eitaa logo
صالحین فاطمیون
122 دنبال‌کننده
5.5هزار عکس
3.8هزار ویدیو
204 فایل
به دنیا آمده ایم تا موثر در امر ظهور باشیم
مشاهده در ایتا
دانلود
با عرض سلام و ادب خدمت شما برادران و خواهران بزرگوار...اگر فیلم یا عکسی از آشوب شب گذشته در شهرستان لنجان دارید جهت شناسایی، برای کد کار بری https://eitaa.com/ebrahimpoormohsen ارسال کنید.. همچنین اگر از فراخوانی تجمعی اطلاع پیدا کردید، سریعا به کد کاربری فوق ارسال کنید
🔻"حذف عامدانه" یا "اشاره در لفافه"؟! 🖋 مهدی جمشیدی ۱. رهبر انقلاب در سخنرانی امروز خویش، با وجود همۀ برجستگی‌های روانی و گستردگی‌های رسانه‌ایِ حادثۀ درگذشت مهسا امینی و شکل‌گیری موج اغتشاش‌ها در برخی از شهرها، حتّی "کمترین اشاره"‌ای نیز به این واقعه نداشتند! چرا؟ بسیاری از ما انتظار داشتیم که در این باره، سخنی و خطی و جهتی از ایشان بشنویم و موضع ایشان را بدانیم، امّا تا پایان سخنرانی، ایشان به این مسأله نپرداختند. این "حذف آگاهانه" به چه دلیل بوده است؟ ۲. فرضیۀ اوّل این است که ایشان بر این باور هستند که مسأله از "مجرای قانونی" در حال پیگیری هست و نیازی به موضع‌گیری ایشان نیست. یعنی از یک سو، مسأله در درون حاکمیّت از طریق نهادهای قانونی، در حال رسیدگی است و باید در انتظار نشست تا نتایج، مشخص شوند و از فضای ابهام، خارج شویم. از سوی دیگر، در خیابان‌ها نیز نیروهای نظامی و امنیتی در حال مواجهه با جریان آشوب و اغتشاش هستند. بنابراین، باید همین مسیر "امتداد" یابد. ۳. فرضیۀ دوّم این است که رهبر انقلاب، موضع‌گیری آشکارِ خود را متوقف بر "مشخص‌شدن نتیجۀ تحقیقات" دربارۀ این مرگ کرده‌اند و نمی‌خواهند "پیشاپیش"، سخنی بگویند که به "روند طبیعی و تخصصی تحقیقات"، ناخواسته جهت بدهد یا بهانه‌ای در اختیار جریان رواییِ دشمن قرار بگیرد تا مدّعی شوند که تحقیقات به گونه‌ای رقم خواهد خورد که ایشان به صورت پیشینی، مطرح کرده است. ۴. امّا فرضیۀ سوّم بر این تصوّر تکیه دارد که از نظر ایشان، مسأله در "حد"ی نیست که "ایشان" به آن وارد شود و ورود مسئولانِ لایه‌های فروتر، کافی است. به‌بیان‌دیگر، لازم نیست همۀ سطوح حاکمیّت، درگیر مسأله شوند و آشکارا و علنی دربارۀ آن موضع‌گیری کنند، چراکه در این صورت، جبهۀ رواییِ دشمن القاء خواهد کرد که مسأله، بسیار "بزرگ" و "جدّی" انگاشته شده و نظام جمهوری اسلامی، خود را در برابر آن ناچار به واکنش دیده است. گاهی ندیدن و نگفتن ونپرداختن، بر کوچکی و کم‌اهمّیّت دلالت دارد و در مقابل، مطرح‌کردن به برجستگیِ هرچه بیشتر آن خواهد انجامید. ۵. فرضیۀ چهارم که جالب است، این است که ایشان در قالب "استعارۀ دفاع مقدّس"، به صورت غیرمستقیم به این مسأله پرداختند و و رویکرد کلّی و اساسی و خویش را عرضه داشتند، از جمله اوّلاً، در