سبزمبهم.
صبح داشتم میگفتم هیچچیز به پاییز شبیه نیست ولی فهمیدم همیشه پاییزه تا وقتی که بیای. بازم امتیازخاصی به آبان نمیدم و چشمام ثانیهشماری میکنن برای بهار. بهارم مثلتوعه توهم مثلبهار اره تو دنیای سردم به تو فکر کردم تا عطرت بیادو بپیچه تو باغچه بیای و بخندی تا باز خندههاتو مث شمعدونی بزارم تو طاقچه /*
سبزمبهم.
اردیبهشتِ عزیزم ، متاسفم که نفسهای آخرت رو میزنی ولی با عمق وجود ازت ممنونم که توی این احوالات ِخز
اردیبهشتعزیزم ، زود بیا من اینجا خیلیمنتظرتم.
هدایت شده از عموحامد .
تو و خاکِ گلدون، باهم قوم و خویشین
منو باد و بارون، رفیق صمیمی"
با دیدن زندگیهای اشرافی و زیرپا گذاشتن هنجارها ، کوتاهترین حد ممکن لباس پوشیدن ، رواجدادن زندگیتجملاتی و چسبیدن تا فرقسر به دنیا توسط مردممذهبی و خصوصا بلاگرها آزرده میشم ولی نه به اندازهای که تو بیو رو بخونم و نوشته باشه [ طلبه ]