eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
💠 دوست عزیزی که فکر می کنی نظام جمهوری اسلامی ، لبنان و حزب الله رو تنها گذاشته ، لطفا این جمله رهبری رو همیشه در ذهن داشته باش که اون زمانی که بسیاری از همین کانال ها و افراد الان معترض داشتند به فرماندهان عزیز ما و دولت و پزشکیان و... می تاختند که چرا وعده صادق 2 دیر شد یا وعده صادق 3 انجام نمیشه و.... ، اقا فرمود : 👈👈 آن کسانی که متصدّی این کارها هستند، دلبستگی‌شان، وابستگی‌شان، عشقشان و آمادگی‌شان به انقلاب کمتر از من و شما نیست؛ 👈آنها را نمیشود متّهم کرد؛ محاسبه دارند، حساب دارند، با محاسبه کار میکنند؛ 👉 👈آنچه انجام میدهند، اگر شما هم جای آنها بودید همین کار را انجام میدادید؛ 👉 این احتمال را همیشه در ذهنتان داشته باشید و متّهم نکنید افراد را؛ یعنی در حوادثی که مشاهده میکنید احیاناً یک ابهامی برای شما دارد، 👈 احتمال یک محاسبه‌ی درست را همیشه بدهید، که ممکن است پشت این تصمیم‌گیری یک محاسبه‌ی درستِ واقعی‌ای وجود داشته باشد.👉 بعد آقا در ادامه فرمود در شرایط جنگی هم نقد کنید ، سوال مطرح کنید اما... 👇 مراقب باشید وقتی نقد میکنید، کسی را متّهم نکنید. سؤال مطرح بشود؛ اشکال ندارد، سؤال مطرح بشود، ابهام مطرح بشود، و فرصت جواب دادن به وجود بیاید. ( این یعنی اگه امکان جواب دادن طرف هست بیاد و جواب بده ، اما قسمت دوم خیلی جالبه 👇👇) 👈👈گاهی هست که طرف [مقابل] بعضی از سؤالات را هم نمیتواند جواب بدهد؛ یعنی فرصت جواب ندارد یا 👈 امکان جواب دادن نسبت به این قضیّه نیست؛ 👈 در این‌طور موارد حتّی ابهام را هم مطرح نکنید. با یک چنین شیوه‌هایی، فرضیّات احتمالی را مسلّم ندانید. 22 اسفند 403 ✅ من سوالم از دوستان عزیز معترض این هست که آیا انصافا ، بینی و بین الله، خدا وکیلی ، فرماندهان نظامی و سیاسی ما میتونن الان بگن چطور دارن به لبنان و حزب الله کمک می کنند؟ اصلا میشه ؟ حاج قاسم که اسطوره ولایتمداری بود جایی دیدید در زمان اوج جنگ با داعش بیاد و مدام اطلاع رسانی کنه به عموم و بگه اینطوری کردیم و اون طوری کردیم؟ خب نمیشه عزیزم نمیشه مسائل جنگی رو نمیشه گفت. 👆 آقا صریح گفت نزنید . فرمود اگر نمیشه جواب داده بشه حتی رو هم مطرح نکنید !!! ( خیلی عجیبه این نکته) چون ابهام و سوال بی پاسخ ، خودش تردید در دل ها می اندازه. الان اینکه ما پشت حزب الله رو خالی کردیم، نیست ؟ اینکه مذاکره کنندگان ما سازشکار شدن ، نیست؟ 👆 اینها هم جملات آقاست، چرا این جملات پلاکارد نمیشه توسط بعضی دوستان ⁉️ دیگه شاخص از این صریح تر و واضح تر ؟ آقا می فرمایند اگر شما هم جای این فرماندهان بودید همین کار رو می کردید !! ( پس معلومه بعضی از این اعتراض های ما از سر بی اطلاعی هست) جالبه هم در قضایای وعده صادق 2 و 3 ، هم قضیه سوریه ، ثابت شد تحلیل های این دوستان معترض اشتباه بود، ثابت شد، اما باز دارند در موضوع نظامی که حساس ترین موضوع هست، بر اساس یک سری اطلاعات ناقص تحلیل می کنند!!! آقاجان عبرت هم خوب چیزیه وقتی می بینی تحلیلهات چندبار غلط در اومده، چرا دوباره تحلیل میکنی در بحث نظامی ؟ ✍️ احسان عبادی @ma_va_o