جایی‌که "دوگانۀ مقاومت/ تسلیم" را مطرح و راه پیشرفت را مقاومت دانستند؛ ثانیاً در آنجا که به تعیین‌کنندگی "روایت حقیقت" پرداختند و "روایت‌های مخدوش و غلط و دروغ" را ملامت نمودند، ثالثاً، در آن جمله که به آفت "خضوع و خودکمتربینی در میدان فرهنگی در برابر دشمن" اشاره کردند. این درس‌آموخته‌های دفاع مقدس باید در امروز و اکنون ما نیز به‌کار گرفته شوند تا به همان فتوحات و توفیقات دست یابیم. ۶. البتّه این مواجهۀ رهبر انقلاب، به‌طور ضروری، "قابل‌اقتباس" برای ما نیست؛ یعنی نباید نتیجه گرفت که چون ایشان در این "مورد خاص"، چنین کردند، و ما نیز باید همین منطق را به کار ببندیم. ازآنجاکه "موقعیّت‌های اجتماعی" در زمینۀ اصل و نوع "موضع‌گیری‌ها" مؤثّر هست و نباید "برداشت یکسان و یکنواخت" از کنشگری داشت و برای همه، یک "الگو و قالب واحد" را توصیه کرد، در اینجا ما باید به وظیفۀ قطعی و حتمی خود که دفاع از "نظام جمهوری اسلامی" و "کلّیّت عملکرد نیروی انتظامی" و "حجاب الزامی و قانونی" است، عمل نماییم و آشکارا و صریح، با "جریان غیرانقلابی" و "نیروهای معتقد به اسلام رحمانی"، مرزبندی کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🇮🇷 🎥 نشست مجازی 🍃🌹🍃 🌺 تبیین بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس با رهبر انقلاب. ۱۴۰۱/۶/۳۰ ✅ با موضوع: تبدیل تهدید های فعلی به فرصت ها بر اساس آموزه های دفاع مقدس 👤 با حضور حجت الاسلام والمسلمین ثقفی، مسئول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی 📆زمان: پنج شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ ⏰ ساعت ۱۹:۳۰ ♻️شرکت در نشست از طریق لینک کانال روبیکا: https://rubika.ir/bfanis_ir http://rubika.ir/meyar_pb
💢 این متن فقط برای مردم عادی است نه اوباش بی وطن 🔹 هموطنی که بچه های بسیج رو زیر مشت و لگد میگیری! بدون اینا همون بچه هایی هستن که تا سیل و زلزله و هزار مشکل دیگه میاد، اولین کسایی اند که بدون هیچ مزد و مواجبی به کمک می شتابن…
🔻اون بسیجی که داری میزنیش میدونی کیه؟ 🔹همونکه امواتت رو تو کرونا غسلُ کفن میکرد و تو نمیکردی! همونکه سیل میشد میرفت گل و لای رو ازخونه مردم میشست،و تو نمیشستی! همونکه داوطلب می‌رفت مدافع حرم میشد تا داعش نیاد تو شهرت، و تو نمیرفتی! ➕به قیامت که اعتقاد ندارید، انسانیت و وجدان هم تعطیله؟
با سلام به همه‌ی عزیزان لطفا این پیام را به دست مسئولین برسانید: "تنها راه خاموش کردن فتنه و اغتشاشات، هدایت دسته‌جات زنجیرزنی و سینه‌زنی در خیابان‌ها است" فقط هیئت‌ها هستند که می‌توانند این شلوغی‌ها را جمع کنند. هیئت‌ها را هدایت کنید داخل خیابان‌ها
⚫️ یادمان باشد که اگر کشتی انقلاب از طوفان حوادث و فتنه ها عبور میکند، وقتی همه مردم خواب هستند، یک ناخدا بیدار است!
