سعیدیسم | سعیدحیدری
هـر کس به شـهـدا توسـل کند بـه بُنبست نمیخـورد ▫️زیـارت عـاشـــورا که مـعـجــزه میکنه ▫️یا ۱۰۰ مر
472.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همچو مولایت ، شده تیرباران قتلگاهت ...
😭
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ #اخبار_لحظهای_جنگ✌️👇
@saeedism
دوست و دشمن به سلامت، ایمان و صداقت سعید جلیلی ایمان دارن ولی به همین راحتی تکذیبیه نماینده رهبری در شعام رو زیر سوال میبرن (البته انصافا خیلی محترمانه)
اما اگر ما همین اصل رو (تکذیب حرفهای جلسات خصوصی) رو شامل برخی دیگر از مسئولین (که بارها عدم صداقتشون رو دیدیم) بدونیم ، میشیم ضدانقلاب ، میشیم مأمور موساد، میشیم کسی که داره سیاه نمایی میکنه!!
چرا؟!
چون فقط مسئولینی رو معصوم و غیرقابل نقد میدونن که تو گروه خودشون باشن!
این تناقض رو چطور میشه توجیه کرد؟
✍ #سعیدیسم
@saeedism
سعیدیسم | سعیدحیدری
دوست و دشمن به سلامت، ایمان و صداقت سعید جلیلی ایمان دارن ولی به همین راحتی تکذیبیه نماینده رهبری در
سید نظام الدین موسوی :
با کمال تاسف باید عرض کنم خیلی از موارد تکذیب می شود اما بعدا میبینیم که تکذیب درست نبوده است.
مثل خود مذاکرات سوییس که گفته شد راجع به لبنان است اما دیدیم که راجع به سایر بندهای تفاهم و حتی هسته ای بود.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ #اخبار_لحظهای_جنگ✌️👇
@saeedism
سعیدیسم | سعیدحیدری
قالیباف: آمریکا به دروغ ادعا میکند که داراییهای آزادشدهٔ ما برای خرید محصولات کشاورزی آنها صرف خو
البته بنده شخصاً از خدامه تکذیبیه قالیباف رو باور کنم چون دوست ندارم اون اتفاق بیوفته اما حرفهای امثال همتی و البته سابقه برخی تکذیبیه های دیگه نگرانمون میکنه.
اگر بنده و میلیونها نگران دیگه بابت این نگرانیها مأمور موساد و خوارج و متحجر و طالبان و ... محسوب میشیم ، باکی نیست.
ضد انقلاب اونقدر از این برچسب ها بهمون زدن که پوستمون کلفت شده. بذارین خودی ها (که هیچوقت بنده حتی نگفتم انقلابی نیستن) هم از این حرفها بزنن.
العزة لله
✍ #سعیدیسم
@saeedism
حکمت خون29.mp3
زمان:
حجم:
12.1M
🏴حکمت خون🏴
قسمت بیستونهم:
چرا واسه امام حسین (ع) انقدر زیاد و طولانی عزاداری میکنید، ولی واسه پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) اینطوری نیست؟
شیعیان مشرک هستند ؟
#حکمت_خون
سعیدیسم | سعیدحیدری
🏴حکمت خون🏴 قسمت بیستونهم: چرا واسه امام حسین (ع) انقدر زیاد و طولانی عزاداری میکنید، ولی واسه
یکی دیگه از قسمتهای دوره حکمت خون رو براتون گذاشتم که در این دوره به ۳۱ شبهه پرتکرار پاسخ داده شده.
هرکس توان مالی پرداخت هزینه رو نداره میتونه هرچقدر که میتونه رو پرداخت کنه یا حتی مجانی استفاده کنه و اینم به خود فرد واگذار کردیم چون بهتون اعتماد کامل داریم.
برای اطلاعات بیشتر به ادمین پیام بدین:
@hmradmin
@hmradmin
🔴 کانال مستقیم سپاه و سنتکام در دوحه؛ توافقی برای مدیریت تنشها میان ایران و آمریکا / جیدی ونس در گفتگو با نشریه UnHerd:
«یکی از چیزهایی که میخواستیم از این مذاکرات (سوئیس) حاصل شود، ایجاد یک "کانال ارتباطی" با طرف ایرانی برای کاهش تنش و مدیریت درگیریها بود. و به این هدف رسیدیم. ایرانیها گفتند: "بسیار خب، ما یک نفر از سپاه پاسداران را به دوحه میفرستیم تا با یک نماینده از فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) در ارتباط باشد؛ و قرار است بخش زیادی از این اختلافات و مناقشات از همین طریق حلوفصل شود."»
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ #اخبار_لحظهای_جنگ✌️👇
@saeedism
سعیدیسم | سعیدحیدری
🔴 کانال مستقیم سپاه و سنتکام در دوحه؛ توافقی برای مدیریت تنشها میان ایران و آمریکا / جیدی ونس در گ
البته رد یا تایید نمیشه و باید منتظر اظهار نظر منابع داخلی موند
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مردم ونزوئلا وقتی رئیس جمهورشان را ربودند باید یکی بهتر از او را سرکار میآوردند، باید به خیابانها میریختند و اجازه صدور یک قطره نفت را هم نمیدادند.
بمبارانهای آمریکا میخواست بدتر از این زلزله مهیب خانه خرابشان کند؟
إِنَّ فِي هَٰذَا لَآيَاتٍ لِأُولِي الْأَلْبَابِ
«بیتردید در این (موضوع) نشانههایی برای خردمندان است.»
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ #اخبار_لحظهای_جنگ✌️👇
@saeedism
10.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مداحی بی نظیر و متفاوت سیدرضا نریمانی در شب عاشورا
مالک بیا که دست علی را نفاق بست
دل را معاویه به همین انتخاب بس
تیغ خواص روی رگگردن علیست
قرآن رفته بر سر نی دشمن علیست
در فتنهی مذاکره حرف از ظرایف است
مالک! علی الأصول،علی،خود مخالف است
امر فقط امر سید مجتبی
حکم فقط حکم سید مجتبی
گاهی عوام جامعه تأخیر میکنند
در بین مصلحت طلبان گیر میکند
چشم خواص در پی نان معاویه است
در سینه خواص نشانه معاویه است
تاعمر و عاص منتظر حرف و گفتگوست
منبر شکسته باد اگر اشعری بر اوست
مالک به هوش باش و کنار علی بمان
میثم صبور باش و به دار علی بمان
عمار با اقامه تبیین قیام کن
تنهاست مرتضی تو به او یک سلام کن
ده ضربه مانده جنگ رسیده به انتها
دستت به تیغ باشد و چشمت به مرتضی
مالک در این میانه تو با مرتضی بمان
از این به بعد منتظر کربلا بمان
✅ با #سعیدیسم :
@saeedism
سعیدیسم | سعیدحیدری
🎥 مداحی بی نظیر و متفاوت سیدرضا نریمانی در شب عاشورا مالک بیا که دست علی را نفاق بست دل را معاویه
اوه اوه ، چی خونده 😳
مداح انقلابی که سالم زندگی کنه اینجور مواقع میتونه این اشعار رو بخونه. اینکه فلان میدان رو ندن دستت مهم نیست ، مهم اینه ولایتمداری خودتو به وقتش ثابت کنی.
درود بر شرفت سید
503K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در عاشورا اسبهایشان را نعل تازه زدند ...