسلیم کشورهای منطقه منتشر می‌شد و ارزش دلار به طرز معناداری بالا می‌رفت اما امروز نیروهای مسلح و مسئولین ایرانی توئیت می‌زنند و بیانیه صادر می‌کنند و بلافاصله ترامپ خبر از توقف ماشین جنگ نتانیاهو می‌دهد! 🔹رژیم صهیونی به تحریک برخی خائنین منطقه مانند رژیم امارات با این توهم که «ایران و آمریکا در حال رسیدن به توافق هستند، پس ایران درباره‌ی حمله به غزه و لبنان واکنش نشان نخواهد داد»، تلاش کردند تا یک جنایت جدید را در منطقه رقم بزنند اما این بار هم محاسبه آنها درست از آب در نیامد. ایران مطابق «راهبرد » اثبات کرد که حزب‌الله لبنان و مقاومت غزه هیچ‌گاه تنها نبوده و تنها نخواهند ماند. 🔹واکنش ایران در عالی‌ترین سطوح سیاسی و نظامی برای دفاع از متحدان خود در پیام رئیس مجلس، پیام وزیر خارجه، پیام سخنگوی ارشد نیروهای مسلح و پیام فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (صل‌الله‌علیه‌آله‌وسلم) و آمادگی کامل نیروهای مسلح بار دیگر ثابت کرد دو حوزه‌ی سیاسی و نظامی و میدان و دیپلماسی در هماهنگی کامل با یکدیگر تحت فرماندهی فرمانده کل قوا، جایگاه جدید ایران به عنوان ابرقدرت جدید دنیا را به رخ جهانیان می‌کشند. 🔹 بیانیه‌های ایران به عنوان ابرقدرت جدید، با تکیه بر قدرت نظامی و حقانیت دیپلماسی، امروز چنان معتبر شده که به محض صدور آنها ترامپ ناچار می‌شود سگ هار منطقه‌ای خود را قلاده بزند. امروز آمریکا و اسرائیل فهمیده اند که تهدیدات ایران شوخی بردار نیست. 🔹نباید این حوادث را دست کم گرفت. علائم ابرقدرتی ایران روز به روز بیشتر آشکار می‌شود. این عادی نیست که با چند بیانیه و پیام ایران، سگ هار تمدن غرب یعنی اسرائیل که تمام ناتو و آمریکا و حتی مزدوران منطقه، با تمام قوا پشتیبانش هستند، اینگونه عقب‌نشینی می‌کند. 🔹این تجربه گرانبها در شرایط پساجنگ ۴۰ روزه همچنین ثابت می‌کند معادل‌سازی با ضربات به منافع آمریکا می‌تواند اسرائیل را در منطقه متوقف کرده و تهدید و إعمال فشار در جنگ تنگه‌ها و ضربات با و تهدیدات فرامنطقه‌ای، می‌تواند قدرت إعمال اراده‌ی جمهوری اسلامی ایران بر دشمنان بشریت و جبهه‌ی تمدنی اپستین را افزایش دهد. زنده‌باد مقاومت! زنده‌باد دفاع از سرزمین مادری! زنده‌باد برادری ملت‌ها! ✍ جعفر ولایی‌منش
پیام سردار قاآنی درباره باب‌المندب و شرارت جدید صهیونیست‌ها 🔹شرارت صهیونیست‌ها در لبنان و غزه در سایهٔ حمایت‌های وقیحانه آمریکا، عزم محور مقاومت را برای توسعه پشتیبانی‌ها از هر ۲ جبهه، اقدام برای فعالسازی سایر جبهه‌ها و همسان‌سازی وضعیت ترافیکی تنگهٔ باب‌المندب با تنگهٔ هرمز رقم خواهد زد. 🔹رژیم مفلوک صهیونی بداند جنایت توامان در جنوب لبنان و غزه، او را در گرداب عملیات‌های حزب‌الله و طوفان دوبارهٔ جوانمردان فلسطینی گرفتار خواهد کرد.