هدایت شده از ثامن لنجان
🌸بسم اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم 💫باسم رب المهدی(عج) 🌸ﺧﺪﺍﯼ خوب ﻣﻦ سلام 💫تو را سپاس میگویم 🌸 برای نعمتهایت 💫در اولین جمعه فصل پاییز 🌸 به همه دوستان و عزیزانم 💫ﺳﻼﻣﺘﯽ، ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻭ سعادت 🌸و خوشبختی را 💫عطابفرما..الهی آمین
هدایت شده از راه روشن ۱۱۴
🌹جهادتبیین ،دفاع مقدس ❇️یکی از مولفه ها و عرصه های جهاد تبیین باید عرصه دفاع مقدس باشد از پایان دوران جنگ تحمیلی ۳۴ سال می‌گذرد یعنی کسانی که امروز نوجوان و جوان هستند از مسائل دوران دفاع اطلاعات عمیقی ندارند بر همین اساس تبیین حقایق آن دوران امری ضروری است چون: ✅برای این نسل جنگ امری ذهنی تلقی میشود پیروزی‌ها،دستاوردها،اقتدار نظامی و دفاعی، آزادسازی ۲۰ هزار کیلومترمربع خاک اشغال شده کشور توسط رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال جنگ تحمیلی،اثبات حقانیت ایران اسلامی در تصور نمی گنجد ✅نسل تغییر یافته و بیش از ۷۰ درصد جمعیت حاضر بعد از این دوران متولد شدند و کمترین اطلاعات را داشته و شناختی از این دوران ندارند ✅شرایط تغییر کرده است شرایط امروز با شرایط ۳۴ سال گذشته از هر حیث متفاوت است ✅باورها و ارزش‌هایی تغییر کرده،در بین خانواده‌های متدین و متشرع باورها و ارزش‌هایی تقویت ولی در بخشی از جامعه به دلایل گوناگون بعضی باورها رنگ باخته و نیاز به تلاش و گفتمان سازی دارد باورها و اعتقاداتی که مقاومت و ایستادگی را در برابر استکبار جهانی رقم زد وآثار امروز آن عزت، عظمت، پیشرفت و اقتدار نظام است ☸نتیجه اینکه تبیین در این عرصه امری لازم ضروری و اجتناب‌ناپذیر است تا دشمن در هدف خود یعنی تحریف واقعیات جنگ موفق نشود ✍غلامرضایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ استیصال و بدبختی این جاهل را ببینید. این روز را قشنگ می شد دید! 🔹التماس و گریه مسیح علی‌نژاد 😅در مصاحبه با ایران اینترنشنال برای همراه کردن سلبریتیها جهت حمایت از آشوبگرایان. ۵ شنبه ۳۱ شهریور۱۴۰۱⏰ 🔹عدم همراهی مردم دشمنان را به زانو در آورده است🤲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کجای دنیا سراغ دارید که چنین وحشیانه به مدافع ناموسشون حمله کنند؟!😳 مدافع وطنشون را زنده زنده بسوزانند؟!😳 ⚫️ این صحنه فقط تداعی کننده یه صحنه هست، عصر عاشورا و صحرای نینوا...... !!!😭😔 🏴 یا حسین 🏴
@ahlolbasarآل داوود.mp3
4.46M
صوت:🔥 نشست مجازی موضوع : فتنه با اسم رمز مهسا کارشناس : استاد سید علیرضا آل داوود | | ایتا و روبیکا @ahlolbasar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👌حضور حجت الاسلام و المسلمین آقا میثم خامنه‌ای، فرزند رهبر معظم انقلاب در اجتماع صدها هزار نفری امت رسول الله(ص)
🇮🇷 📝 | ضرورت حضور در صحنه‌های انقلابی 🍃🌹🍃 🔻یکی از تکالیف ضروری، در راستای از نظام اسلامی و دفع حضور درصحنه‌های انقلابی مثل نماز جمعه، راهپیمایی‌ها و ... است. 🔹چون قرآن کریم، تأکید می‌کند که در مقابل دشمن قدرت‌نمایی کرده و نیرو و تجهیزات فراهم‌سازید: وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة...(انفال/۸)...، وَ لْيَجِدُوا فيكُمْ غِلْظَة (توبه/۱۲۳) که این امر باعث خشمِ و وحشت دشمن می‌شود: وَ لا: تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَ عَدُوَّكُمْ (انفال/۸)... يَطَؤُنَ مَوْطِئاً يَغيظُ الْكُفَّار (توبه/۱۲۰). 