eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺علاوه بر آنچه در فضای سیاسی ایران می‌گذرد، در لبنان هم البته پیچیدگی‌های زیادی وجود دارد که تا حدود زیادی دستان حزب‌الله را بسته بود. یکی از موانعی که به مقاومت اجازه نمی‌دهد درست و حسابی مقابل اسرائیل بجنگد و بعضا دست و پای بچه‌های حزب‌الله را می‌بندد، دخالت‌های دولت غربزده‌ی لبنان است که او نیز با اهداف دیگری وارد مذاکره با اسرائیل شده است! 🔹محمد الفرح، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن در این رابطه میگوید: "آنچه بیش از همه دشمن اسرائیلی را جسور کرد، دوره ۱۵ ماهه‌ی بمباران لبنان بدون پاسخ بود، دوره‌ای که همزمان با مذاکرات با دولت لبنان بود". نه تنها ایران که حتی یمنی‌ها نیز برای کمک به حزب‌الله با محدودیت‌های گسترده‌ای به دلیل ملاحظات سیاسی درون این کشور مواجه بودند. 🔹حزب‌الله در تمام این مدت می‌کوشید بتواند اختلافات ایجاد شده توسط دولت و قبیله‌های طرفدار آن را مدیریت کند و یک جبهه‌ی واحد در لبنان ایجاد نماید. دولت لبنان نیز بین مردم تحرکات حزب‌الله را تضعیف حاکمیت این کشور معرفی می‌کرد. به همین خاطر جمهوری اسلامی به توصیه‌ی حزب‌الله در بسیاری موارد خود را دور نگه داشت تا ایران و جبهه‌ی مقاومت متهم به دخالت در امور داخلی لبنان نشود. 🔹اسرائیل که این وضعیت را می‌دید و همزمان نگاه ویژه‌ای نیز به داد و فریادهای یک طیف خاص در ایران داشت، تصور کرد اگر به تدریج گام‌های بیشتری بردارد و با زیر پا گذاستن آتش‌بس ادعایی ترامپ جلو برود، احتمالا ایران هم با توجه به شرایط سیاسی درون لبنان، مطابق آنچه بلاگر نماینده‌های ایرانی می‌گویند »_یعنی عشقی که سران ایرانی به مذاکره دارند_ اقدامی نخواهد کرد، غافل از آنکه اساسا حزب‌الله جزء خطوط قرمز ایران است و همگان دیدند سیاسیون و نظامیون بطور هماهنگ پاسخ دشمن را دادند. 🔹این نکته نیز حایز اهمیت است که با حملات و تجاوزات صهیونیست‌ها به لبنان، همه‌ی اقشار مردم آن کشور تا حدودی به این نتیجه رسیدند که طرفداری ایران و رشادت حزب‌الله تا چه اندازه می‌تواند برای امنیت آنها مفید باشد. لذا با جنایت‌هایی که نتانیاهو در روزهای اخیر مرتکب شد و با توجه به ضعف و بی‌عرضگیِ دولت لبنان که صدای نخست وزیرشان نیز از حمله‌ی اسرائیل در آمد، حالا حضور ایران برای مشارکت در امور حزب‌الله توجیه و خواهان بیشتری نیز در این کشور دارد. ✍ عبدالرحیم انصاری
هدایت شده از بر پا
سه نکته درباره عقب نشینی ترامپ 🔺به نظرتان آمریکا از ضربه خوردن اسراییل نگران بود یا از تعطیل شدن مسیر مذاکرات؟ خود اسراییل که از این جنگ استقبال میکرد، پس مساله انسداد راه مذاکرات بود. خوب چرا اصل مذاکرات میتواند اهرم فشار بر آمریکا باشد؟ چراییش بر میگردد به وضعیتی که آمریکا درش گیر کرده. ایران گلوی آمریکا را محکم گرفته و رها نمیکند. زد و خوردهای چند روز پیش ایران و آمریکا را دیدید؟ این همان دست و پا زدن کسی است که ایران گلویش را فشرده است. اصل مذاکره الان برای ایران تبدیل به یک ابزار جنگ شده، برای همین میتواند با آن معامله کند. مثلا از خودتان پرسیده اید چرا ایران در مذاکرات پیش شرط قرار داده؟ پیش شرط یعنی چه؟ یعنی طرف باید برای اصل مذاکره هم چیزی به شما بدهد. آمریکا محتاج مذاکره است برای رهایی از این باتلاق و ایران این نکته را فهمیده. و اتفاقات دیروز این نکته مهم را برای دنیا بر ملا کرد و این میدانید یعنی چی؟ یعنی مخابره پیام شکست آمریکا به کل دنیا 🔺نکته دوم اینکه پیام اعمال زور توسط ایران را چه کسانی صادر کردند؟ همه. عراقچی، قالیباف و سپاه و همه ، این یعنی چی؟ یعنی ایران هیچ اختلالی در تصمیم گیری ندارد، بر خلاف آنچه برخی اینترنشنالهای ریشو ترویج میکردند، در این سطح هیچ اختلافی که بخواهند بر ملایش کنند، در میان نیست، یک پارچه هم پشت حزب الله و کل جبهه مقاومتند، بنای بر کرنش هم ندارند. این ها همه روایتی که متاسفانه برخی به اسم دلسوزی در کشور منتشر میکنند را خراب میکند. کاش متوجه بودند. 🔺نکته سوم اصل آمادگی اسراییل برای حمله به بیروت است. چرا اسراییل تصمیم به حمله گرفت، او که میدانست پیش شرط مذاکرات آتش بسی است که پذیرفته بود. او که میدانست دفعه قبل هم ابتدای آتش بس هنگام تصمیمش برای حمله به بیروت ، لانچرهای ایران آماده شلیک شدند. حمله به بیروت چرا؟ دلیلش ضرباتی است که در میدان از حزب الله خورده اند. یعنی چی؟ پیام حزب الله در ماجرای قلعه شقیف را خواندید؟ آنجا اعلام کردند رژیم به دلیل مخابره مداوم پیام های خسارت و تلفات مجبور است برای خودش پیروزی مخابره کند و دروغ میگوید، پهپادهای جدید حزب الله هم خسارت میزند و تلفات میگیرد و هم فیلم ضربه را منتشر میکند و این قصه هم میدان را و هم فشار روانی داخل اسراییل را به نفع حزب الله کرده. رژیم مجبور است پیام پیروزی منتشر کند، از سوی دیگر بنا دارد فشار داخلی برای خلع سلاح حزب الله و یا جنگ داخلی را به مدد غربگرایان لبنان با این حملات، تحمیل کند. این شد که ایران قلاده نتانیاهو را که در دست آمریکا بود کشید. برخی دوستان متوجه نبرد نامتقارن حزب الله نیستند، متوجه اتاق عملیات مشترکش با سپاه قدس نیستند، متوجه سبک تصمیم گیری ایران هم نیستند. این اندیشه همان است که بابت جنگ غزه سید حسن را هم شماتت میکرد که چرا تمام عیار نمیجنگد، این ها همانها هستند که بعد شهادت سید حسن هم همه جا پخش میکردند که کار حزب الله تمام شد و بعد از آن با ورود مقتدر حزب الله در جنگ رمضان به روی خودشان هم نیاوردند که تا پیش از این داشتند ماجرا را اسراییلی روایت میکنند. @ali_mahdiyan
زمان: حجم: 565.3K
✅ پاسخ به شبهه در خصوص حزب الله لبنان توسط: ✍️ اندیشکده جهاد تبیین و افشاء @Shobahat_110 🌷 الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج 🌷
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
👌 یک نمونه از مطالبه گری غلط و درست 👌در قضیه سقوط سوریه هم شاهد بودیم یک عده از عزیزان چطور تا مرز نفوذی و بی کفایت دانستن سردار قاآنی پیش رفتند! اما بعد که آقا صحبت کردند مشخص شد قضیه چه بوده عقل ناقص من میگه محاله امام سیدمجتبی عزیز دستورات لازم درباره لبنان نداده باشه و محاله کسی سرپیچی کنه پس قطعا ایران در حال کاره چطور و چگونه رو اما خبر ندارم و میکنم ✍ احسان عبادی @ma_va_o
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