🔸قالیباف: 🗣ایران نه تنها روند گفتگو را متوقف خواهد کرد بلکه اگر اسرائیل حملات در لبنان را متوقف نکند، 🗣مستقیماً به اسرائیل حمله خواهد کرد.
هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
🔻پنج پیام بااهمیت خط و نشان ایران 🔻تهدیدات و خط‌ونشان ایران برای رژیم صهیونیستی آن‌قدر جدی بود که در نهایت، ترامپ شخصاً وارد میدان شد و با تماس تلفنی، نتانیاهو را از حمله به بیروت منصرف کرد؛ اتفاقی که خود مقامات اسرائیلی آن را «تحقیر»، «تحت‌الحمایه شدن کامل» و «از دست رفتن حاکمیت» توصیف کردند. لاپید، لیبرمن و بنت علنا گفتند نتانیاهو به «عروسک» تبدیل شده و حتی بن‌گویر خواست به ترامپ «نه» بگویند. 🔻این وضعیت چند پیام مهم داشت: 1⃣اول. تثبیت راهبرد رهبرانقلاب. راهبرد امام جامعه در وحدت ساحات و اینکه کل محور مقاومت به هم پیوند خورده است تثبیت شد. 2⃣دوم. تغییر زمین مذاکرات امروز مذاکرات نه از موضع ضعف، بلکه از موضع قدرت و بازدارندگی دنبال می‌شود. 3⃣سوم. آشکار شدن نیاز آمریکا به مذاکره. تحولات اخیر نشان داد واشنگتن بیش از ظواهر موجود مستاصل و در مخمصه است و اکیدا به توافق باایران نیاز دارد. 4⃣چهارم. تثبیت حمایت ایران از حزب‌الله. این اتفاق نشان داد ایران برخلاف فضاسازی‌ها، همچنان پشت حزب‌الله ایستاده و اجازه تنها ماندن مقاومت را نمی‌دهد. 5⃣پنجم.موفقیت راهبرد ایران در شکاف انداختن میان آمریکا و رژیم صهیونیستی و فرو ریختن افسانه استقلال اسرائیل @mahdian_mohsen
🔴یمن: اجازه نمی‌دهیم حزب‌الله به‌تنهایی بجنگد روزنامۀ الاخبار لبنان نوشت: 🔹انصارالله که از نظر نظامی برای دورهای بعدی رویارویی با دشمن آماده شده، تحولات نبرد جاری میان حزب‌الله و اشغالگران را از نزدیک دنبال می‌کند و منتظر درخواست حزب‌الله است. 🔹یک منبع نزدیک به انصارالله تاکید کرده صنعا اجازه نخواهد داد لبنان مورد تعرض قرار گرفته و حزب‌الله به‌تنهایی بجنگد.
❌️ شاید برای شما هم جالب بوده 🔶️رویکرد محتوایی دیروز برخی رسانه‌ها پیرامون لبنان را دنبال کنید که در چند مرحله چه واکنشی نسبت به تصمیمات نظام نشان داده‌اند، شاید برای شما هم جالب بوده: 🔹️۱- قبل از موضع‌گیری مسئولین: اتهام به نظام بابت تنها گذاشتن لبنان 🔸️۲- بعد از مواضع قالیباف و عراقچی: ادعای اینکه این‌ها فقط رجزخوانی نموده و عمل نمی‌کنند و همین موضع هم توسط رسانه‌های ما ایجاد شده است. 🔹️۳- بعد از جدی شدن تهدید نظامی و افزایش احتمال حمله به دشمن: بیان اینکه چرا الان می‌خواهید پاسخ بدید و چرا زودتر اینکار رو نکردید؟! 🔸️۴- بعد از عقب‌نشینی آمریکا و رژیم: به جای روایت پیروزی ایران و شکست واضح آمریکا و رژیم در این موضوع بلافاصله طرح مطالبه بالاتر که برای جنوب و... هم باید وارد جنگ بشیم و چرا برای اون‌ها این عکس العمل رو نشون ندادید. 🚫 نگاه بکنید در همه حال جمهوری اسلامی توسط رسانه‌هایی که انقلابی می‌پندارید محکوم است. در این رسانه‌ها هیچ حالت پیروزی یا دستاوردی وجود ندارد. هیچ تصمیم درستی گرفته نمی‌شود. گویی از دیدگاه این جریان هیچ‌کس غیرت و دلسوزی ندارد جز خودشان. در این نگاه باید از مسؤلان جمهوری اسلامی عبور کنیم نه یاری. این افراد بدون هیچ‌گونه اطلاعی از مصالح و دلایل بسیاری از اقدامات نظام، فقط خود را محور تمام تصمیمات درست می‌دانند. ⚠️ باید همه‌ی ما هوشیار باشیم و روند جریانات را دقیق و بدون تعصب ارزیابی کنیم. ✍️ رضا خانعلی زاده
🔺علاوه بر آنچه در فضای سیاسی ایران می‌گذرد، در لبنان هم البته پیچیدگی‌های زیادی وجود دارد که تا حدود زیادی دستان حزب‌الله را بسته بود. یکی از موانعی که به مقاومت اجازه نمی‌دهد درست و حسابی مقابل اسرائیل بجنگد و بعضا دست و پای بچه‌های حزب‌الله را می‌بندد، دخالت‌های دولت غربزده‌ی لبنان است که او نیز با اهداف دیگری وارد مذاکره با اسرائیل شده است! 🔹محمد الفرح، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن در این رابطه میگوید: "آنچه بیش از همه دشمن اسرائیلی را جسور کرد، دوره ۱۵ ماهه‌ی بمباران لبنان بدون پاسخ بود، دوره‌ای که همزمان با مذاکرات با دولت لبنان بود". نه تنها ایران که حتی یمنی‌ها نیز برای کمک به حزب‌الله با محدودیت‌های گسترده‌ای به دلیل ملاحظات سیاسی درون این کشور مواجه بودند. 🔹حزب‌الله در تمام این مدت می‌کوشید بتواند اختلافات ایجاد شده توسط دولت و قبیله‌های طرفدار آن را مدیریت کند و یک جبهه‌ی واحد در لبنان ایجاد نماید. دولت لبنان نیز بین مردم تحرکات حزب‌الله را تضعیف حاکمیت این کشور معرفی می‌کرد. به همین خاطر جمهوری اسلامی به توصیه‌ی حزب‌الله در بسیاری موارد خود را دور نگه داشت تا ایران و جبهه‌ی مقاومت متهم به دخالت در امور داخلی لبنان نشود. 🔹اسرائیل که این وضعیت را می‌دید و همزمان نگاه ویژه‌ای نیز به داد و فریادهای یک طیف خاص در ایران داشت، تصور کرد اگر به تدریج گام‌های بیشتری بردارد و با زیر پا گذاستن آتش‌بس ادعایی ترامپ جلو برود، احتمالا ایران هم با توجه به شرایط سیاسی درون لبنان، مطابق آنچه بلاگر نماینده‌های ایرانی می‌گویند »_یعنی عشقی که سران ایرانی به مذاکره دارند_ اقدامی نخواهد کرد، غافل از آنکه اساسا حزب‌الله جزء خطوط قرمز ایران است و همگان دیدند سیاسیون و نظامیون بطور هماهنگ پاسخ دشمن را دادند. 🔹این نکته نیز حایز اهمیت است که با حملات و تجاوزات صهیونیست‌ها به لبنان، همه‌ی اقشار مردم آن کشور تا حدودی به این نتیجه رسیدند که طرفداری ایران و رشادت حزب‌الله تا چه اندازه می‌تواند برای امنیت آنها مفید باشد. لذا با جنایت‌هایی که نتانیاهو در روزهای اخیر مرتکب شد و با توجه به ضعف و بی‌عرضگیِ دولت لبنان که صدای نخست وزیرشان نیز از حمله‌ی اسرائیل در آمد، حالا حضور ایران برای مشارکت در امور حزب‌الله توجیه و خواهان بیشتری نیز در این کشور دارد. ✍ عبدالرحیم انصاری