درباره این برش کوتاه👆 📌 طبق اذعان مسئولان ذی‌ربط، توان نظامی ایران در دوره افزایش چشم‌گیری داشته و اکنون ایران در آمادگی کامل قرار دارد. ▫️اما نکته مهم این‌جاست که این روند نه فقط برای ایران، بلکه برای تمام جبهه‌ها در سرتاسر خط مقاومت برقرار بوده است. ▫️در بخشی از گفتگوی برنامه با محمدسعید ایزدی (حاج رمضان) هم به این مطلب اشاره شده است. ▫️با توجه به سیاست ایران درباره جبهه مقاومت بطور خاص در دوره آتش‌بس، می‌توان به چند نکته اشاره کرد؛ ۱. فرماندهی معظم کل قوا در این دوره عزم جدی در جهت مدیریت و ارتقای توان نظامی کل خط مقاومت در همه جبهه‌ها داشته‌اند. ۲. طی این دوره، از طرف برخی کانال‌های تحلیلی به اشتباه عنوان شده است که [ایران به لبنان بی توجه است] ! اما در حقیقت اگر با هماهنگ بود، و خیانت نکرده بود این حملات رخ نمی‌داد! با توجه به روند و نوع مذاکرات دولت لبنان با دشمن صهیونی، روشن است که افرادی وجود دارند که نه فقط هیچ اعتقادی به حزب‌الله و ندارند، بلکه برای قدرت بخشیدن به اسرائیل و تحقق استیلای او بر لبنان نیز تلاش می‌کنند! ▫️در عین حال ایران بود که از طریق نظامی و کمک‌های میدانی ، هم دست لبنان را پر کرد و هم طی چند ماه، توان نظامی‌اش را به‌گونه‌ای ارتقا داد که امروز طبق اذعان خبرگزاری‌های دشمن، اسرائیل از توان حزب‌الله ترسیده و متعجب شده‌است. همچین ایران با مذاکرات در میدان دیپلماسی، روند حملات و استیلای اسرائیل به لبنان را کند کرده است، و در نهایت با ارسال پیام‌های تهدیدآمیز، موجب عقب‌نشینی اسرائیل شده‌است. دیدیم که ترامپ و خبرگزاری‌های اسرائیلی و آمریکایی اعتراف کردند که این عقب‌نشینی بر اثر بوده‌است. ۳. ضمن این‌که فرصت ارتقای توان نظامی از اسرائیل گرفته شد، فارغ از این‌که بر اساس خبرهای منتشر شده، اساسا دشمن آمریکایی-صهیونی توان و هزینه‌ کافی برای ارتقای خود نداشت، و همان توان حداقلی را هم در مقابله با حزب‌الله به کار گرفت، و در عمل شکست خورد. 🚩 🖋 پی‌نوشت: سؤالات مهم این‌جا مطرح است؛ ⚠️ کانال‌های تحلیلی ایتا که عمدتا مطرح می‌کنند نسبت به‌ مسائل لبنان دغدغه‌ دارند و پیگیر اخبار هستند و برای حمایت از لبنان پویش‌های مختلفی شکل داده‌اند، چگونه نسبت به روند مذاکرات مسئولان دولت لبنان با دشمن صهیونی و آن خیانت آشکار بی‌اطلاع هستند؟! ⚠️ چگونه از روند کمک‌رسانی نیروی قدس و ارتباطات تنگاتنگ ایران و خط مقاومت بی‌اطلاع هستند؟! ⚠️ چرا به جهت جذب مخاطب! در بازتاب بخش‌های جذاب گفتگوی خانواده شهید ایزدی در برنامه من‌ایرانم اهتمام داشتند، اما درباره بخش‌های مهمی مانند در پر کردن دست حزب‌الله همچنان غفلت می‌کنند؟! ⚠️ چرا نقش تعیین کننده و فرماندهان نظامی و سرداران دیپلماسی ایران در صد درصد از لبنان را به شدت به حاشیه بردند و در مقابل، شبهه‌ی را بطور گسترده به ذهن مخاطبان تزریق کردند؟! 👥 وقتش نرسیده یه کم مشکوک بشیم و در منابع خبری‌مون تجدید نظر کنیم؟!@saafat 🎒
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
الله اکبر خامنه ای رهبر فوری مهم بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: بسم الله القاصم الجبارین فَمَنِ اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ 🔺در اواخر شب گذشته ارتش متجاوز آمریکا یک نفتکش ایرانی را در حوالی تنگه هرمز مورد اصابت پرتابه هوایی قرار داد که این نفتکش از محل موتورخانه دچار خسارت گردید. 🔺در پاسخ به این تجاوز و نقض مقررات تنگه هرمز شناور متعلق به دشمن آمریکایی صهیونی به نام پانایا مورد هدف موشک های نیروی دریایی سپاه قرار گرفت. 🔺دشمن آمریکایی در تجاوزی مجدد یک دکل مخابراتی سپاه در جنوب جزیره قشم را هدف پرتابه های هوایی خود قرار داد در پاسخ به این تجاوز پایگاه هوایی و بالگردی آنان مستقر در یکی از کشورهای منطقه و همچنین مرکز ناوگان پنجم دریایی آمریکا مورد تهاجم موشکی و پهپادی نیروی هوافضای سپاه قرار گرفتند. 🔺پیش از این اخطار داده بودیم که در صورت تجاوز پاسخ متفاوت و سنگین تر خواهد بود و همینطور اقدام کردیم. این پاسخ ها باید عبرت شده باشد. 🔺 تکرار می کنیم برهم زدن امنیت تنگه هرمز تاوان سختی برای ارتش متجاوز آمریکا خواهد داشت.