💠 دوست عزیزی که فکر می کنی نظام جمهوری اسلامی ، لبنان و حزب الله رو تنها گذاشته ، لطفا این جمله رهبری رو همیشه در ذهن داشته باش که اون زمانی که بسیاری از همین کانال ها و افراد الان معترض داشتند به فرماندهان عزیز ما و دولت و پزشکیان و... می تاختند که چرا وعده صادق 2 دیر شد یا وعده صادق 3 انجام نمیشه و.... ، اقا فرمود : 👈👈 آن کسانی که متصدّی این کارها هستند، دلبستگی‌شان، وابستگی‌شان، عشقشان و آمادگی‌شان به انقلاب کمتر از من و شما نیست؛ 👈آنها را نمیشود متّهم کرد؛ محاسبه دارند، حساب دارند، با محاسبه کار میکنند؛ 👉 👈آنچه انجام میدهند، اگر شما هم جای آنها بودید همین کار را انجام میدادید؛ 👉 این احتمال را همیشه در ذهنتان داشته باشید و متّهم نکنید افراد را؛ یعنی در حوادثی که مشاهده میکنید احیاناً یک ابهامی برای شما دارد، 👈 احتمال یک محاسبه‌ی درست را همیشه بدهید، که ممکن است پشت این تصمیم‌گیری یک محاسبه‌ی درستِ واقعی‌ای وجود داشته باشد.👉 بعد آقا در ادامه فرمود در شرایط جنگی هم نقد کنید ، سوال مطرح کنید اما... 👇 مراقب باشید وقتی نقد میکنید، کسی را متّهم نکنید. سؤال مطرح بشود؛ اشکال ندارد، سؤال مطرح بشود، ابهام مطرح بشود، و فرصت جواب دادن به وجود بیاید. ( این یعنی اگه امکان جواب دادن طرف هست بیاد و جواب بده ، اما قسمت دوم خیلی جالبه 👇👇) 👈👈گاهی هست که طرف [مقابل] بعضی از سؤالات را هم نمیتواند جواب بدهد؛ یعنی فرصت جواب ندارد یا 👈 امکان جواب دادن نسبت به این قضیّه نیست؛ 👈 در این‌طور موارد حتّی ابهام را هم مطرح نکنید. با یک چنین شیوه‌هایی، فرضیّات احتمالی را مسلّم ندانید. 22 اسفند 403 ✅ من سوالم از دوستان عزیز معترض این هست که آیا انصافا ، بینی و بین الله، خدا وکیلی ، فرماندهان نظامی و سیاسی ما میتونن الان بگن چطور دارن به لبنان و حزب الله کمک می کنند؟ اصلا میشه ؟ حاج قاسم که اسطوره ولایتمداری بود جایی دیدید در زمان اوج جنگ با داعش بیاد و مدام اطلاع رسانی کنه به عموم و بگه اینطوری کردیم و اون طوری کردیم؟ خب نمیشه عزیزم نمیشه مسائل جنگی رو نمیشه گفت. 👆 آقا صریح گفت نزنید . فرمود اگر نمیشه جواب داده بشه حتی رو هم مطرح نکنید !!! ( خیلی عجیبه این نکته) چون ابهام و سوال بی پاسخ ، خودش تردید در دل ها می اندازه. الان اینکه ما پشت حزب الله رو خالی کردیم، نیست ؟ اینکه مذاکره کنندگان ما سازشکار شدن ، نیست؟ 👆 اینها هم جملات آقاست، چرا این جملات پلاکارد نمیشه توسط بعضی دوستان ⁉️ دیگه شاخص از این صریح تر و واضح تر ؟ آقا می فرمایند اگر شما هم جای این فرماندهان بودید همین کار رو می کردید !! ( پس معلومه بعضی از این اعتراض های ما از سر بی اطلاعی هست) جالبه هم در قضایای وعده صادق 2 و 3 ، هم قضیه سوریه ، ثابت شد تحلیل های این دوستان معترض اشتباه بود، ثابت شد، اما باز دارند در موضوع نظامی که حساس ترین موضوع هست، بر اساس یک سری اطلاعات ناقص تحلیل می کنند!!! آقاجان عبرت هم خوب چیزیه وقتی می بینی تحلیلهات چندبار غلط در اومده، چرا دوباره تحلیل میکنی در بحث نظامی ؟ ✍️ احسان عبادی @ma_va_o
درباره این برش کوتاه👆 📌 طبق اذعان مسئولان ذی‌ربط، توان نظامی ایران در دوره افزایش چشم‌گیری داشته و اکنون ایران در آمادگی کامل قرار دارد. ▫️اما نکته مهم این‌جاست که این روند نه فقط برای ایران، بلکه برای تمام جبهه‌ها در سرتاسر خط مقاومت برقرار بوده است. ▫️در بخشی از گفتگوی برنامه با محمدسعید ایزدی (حاج رمضان) هم به این مطلب اشاره شده است. ▫️با توجه به سیاست ایران درباره جبهه مقاومت بطور خاص در دوره آتش‌بس، می‌توان به چند نکته اشاره کرد؛ ۱. فرماندهی معظم کل قوا در این دوره عزم جدی در جهت مدیریت و ارتقای توان نظامی کل خط مقاومت در همه جبهه‌ها داشته‌اند. ۲. طی این دوره، از طرف برخی کانال‌های تحلیلی به اشتباه عنوان شده است که [ایران به لبنان بی توجه است] ! اما در حقیقت اگر با هماهنگ بود، و خیانت نکرده بود این حملات رخ نمی‌داد! با توجه به روند و نوع مذاکرات دولت لبنان با دشمن صهیونی، روشن است که افرادی وجود دارند که نه فقط هیچ اعتقادی به حزب‌الله و ندارند، بلکه برای قدرت بخشیدن به اسرائیل و تحقق استیلای او بر لبنان نیز تلاش می‌کنند! ▫️در عین حال ایران بود که از طریق نظامی و کمک‌های میدانی ، هم دست لبنان را پر کرد و هم طی چند ماه، توان نظامی‌اش را به‌گونه‌ای ارتقا داد که امروز طبق اذعان خبرگزاری‌های دشمن، اسرائیل از توان حزب‌الله ترسیده و متعجب شده‌است. همچین ایران با مذاکرات در میدان دیپلماسی، روند حملات و استیلای اسرائیل به لبنان را کند کرده است، و در نهایت با ارسال پیام‌های تهدیدآمیز، موجب عقب‌نشینی اسرائیل شده‌است. دیدیم که ترامپ و خبرگزاری‌های اسرائیلی و آمریکایی اعتراف کردند که این عقب‌نشینی بر اثر بوده‌است. ۳. ضمن این‌که فرصت ارتقای توان نظامی از اسرائیل گرفته شد، فارغ از این‌که بر اساس خبرهای منتشر شده، اساسا دشمن آمریکایی-صهیونی توان و هزینه‌ کافی برای ارتقای خود نداشت، و همان توان حداقلی را هم در مقابله با حزب‌الله به کار گرفت، و در عمل شکست خورد. 🚩 🖋 پی‌نوشت: سؤالات مهم این‌جا مطرح است؛ ⚠️ کانال‌های تحلیلی ایتا که عمدتا مطرح می‌کنند نسبت به‌ مسائل لبنان دغدغه‌ دارند و پیگیر اخبار هستند و برای حمایت از لبنان پویش‌های مختلفی شکل داده‌اند، چگونه نسبت به روند مذاکرات مسئولان دولت لبنان با دشمن صهیونی و آن خیانت آشکار بی‌اطلاع هستند؟! ⚠️ چگونه از روند کمک‌رسانی نیروی قدس و ارتباطات تنگاتنگ ایران و خط مقاومت بی‌اطلاع هستند؟! ⚠️ چرا به جهت جذب مخاطب! در بازتاب بخش‌های جذاب گفتگوی خانواده شهید ایزدی در برنامه من‌ایرانم اهتمام داشتند، اما درباره بخش‌های مهمی مانند در پر کردن دست حزب‌الله همچنان غفلت می‌کنند؟! ⚠️ چرا نقش تعیین کننده و فرماندهان نظامی و سرداران دیپلماسی ایران در صد درصد از لبنان را به شدت به حاشیه بردند و در مقابل، شبهه‌ی را بطور گسترده به ذهن مخاطبان تزریق کردند؟! 👥 وقتش نرسیده یه کم مشکوک بشیم و در منابع خبری‌مون تجدید نظر کنیم؟!@saafat 🎒
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
الله اکبر خامنه ای رهبر فوری مهم بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: بسم الله القاصم الجبارین فَمَنِ اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ 🔺در اواخر شب گذشته ارتش متجاوز آمریکا یک نفتکش ایرانی را در حوالی تنگه هرمز مورد اصابت پرتابه هوایی قرار داد که این نفتکش از محل موتورخانه دچار خسارت گردید. 🔺در پاسخ به این تجاوز و نقض مقررات تنگه هرمز شناور متعلق به دشمن آمریکایی صهیونی به نام پانایا مورد هدف موشک های نیروی دریایی سپاه قرار گرفت. 🔺دشمن آمریکایی در تجاوزی مجدد یک دکل مخابراتی سپاه در جنوب جزیره قشم را هدف پرتابه های هوایی خود قرار داد در پاسخ به این تجاوز پایگاه هوایی و بالگردی آنان مستقر در یکی از کشورهای منطقه و همچنین مرکز ناوگان پنجم دریایی آمریکا مورد تهاجم موشکی و پهپادی نیروی هوافضای سپاه قرار گرفتند. 🔺پیش از این اخطار داده بودیم که در صورت تجاوز پاسخ متفاوت و سنگین تر خواهد بود و همینطور اقدام کردیم. این پاسخ ها باید عبرت شده باشد. 🔺 تکرار می کنیم برهم زدن امنیت تنگه هرمز تاوان سختی برای ارتش متجاوز آمریکا خواهد داشت.
بحرین: ما حق پاسخگویی به حملات ایران را برای خود محفوظ می‌داریم عکس تزئینی است😏😎