🔸امام علی (ع) در خطبه ۶ نهج‌البلاغه تأکید نموده‌اند که «من همواره با يارى انسان حق‌طلب، بر سر آن‌کس مى‏كوبم كه از حق روی‌گردان است، و با يارى فرمان‌بر مطيع، نافرمان اهل ترديد را درهم مى‏شكنم»، وَ لَكِنِّي أَضْرِبُ بِالْمُقْبِلِ إِلَى الْحَقِّ الْمُدْبِرَ عَنْهُ وَ بِالسَّامِعِ الْمُطِيعِ الْعَاصِيَ الْمُرِيبَ‏ أَبَداً. 🔹امروزه، برای نجات از و خنثی‌سازی آن، شیوه‌های گوناگونی هست که یکی از آن‌ها حضور درصحنه‌های انقلابی مثل تظاهرات علیه اغتشاشگران و فتنه گران است. 🔺با حضور پرشور درصحنه و فراخوان‌های انقلابیون، دشمن را ناامید کرده به تعبیر امام علی (ع) چشمان فتنه را کور می‌کنیم: ُ فَإِنِّي فَقَأْت عَيْنَ‏ الْفِتْنَة (خطبه ۹۳ نهج‌البلاغه). ✍️علی اکبر صیدی | | 🆔 @salehin_fa313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 | روشن شدن ابعاد جدیدی از نقش حزب کومله در فوت مهسا امینی! 🍃🌹🍃 🔻 گروه هکری موسوم به "عدل علی" با انتشار فیلمی مدعی شده در حمله هکری به حزب کومله به اسنادی دسترسی پیدا کرده است که نشان می‌دهد مهسا امینی، بازیچه این حزب شده و جان خود را از دست داده است! عدل علی عنوان کرده اسناد بیشتری دارد که قصد دارد به مرور منتشر کند. | | 🆔 @salehin_fa313
در همه جای دنیا هستند مردانی که با حجاب مخالفند ونام آن را حقوق زن میگذارند ولی این حقوق زن نیست، اضافه حقوق برای مردان است. دکتر رحیم پور ازغدی
📝 چه شد که چادر از سر کشیدند...❓⁉️❗ 🔻گفتند حجاب اختیاری و چادر از سر ناموس مردم کشیدند. گفتند حجاب کجای قرآن است و وقتی خبردار شدند، آیات زن و حجاب را ورق ورق کرده و به آتش کشیدند. شعار آزادی و زندگی دادند و جوان غریب بسیجی را در خیابان زیر مشت و لگد گرفتند. 🔹از حقوق بشر گفتند و مسلم‌ترین حق گروه‌های امدادی را در همه جنگ‌ها، با به آتش کشیدن ۱۸آمبولانس به نمایش گذاشتند. از احترام و مدارای پلیس گفتند و ده‌ها ماشین و موتور ناجا را آتش زدند و سرباز بی‌نوا را زیر ضرب وحشیانه مصدوم و به آتش کشیدند. از حقوق مردم گفتند و اموال عمومی و خودروهای شخصی را تخریب کردند. 🔹اینها مردم نیستند؛ اینها اراذل و اوباشند و تکلیف‌شان روشن ، اما سخن، جای دیگر است. 🔹توصیف امیرالمومنین از اوباش در جملات قصار ۱۹۹نهج‌البلاغه چنین است: اینان پراکنده‌اند و شناخته نمی‌شوند تا وقتی مجتمع شوند و غلبه کنند. ⁉️سؤال اینجاست؛ چه زمان، اراذل و اوباش از پراکندگی درآمده و جمع می‌شوند؟ 🔸فیلم چادر کشیدن از سر ناموس مردم، بچه شیعه را به دردی عمیق در کوچه‌های بنی‌هاشم می‌برد. چند روزی از رحلت پیامبر نگذشته بود که اراذل و اوباش پراکنده آن ‌روز، گرد هم جمع شدند و شد آنچه نباید می‌شد. چرا؟ چه چیز آنها را جمع کرد؟ 🔸اراذل و اوباش حزب نیستند، سر ندارند، رهبر ندارند و شناسنامه ندارند. اینها در شرایطی مجتمع می‌شوند که حق، پوشانده شود و حق پوشانده نمی‌شود مگر به سکوت خواص. 🔸حضرت زهرا (س) در خطبه معروف فدکیه از سکوت انصار گلایه می‌کند و می‌فرماید: «آیا ارث من باید پایمال گردد و اخبارش به خوبی به شما می‌رسد و باز هم خاموش نشسته‌اید؟» 🔸کربلا نیز با سکوت خواص کوفه چنان مصیبت‌بار شد. در تاریخ معاصر نیز کودتای ۲۸مرداد با غیبت روحانیون منجر به میدان‌داری اوباش و حذف مصدق شد. اگر سکوت خواص نبود شیخ فضل‌الله بر دار نمی‌رفت و مشروطه شکست نمی‌خورد. 🔸سال۸۸ نیز سکوت خواص منجر به ندای « اَین عمار» شد. با این تفاوت که آن‌ روز سکوت خواص مربوط به ژنرال‌های سیاسی بود و امروز خواص تکثیر شده در فضای مجازی. هرکس هرجا مؤثر بر ممبرها و فالوئرها و جماعتی است و خواص آن جمع. 🔸لب کلام؛ هرجا حق را ببینیم و سکوت کنیم فرصت را برای اجتماع اراذل و اوباش فراهم کرده‌ایم. 🔸چه سکوت کنیم و چه به تعبیر رهبری انقلاب حرف حق را زمانی بزنیم که پازل و نقشه دشمن تکمیل شود؛ در هر دو صورت موجب کتمان حق شدیم و اینجاست که نشستن غبار بر حق موجب اجتماع اوباش می‌شود. 🔻اسم رمز گشت ارشاد و حجاب اجباری و حادثه مهسا و... امتحانی بزرگ در میان خواص بود که درس‌ها داشت؛ باقی بماند بعد... ✍محسن_مهدیان @salehin_fa313
دفاع مقدس.m4a
9.93M
[• | •] 🎯| سلسله جلسات تحلیلے 🇮🇷 🎙| کارشناس: سیدجلال امینی 🌀| موضوع: ➖ عوامل پیش‌برنده جنگ که نیاز امروز جامعه ماست! ♻️ (شبکه هادیان سیاسی) 👥 (۲۵) 🇮🇷 🖇 🍃 🎤🍃@salehin_fa313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
[• | •] | سلسله جلسات تحلیلے 🇮🇷 🔰 ⁉️| سوال: 🔻 چرا جنگ پس از فتح خرمشهر ادامه پیدا کرد!؟ ✅| پاسخ 🔻 🔹 شبهه‌افکنان در این موضوع دانسته یا نادانسته چنین القاء می‌کنند که پس از فتح خرمشهر، امکان بدون هزینه و شرافتمندانه پایان دادن به جنگ وجود داشته اما ایران نپذیرفته است!! درحالیکه پس از فتح خرمشهر هنوز اوضاع به وضع قبل از تجاوز بازنگشته بود و عراق پنج هزار کیلومتر مربع از خاک ایران را در اشغال داشت. عراق همچنان نه تنها تهدیدی برای ایران بود، بلکه صدها میلیارد دلار خسارت جبران نشده و بدون تضمین جبران به ایران وارد کرده بود. حال در چنین وضعیتی برای حل مسائل چگونه باید تصمیم گرفت؟ 🔹 راه‌حل اول: ▫️اول آتش‌بس کنید، تا ببینیم بعداً چی می‌شود! فرمانده وقت سپاه در سخنانی می‌گوید: «اینکه گفته می‌شود بعد از آزادی خرمشهر چرا صلح نکردید، باید بگویم که هیچ پیشنهاد صلحی تا چهار سال بعد از آزادی خرمشهر به ایران نشد و فقط چند طرح آتش‌بس ارائه شد که اگر قبول می‌کردیم جنگ پنجاه سال به درازا می‌کشید.» 🔹 راه‌حل دوم: ▫️ترک مخاصمه بدون اتمام جنگ راه حل دیگری بود که فراروی ایران قرار داشت؛ بدین معنا که ایران راه حل اول را نمی‌پذیرفت، در عین حال از ورود به داخل خاک عراق خودداری می‌کرد و در مرز خود مستقر می‌شد. انتخاب این گزینه با توجه به اینکه عراق «نفت‌شهر» را در اختیار داشت و روی ارتفاعات و مناطق سرکوب مستقر شده و در عین حال به دنبال فرصت برای بازسازی و تجدید قوا بود چه معنایی داشت؟ آیا با این روش جنگ به پایان می‌رسید یا اینکه عراق پس از تجدید قوا مجددا حملات خود را از سر می‌گرفت؟ ضمن اینکه از نظر حقوقی هیچ گونه آتش‌بسی میان دو طرف برقرار نشده بود و بهانه‌های لازم برای از سرگیری مجدد تجاوزات عراق وجود داشت. 🔹راه‌حل سوم ▫️تنبیه متجاوز با هدف تأمین صلح شرافتمندانه راه حل دیگری بود که ایران انتخاب کرد. امام خمینی بر این نظر بودند: «امروز که ما قدرت داریم، اگر مجرم را رها کنیم این به معنای آتش‌بس و صلح نیست» «ضمن اینکه منطق حکم می‌کند، دشمن عقب رانده شده را باید به نحوی مجازات کرد که برای سال‌های سال خیال تهاجم مجدد را از سر بیرون کند.» 🇮🇷 🖇 (۲۵) 🍃 📝🍃@salehin_fa313
پلاکش" ࢪا بࢪاے ما جا گذاشت، تا ࢪوزے بدانیم، از جنس ما بود... "هویتش" خاکے بود! اما "دلش" ࢪا به آسمان زد...♥️(: گمنامے ࢪاز عجیبے است🍃 ...! 🆔 @koolebar_esf