بحرین: ما حق پاسخگویی به حملات ایران را برای خود محفوظ می‌داریم عکس تزئینی است😏😎
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از تعلیقات
کسی‌که وقت شلیک موشک به جمهوری اسلامی افتخار می‌کند و جیغ و هورا می‌کشد و حس پیروزی پیدا می‌کند، به گمان من خیلی بی معرفت است. جمهوری اسلامی دوره سکوت را فحش بدهیم و محکوم به ترس و سازش کنیم و جمهوری اسلامی موشک زن را با جیغ و هورا تشویق کنیم؟ و نفهمیم "جمهوریِ اسلامیِ دوره سکوت"، همان "جمهوریِ اسلامیِ دوره غرش" است!!! جمهوری اسلامی مظلوم... 🆔 @taalighat
سواد رسانه‌ای؛ سلاح مردم در جنگ شناختی 🔹در عصر رسانه و فضای مجازی، یکی از مهم‌ترین ابزارهای مقابله با جنگ شناختی، است. اگر در گذشته ابزار دفاع، سلاح نظامی بود، ⬅️ امروز توانایی تحلیل خبر، تشخیص روایت صحیح و شناخت عملیات روانی، به یکی از مهم‌ترین ابزارهای دفاع اجتماعی تبدیل شده است. 🔸 تلاش می‌کند ذهن مردم را از طریق حجم گسترده اخبار، شایعات، تصاویر، تحلیل‌ها و روایت‌های جهت‌دار تحت تأثیر قرار دهد. در چنین فضایی، جامعه‌ای که فاقد سواد رسانه‌ای باشد، به‌راحتی در معرض هیجان‌سازی، شایعه، تحریف و القائات رسانه‌ای قرار می‌گیرد. سواد رسانه‌ای به این معناست که مخاطب بتواند؛ 🔺خبر صحیح را از خبر جعلی تشخیص دهد؛ 🔺هدف و جهت‌گیری رسانه‌ها را بشناسد؛ 🔺تحت تأثیر فضاسازی هیجانی قرار نگیرد؛ 🔺و پیش از پذیرش یا بازنشر هر محتوا، آن را تحلیل و ارزیابی کند. 🔹دقت شود که در جنگ شناختی، دشمن تنها با دروغ آشکار عمل نمی‌کند؛ بلکه گاه با انتخابِ گزینشیِ اخبار، تکرار مستمر، تحریف واقعیت یا القای یأس و ناامیدی، ذهن مخاطب را مدیریت می‌کند. ⚠️یکی از آسیب‌های مهم فضای مجازی، و بازنشر سریع و بی‌دقت اخبار است. ⬅️بسیاری از عملیات‌های روانی دشمن بر پایه‌ی هیجان، ترس، خشم یا دوقطبی‌سازی طراحی می‌شود تا فرصت تفکر و تحلیل از مخاطب گرفته شود. از این رو، یکی از ارکان مهم سواد رسانه‌ای، و پرهیز از واکنش‌های احساسی و فوری، بدون فحص کامل و دقتِ لازم است. 🔹در واقع، سواد رسانه‌ای فقط یک مهارت فردی نیست، بلکه بخشی از امنیت فرهنگی و فکری جامعه محسوب می‌شود. هرچه قدرت تحلیل و تشخیص مردم بیشتر باشد، جامعه در برابر ، و مقاوم‌تر خواهد شد. 🔸امروز بدون ارتقای و جامعه، امکان‌پذیر نیست؛ زیرا مخاطبی که قدرت تحلیل نداشته باشد، به‌راحتی در معرض تسلط روایت دشمن قرار می‌گیرد. ✍ حجةالاسلام حسن شفیعی
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا